Hmmm naja. Tis sowieso niet echt mijn ding moet ik zeggen.
Morgen loopt iedereen weer in hetzelfde pakje
Hmmm naja. Tis sowieso niet echt mijn ding moet ik zeggen.
Hoe fakking triest
Ja, dan kun je wel met een mooie Viktor & Rolf of Roberto Cavalli lopen, zolang ie bij de H&M vandaan komt ben je nog steeds geen jetset
oh my god wat een kippenhok bleeeh stelletje gekken hahaha
Ik zou mezelf echt een vreselijke hebberige zielepoot vinden als je uren in de rij gaat staan en dan vechten om truitjes die niet eens je maat zijn
, dan kun je wel met een mooie Viktor & Rolf of Roberto Cavalli lopen, zolang ie bij de H&M vandaan komt ben je nog steeds geen jetset
Het is gewoon gaaf als je van de stijl van een ontwerper houdt en nu ook zoiets kan kopen
Alsof er niks leuks te koop is zonder die naam er op...
Idd en dan denken een echte Roberto Cavalli te hebben gescoord wuahaha. Dan betaal ik liever net ef wat meer dan heb ik tenminste een echte Just Cavalli
Nee klopt, materialen en afwerking is allemaal H&M. Dus hoogwaardig is het echt niet. Hij heeft het alleen ontworpen
Ik vond de jurkjes wel leuk om te zien, maar wanneer zie ik mijzelf nou in een jurkje?
Ik vind t beetje eh... raar
Is dat niet gewoon beveiliging?
maakt die Roberto Chaos eigenlijk welk kledij voor mannen?
Roberto Chaos
Het is inderdaad niet eens een Cavalli.
Het is een H&M by Cavalli
En iedereen die je ziet lopen weet dat je het bij de H&M hebt gekocht ipv in de PC Hoofdt...
15 meisjes door de straat lopen met dezelfde h&m kleding. ZOOO HIP!!
Dr staat nog steeds H&M op, das hetzelfde als dat je op een Skoda een Audi-grille zou plakken.
Al komen ze van dezelfde ontwerper, het blijft een Skoda...
niet om de naam maar egt om het ontwerp!?
die wijven lopen te graaien en te grabbelen en ze weten geneens of ze de goeie maat hebben of wat...
hoe bijzonder is cavalli eigenlijk nog?...
Het ontwerp is misschien Cavalli maar de afwerking is gewoon pure confectie.
Het ontwerp is misschien Cavalli maar de afwerking is gewoon pure confectie
Panterprint
Echt te triest...een lachwekkende maar ook beschamende vertoning. Zie je ineens je medestudente/lerares/buurvrouw tussen lopen.
Zat net op marktplaats te kijken, heel veel mensen hebben die kleding opgekocht & verkopen daar voor 2 keer zoveel
Gelijk hebben ze: niks is leuker dan geld verdienen aan paupers.
Gelijk hebben ze: niks is leuker dan geld verdienen aan paupers.
Dat doen ze toch ook met alles tegenwoordig...VB: tickets van Defqon...
ik vond de collectie nu niet om te zeggen wauw!
Dat doen ze toch ook met alles tegenwoordig...VB: tickets van Defqon...
Beetje jammer dat sommige mensen zó egocentrisch zijn!
Ik vind het niet vergelijkbaar met Defqon-kaartjes hoor. Je bent echt stommer dan stront als je het dubbele gaat betalen voor een H&M Cavalli jurkje: voor dat geld koop je namelijk een 'gewone' Cavalli jurk.
Een gewone cavalli jurk is echt véél duurder hoor
Tussen de 300 en 500 euro vind je er anders genoeg. Als je dan 300 euro voor een H&M jurk betaalt, dan spoor je niet hoor.
Mee eens, je betaald meer geld voor dezelfde h&m kwaliteit en het ontwerp dat cavalli heeft bedacht wordt zo'n 1000.000.000 verkocht zodat het niet meer beschouwd kan worden als 'high fashion'
maar je juist meer kans hebt dat je hele kennissenkring dezelfde jurk heeft, daar sta je dan, nieuwjaarsavond, met zn zessen, in dzelfde h&m-cavalli-jurk
Mee eens, je betaald meer geld voor dezelfde h&m kwaliteit en het ontwerp dat cavalli heeft bedacht wordt zo'n 1000.000.000 verkocht zodat het niet meer beschouwd kan worden als 'high fashion'
maar je juist meer kans hebt dat je hele kennissenkring dezelfde jurk heeft, daar sta je dan, nieuwjaarsavond, met zn zessen, in dzelfde h&m-cavalli-jurk laatste aanpassing 11 november 2007 19:51
Dat beweer ik ook nergens.
Als je dan 300 euro voor een H&M jurk betaalt
Je bent echt stommer dan stront als je het dubbele gaat betalen voor een H&M Cavalli jurkje: voor dat geld koop je namelijk een 'gewone' Cavalli jurk.
Je koopt daar geen normale Cavalli voor hoor Meneer de Generaal. Die kosten al gauw 2000 euro.
Ligt er maar net aan welke lijn je wilt hebben, waar je er één koopt en vooral wanneer. Voor 500 euro heb je al een jurk van de Roberto Cavalli lijn.
Nog nooit van outlets gehoord dus .
Juist! Wij vrouwen hebben daar verstand van!
Als je een echte Cavalli wil, dan neem je geen genoegen met een afdankertje uit een oude collectie . Maar sommige mannen snappen dat niet
Nee, wij hoeven geen belachelijke bedragen aan kleding uit te geven om ons goed te voelen.
Mannen die in (merk)kleding lopen van duizenden euro's zijn tossers, het enige waar een man duizenden euro's aan zou uitgeven is maatkleding
Als je een echte Cavalli wil, dan neem je geen genoegen met een afdankertje uit een oude collectie . Maar sommige mannen snappen dat niet
Hahaha. Dat "afdankertje uit een oude collectie" doet het 'm. Als ik je dus goed begrijp, dan zou jij een Cavalli jurk slechts één seizoen (max. 6 maanden dus) dragen omdat 't daarna onder een oude collectie valt? Of ben je er zo één die daar vervolgens 4 jaar in blijft lopen .
Ik heb weer smakelijk gelachen om de hilarische filmpjes van die hysterische vrouwen.
Ik vind het er maar sjonnie en anita uitzien alleen dan met een modemerkje.
Voor 500 euro heb je al een jurk van de Roberto Cavalli lijn.
Onzin.
Ik zeg maar zo smaken verschillen! Meestal zijn ze mooiste dingen het snelste weg dat is altijd nog zo geweest en dat zal altijd zo blijven.
Meestal zijn ze mooiste dingen het snelste weg
Het enige wat eigenlijk al na de eerste weken was uitverkocht, was juist de goedkoopste zooi
En jij bepaald dat dat het mooiste was? Ik ben nog niet overtuigd hoor!
Wij vrouwen hebben daar verstand van!
Schizofreen zeker!
het enige waar een man duizenden euro's aan zou uitgeven is maatkleding
het blijft H&M rommel. snap niet dat mensen zo blij zijn met die kleding. H&M blijft H&M of kost het nu gelijk 150 euro voor een kledingstuk?
Het blijven spullen waar straks half nederland in loopt.
Het voorbeeld dat jij nu geeft is gewoon dat Nederlanders het gewoon pas kopen als het uitverkoop is
precies en mij doe je echt geen plezier met zo'n luipaard -of wat voor die dan ook- print.. Lekker a la de Veerkampjes
Hehe...
Verlies maak je er zowieso niet op.
Vind het zo dom dat sommige mensen te merkbewust zijn.
Pak een vuilniszak plak er 'cavalli' op en hoppa prijskaartje van 300 euro.