Partyflock

Forumonderwerp · 980692
Waarschuw beheerder
hoi allemaal,
De boblijn is helemaal hot. Wie heeft er ook eentje, wie twijfelt er nog en wie heeft er nog tips. Ik hoop ook dat er veel meiden een foto kunnen laten zien van hun 'bob':)

-x- Daniëlle
Waarschuw beheerder
Ik heb even op je site gekeken, Hairfreak. Echt geweldig mooie kapsels knip je!
Ik ga het morgen bij de zoveelste kapper proberen. Nu maar bij de kapper bij ons op het werk. Ze zeggen dat ze ook andere kapsels kunnen dan oma en opa-kapsels haha. En het is erg goedkoop. De laatste keer was ik 76 euro kwijt en ik was nog niet blij! Nou schijn ik een moeilijk haar te hebben voor een bobje. Heel erg dik en heel erg stijl plus een aantal vervelende kruinen. Ik had in maart nog haar tot (bijna) mijn kont;-O Ik heb er nu wel spijt van, maar meer omdat het absoluut niet geworden is wat ik wilde. En ik had nog wel duidelijke foto's meegenomen....
Ik hoop dat ze er wat moois van kunnen maken...Elke keer als ik nu in de spiegel kijk kan ik wel janken! Even een voorbeeld van voor en na? Kijken of me dat lukt hoor...
Groetjes Kaat x
Hmm dat lukt dus niet even uitzoeken...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb nu een langere bob maar vind dit kapsel oook wel erg leuk, alleen denk niet dat ik het zal durven 8)
[img width=505 height=757]http://www.kateryan.be/v2.0/thumbnails/show_library_image.php?filename=67&width=505[/img]
[img width=505 height=378]http://www.kateryan.be/v2.0/thumbnails/show_library_image.php?filename=37&width=505[/img]
In een filmpje te zien

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Het staat maar weinig mensen zo'n boblijn ..
maar de foto's hier zien er goed uit :YES:

Waarschuw beheerder
Had het ook maar heb er echt spijt van dus ben het weer lang aan het laten groeien. :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Staat niet iedereen en vind het gewoon erg dat iedereen ermee rondloopt omdat het mode is. Vind de boblijn zelf niets :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gingerale op vrijdag 18 juli 2008 om 08:23:
Iemand tips om hem goed bol te krijgen, ben nu net bezig maar word er gewoon chaggie van

stijlen en fohnen (Y) tot je kramp krijgt :(

OT: heb boblijn gehad.. uh nu is t ook kort maar niet echt een boblijn meer .. meer een korte bob met heel veel laagjes? uh.. maar wil t zo graag weer lang hebben.. waarom k t dan af heb laten knippen? omdat t van al t verven (blond naar bruin naar rood naar blond naar bruin naar rood paars en weer terug) kei en kei dood was :( dus k moest wel :(

Waarschuw beheerder
positief is dan weer wel dat al die geverfde zooi er nu bijna helemaal uit is en mijn eigen blonde kleurtje weer heb :d

Waarschuw beheerder
is bij mij gelukkig weer schouder lengte
en heb een pony laten knippen
want je bob laten groeien, krijg je van die kut modellen
en lengtes..

maar spaar mooi verder :d
Waarschuw beheerder
een lijn voor de bob :coke:
Waarschuw beheerder
heej gingerale,
waarom zou je dat kapsel niet durven, het is toch onwijs gaaf:)
Waarschuw beheerder
Ik ga vrijdag misschien een lange bob laten knippen.
Heb altijd lang haar gehad, maar het is nou vet droog van het kleuren enzo en wil wel een keer wat anders.

Weet alleen niet of ik het durf.
Waarschuw beheerder
Deze week weer naar de kapper voor me Bob op te laten knippen :) Kan er niks aan doen maar blijf er op terug komen ;0
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=215 height=285 cacheid=00141e510002c8ce86d933cc1a026f2000]http://www.invitation.nu/images/2.jpg[/img]Zo gaaf dit, maar denk dat ik er spijt van zou krijgen :cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 februari 2009 om 22:15:
Zo gaaf dit, maar denk dat ik er spijt van zou krijgen

Het is zo weer aangegroeid :p
Nee hoor dat duurt wel even, heb nu zelf ook extensions, ik wissel af dan lang haar en dan weer een bob.
Nu ben ik het lange haar weer beu en neem ik me bob weer terug :)
Ik wil graag een rechte pony erbij, maar durf dan niet ...
laatste aanpassing