http://www.leeuwardercourant.nl/nieuws/regio/article2668073.ece
Hoe gestoord ben je dan...?
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
zielig als je het voor iemand opneemt die iemand met een glas in het gezicht raakt
daarom heb jet eerder die avond ook gedaan he sgat
en maakt me niet uit wie zich wel of niet aangegeven heeft!!
ik weet wie de dader is en die Gene zie ik ook in de rechtzaal!
OF NET DAN
Maar moet je ook maar eens kijken hoe dat achterlijke spul de Nederlandse taal beheerst... dat zegt al genoeg over het iq van die lui en ja.....domme mensen kunnen nu eenmaal niet door hun acties heen kijken.
glas
gigantisch litteken
Aandachttrekkende hoertjes
Aandachttrekkend hoertje is het
zielig??? als je dat doet ben je een motherfucking randdebiel die je met zijn/haar bek door een kogelvrij raam moet trappen!!! En daarna in een glascontainer moet dumpen en daar een week in moet laten liggen!!!
Aandachttrekkende hoertjes
Ik ben voor de doodstraf! Mensen die glas in hun oog hebben, moeten we hier niet!
Uitspraak van LetDaBassCatchYa!op woensdag 14 november 2007 om 19:19:
wij
wij nog wel
en waarom lul ik er raar in om? leg dat eerst maar uit
niemand wil klappen krijgen. als je zwaar verrot geslagen wordt en je hebt ineens n glas in je hand dan gebruik je m ook. denk ik
ben je vergete dat je mij geslage hebt
dan wel ja, maar in mij geval liep dat wel anders. en marok jonge maakte een verkeerde opmerking over mijn zusje en toen ik naar hem toe liep en daar wat van zei konden zijn maatjes dat niet hebben en 1 daarvan liep naar me toe en sloeg gelijk een glas in mijn muil.
loopt dus niet altijd zo
oke ben je vergeten dat jij samen met nog 4 andere mokkels op een zwanger meisje bent gaan springen ?
en daar is niks over vermeld?
precies. hebben ze wel straf gehad?