Partyflock

Forumonderwerp · 980281
Waarschuw beheerder
Lieke van Lexmond in kerstnummer Playboy

AMSTERDAM - Lieke van Lexmond staat volgende maand in het kerstnummer van Playboy. Dat meldt RTL Boulevard vrijdag.

De 25-jarige schone volgt daarmee BN'ers op als Bridget Maasland, Tanja Jess, Froukje de Both en Katja Schuurmans.

Van Lexmond debuteerde op haar zestiende in het televisieprogramma Goudkust. Tegenwoordig speelt ze de rol van Charlie in Goede Tijden Slechte Tijden. Onlangs was de brunette een van de kandidaten in het programma Dancing With The Stars.

Naar verluidt duikt van Lexmond dit weekend de studio in om zich sexy op de gevoelige plaat te laten zetten.

Waarschuw beheerder
nou jeejjj :/

Waarschuw beheerder
not my cup of tea!

Niks bijzonders idd...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2007 om 20:18:
maar de brunette (selene uit de gouden kooi) kijkt alsof ze je met huid en haar gaat opvreten

Doe mij die maar!

Waarschuw beheerder
Vind het ook geen bijzonder mooie vrouw.:)
Waarschuw beheerder
de foto's vallen wel mee, maar ze wie er zo.... saai en gewoontjes uit.
niet echt een wijf waar je meteen blij van wordt

Waarschuw beheerder
ze heb een neus daar is menig jaudje jaloers op jezus...

daar kan je godver een nieuwe villawijk op bouwen...

Waarschuw beheerder
mooie foto's :yes:, superstrak lichaam :yes:, maar geen mooie fotokop! :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op woensdag 19 december 2007 om 11:32:
Doe Yolanthe maar in de playboy

joepie :C
...not...

Waarschuw beheerder
ik heb haar gebald vroeger mang is wel spange chimeid

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2007 om 19:26:
Dan is het wel slecht gesteld met de playboy in Nederland of ze moeten een hoop photoshoppen. Sorry maar als ik ga stappen dan zie ik menig vrouw die er beter uitziet. Je ziet er goed uit hoor, maar gewoon niet playboy materiaal. Sorry

Nou dan geluk voor mij dat jij niet bij Playboy werkt of wel.. ;)
En tuurlijk er zijn altijd vrouwen die er beter uit zien, maar is dat niet een kwestie van smaak??
En die foto die je eventjes erbij laat zien, is van op een feest en om bijna 7uur s ochtends gemaakt..
Ik wil wel eens weten hoe jij er dan uit ziet, na een avondje losgaan..
Maar er zal wel iets zijn, waarom je mij niet mag, aangezien je altijd je commentaar klaar hebt (Y)

Trouwens, jij hebt het over uitstraling, wat je eigenlijk bedoelt is dat een meisje gewoon een geile kop moet hebben anders past ze niet in je straatje..

Fakerd :looser:
laatste aanpassing