Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 2 november 2007 om 19:57:
Een homoFIEL schijnt iemand met een dergelijke geaardheid /voorkeur te zijn, en hoeft daar nog geen uiting aan gegeven te hebben, een homoSEXUEEL heeft dat dus wel.
En als die homo's dat lekker met elkaar doen, moeten ze vooral doen wat ze willen en zolang ze niemand lastig vallen, maakt het mij geen ene moer uit.
Het wordt trouwens een heel ander verhaal als je in bovenstaande tekst van "Ome Ben" het woordje "pedo" invult waar "homo" staat...daar mag de hakbijl erin van mij...maar dit terzijde.
En verder:
(Novum) - Premier Jan Peter Balkenende (CDA) is gerustgesteld door de uitspraken van de partijtop van de ChristenUnie over homoseksualiteit. ChristenUnie-partijleider André Rouvoet liet vrijdag weten dat zijn partij geen onderscheid maakt tussen homo's en hetero's en hun gedragingen.
Rouvoet reageerde daarmee op de ophef die is ontstaan door een voorstel om praktiserende homoseksuelen uit de partijorganisatie te weren. Een dergelijk voorstel wil het Amsterdamse deelraadslid Yvette Lont doen op het congres van de partij op 17 november.
"Iedere suggestie dat homo's niet zouden functioneren in de ChristenUnie werp ik verre van mij", zei Rouvoet. "Het weren van homo's is een non-issue binnen mijn partij." Hij wilde vrijdag niet ingaan op de vraag of een homoseksueel Kamerlid of gemeenteraadslid zou kunnen worden voor de ChristenUnie. "We gaan het op 17 november hebben over een gedragscode en ik weiger me nu te focussen op één aspect daarvan."
ChristenUnie-partijvoorzitter Peter Blokhuis zei vrijdag dat homo's niet worden uitgesloten van partijfuncties.
Overigens is het onzeker of Lont haar motie op het congres daadwerkelijk kan indienen. Daarvoor is de steun vereist van haar eigen afdeling plus twee zogeheten kiesverenigingen. Vooralsnog heeft Lont die steun niet.
----------------------------------------------------------------------
...loopt dus vast met een sisser af en Lont zal vertrekken? Of heeft ze een lang lontje?