Partyflock

Forumonderwerp · 979884

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
HILVERSUM - SBS6 zal zondagavond de reportage van Peter R. De Vries over een wegens pedofilie veroordeelde zeilschoolhouder toch uitzenden. Dat heeft de zender woensdag bekendgemaakt.

Volgens de omroep heeft het gerechtshof in Amsterdam woensdag geoordeeld dat de reportage geoorloofd is en niet (gedeeltelijk) onrechtmatig, zoals de voorzieningenrechter ruim een week eerder had gesteld.

http://www.nu.nl/news/1295866/15/rss/Uitzending_Peter_R._de_Vries_over_pedo_gaat_door.html
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En terecht gwn uitzenden die zooi.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Total Destruction op woensdag 31 oktober 2007 om 16:47:
Ik hoop ook van harte dat deze vieze kk-pedo op beestachtige wijze wordt afgeslacht!! Hoop dat ie eeuwig rot in de hel

Sprak hij teder
Waarschuw beheerder
Ik heb het gezien, en die vent is echt niet goed!

dood leuk vertellen aan de ouders wat er gebeurd is!

sex hebben gehad met een 12 jarige jongen! en al die ouders blijven als schapen luisteren :no:
hij had van mij meteen een beuk gekregen!!!

ziek ziek ziek :@:@:@:@
Waarschuw beheerder
peter r de vries, is in mijn ogen net zo erg als al die andere joden maar moet hem na geven dat hij met dit soort uitzendingen toch wat respect afdwingt, alle pedo´s dood...........:bier:

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Gister gezien ja. Goeie docu!

Peter is een held ole ole!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 november 2007 om 09:02:
Goeie docu!

:yes:

Uitspraak van 050-Grunn op maandag 5 november 2007 om 08:55:
alle pedo´s dood...........

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 oktober 2007 om 17:12:
Ik ben benieuwd....

Ik zie die pedofielen ook het liefst stuk voor stuk dood.

het was belachelijk, pedo niet in beeld, het kind wel, moeder weer niet in beeld :S

komop zeg, dat kind:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van º²º Miss Dynamite *** op maandag 5 november 2007 om 08:49:
en al die ouders blijven als schapen luisteren

nou idd...ongelovelijk!! Ik had die goorlap dwars door zijn boot geslagen!!

Wederom een goeie uitzending van Peter(Y)
Nu maar hopen dat die pedo en zijn pedomaatje op een langzame en pijnlijke manier aan hun eind komen!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 november 2007 om 09:10:
het was belachelijk, pedo niet in beeld, het kind wel, moeder weer niet in beeld

Ja vond ik ookal vage shit. Dat kind iedere keer vol in beeld.

Maargoed, het zal wel een bewuste afweging zijn geweest.
Waarschuw beheerder
dood leuk vertellen aan de ouders wat er gebeurd is!

sex hebben gehad met een 12 jarige jongen! en al die ouders blijven als schapen luisteren

Toen ik er naar keek,,kon ik wel in de tv kruipen om ff kei hard te schreeuwen,zodat iedereen zijn oortje's open gingen want volgens mij hoorde ze ff niet goed wat die viezerik alemaal vertelde,,,,ik kan er met me kop niet bij dat geen 1 van die ouders ,opstond om te zeggen ,nou mijn kind gaat acuut van de zeilschool af,,of om zowieso wat tegen gas te geven,nee iedereen luisterde braaf,,
Lekker als je ouders jou gewoon aan zo'n iemand nog overlaten en ook nog verdedigen nadat ze zoiets weten.!!!!!!

Of die ze nu om tuin leiden ofnie,hij vertelde ze toch heel leterlijk aan de ouders, dat die sex had met een 12 jarige,,,,bah smerig mannetje ,,,maar ook vooral domme ouders.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ook gewoon heel relaxed blijven en een mail sturen waarin het wordt opgenomen tegen die pedo. :s Snap die ouders echt niet dat ze zo rustig konden blijven.

En een heksenjacht op hem geopend? Terecht! Hoop dat ie snel de dood mag vinden. :jaja:
Waarschuw beheerder
Snapte dat ook echt niet van die ouders! Je gaat met je kind toch geen enkel risico nemen. Al heb je maar 1% twijfel, dan haal je je kind toch daar weg????

Ik ga er vanuit dat al die ouders na het zien van deze reportage (en dus het hele verhaal) zichzelf wel voor hun kop kunnen slaan...

Wat een geouwehoer van die vent zeg!!! Werd er misselijk van.
Waarschuw beheerder
waar me maag even van omkeerde was dat je zag, dat ie met dat jochie in bad zat

bleggggggg :dood: mag die gast van mij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marleen op maandag 5 november 2007 om 10:12:
Wat een geouwehoer van die vent zeg!!! Werd er misselijk van.

En van die advocaat dan! werdt er ook gewoon misselijk van, volgens mij vind hij hetzelf ook leuk om aan kleine kindertjes te zitten.
Geen haar op mijn hoofd die zo'n vent ooit zal verdedigen.

Waarschuw beheerder
ze moeten pedo op zijn voorhoofd tattoëren en dan vrij laten...8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Total Destruction op maandag 5 november 2007 om 09:41:
Uitspraak van Miss Dynamite op maandag 5 november 2007 om 08:49:

Idd heb met verslagenheid zitten kijken hoe die ouders daar allemaal als makke lammetjes blijven zitten!! Had die gozer gelijk de tering ingeslagen,zodra die begon over dat ventje van 12!!Wat een rechtssysteem toch in dit land!!
Alle instanties werken langs elkaar heen waardoor zo'n grafmongool weer de kans krijgt om nog een kind te misbruiken!!

Uitspraak van verwijderd op maandag 5 november 2007 om 10:35:
ze moeten pedo op zijn voorhoofd tattoëren en dan vrij laten...

Ben ik t mee eens, kijken hoe lang die ongeschonden rond blijft lopen
Waarschuw beheerder
Peter R. de sensatiejager, maar hij stelt wel misstanden aan de kaak. De advocaat van Bas R. deed het goed. Hij liet zich niet uit de tent lokken door Peter. Ongelooflijk dat die pedo nog een zeilclubbie had.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond Peter R. de Vries echt zwak tegenover die advocaat. Wat een kleuter.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 11:48:
en pedo's.. mogen idd aan de wetenschap worden overgelaten.. (veel beter dan in 1x dood, want dan ze zijn ze gelijk van alles af)

je vergeet dat ze net als homo's zo worden geboren, dus als je ze allemaal dood maakt, maakt dat niets uit want die komen dan over 20 jaar weer terug
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op maandag 5 november 2007 om 11:45:
Ik vond Peter R. de Vries echt zwak tegenover die advocaat. Wat een kleuter.

Ik vond het eerder omgekeerd.

Waarschuw beheerder
Die ouders moeten zich wel knap stom gevonden hebben na het zien van deze uitzending!

Waarschuw beheerder
-lama
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 november 2007 om 12:02:
Die ouders moeten zich wel knap stom gevonden hebben na het zien van deze uitzending!

Inderdaad vooral die vader die het voortouw nam met zijn brief.

Dat je zulke brieven gaat schrijven zonder het politiedossier eerst op te vragen/ door te nemen bij de politie.

Echt een goedgelovige dombo ben je dan.

Waarschuw beheerder
onvoorstelbaar die ouders...

Als ik naar een kerel aan het luisteren ben die mijn kind voor een week onder zijn hoede heeft, en hem in 1 zin de woorden: "kind, sexuele relatie, 12 jaar" hoor zeggen weet ik genoeg. Ik had verwacht dat hij gelynched zou worden daar, maar niets was minder waar. Onvoorstelbaar. Ik HOOP dat ze zich nu wel voor hun harses kunnen slaan dat ze die kerel na zijn hele verhaal gesteund hebben.

En die straf dan die hij gekregen heeft voor de langdurige ontucht :-O :-O Een jaar voorwaardelijk, 3 jaar geen les geven en een paar uur dienstverlening. Nederland is GEK aan het worden. Als je het mij vraagt krijgt hij verplichte chemische castratie, 5 jaar zitten en een verbod op enig contact met minderjarige kinderen

Ziek is die kerel, gadver.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op maandag 5 november 2007 om 11:45:
Ik vond Peter R. de Vries echt zwak tegenover die advocaat

de advocaat was wel goed ja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 november 2007 om 10:35:
ze moeten pedo op zijn voorhoofd tattoëren en dan vrij laten...

zoiets hebben ze in amerika ooit gedaan met een kinderverkrachter/moordenaar.. maar niet getatoeerd maar met een mes in zijn voorhoofd geschreven. Bruut maar het werkte geloof ik wel :-D
Waarschuw beheerder
Ik had hem bij het zinnetje "sex met 12 jarig jongetje" bovenop zijn bakkes geramd en van die boot getrapt!

Belachelijk dat die ouders zo bleven zitten, we hebben het vol ongeloof zitten kijken!

En die Bas, vieze smerige *@#$%& :looser:
Het is te hopen dat die mensen die de bedreigingen ge-uit hebben aan zijn adres ze waar maken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daaan op maandag 5 november 2007 om 12:27:
Ik had hem bij het zinnetje "sex met 12 jarig jongetje" bovenop zijn bakkes geramd en van die boot getrapt!

ja dat dacht ik dus ook he :yes:
en dan later die brief, dat de ouders alle vertrouwen hebben in die mafkees :/
"en toen is de relatie ook seksueel geworden"
pets, vol op zn tyfuskop
Waarschuw beheerder
Uitspraak van saus op maandag 5 november 2007 om 12:12:
Dat je zulke brieven gaat schrijven zonder het politiedossier eerst op te vragen/ door te nemen bij de politie.

Achteraf is het heel logisch allemaal. Wat een smarttalk allemaal.
Waarschuw beheerder
snap die ouders ook niet heb je de kans om een pedo te verzuipen doe je er niks mee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 november 2007 om 12:17:
Ik vond Peter R. de Vries echt zwak tegenover die advocaat

de advocaat was wel goed ja

Ik vond die advocaat een walgelijk mannetje, je zag gewoon dat Peter zichzelf heel veel inhield, ik had dat ventje al lang naar zijn strot gevlogen, wie verdedigt er nu een Pedo (nee het is geen pedo zei hij telkens, het is gewoon een man met gevoelens voor kleine jongetjes :rot: )

Nou van mij mogen ze hem en die advocaat aan de hoogste boom hangen.
Uitspraak van Marie uut grunn op maandag 5 november 2007 om 15:17:
snap die ouders ook niet heb je de kans om een pedo te verzuipen doe je er niks mee

Ik zou door het lint zijn gegaan als ik daar zat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 november 2007 om 15:22:
Ik vond die advocaat een walgelijk mannetje, je zag gewoon dat Peter zichzelf heel veel inhield, ik had dat ventje al lang naar zijn strot gevlogen, wie verdedigt er nu een Pedo (nee het is geen pedo zei hij telkens, het is gewoon een man met gevoelens voor kleine jongetjes

je kan zeggen wat je wil,,, hij is een stuk eerlijker,,dan doorgaans het geval is,,daarbij is het zo,,, dat het alleen maar over zijn verleden ging...mijn persoonlijke mening over pedo,s is het zelfde als de rest.... maar vind wel dat,, dit meer ging om de kijkcijfer,s, verlopig wordt ie nog niet,, verdacht van andere strafbare feiten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hij had van mij meteen een beuk gekregen!!!

zo zat ik dus ook ja!!

wat een debielen zeg, helemaal geboeid zitten luisteren naar een goorlap die kinderen misbruikt :no: ik had m zeker een paar dreunen verkocht :/

Uitspraak van Mr. Thompson op maandag 5 november 2007 om 11:52:
Ik vond het eerder omgekeerd.

:yes: me too.... advocaat vond ik een walgelijk ventje, snap dat je je cliënt moet verdedigen, maar volgens mij valt ie zelf ook wel op kinderen (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 november 2007 om 15:33:
verdacht van andere strafbare feiten

Hij heft het met een kind gedaan en openlij toegegeven, daar vind ik geen excuus tegenover staan.

Uitspraak van verwijderd op maandag 5 november 2007 om 15:33:
je kan zeggen wat je wil,,, hij is een stuk eerlijker,,dan doorgaans het geval is

Ik vond dat die advocaat heel goed de woorden om kon draaien ja, misschien daarom wel een goede advocaat, maar wel een slecht mens.

Waarschuw beheerder
als (ex) crimineel,,,kan ik jullie zeggen...dat zulke vieze mannetjes heel veel ongelukjes hebben in de bajes... (bedenk de rest zelf maar)

Waarschuw beheerder
Hoe die pedo dat ook vertelde van dat hij met dat jongetje een sexuele relatie had, alsof het de normaalste zaak van de wereld was (n)

snap niet dat je als ouder zijnde je kind dan nog toevertouwd aan zo'n stuk stront terwijl hij net verteld heeft dat die een sexuele relatie had met een 12-jarig jongetje (n)

en dan werkte er ook nog een pedo op dat schip........

Waarschuw beheerder
dat de ouders helemaal mee gingen in zijn praatjes begreep ik echt niet!! dan kan die er nog zo mooi omheen lullen maar het komt er toch gewoon op neer dat die sex heeft gehad met 12jarige!!!
daar is geen smoes of excuus voor

ik had me kind gepakt en gelijk weggelopen
wat een vuile viezerik is het:@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 november 2007 om 15:47:
ik had me kind gepakt en gelijk weggelopen

ik was die vent naar zijn strot gevlogen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 november 2007 om 15:47:
dat de ouders helemaal mee gingen in zijn praatjes begreep ik echt niet!! dan kan die er nog zo mooi omheen lullen maar het komt er toch gewoon op neer dat die sex heeft gehad met 12jarige!!!
daar is geen smoes of excuus voor

ga maar eens 8 jaar in een tbs instelling zitten,,, daar kom je gekker uit"" dan dat je er in ging,, (is maar dat je het weet)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 november 2007 om 15:53:
ga maar eens 8 jaar in een tbs instelling zitten,,, daar kom je gekker uit"" dan dat je er in ging,, (is maar dat je het weet)

geloof ik:)
maar die vent heeft toch maar half jaartje gezeten?

hij is gewoon van zich eigen zwaar gestoorden een viezerik:@
wat als het zijn kind was geweest?dan praatte die wel anders
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trizztan op maandag 5 november 2007 om 14:32:
Achteraf is het heel logisch allemaal. Wat een smarttalk allemaal.

Gast, praat geen poep. Als je daar in trapt ben je gewoon een sukkel eerste klas.

Smarttalk ? Echt veel moeite voor het welzijn van je kinderen als je het verhaal niet eens natrekt.
Waarschuw beheerder
Peter R de Vries, hij lost toch altijd onopgeloste zaken op, goed bezig
Waarschuw beheerder
Pedo's :dood:

Wel vaag dat ze dat kind in beeld namen :/

Waarschuw beheerder
gatverdamme*kots* wat kan zo,n pedo gewoon zijn gang weer gaan, nix 2de kans, hij runt het samen met nog zo,n 1 :@

heb het al eerder gezegd....gewoon ophangen al die gasten :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (K)dance girl(K) op maandag 5 november 2007 om 09:52:
kan er met me kop niet bij dat geen 1 van die ouders ,opstond om te zeggen ,nou mijn kind gaat acuut van de zeilschool af,,of om zowieso wat tegen gas te geven,nee iedereen luisterde braaf,,

Idd :/ :s

Ook erg is dat de gemeente op de hoogte is dat hij een pedofiel is. en het gewoon laat gebeuren :o:o