Partyflock

Forumonderwerp · 979725
449x bekeken
Waarschuw beheerder
Aangezien het nodig tijd is voor een Update in mijn pc besloot ik is te kijken naar wat nieuws maar kwam toch in een twijfel ... aangezien je in mijn beroep niet gek veel vrijetijd hebt overwoog ik het om mischien een goeie laptop tekopen ipv een pc ... nou game ik regelmatig en ik weet dat een pc daar beter geschikt voor is dan een Notebook maar de twijfel is er toch bij mij ... een laptop is altijd mooi in de vrachtwagen maar voor games ? http://www.notebookprojecten.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00567096 dit is opzich wel een leuke laptop ... maar laptops raken snel over verhit als je hem lang zware spellen laat draaien .

wat is wijsheid :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
stabiliteit hangt natuurlijk ook af van de persoon die erachter zit he :P

Uitspraak van raycko op dinsdag 30 oktober 2007 om 20:17:
maar laptops raken snel over verhit als je hem lang zware spellen laat draaien .

wat is wijsheid :lol:

1 met n open ruggetje...

maar lijkt me logisch toch?
veel games > game pc..
laptop is leuk, maar bij de iets zwaardere spellen heb je gewoon veel meer aan een normale bak..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dex op zaterdag 10 november 2007 om 14:19:
laptop is leuk, maar bij de iets zwaardere spellen heb je gewoon veel meer aan een normale bak..

Tuurlijk! Omdat je voor een vergelijkbare prijs een pc hebt met betere specs dan een laptop.
Maar dat wil nog niet zeggen dat geen enkele laptop zware games aan kan (op langer termijn).
Wil niet zeggen dat mijn Vaio FZ21Z een beest is maar kijk bijvoorbeeld naar de Asus C90. Die is er speciaal voor gemaakt en nog betaalbaar ook.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
mwoa als je waarde hecht aan games zou ik niet direct gaan voor een laptop... zelfs een x1700 mobillity , 2gb ram enz ( bv die asus ultimate gaming laptops ) zijn nog altijd niet echt geweldig om mee te gamen....

dan zou ik toch voor een pc gaan met een wat rappere videoreep...

hoe minder je waarde aan games hecht hoe interresanter een laptop word.... voor geheugen/cpu/hd space hoef je een laptop niet te laten staan want die zijn ondertussen wel rap genoeg...en een externe HD van 500gb heb je ook al voor 99€ dus daar hoef je het ook al niet voor te laten...

en zoals hardware nu gaat verwacht ik niet dat er snel laptops zullen komen met dikke video repen.... een beetje videoplank gebruikt tegenwoordig al gauw 135 watt.... als dat bij je laptop moet denk ik dat je accu toch rap leeg is...

( heb zelf hier nu een compaq NX9420 zakelijk model laptop....Centrino T5600 intel duo core / 2048mb ddr / 120gb hd en een X1600 mobility )

Het lijkt redelijk snel maar om mee te gamen is die x1600 toch wat minder.....maar ik heb toch geen tijd om te gamen dus echt missen doe ik het niet :p