Partyflock

Forumonderwerp · 979690
1 volger · 2327x bekeken

Waarschuw beheerder
'Geen homo's in ChristenUnie'

De ChristenUnie moet praktiserende homoseksuelen weren uit bestuursfuncties in de partij en hen ook niet kandidaat stellen voor posten in het openbaar bestuur. Dat vindt Yvette Lont, deelraadslid voor de ChristenUnie in het stadsdeel Amsterdam-Zuidoost.

Ze heeft een e-mail gestuurd aan een groot aantal leden van de Christenunie, waarin ze heeft aankondigd een motie te gaan indienen op het partijcongres van 17 november. Om de motie in te dienen heeft ze steun nodig van haar eigen lokale afdeling en die van twee andere kiesverenigingen

[img width=283 height=425 cacheid=000e9f2900299829169e76561a020f64ac]http://www.nieuwnieuws.nl/archives/images/lontje.jpg[/img]
Bron: NieuwNieuws.nl

Dat mens spoort niet :\ Hoe bedoel je discrimineren? Als vrouwelijke minderheid moet je juist opkomen voor de rechten van andere minderheden.

Heb haar al eerder een keer gezien in Bimbo's en Burka's en het mens is echt een smerige gristenhond.. :[

(N)
Waarschuw beheerder
Als je begrijpt wat ik bedoel..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Buck Fuddy op woensdag 31 oktober 2007 om 15:34:
Ja, maar jij bent een uberneonazi en volgens nazi's horen homo's toch niet bij het perfecte ras? Dat is dus een iets andere motivatie dan bij die gggristenhonden.

Ze hebben een andere motivatie als ik inderdaad. En nogmaals ik ben geen nazi. :/ Laat ouderwetse termen nou is erbuiten. Homo's zijn mislukkelingen van het menselijk ras en zijn niet in staat om te doen wat hun enige opdracht in het leven is. Bovendien promoten ze die manier van leven ook nog is jaarlijks :dood: Gek hé dat ik daar aversie tegen heb.Het respecteren van homo's word je opgedrongen en daar kan ik echt niet tegen.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 oktober 2007 om 15:37:
Kleine jongen probeert zo veel mogelijk te provoceren. Gewoon een xenofobisch mannetje met een hardnekkig acne verleden wat alles wat niet blank is en een beetje uit de lijn valt gruwelijk haat en het liefst direct aan het gas zet.

Ja man, ga mij maar weer uitmaken voor dom en xenofobisch. Voor mij ben jij net zo lachwekkend, jij laat je alles maar lekker door de strot douwen door de maatschappij en de media. Jij snapt mijn denkwijze en ideologie niet en stempeld het daarom maar af als dom. Het druist in tegen alles waar jij in geloofd en daar kan je niet tegen.

Uitspraak van Buck Fuddy op woensdag 31 oktober 2007 om 15:55:
ah, een sterke intolerantie tegen alles wat afwijkt van de meerderheid........... wat dus ook betekent dat hij geen eigen mening heeft. hij zou inderdaad een prima gggristenhond zijn!

Ja man :looser: Blijf jij lekker verder dromen hé. Ik ben tolerant genoeg en kan met iedereen op schieten. Elk mens is in principe aardig. Ook al zijn ze aardig, ze passen niet in een gezonde maatschappij.
Waarschuw beheerder
Het is hun recht om de party te leiden zoals ze zelf willen.
Het is een kwestie van geloof! Bij Moslims doen we toch ook niet moeilijk?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op woensdag 31 oktober 2007 om 17:13:
Voor mij ben jij net zo lachwekkend, jij laat je alles maar lekker door de strot douwen door de maatschappij en de media

Zoals jij je alles door je strot laat douwen door de bijbel :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Thompson op woensdag 31 oktober 2007 om 17:20:
Zoals jij je alles door je strot laat douwen door de bijbel

:/ Ik ben niet gelovig goosss

Waarschuw beheerder
Eva is uit Adam's rib gemaakt dus indirect geloven alle Christenen dat ze gay zijn :lol:
Waarschuw beheerder
Ongelofelijk! Als je een religie uitdraagt naar de wereld, welke religie dan ook, behoor je te zeggen dat iedereen gelijk is. In ieder geval dat iedereen respect voor elkaar hoort te hebben. Als je dit soort acties bedenkt ben je een ordinaire terrorist. Ga regeren en geld gebruiken voor nuttige dingen en laat iedereen in z'n waarde!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op woensdag 31 oktober 2007 om 17:36:
Ik ben niet gelovig goosss

Nee, maar zonder dat je het weet zijn heel veel normen en waarden gekoppeld aan de bijbel.

In de Romeinse tijd bestond homosexualiteit helemaal niet. Toen neukte iedereen er op los. Vrouwen en mannen, maar ook heel veel mannen met elkaar.

En toen kwam de bijbel ...... :)

Je moest is weten hoeveel regels en wetten hier in Nederland een afspiegeling zijn van de bijbelse waarden.

Dat je een hekel hebt aan homo's is jouw probleem, en dat is een waan waarin je maar lekker moet blijven. Maar het maakt je wel een ontzettend kortzichtig iemand. Nog dommer dan een imaam. Die doet ook maar wat in de koran staat. Jij weet niet eens waar je over praat...
Waarschuw beheerder
Nu is het wachten dat zij uit de CU stapt cq gezet wordt... en dan komt ze straks ook met een eigen partij.

'Trots op God' ofzo! :x ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darmvlok op woensdag 31 oktober 2007 om 19:42:
'Trots op God'

ok hier moest ik wel even hard om lachen :roflol:
Waarschuw beheerder
Homo's zijn mislukkelingen van het menselijk ras en zijn niet in staat om te doen wat hun enige opdracht in het leven is

Ik ben tolerant genoeg

:/

Ik vind het echt treurig dat anno 2007 homo's nog steeds aanlopen tegen intolerantie, geweld en uitsluiting van bestuursfuncties in politieke partijen enz.
Dat ze, als ze konden kiezen, ook liever "gewoon" hetero zouden zijn geworden omdat dat nou eenmaal veel makkelijker is in deze maatschappij. Of ben jij er ook zo een die denkt dat deze mannen en vrouwen op zaterdagavond ineens besluiten homo te worden?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 oktober 2007 om 17:43:
Eva is uit Adam's rib gemaakt dus indirect geloven alle Christenen dat ze gay zijn

En wat dacht je van incest?

Homo's zijn mislukkelingen van het menselijk ras en zijn niet in staat om te doen wat hun enige opdracht in het leven is.

Ook al zijn ze aardig, ze passen niet in een gezonde maatschappij.

Uw visie lijkt mij ook niet echt aardig en gezond.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Thompson op woensdag 31 oktober 2007 om 19:36:
Dat je een hekel hebt aan homo's is jouw probleem, en dat is een waan waarin je maar lekker moet blijven. Maar het maakt je wel een ontzettend kortzichtig iemand. Nog dommer dan een imaam. Die doet ook maar wat in de koran staat. Jij weet niet eens waar je over praat...

Wat nou kortzichtig? Omdat ik iedereen maar moet respecteren ben ik kortzichtig? Ik heb een andere mening. Is dat dan gelijk fout omdat die niet past in de huidige denkwijze van een meerderheid in de maatschappij? Het homo zijn kan best een aangeboren iets wezen, maar bestrijd dat dan met therapie of iets dergelijk

Uitspraak van Petey! op woensdag 31 oktober 2007 om 20:52:
Dat ze, als ze konden kiezen, ook liever "gewoon" hetero zouden zijn geworden omdat dat nou eenmaal veel makkelijker is in deze maatschappij.

Dat zeg ik therapie.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 oktober 2007 om 23:01:
Uw visie lijkt mij ook niet echt aardig en gezond.

Aardig niet, gezond wel. Aardig wordt het op den duur.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 oktober 2007 om 18:22:
Dat vindt Yvette Lont, deelraadslid voor de ChristenUnie in het stadsdeel Amsterdam-Zuidoost.

:lol: wat een hoer is dit vies christelijk wijf ga koffie uitdelen ofzo
Uitspraak van Tumult op donderdag 1 november 2007 om 00:08:
maar bestrijd dat dan met therapie of iets dergelijk

Ik weet niet wat voor therapieën jij allemaal voor je neus ziet, maar wat ej zegt is onmogelijk.
Uitspraak van SchwarzeReihe op woensdag 31 oktober 2007 om 17:20:
Het is hun recht om de party te leiden zoals ze zelf willen.
Het is een kwestie van geloof! Bij Moslims doen we toch ook niet moeilijk?

Jongee kom nou niet met je domme opmerkingen, het zelfde geval zou ook zijn als hun dat zouden zeggen. Fuck al die geloven al die geloven zijn gebasseerd of boeken :vaag:. Zowiezo zijn christelijken een beetje gek
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 oktober 2007 om 23:01:
Homo's zijn mislukkelingen van het menselijk ras en zijn niet in staat om te doen wat hun enige opdracht in het leven is.

:lol: hahahahahah wat is het enige opdracht in het leven dan

Homo's zijn mislukkelingen van het menselijk ras :lol: hahahahah heb je die zelf verzonnen ?
Waarschuw beheerder
Wat nou kortzichtig? Omdat ik iedereen maar moet respecteren ben ik kortzichtig? Ik heb een andere mening. Is dat dan gelijk fout omdat die niet past in de huidige denkwijze van een meerderheid in de maatschappij? Het homo zijn kan best een aangeboren iets wezen, maar bestrijd dat dan met therapie of iets dergelijk

Dis-illutor, ik vind dat jij echt een serieuze kronkel in je hoofd hebt.

Wij hebben geen commentaar op jou omdat jouw mening afwijkt van ons (tenminste, ik niet)........ sterker nog; mijn mening wijkt meestal ook af van wat een hoop andere mensen vinden. Ik denk liever voor mijzelf, en heb redelijk schijt aan van wat de meerderheid 'normaal' of 'acceptabel' vindt. Maarrrrr, wat ik nou juist zo vermakelijk aan jou vind: jij doet je heel openminded en tolerant voor, maar de meeste dingen die jij afkeurt of waar jij tegen bent zijn juist de dingen die afwijken van hetgene wat volgens jou 'gezond' of 'normaal' is. Oftewel; jij maakt jezelf juist schuldig aan dezelfde bekrompenheid waar je ons van beschuldigt.
:roflol:

Dat is voor mij juist de ironie van het hele verhaal.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Buck Fuddy op donderdag 1 november 2007 om 00:32:

Hmmm... ik zie je link niet moet ik zeggen, heb je ook voorbeelden.

Waarschuw beheerder
Het homo zijn kan best een aangeboren iets wezen, maar bestrijd dat dan met therapie of iets dergelijk

Homoseksuele geaardheid is iets wat er al voor de geboorte inzit en kan nooit bestreden worden. Het heeft net zoveel zin om therapie te geven aan een homo met als doel heteroseksueel te worden, dan een neger therapie te geven om in een blanke te veranderen.

Als een veronderstelde homo plotseling door wat voor reden dan ook interesse krijgt in het andere geslacht, dan is de persoon in kwestie altijd al biseksueel geweest.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 oktober 2007 om 18:22:
Heb haar al eerder een keer gezien in Bimbo's en Burka's

Ik ergerde me toen ook al groen en geel aan dat wijf. Hoe zij debatteert... Van dat semi-kuise kortzichtige cliché gewauwel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Homo's zijn prima in staat voor nageslacht te zorgen, volgens mij zijn ze niet gecastreerd geboren.. :\

Voor de rest ben je echt een ongelovelijke loser met deze opmerking :lol:

Echt wat heb jij een conservatief zieke belevingswereld. :/

Staat op de barricades voor "Nederland", terwijl je totaal geen idee heb wat écht Nederlands is.. Dit land heeft zich al eeuwen vrijgevochten van onderdrukking en intollerantie.

Al onze voorvaderen hebben gestreden voor een liberaal vrij Nederland waar iedereen zijn eigen leven kon leiden zonder zich te hoeven inperken in zijn geloof, geaardheid en politieke voorkeur.

Dát is de nummer één kernwaarde van ons land, vrijheid en tolerantie.

Dát is misschien wel het meest Nederlandse wat er is. En wat ik aan jou posts aflees is dat jij hier het 100% tegenovergestelde van bent.

Van alles wat je bent, ben jij één ding zeker niet: een ECHTE Nederlander!

Misschien alleen volgens je paspoort, maar dat papiertje zegt niks over wie je écht bent!

Droeftoeter.. (N)
Waarschuw beheerder
Andere tijd, andere kijk. De problemen in de maatschappij van toen zijn niet te vergelijken met de problemen van vandaag.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 01:00:
Dát is de nummer één kernwaarde van ons land, vrijheid en tolerantie.

Op een normale en gezonde manier om het volk te versterken en eenheid te brengen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 01:00:
vrijgevochten van onderdrukking en intollerantie.

Ik krijg het idee dat dit na al die eeuwen voor niets is geweest :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

:'( Moet hier echt van huilen.

Alex :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op donderdag 1 november 2007 om 01:05:
Op een normale en gezonde manier om het volk te versterken en eenheid te brengen.

Het "volk"?

Die duizenden Portugeze en Poolse Joden die hier emmigreerde, de vrijheid die alle Calvinisten en Protestanten hier kregen? De duizenden Belgen die vluchtte uit hun land? Het eerste land wat marihuana legaliseerde en het homohuwelijk wettelijk toestond?

Allemaal om "het volk" te versterken? :vaag:

Uitspraak van Tumult op donderdag 1 november 2007 om 01:05:
Andere tijd, andere kijk. De problemen in de maatschappij van toen zijn niet te vergelijken met de problemen van vandaag.

En wat hebben de problemen van nu te maken met homosexualiteit?

ziek ventje..

Waarschuw beheerder

DE enige taak in het leven is zeker voortplanten? 8) Jaja...

Ik moet altijd zo lachen om mensen die daadwerkelijk denken dat dat het enige doel is van de mens :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 01:12:
Allemaal om "het volk" te versterken?

Wat is dat nou weer voor insteek? Het enige goede in die gebeurtenissen is de legalisering van marihuana. Er moet een nieuw beter Nederland komen, anders dan wat er is geweest.

En wat hebben de problemen van nu te maken met homosexualiteit?

Ze zijn een onnodige last in de maatschappij. Zorgen voor verwarring in negatieve zin. Ook hebben zeafwijkingen die voor hun moeilijkheden mee brengt, daar moet je aan geholpen worden.

ziek ventje..

Ventje, zegt een knul die wel vier hele jaren ouder is. En ziek ook nog is :lol: hahaha. Jij snapt mijn ideeen niet.

Waarschuw beheerder
Dat zeg ik therapie.

Omg... ik moet nu geloof ik een beetje gaan inhouden...

Wat ben jij onvoorstelbaar achterlijk zeg... :roflol:

Waarschuw beheerder
Maarrrrr, wat ik nou juist zo vermakelijk aan jou vind: jij doet je heel openminded en tolerant voor, maar de meeste dingen die jij afkeurt of waar jij tegen bent zijn juist de dingen die afwijken van hetgene wat volgens jou 'gezond' of 'normaal' is. Oftewel; jij maakt jezelf juist schuldig aan dezelfde bekrompenheid waar je ons van beschuldigt.

Hehe, goed gezegd. Het is ook al bijv. zo'n typetje dat dikke mensen tot op het bot hier gaat zitten beledigen bij de foto's bijvoorbeeld. Ja, hij is heeeeeeeel openminded.

Het kan gewoon haast niet erger :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op donderdag 1 november 2007 om 01:27:
Zorgen voor verwarring in negatieve zin.

Niet iedereen is zo dom als jij.. :lol:

Heb je even getwijfeld aan je geaardheid? :roflol:
Zorgen voor verwarring in negatieve zin. Ook hebben zeafwijkingen die voor hun moeilijkheden mee brengt, daar moet je aan geholpen worden.

Vriend van mij heeft nergens moeite mee hoor. doet ze werk prima als ambulance broeder, heeft een leuke vriend, vriendengroep die van hem houdt.

De enige die moeilijkheden maakt ben jij en je anti-homo kliek. Dus als je ze van hun moeilijkheden af wil helpen? Accepteer ze en discrimineer ze niet.. (Y)
Jij snapt mijn ideeen niet.

Ik denk weinig mensen :loser: Hier al aangemeld.

Deze twee getinte jongens trouwens nog steeds maatjes van je?
https://partyflock.nl/photo/100102/USERID/23142
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het enige goede in die gebeurtenissen is de legalisering van marihuana. Er moet een nieuw beter Nederland komen, anders dan wat er is geweest.

Oh, je bent nu ineens toch voor progressie? En waarom is de legalisering van Marihuana wél oke? Omdat JIJ het toevallig rookt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 01:40:
Oh, je bent nu ineens toch voor progressie? En waarom is de legalisering van Marihuana wél oke? Omdat JIJ het toevallig rookt?

Alleen wat hem bevalt is goed, de rest is ziek, moet weg of dood..

Democratie da ken ik nie.. :loser:

Waarschuw beheerder
Egocentrisme de gekstuh!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 01:36:
Niet iedereen is zo dom als jij..

Heb je even getwijfeld aan je geaardheid?

:lol: Ik niet nee. Het is gewoon negatief en druist in tegen de normale normen en waarden.

Ik denk weinig mensen Hier al aangemeld.

Ja, jaren geleden al soms wel interessant maar niet meer dan dat. Vaak te conservatief.

Deze twee getinte jongens trouwens nog steeds maatjes van je?
https://partyflock.nl/photo/100102/USERID/23142.html

De rechtse is nog steeds een goede gozer (y), linker is weer een maatje van hem. Weinig problemen mee.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 01:40:

Nee, omdat dat de manier is van controleren.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 01:41:
Alleen wat hem bevalt is goed, de rest is ziek, moet weg of dood..

Democratie da ken ik nie..

Nee hoor, de punten waar ik hier altijd zo op in ga zijn de enige punten waar ik echt bezwaar tegen heb. De rest ben ik juist erg 'links' in.
Waarschuw beheerder
Het enige goede in die gebeurtenissen is de legalisering van marihuana.

Uitspraak van Tumult op donderdag 1 november 2007 om 01:46:
Het is gewoon negatief

Ze zijn een onnodige last in de maatschappij.

Veel mensen zien drugsgebruikers ook als negatief en een onnodige last in de maatschappij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op donderdag 1 november 2007 om 00:43:
Hmmm... ik zie je link niet moet ik zeggen, heb je ook voorbeelden.

Jazeker:
Het is gewoon negatief en druist in tegen de normale normen en waarden.

Dus nogmaals:
jij doet je heel openminded en tolerant voor, maar de meeste dingen die jij afkeurt of waar jij tegen bent zijn juist de dingen die afwijken van hetgene wat volgens jou 'gezond' of 'normaal' is. Oftewel; jij maakt jezelf juist schuldig aan dezelfde bekrompenheid waar je ons van beschuldigt.
:roflol:

Met andere woorden: je kan zelf niet verder denken dan hetgene dat 'normaal' is en 'wat hoort' (en alles wat dus niet normaal is, is in jouw ogen niet gezond en zorgt voor verwarring en last en hoort niet in deze maatschappij). Een heel erg beperkte gedachtengang dus; niet in staat om verder te kijken dan hetgene wat jou voorgeschoteld is en/of aangeleerd is. Maar als wij het niet met jou eens zijn, beschuldig jij ons ervan dat wij het niet kunnen hebben dat jouw mening afwijkt van hetgene dat 'normaal' is en 'wat hoort'. Je lult jezelf dus al klem, omdat dat exact het tegenovergestelde is van wat jij eerst zegt.
:lol:

Maar laat maar hangen gast, ik begin al steeds meer in te zien dat dit alleen maar verspilde moeite is.......

Je manier van praten doet me trouwens erg denken aan een soortgelijke manier van praten van iemand die door jehovagetuigen gebrainwashed is. Dat iemand jarenlang van alles op jou in heeft lopen praten, en dat je op den duur niks anders meer kunt denken dan dat. Je hebt namelijk weinig echte tegenargumenten; het zijn min of meer alleen maar herhalingen van hetgene wat je al eerder hebt gezegd. Net of je alleen maar stukken tekst van een pamflet afleest.
:)

I rest my case.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
go :woepwoep: Dis-illutor

[img width=450 height=450 cacheid=000ea16400299d6e2d55f2861a020fd20b]http://naft.wzl.be/balzak/core/upload/maniamundo1.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik word een beetje doodziek van die homo verhalen
wat een rijke fantasie kunnen mensen hebben zeg
Waarschuw beheerder
Die ex-hoer denkt ook meteen dat ze alles kan zeggen he. Nog niet zo heel lang geleden werd er nog in dr bek gescheten.

En Disillutor, je doet je opleidingsniveau eer aan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geen ex-hoer....eens een hoer, altijd een hoer
dat weet je toch? :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zij heeft helemaal geen recht van spreken. Ze is van kleur, ze is een vrouw en ze heeft sex buiten het huwelijk gehad waar volgens de Bijbel dood door steniging op staat. Volgens haar eigen heilige boek is er niks lagers dan een gekleurde vrouw die sex buiten het huwelijk heeft. Daar is een homo niks bij. Dus als ze consequent wil zijn?

En eigenlijk is er geen probleem toch? Je kiest een partij voor waar deze voor staat. Als deze ergens voor staat waar je je absoluut niet in kan vinden zul je deze toch nooit kiezen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 1 november 2007 om 09:52:
Ze is van kleur

presies moslim worden ze heeft een kleurtje8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 10:01:
presies moslim worden ze heeft een kleurtje

Wat heeft geloof met huidskleur te maken?

Waarschuw beheerder
Ik niet nee. Het is gewoon negatief en druist in tegen de normale normen en waarden.

Mag iedereen die normen en waarden even voor zichzelf beperken? :\

Gezien de tollerantie die er is voor homo's, komen jou normen & waarden totaal niet overeen met wat de gemiddelde Nederlander vindt.

Prutser, begin met Xeno een partijtje van radicale schreeuwlelijkerds.. :loser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 1 november 2007 om 10:01:

heel veel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 1 november 2007 om 10:01:

Iedereen met een andere huidskleur is toch moslim :rot: