Partyflock

Forumonderwerp · 978918

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
AMSTERDAM - Op de website van de pedofielenvereniging Martijn heeft een foto van prinses Amalia gestaan.

Het bijschrift van de foto luidde 'Ons koningshuis heeft weer een hele nieuwe generatie prinsjes en prinsjes voortgebracht, en gelukkig maar!', schrijft het Algemeen Dagblad vrijdag.

De foto van de dochter van kroonprins Willem-Alexander en prinses Máxima is inmiddels verwijderd, meldt stopkindersex.com. Deze website tipte de Rijksvoorlichtingsdienst, die juridische stappen voorbereidde en in het AD liet weten de plaatsing van de foto's niet te accepteren.

Niet verantwoordelijk

Op de site zouden ook seksueel getinte opmerkingen aan het adres van Amalia hebben gestaan, schrijft de krant. Vereniging Martijn distantieert zich van de inhoud van de eigen website. "Het bestuur is niet verantwoordelijk voor wat leden op het forum plaatsen."

Bron: nu.nl

Lekker ziek! :S Daar is wim-lex niet blij mee
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb gisteren 1 van die zieke gasten met z'n kop op TV gezien en ik heb nu al onmenselijk veel respect voor degene die deze imbeciel een stukkie invalide trapt of zo (liever dood trouwens)...helaas woont ie niet bij mij in de buurt...GADVERDAMME, WAT EEN MAFKETELS!! :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Pedo's zijn triest

Vrij weinig heb ik over ze te zeggen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op vrijdag 2 november 2007 om 15:16:
Waar in dat zieke forum staan nog meer foto's van kinderen? Kan het niet vinden.

Je schrikt je toch lam als er een foto van je kind op staat. Gatverdamme!

Ja elize rare landgenootjes heb jij he :P

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 2 november 2007 om 17:54:
Ik heb gisteren 1 van die zieke gasten met z'n kop op TV gezien en ik heb nu al onmenselijk veel respect voor degene die deze imbeciel een stukkie invalide trapt of zo (liever dood trouwens)...helaas woont ie niet bij mij in de buurt...GADVERDAMME, WAT EEN MAFKETELS!!

I know how you feel..
Ik heb net dat Forum van hun doorgelezen en iemand had een artikel geplaatst over een moeder die haar kind had geslagen... en ene van hun noemde die moeder... Ziek!

Ik denk dat psychologie een factor is.
Waarschuw beheerder
bah bah bha.. de nassie van straks komt weer meteen om hoog.. wat een stelletje vieze smeerzakken zeg..

Dat topic over die bonuspunten voor zwarte piet :S ..

Bonuspunten voor diegene die die zwarte piet helemaal aan gort slaat met een botte beil..

Als ik ergens misselijk van word..

Waarschuw beheerder
Rudi.............je foto doet raar........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Napoleon op woensdag 31 oktober 2007 om 19:39:
gadver!

dit kan echt niet! tering en de inhoud van de rast van die site.....

KOTS

info@martijn.org

mailen maar!

idd viese gore pedo's ze moeten allemaal opgesloten worden, en gecastreerd. :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 12:24:
of misschien is het wel je nieuwe parfum: veek ackoundt..........

":lol: Cor je hebt zelfs humor. :lol: Reageerde je maar altijd zo. (y)