Partyflock

Forumonderwerp · 978306
1970x bekeken
Betreft: evenement: Qlimax, zaterdag 1 december 2007 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Was er vorig jaar bij qlimax een strenge controle op drugs?

Waarschuw beheerder
donateur
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een rotte Appel, dat ben je!Je snapt er geen reet van KUTBELG!
Waarschuw beheerder
haha sommige antwoorden ook :P

ieder ze ding :)!

maar als je zo een reactie neerzet @ PF dan ben je de lul pimpieboy ( al helemaal met zon nicname ;) )

oi
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pimpieboy op woensdag 31 oktober 2007 om 16:52:
En ja wie weet ben ik mss wel agressief van nature; die zijn er ook. Mensen waarbij drank en pillen niet vereist zijn om tot vechten over te gaan. Maar alsnog houd ik me in 99% van de gevallen in. Zoals ik zei ga ik bewust zelf nooit gaan vechten, zelfs al loop ik agressief. Dan ga ik gewoon eerder wat met een boos gezicht op gaan lopen. Uit mijn ervaring word dit echter dus niet echte geapprecieerd door mensen die, ongeacht of ze nu iets op hebben of niet, toch willen gaan vechten.

Ik ga al meer dan 10 jaar naar grote feesten....en ik heb nog nooit gevochten !

Als jij zo vaak moet vechten.....dan zal je zelf wel een grote ruziezoeker zijn. Of je hebt echt een kutkop
Waarschuw beheerder
Het is mijn mening over druggebruikers. Als je men mening niet deelt moet je me niet beginne uitmaken (en daarmee bedoel ik Trademark U dus. Die zou beter stoppen met tegen mijn schenen te stampen want ik als ik terugstamp zal het pijn doen.

Jij schopt nog geen deukje in een pakje boter.