Partyflock
 
Forumonderwerp · 978254
Gistere blijkbaar verkeerd gaan zitten of iets dergelijks want ik werd vanmorgen wakker met een ondragelijke pijn onder in mijn rug, links. Ik heb al de meest gekke rek en strekoefeningen gedaan maar niks helpt tot nu toe? Hebben jullie nog tips of heb je daar ook vaker last van... laat je horen!

(ja ik heb de zoekfunctie gebruikt, nee er waren geen lopende topics meer over)
 
hernia gaat niet zo snel over, je zei dat je scheef loopt, hoe bedoel je dat naar voren of naar 8eren? misschien sta je verkeerd en heb je een bolle of juist holle rug, kan ook erg vervelend zijn! weet niet of je veel op hakken loopt en zwaar werk doet, maar anders ff een paar dagen op sportschoenen lopen (y) succes dr mee
na de fysio gaan en gaan zwemmen
al geprobeerd??

mijn vriend heeft al zoveel mensen geholpen op party's...
mensen die erna weer vrolijk verder stuiteren... :bounce:

volgens de fysio kan het totaal geen kwaad en je knapt er enorm van op...

je wilt t wel proberen als je écht last hebt, spreek uit ervaring...
fysio en zwemmen idd:)
Hier hetzelfde.. ben gisteravond alsnog naar een dokter gegaan, bij mij zit er een wervel geblokkeerd.. echt ontiegelijke pijn :'( hoop dat et volgende week over is
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 13:26:
hernia gaat niet zo snel over, je zei dat je scheef loopt, hoe bedoel je dat naar voren of naar 8eren? misschien sta je verkeerd en heb je een bolle of juist holle rug, kan ook erg vervelend zijn! weet niet of je veel op hakken loopt en zwaar werk doet, maar anders ff een paar dagen op sportschoenen lopen succes dr mee

Ik loop naar de pijn toe... dus beetje scheef hangend naar links:S. Ik heb inderdaad last van een extreme overstrekking of te wel dat ik een hele holle rug maak. de dokter heeft me al eens gezegd dat ik mijn bekken moet kantelen maar onderbewust doe je dit toch niet... en om er nou steeds op te gaan letten dat is ook zeer irritant maar ik weet niet of hierdoor die pijn in de rug komt. Op hakken loop ik niet zo heel vaak eigenlijk gewoon afwisselend... platte en hakkenschoenen