Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van 070-mocro-beest-070 op dinsdag 16 oktober 2007 om 20:10:jij parrt maar ik je broek 7kleuren kk sukkel zeg het voor mijn geziegt ik garandeer je je komt nooit levend weg bitch ik verbouw je hele kk gezigt kk homo
praat toch eens normaal jongen,of ken je dat niet
als jij alleen ben ,..ben je niks..je moet het hebben van je gappies (crew) dus hou even op met je gekenker
Uitspraak van 070-mocro-beest-070 op dinsdag 16 oktober 2007 om 20:16:maar de ze sukkel met ze kanker groten bek
? nou ben ik de schuldige
ook goed jongen
we zien elkaar vast in de toekomst
Uitspraak van 070-mocro-beest-070 op dinsdag 16 oktober 2007 om 20:22:ja hkker wanner kom je naar denhaag dn ?
weet je zekker ????
Jullie hebbe toch die onming lauwe scooters mang, kom maar hierheen want ik durf niet namelijk
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 16 oktober 2007 om 20:29:Ew hakker jij praat niet zo
Jawel mang jwz
al is die bomber van Gangsta Audiovisuals wel vet 
Whahaah big-mocro 
Uitspraak van 070-mocro-beest-070 op dinsdag 16 oktober 2007 om 20:27:ewa hakker kijk jij begrijt mij jij bent mij mattie jij praat niet zo gwn chill is beter
Gozer wat ben jij stoer zeg... kijken of je ook zo'n grote bek hebt als ik voor je sta!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 oktober 2007 om 23:04:daar is me fiets dus
nee joh
Het zijn brave jongens waar bij kleine misdaad altijd het vingertje naar wordt gewezen, maar lopen wel op te scheppen (tijdens het straatborden vernielen) hoeveel ze hebben gejat.
Maar niks van zeggen hoor, want dat ben je racist en ken je een mes tussen je ribben verwachten, want het zijn brave jonegens en ze doen nooit een vlieg kwaad, dus je bent een racist als je er wat van zegt.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 oktober 2007 om 20:47:Bij mij in de straat heb je tenminste nog echte jongeren
Uitspraak van 070-mocro-beest-070 op dinsdag 16 oktober 2007 om 19:52:wie met domme op merkinge komt zijn kk moeder wie met chillen op merking kom tenx
Uitspraak van 070-mocro-beest-070 op donderdag 18 oktober 2007 om 12:44:wacht
maar
aleen
tegen
mij
er
komen
wel
wat
meer
mensen
dn
kijken
of
je
nog
praat
bitch
Is je ENTER toets kapot?
maar
aleen
tegen
mij
er
komen
wel
wat
meer
mensen
dn
Ga je nog meer fake profieltjes aan maken?
laatste aanpassing
maar
aleen
tegen
mij
er
komen
wel
wat
meer
mensen
dn
kijken
of
je
nog
praat
bitch
was dit voor mij, of voor iemand anders die je al bedreigd hebt
Uitspraak van 070-mocro-beest-070 op donderdag 18 oktober 2007 om 15:41:ik heb laptop en mijn spatcie is stuk dus ik had geen zin om andere toetsen bort te makken nu wel kijk maar
leer toch eerst ff nederlands voordat je ons gaat dreigen!

![[ NeLiZ ]](/images/user/21454_1303898.jpg)