Partyflock

Forumonderwerp · 977237
Waarschuw beheerder
Nederland is topland voor immigranten

maandag 15 oktober 2007 11:52

Nederland is een 'paradijs' voor immigranten. Critici van de immigratiestroom roepen dit al langer, maar nu heeft uitgebreid onderzoek onder 25 EU-landen dit ook bevestigd.

Immigranten worden van harte welkom geheten in Nederland

Het onderzoek is uitgevoerd door diverse Europese organisaties en de Migration Policy Group in Brussel. Er is gekeken naar onder meer de rechten van de immigranten op het gebied van werk en de kans op het krijgen van een permanente verblijfsvergunning.

Verder is er gelet op de mogelijkheden om familieleden over te laten komen en op de wetten tegen discriminatie en racisme.

bron http://www.elsevier.nl/nieuws/europese_unie/artikel/asp/artnr/174659/

moet nie gekker worden :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Topzzy Kretzz op dinsdag 16 oktober 2007 om 16:44:
Graag gedaan.
Ben de slechtste niet als gekleurde man zijnde.

;) :D

Waarschuw beheerder
Maar ik zou het wel weten als ik allochtoon was, dan zou ik nooit naar Nederland gaan.

zo racistisch als de pest hier.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 oktober 2007 om 16:41:
zeerste of jij echt daadwerkelijk persoonlijk iets heb meegemaakt met niet-Nederlanders...

afgeslagen door 5 marokannen vanwege bomberjack.
beroofd door 2 allochtonen.
nog een x poging dat ze me wouden stampen maar nu kwamen ze met zijn 2we dus had ik wel kans omdat ik lonsdale droeg.

tjah dat was allemaal voor me zestiende.:D daarna moet ik zeggen ontweek ze ook niet meer dus zijn latere gebeurtenissen ook wel mijn schuld door er gewoon keihard opin te gaan express vlag op me bomberjack etc
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B&D]Boerke[NL] op dinsdag 16 oktober 2007 om 16:57:
nog een x poging dat ze me wouden stampen maar nu kwamen ze met zijn 2we dus had ik wel kans omdat ik lonsdale droeg.

Want door Lonsdale wordt je sterker??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B&D]Boerke[NL] op dinsdag 16 oktober 2007 om 15:50:

Jup mijn opleiding wordt betaald hier. Hierna ga ik lekker in het buitenland wonen en los ik mijn studieschuld gewoon niet af.

Ik ben al gevraagd mee te werken aan een lange afstands raket in een ver land, dit gaat em ook worden.

Bedankt nederland :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 oktober 2007 om 16:44:
Nou, misschien wel

:nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van saus op dinsdag 16 oktober 2007 om 17:03:
Jup mijn opleiding wordt betaald hier. Hierna ga ik lekker in het buitenland wonen en los ik mijn studieschuld gewoon niet af.

Ik ben al gevraagd mee te werken aan een lange afstands raket in een ver land, dit gaat em ook worden.

Verdien je een lintje voor (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 oktober 2007 om 17:07:
Verdien je een lintje voor

Neuh maar wel dikke poen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van saus op dinsdag 16 oktober 2007 om 17:03:

Iran?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Topzzy Kretzz op dinsdag 16 oktober 2007 om 17:00:
Want door Lonsdale wordt je sterker??

oh kut nee je snapt wel wat ik bedoel de rede was omdat ik lonsdale droeg;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 oktober 2007 om 16:41:
Je gaat alleen maar mensen napraten en berichten die in de media verschijnen maar ik betwijfel ten zeerste of jij echt daadwerkelijk persoonlijk iets heb meegemaakt met niet-Nederlanders...

ik vraag me nu af of JIJ wel ooit iets met niet-nederlanders hebt meegemaakt.

het was toch echt een neger die mij van me telefoon beroofde toen ik 14 was, gevechten op de kermis en met uitgaan zijn toevallig ook bijna altijd allochtonen? naja de rest kan je wel uit kranten vissen en is geschiedenis.

zie je deze dingen niet, lees je nooit een krant, of ben je gewoon vreselijk naief??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azizz op dinsdag 16 oktober 2007 om 16:02:
mooi toch, nederland is gewoon een tolerant land, is juist iets om trots op te zijn

:lol: grap zeker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B&D]Boerke[NL] op dinsdag 16 oktober 2007 om 17:21:
oh kut nee je snapt wel wat ik bedoel de rede was omdat ik lonsdale droeg

Nou eigen lijk niet echt.

dus had ik wel kans omdat ik lonsdale droeg.

Had je kans op wat?
Om nog een keer gepakt te worden?
Of om je te verweren en hun een pak slaag te geven?

Omdat je Lonsdale droeg!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van fiets kopuh? op dinsdag 16 oktober 2007 om 17:26:
boontje komt om zijn loontje

Vind ik niet
Waarom moet je iemand in elkaar slaan omdat hij een bomberjack mooi vind.
Je moet toch dragen wat je leuk vind?
En als hij een vlaggetje op zijn jas doet dan moet hij dat toch zelf weten...
Dan mogen die marokkanen niet met een marokkaans trainingspak lopen...
Dan mogen de surinamers niet met surinaamse shirts lopen.
En de molukkers met die bomberjacks
Je mag toch lopen met hetgeen waar je trots op bent?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hij was zeker eerst alleen een look a like nazi voordat ie er echt een werd :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Verder is er gelet op de mogelijkheden om familieleden over te laten komen en op de wetten tegen discriminatie en racisme.

Beetje jammer weer..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 oktober 2007 om 16:18:
laat maar binnenstromen iedereen is welkom, ruimte hebben we niet, maar dat maakt niet uit.

:frusty: Gewoon te dom om op te reageren. Zal wel 1 ding zeggen:

Zonder al die buitenlanders, hadden we nu een vreselijke economie, lag al het vuilnis metershoog op straat, werkloosheid van hier tot Tokyo, en was Calvé al 30 jaar geleden opgedoekt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Topzzy Kretzz op dinsdag 16 oktober 2007 om 17:28:
Vind ik niet
Waarom moet je iemand in elkaar slaan omdat hij een bomberjack mooi vind.
Je moet toch dragen wat je leuk vind?
En als hij een vlaggetje op zijn jas doet dan moet hij dat toch zelf weten...

ja, vind ik ook! je word zo gediscrimineerd in eigen land.
Waarschuw beheerder
nederland is geen topland voor immigranten haha waar slaat dat nou weer op. Tenzij je wil leven in een land waar een bezem als wilders aan de macht komt, iemand die de profeet met hitler vergelijkt. Kom op als immigrant voel je je echt niet thuis hier hoor. jaren 90 waren mooie tijden, maar je merkt dat de kloof tussen de buitenlanders en nlérs steeds groter wordt, de spanningen nemen met de dag toe. Nee ik zeg niet dat dat de schuld van de nlers is, het komt van 2 kanten. maar stemmen op een vent als wilders is heus niet de oplossing, die vent is alleen maar op uit nog meer haat en verdeeldheid te zaaien, jammer dat die 1.2 miljoen nlers dat niet inzien :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op dinsdag 16 oktober 2007 om 17:42:
ja, vind ik ook! je word zo gediscrimineerd in eigen land.

wees daar maar trots op :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Topzzy Kretzz op dinsdag 16 oktober 2007 om 17:26:
Had je kans op wat?
Om nog een keer gepakt te worden?
Of om je te verweren en hun een pak slaag te geven?

Omdat je Lonsdale droeg!

nog een x poging dat ze me wouden stampen maar nu kwamen ze met zijn 2we dus had ik wel kans de rede was omdat ik lonsdale droeg.
dat moest er staan :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Azizz op dinsdag 16 oktober 2007 om 17:59:
de spanningen nemen met de dag toe

Ja op het internet en in de ghetto.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van saus op dinsdag 16 oktober 2007 om 18:06:
Ja op het internet en in de ghetto.

lul jij dan :/ overal kerel. Ook bij kleine dingen, pinnen afrekenen in een supermarkt mensen die je boos aankijken je ziet gewoon de haat op hun gezicht
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azizz op dinsdag 16 oktober 2007 om 18:10:
lul jij dan :/ overal kerel. Ook bij kleine dingen, pinnen afrekenen in een supermarkt mensen die je boos aankijken je ziet gewoon de haat op hun gezicht

jup had je het anders verwacht dan?
vrijdag of donderdg allochtonen maken mekaar af.
zondag allochtoon poging tot moord op politieagente daarna wordt hij neergeschoten. maandag allochtonenjongeren maken buurt onveilig
dinsdag cameraploeg wordt belaagd met stenen gegooit door allochtonen jongeren. en jij denkt dan nog dat je normaal aangekeken wordt ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
lul jij dan overal kerel. Ook bij kleine dingen, pinnen afrekenen in een supermarkt mensen die je boos aankijken je ziet gewoon de haat op hun gezicht

Nog nooit meegemaakt en ik ben een allochtoon.

Alleen in die ghetto wijken kijkt iedereen boos
Waarschuw beheerder
donateur
maar voel jezelf maar zielig

Waarschuw beheerder
nederland is geen topland voor immigranten haha waar slaat dat nou weer op. Tenzij je wil leven in een land waar een bezem als wilders aan de macht komt, iemand die de profeet met hitler vergelijkt. Kom op als immigrant voel je je echt niet thuis hier hoor. jaren 90 waren mooie tijden, maar je merkt dat de kloof tussen de buitenlanders en nlérs steeds groter wordt, de spanningen nemen met de dag toe. Nee ik zeg niet dat dat de schuld van de nlers is, het komt van 2 kanten. maar stemmen op een vent als wilders is heus niet de oplossing, die vent is alleen maar op uit nog meer haat en verdeeldheid te zaaien, jammer dat die 1.2 miljoen nlers dat niet inzien

Niks, maar dan ook niks aan toe te voegen. :respect:

Waarschuw beheerder
Tenzij je wil leven in een land waar een bezem als wilders aan de macht komt

komt die aan de macht dan ? :/

nederland is wel een topland als je een profiterende nietsnut bent hoor(n)
Waarschuw beheerder
donateur
Vind het aardig vol raken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 oktober 2007 om 19:38:
komt die aan de macht dan ?

nederland is wel een topland als je een profiterende nietsnut bent hoor

Ga jij even een paar maanden van 1000 euro in de maand rondkomen met 2 kinderen erbij. En kom dan nog eens. :frusty: Met een CV waar op staat dat je niks meer hebt gedaan dan lagere school in je eigen land...Echt, je weet niet waar je over praat!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Cinderella). op dinsdag 16 oktober 2007 om 19:42:
Vind het aardig vol raken.

Toch wel he;)

Waarschuw beheerder
nederland is geen topland voor immigranten haha waar slaat dat nou weer op. Tenzij je wil leven in een land waar een bezem als wilders aan de macht komt, iemand die de profeet met hitler vergelijkt. Kom op als immigrant voel je je echt niet thuis hier hoor. jaren 90 waren mooie tijden, maar je merkt dat de kloof tussen de buitenlanders en nlérs steeds groter wordt, de spanningen nemen met de dag toe. Nee ik zeg niet dat dat de schuld van de nlers is, het komt van 2 kanten. maar stemmen op een vent als wilders is heus niet de oplossing, die vent is alleen maar op uit nog meer haat en verdeeldheid te zaaien, jammer dat die 1.2 miljoen nlers dat niet inzien

zo erg negatief als jouw zie ik lang nog niet,
Maar stemmen op iemand als Wilders is te vergelijken als een
Moslim die gaat radicaliseren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B&D]Boerke[NL] op dinsdag 16 oktober 2007 om 18:05:
nog een x poging dat ze me wouden stampen maar nu kwamen ze met zijn 2we dus had ik wel kans de rede was omdat ik lonsdale droeg.

Of ik moet echt heel lomp zijn hoor, maar ik snap nog steeds niet wat je bedoelt. Sorry...

Uitspraak van [B&D]Boerke[NL] op dinsdag 16 oktober 2007 om 18:13:
jup had je het anders verwacht dan?
vrijdag of donderdg allochtonen maken mekaar af.
zondag allochtoon poging tot moord op politieagente daarna wordt hij neergeschoten. maandag allochtonenjongeren maken buurt onveilig
dinsdag cameraploeg wordt belaagd met stenen gegooit door allochtonen jongeren. en jij denkt dan nog dat je normaal aangekeken wordt ?

Ik moet wel zeggen dat ik het de samenleving niet kwalijk neem dat ze zo denken.
Maar evengoed goed moet je gevreesd zijn voor een nederlandse individu als voor een allochtone individu.
En daar wodt denk ik nog net teveel onderscheid in gemaakt.

Ik zit regelmatig in de trein, en dan is het druk.
Dan is de plaats naast mij leeg en de 2 plaatsen daarnaast is ook 1 plaats bezet door en lichter getinde persoon dan dat ik ben.
De persoon die dan wilt zitten pakt ALTIJD de stoel waar de minst getinde persoon naast zit.
Ik maak me er niet druk om, maar ik vind het wel steeds meer opvallen.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 oktober 2007 om 08:17:
Maar stemmen op iemand als Wilders is te vergelijken als een
Moslim die gaat radicaliseren.

Ben het hier enigzins wel mee eens.

Ik ben niet echt een politiek persoon maar ik zie en lees wel eens uitspraken van de heer Wilders.

Ik vind wel dat iedereen zich aan de regels moet houden.
Zowel nederlanders, dus ook Wilders, en eerlijk gezegd vooral ook de allochtonen. Wan je bent immers te gast.
Want een allochtoon persoon zou ook graag willen dat een nederlands persoon zich zou gedragen in diens land.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de rede dat ze me sloegen was omdat ik lonsdale droeg nou clear :P

Waarschuw beheerder
Verlaat suikerfeest op basisscholen in Goes

GOES - Eigenlijk was het afgelopen vrijdag al suikerfeest, maar drie basisscholen in Goes, De Tweemaster, 't Noorderlicht en de Holtkampschool (foto) vierden het pas gisteren.

"Omdat anders veel kinderen van Marokkaanse of Turkse afkomst er niet zouden zijn", verklaart Hatice Cavus-Yardimci, coördinator van het feest op de Holtkampschool. Er waren traktaties als baklava en simit (ronde broodjes). Vorige week kwamen allochtone ouders uitleg geven over de ramadan. Het educatieve project is een initiatief van de integratie-werkgroep Variant

[img width=468 height=323 cacheid=000e8f7a00297133cf5b3e2f1a020bb19f]http://www.pzc.nl/multimedia/archive/00577/Obsolete_577739b.jpg[/img]

Toch wel weer een voorbeeld hoe tolerant en begripvol Nederland is ten opzichte van andere geloven/culturen.

Denk dat er in de wereld niet zoveel landen zijn die dit doen voor zijn minderheden. ;)

Waarschuw beheerder
Nederland is een 'paradijs' voor immigranten. Critici van de immigratiestroom roepen dit al langer, maar nu heeft uitgebreid onderzoek onder 25 EU-landen dit ook bevestigd.

Het onderzoek is uitgevoerd door diverse Europese organisaties en de Migration Policy Group in Brussel. Er is gekeken naar onder meer de rechten van de immigranten op het gebied van werk en de kans op het krijgen van een permanente verblijfsvergunning.

dat ze daarvoor een onderzoek moeten instellen.. dat kon ik je ook zo vertellen :/ :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B&D]Boerke[NL] op woensdag 17 oktober 2007 om 09:10:
de rede dat ze me sloegen was omdat ik lonsdale droeg nou clear

En dat heb je niet een keer gezegd...

Maar nu snap ik het wel...
Maar Lonsdale is niet een rede om iemand te pakken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van fiets kopuh? op dinsdag 16 oktober 2007 om 17:26:
boontje komt om zijn loontje

Hou je bek is Juka!

Ook bij kleine dingen, pinnen afrekenen in een supermarkt mensen die je boos aankijken je ziet gewoon de haat op hun gezicht

Ja gek he? :frusty:

Waarschuw beheerder
lul jij dan overal kerel. Ook bij kleine dingen, pinnen afrekenen in een supermarkt mensen die je boos aankijken je ziet gewoon de haat op hun gezicht

Tjsoh, bijna iederen kijkt in de supermarkt boos en chagerijnig, niet alleen tegen jouw hoor, alleen is de vraag trek je het persoonlijk aan, ga je er iets achter zoeken.

Meestal lach ik gewoon, ook als ik in de stad rondloop, merk je gelijk dat andere mensen je ook anders aankijken, eerst kwaad (zoals de meeste) en dan veranderd toch hun gezicht (het lijkt wel besmettelijk)

Dat mensen boos en chagerijnig in je buurt kijken, ligt toch meestal aan je eigen houding i.p.v. je afkomst :rot:

Waarschuw beheerder
Mensen zoals Azzizz en Mufty moeten maar eens uit hun verdomhoekje komen en niet zo zielig doen! :[

Waarschuw beheerder
Trouwens ik vind het heerlijk zo'n multicultureel land, als ik dinsdag een loempiaatje ga halen, hoe vriendelijk deze meneer altijd tegen mij is(al kan hij amper een woord nederlands) op de markt hoe de Islamitische marktkoopman ook een gesprekje aanknoopt (al staat hij in zijn soepjurk en klotje op zijn hoofd) hoe een aantal niet criminele marokkaantjes aan het voetballen of panna aan het doen zijn, en opscheppen over hun "tricks", hoe een aantal Antiliaanse jongeren lopen op te scheppen over hun "weelies" tijdens het BMX'en, en hoe Nederlandse mannen op het terras zitten een biertje te drinken en mossletjes zitten te eten en al dit moois mogen aanschouwen.

:bloem: Je kan het leven ook uit een positief oogpunt bekijken :bloem:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 oktober 2007 om 09:20:
dat ze daarvoor een onderzoek moeten instellen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 oktober 2007 om 10:57:
Je kan het leven ook uit een positief oogpunt bekijken

Of je loopt rustig door de stad en er je wordt vies aangekeken door Marokkanen, ze roepen nog 'ongepaste' dingen naar meisjes. Ze moeten zich altijd de beste voelen. Op me werk kwam een Marokkaan werken die bedreeg gelijk mensen. Groep Marokkanen verpest het feest van een vriendin van mij door zomaar (ja echt zonder reden) een gevecht te beginnen met mij en me maten.

DoopenSnees positief kijken is goed(y) maar helaas niet de realiteit:nee:

Ik ben geen racist want ik heb genoeg aardige negers en ander grut als vriend maar van mij mag die hele immigratie gestopt worden(y)

En een zeer grote groep mag met een enkeltje Marokko teruggestuurd worden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De enige twee keren dat ik echt, ECHT narigheid had met mensen ging het in beide gevallen om autochtone Nederlanders met bruin haar en bruine ogen.

Als ik nu een hekel moet hebben aan mensen met DIE uiterlijke kenmerken kan ik de hele dag wel bezig zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Topzzy Kretzz op woensdag 17 oktober 2007 om 08:44:
Ik zit regelmatig in de trein, en dan is het druk.
Dan is de plaats naast mij leeg en de 2 plaatsen daarnaast is ook 1 plaats bezet door en lichter getinde persoon dan dat ik ben.
De persoon die dan wilt zitten pakt ALTIJD de stoel waar de minst getinde persoon naast zit.
Ik maak me er niet druk om, maar ik vind het wel steeds meer opvallen.

Ik ben zo blank als blank ken zijn en naast mij komt ook nooit iemand zitten. Dat wou ik graag zo houden. :D

Je kan ook overdrijven he ;)