ja haha zo heb ik er ook 1, meisje wil iets van een jongen hij wil haar niet helemaal over de zeik want zemoet hem hebben.
ziet ze op pf dat ik het goed met die jongen kan vinden, gaat ze dreigen dat als ze mij ooit met hem ziet ze me(en hem) iets aan gaat doen...
en dat ik een slet ben
DAT is pas zielig,
hoever kan je gaan zeg...
zoek een andere hobby.
ziet ze op pf dat ik het goed met die jongen kan vinden, gaat ze dreigen dat als ze mij ooit met hem ziet ze me(en hem) iets aan gaat doen...
en dat ik een slet ben
DAT is pas zielig,
zoek een andere hobby.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 oktober 2007 om 11:44:ja haha zo heb ik er ook 1, meisje wil iets van een jongen hij wil haar niet helemaal over de zeik want zemoet hem hebben.
en dat ik een slet ben
DAT is pas zielig,
zoek een andere hobby.
Hahaha ja zulke mensen ken ik ook
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 oktober 2007 om 11:45:Hahaha ja zulke mensen ken ik ook
echt kinderachtig terwijl ik haar niet eens ken, en ik heb niks met die jongen...maar probeer dat maar es duidelijk te maken grrr
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 oktober 2007 om 11:47:echt kinderachtig terwijl ik haar niet eens ken, en ik heb niks met die jongen...maar probeer dat maar es duidelijk te maken grrr
Vooral exen zijn zo erg
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 oktober 2007 om 11:51:Weet ik niet, het was er ineens
En hoe ver ga je daarin?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 oktober 2007 om 11:53:Ja, nee. Meisjes gaan irritant doen tegen nieuwe meisjes van die ex, heel vervelend
ow op die fiets, ben nog niet helemaal wakker...
maar het zijn bijna altijd de vrouwen die zo moeilijk doen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 oktober 2007 om 11:58:JWT.
nee eigenlijk niet, niet zoveel ervaring mee
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 oktober 2007 om 11:58:Vrouwen zijn echt moeluk
ach je hebt daar tegenwoordig al van die handleidingen bij zitten dus dat maakt het al wat makkelijker
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 oktober 2007 om 11:53:Ja, nee. Meisjes gaan irritant doen tegen nieuwe meisjes van die ex, heel vervelend.
ja dat zoiezo...naja tzijn vaak gwn praatjes omdat ze zo verdrietig zijn haha..
alleen ik ben niet een een nieuw meisje van haar ex..ik kan het gwn goed met hem vinden op partyflock...That's all!!
maja ach
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 oktober 2007 om 11:58:Ja. Vrouwen zijn echt moeluk.
Valt nog wel mee.. je moet ze alleen afentoe ff een beetje de weg wijze.
o ja en heel duidelijk zijn in wat je bedoeld .. zodat ze het maar op 1 manier kunnen interpreteren
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 16 oktober 2007 om 15:49:waarom doen ze dan net of de wereld vergaat !!?
was zeker een drama queen die op je viel, een echte vrouw zou je in je bek uitlachen
( grapje ) life goes on
nee eigenlijk niet, niet zoveel ervaring mee
Ohw
ach je hebt daar tegenwoordig al van die handleidingen bij zitten dus dat maakt het al wat makkelijker
gewoon niet aan relaties beginnen, heb je dat gezeur ook niet
Klopt! Eeuwige vrijgezellen
nee het is er nog wel
Op wie ben jij verliefd?