Partyflock

Forumonderwerp · 976355
Ik zie hier steeds in de forums dat er gesproken wordt over de hoeveelheid MDMA die in pillen verwerkt is maar naar mijn mening gaat het daar niet hoofdzakelijk om. In pillen kan dan bijvoorbeeld 150 mg MDMA zitten maar in andere pillen waar 150 mg MDMA zit kan het veel beter aanvoelen. Ik heb het idee dat je pillen hebt waarbij de MDMA wat krachtiger, dieper, minder euforisch kan aanvoelen dan bij andere MDMA pillen.

Het beste voorbeeld heb ik bij de driehoekige blauwe mitsubishi's van zomer 2005, ik had toen lichtblauwe mitsubishi's die heel goed vielen als ik een halve nam, deze waren getest op 215 mg MDMA (ze waren ook veel groter dan andere pillen gemiddeld gezien). Twee maanden later had ik wederom blauwe mitsubishi's maar deze waren donker blauw maar ook die waren getest op 215 mg MDMA alleen sloegen die totaal anders in als ik een halve nam, dit gold ook voor vrienden van me, ze waren niet sterker maar gewoon anders. Kennen jullie dit??
Uitspraak van Caspèr du Rouge op maandag 15 oktober 2007 om 09:49:
MCPP

Idd, schoonheidsfoutje :)

Dr. Struggle, dat is alsnog geen verschil in kwaliteit MDMA zelf, maar in kwantiteit (door puurheid, waardoor de verwarring..).
Als je een lik van 130mg 66% puur kristal/poeder neemt, zit je namelijk weer op dezelfde 86mg en dat zou het zelfde moeten zijn :)

En dat is het dus niet altijd, door de dingen die door Unity aangehaald werden en evt. door S en R-isomeren als er geen racemisch mengsel is ontstaan tijdens de productie, het S-isomeer is nl. wat actiever :)

Je hebt het nu namelijk over iets anders dan waar de topic starter mee begon :
In pillen kan dan bijvoorbeeld 150 mg MDMA zitten maar in andere pillen waar 150 mg MDMA zit kan het veel beter aanvoelen.

Nou wordt het lastig om steeds hetzelfde uit te leggen..

Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op maandag 15 oktober 2007 om 10:11:
nee maar als je MDMA 86% zuiver hebt of 66% dan betekend dat als je 100 mg poeder/kristal op likt je bij de 86% zuiver 86 mg werkzame stof naar binnen krijgt en bij een lik van 100 mg 66% zuivere je dus 66 mg werkzame stof naar binnen werkt.

heeft dus geen fluit met de kwaliteit te maken, maar simpelweg met de hoeveelheid. want als je 66% MDMA hebt, heb je dus gewoon minder dan bij 80%.
laatste aanpassing
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op maandag 15 oktober 2007 om 10:11:
nee maar als je MDMA 86% zuiver hebt of 66% dan betekend dat als je 100 mg poeder/kristal op likt je bij de 86% zuiver 86 mg werkzame stof naar binnen krijgt en bij een lik van 100 mg 66% zuivere je dus 66 mg werkzame stof naar binnen werkt.

dan is het geen mdma maar een andere stof die je ook binnen krijgt.

een halve appel en een halve peer is ook geen appel van een mindere kwaliteit, maar 50% appel en 50% peer.
Uitspraak van S ][ Nickname ][ op maandag 15 oktober 2007 om 16:33:
dan is het geen mdma maar een andere stof die je ook binnen krijgt.

een halve appel en een halve peer is ook geen appel van een mindere kwaliteit, maar 50% appel en 50% peer.

ohohoh wat geweldig weer deze uitspraak. Not
laatste aanpassing
:lol: kut voorbeeld nu ik het zo terug lees ja
laatste aanpassing