edingburgh
zat er van de week naar te kijken om weer keertje zo een weekend trip te doen
gaat lekker een lang weekend stappen in berlijn
die sma kon kaarten boeken bij de reis
berlijn is sowieso de vetste stad van europa
as if, dat is dus edingburgh
waar je dus nog geen ruk van weet want je bent er, tenminste dat lees ik uit je openingspost, nog nooit geweest
heb er 3 maanden stage gelopen. en 2 maanden in parijs. en heb een hele zomer in barca gewerkt en een zomer in madrid. en heb 3 weken bij een vriend in londen gelogeerd. laatst een week in kopenhagen, ook bij een vriendin.
ik ken m'n steden dus wel en:
berlijn is gewoon het vetste!!!!!!!!!!!
heb je het alleen over stappen of over het algemene plaatje?
anders moet je echt een keer naar dublin,
leuker dan londen
ik ga binnenkort naar newcastle. is dat in de buurt daar? ( ben een geografisch drama )
londen en londenaren zijn uberhaupt niet erg leuk
ga naar Manchester, zit alleen nog ff te denken of dat boot of vliegtuig wordt
edingburgh
schapenmaag met organen
3 voetbalteams ofzo?
baltische staten lijkt me ook tof
Nee, gewoon vrienden
Grote maffiazooi, maar wel geinig om eens mee te maken. Wel vantevoren even goed informeren waar je wel en waar je niet moet komen, anders is de kans groot dat je met een heel lege portemonnee of de kop kapot terugkomt van het stappen
wat is echt de moeite om te zien?
WE GAAN NAAR EDINGBURGH
ik hoef the famous grouse niet perse te zien. die whiskey heriatage ofzoiets lijkt me wel de moeite.
vette shit ... tof best snel
Wat is dat dan?
ik ben iegenlijk meer bierdrinker, dus je kunt me veel wijsmaken af en toe een whisky is lekker, maar als je daar dronken van wordt heb je pas echt een eikenhouten knar de dag erna
gewoon omvallen enzo. ja voor mij is sterke drank ook een murder. in dublin had ik met mijn zwager op een dag 17 pints gedronken. werden we in alle pubs gewijgerd op een gegeven moment. zelfs taxi´s namen ons niet meer mee tja dan weet ik wel hoelaat het weer eens was
tja als je in templebar in een pub wordt geweigerd zien de volgende uitsmijters het ook en dan gaat het maar full full full.
Hoe wast?
nog ander halve week
Ben er twee keer geweest, echt een fantastische stad wat mij betreft. Die schotten zijn over het algemeen relaxte lui, de stad is vrij compact maar er is zeker genoeg te doen.
Ik ga je wel missen hoor Ramirez B
ohh ik zal je een kaartje sturen miss arnhem
lekker van alles bezichtigen en de rest van de tijd in de pub zitten
hehe was je niet in grunn toevallig?
we gaan vrijdag,ga zeker ff in je pub een beirtje drinken
ik dacht dat jij ons mee uiteten zou nemen
schnitzelparadijs?
Ja was erg lekker maar vrijdag aan the fish en chips