Partyflock
 
Forumonderwerp · 975546

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

dan win je nog es wat
maar wat is nou je punt?
 
Uitspraak van Tarzan op vrijdag 5 oktober 2007 om 23:17:
maar wat is nou je punt?


Dat je krasloten moet gaan kopen!
moet een pf topic een punt hebben dan?

ok speciaal voor jou

.
 
Uitspraak van Diomede op vrijdag 5 oktober 2007 om 23:22:
moet een pf topic een punt hebben dan?


het zou wel prettig wezen...


alleen 99.9% van de topics heeft dat niet! ;)


:lol:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 oktober 2007 om 23:24:
t zou wel prettig wezen...


alleen 99.9% van de topics heeft dat niet!


Dus kan je beter gaan krassen (y)
Uitspraak van Diomede op vrijdag 5 oktober 2007 om 23:22:
.


ok, kan ie nu op slot dan?
Uitspraak van Tarzan op vrijdag 5 oktober 2007 om 23:31:
ok, kan ie nu op slot dan


Nee..

Ga krassen man..
kan ik nou nog ergens loten halen dan?
 
Uitspraak van Spoookje op vrijdag 5 oktober 2007 om 23:25:
Dus kan je beter gaan krassen


duidelijk!

pas wel op dat je GEEN miljonair wordt!

levensgevaarlijk! :jaja:
 
ga toch.... fietsen