Partyflock

Forumonderwerp · 974863
2886x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik ben van plan binnenkort weer eens een keer paddo's te gaan doen.

Vraag hierover:
Kun je iets doen om het effect te minderen/stoppen?

(F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Drugs Infolijn (0900-1995) op dinsdag 2 oktober 2007 om 10:49:
Als de paddo's eenmaal ingenomen zijn en hun (al dan niet gewenste) effect hebben, is het tegengaan hiervan niet meer mogelijk.

uit ervaring kan ik dit alleen maar beamen :yes:
Waarschuw beheerder
Beter lsd... dat effect is veel prewttiger en je wilt niet per se dat het stopt.

Ik wilde met paddo's ook elke keer dat het op een gegeven moment stopte, heb ik met lsd niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Drugs Infolijn (0900-1995) op dinsdag 2 oktober 2007 om 10:49:
Als de paddo's eenmaal ingenomen zijn en hun (al dan niet gewenste) effect hebben, is het tegengaan hiervan niet meer mogelijk.

Zoetigheid of vitamine C eten kan volgens sommigen helpen de trip te remmen. Lijkt een gevaarlijke situatie te ontstaan of houdt de angst uren aan, haal er dan een arts bij.

:jaja: Heb ik aan de levende lijve ondervonden. Eten helpt niet echt.. misschien hooguit een beetje. Wat wél misschien enigzins kan helpen is het placebo-effect dat hierdoor ontstaat. Dit kan een vorm van rust in jezelf brengen door de gedachte "dat het straks beter zal gaan". Het placebo-effect is geen fabel. Niet in die zin dat het helemaal niets doet. Door dit effect activeer je zowel bewust als onbewust een soort vorm van gedachtenkracht dat een helende werking kan hebben. Dus iets eten (vitamine C) kan alleen om die reden soms dus al werken.

Verder is het een kwestie van niet teveel nemen als je het voor het eerste keer doet. Mocht je fout gaan dan adviseer ik ook vooral om niet in paniek te raken. Hoe harder je er tegen vecht, hoe zwaarder het zal worden. Je kunt je het beste overgeven aan de ervaring. Stoppen met jezelf verzetten en kijken wat de onderliggende factor is wat de "bad trip" veroorzaakt. Soms kom je dan nog wel eens tot ontdekkingen over je onderbewuste. Dit zijn waardevolle ervaringen die onbewuste pijn en verdriet kunnen verlichten (wat natuurlijk ook weer een fantastische uitwerking heeft op je dagelijks leven!). Nadat je je overgeeft aan zo'n ervaring kan vaak een zee van inzichten zich aan je openbaren. Je ervaart dan een diep gevoel van intens geluk. Een soort religieuze/spirituele exstase. Dat is één van de meest mooie dingen die je kunt ervaren met paddo's en andere entheogenen. Dat onderscheidt hen nou net van de kunstmatige drugs. Soms moet je, om zo'n ervaring te bereiken, alleen een beetje die diepte in durven gaan bij jezelf. De diepte van je eigen ziel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chicky 85 op dinsdag 2 oktober 2007 om 10:21:
Ik ben van plan binnenkort weer eens een keer paddo's te gaan doen.

Vraag hierover:

haha waarom zou je da doen?
geeft tog nie voor niks geld aan uit :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ALKMAAR op zondag 7 oktober 2007 om 20:25:
Kopje thee met een paar flinke scheppen suiker...

Precies dit heeft me ook rustiger gemaakt na een flinke trip bui

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chicky 85 op dinsdag 2 oktober 2007 om 10:21:

Als je helemaal in die trip zit,
kan je er niet meer uitkomen

Het enige wat je moet blijven doen is kalm blijven..
Als je gek gaat denken, word het alleen maar erger..

En pak niet te veel als je het voor het eerst doet..

Bij mij is het fout gegaan en ik kon er niets tegen doen om het te stoppen, ik werd er echt para van.. ik vond het zo eng..