Partyflock

Forumonderwerp · 974680
1 volger · 3051x bekeken

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
[SAMENVATTING]

Overal over de wereld geeft Pianka lezingen en is een gerespecteerd lid van de wetenschappelijke gemeenschap.

De afgelopen twee weken heeft professor Pianka voor een enorme rel gezorgd. Tijdens een lezing voor genodigde en studenten vroeg Pianka op een gegeven moment iedereen te stoppen met het maken van video/geluidsopnamen. Hij gaf aan te willen praten over iets waar, zoals hij zei “de rest van wereld nog niet klaar voor is”. Pianka's stelling is dat moeder natuur beter af is als er geen mensen zijn, alsof wij geen recht van bestaan hebben. Pianka is een Darwinist en gelooft dus in de leer van evolutie en niet de creatie van God. Zijn stelling is ook dat Homo sapiens de verstoorder is van de natuurlijke balans.Volgens Pianka verkeerd onze planeet aarde door overbevolking in nood en de enige oplossing is 90% van de mensheid vermoorden.

Waar je het nieuws niet over hoort is dat wetenschappers als deze professor Pianka toegang hebben tot laboratoria waar Chemische en Biologische wapens worden ontwikkeld voor het leger. De universiteit waar Pianka voor werkt heeft onder andere via Sandia National Laboratories contracten voor het ontwikkelen van dergelijke wapens. Dit soort laboratoria moeten voldoen aan zeer strenge veiligheidseisen en zijn onderverdeelt in niveaus. Binnen een niveau 4 word gewerkt aan virussen en bacterie die onder de dodelijkste ter wereld vallen.

In een niveau 4 is vrij recent nog een variant op de Spaanse griep ontwikkeld. De Spaanse griep die in een jaar tijd (1918-1919) 40 miljoen mensen om het leven bracht. Deze griep was zo fataal, mensen konden in een tram stappen, de griep oplopen en dood neervallen voor de volgende halte was bereikt. Nu hebben collega’s van Pianka vrij recent een nog bruikbaar Spaanse griep virus gevonden in een bevroren lichaam. Vervolgens zijn ze met dit virus aan het knutselen gegaan en nu is er een versie in een niveau 4 laboratorium dat 39.000 keer sterker is, deze mensen zijn zwaar gestoord en kunnen onze hele beschaving uitroeien.

Bron / Hele bericht
http://www.eqgen.nl/html/artikel_pianka.html

Waarschuw beheerder
laten we hem gaan vermoorden (Y)
idioot :frusty:

Waarschuw beheerder
Ik las dit en realiseerde me nogmaals in wat voor gevaarlijke maatschappij wij leven. Denk maar niet dat een of andere Hakbar uit Iran je van het leven gaat ontnemen, het zal eerder meneer bush of een van zijn kornuiten zijn
Waarschuw beheerder
opknopen die mafketel voor het te laat is :d
Artiest Mannie
Waarschuw beheerder
donateur
wat een idioot
Waarschuw beheerder
donateur
Ook echt een domme opvatting, mensen zijn gewoon onderdeel van de natuurlijke balans, zodra de balans doorslaat, zal er vanzelf "door de natuur worden ingegrepen".

Waarschuw beheerder
Hij heeft wel gelijk!

we zijn zoiezo al met veels te veel het zou een stuk prettiger zijn als dr paar miljoen zouden sterven.

Al moet dat natuurlijk nie moedwillig gebeuren, laat de natuur het maar opknappen, het vogelgriepje is een goede kandidaat als het door gaat zetten:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 11:35:
Hij heeft wel gelijk!

we zijn zoiezo al met veels te veel het zou een stuk prettiger zijn als dr paar miljoen zouden sterven.

Al moet dat natuurlijk nie moedwillig gebeuren, laat de natuur het maar opknappen, het vogelgriepje is een goede kandidaat als het door gaat zetten

:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 11:30:
Volgens Pianka verkeerd onze planeet aarde door overbevolking in nood en de enige oplossing is 90% van de mensheid vermoorden.

mooi zo, laten we eerst maar eens beginnen met het vermoorden van alle gekken die hetzelfde denken als hem (Y)
Waarschuw beheerder
[SAMENVATTING]

Overal over de wereld geeft Pianka lezingen en is een gerespecteerd lid van de wetenschappelijke gemeenschap.

De afgelopen twee weken heeft professor Pianka voor een enorme rel gezorgd. Tijdens een lezing voor genodigde en studenten vroeg Pianka op een gegeven moment iedereen te stoppen met het maken van video/geluidsopnamen. Hij gaf aan te willen praten over iets waar, zoals hij zei “de rest van wereld nog niet klaar voor is”. Pianka's stelling is dat moeder natuur beter af is als er geen mensen zijn, alsof wij geen recht van bestaan hebben. Pianka is een Darwinist en gelooft dus in de leer van evolutie en niet de creatie van God. Zijn stelling is ook dat Homo sapiens de verstoorder is van de natuurlijke balans.Volgens Pianka verkeerd onze planeet aarde door overbevolking in nood en de enige oplossing is 90% van de mensheid vermoorden.

Waar je het nieuws niet over hoort is dat wetenschappers als deze professor Pianka toegang hebben tot laboratoria waar Chemische en Biologische wapens worden ontwikkeld voor het leger. De universiteit waar Pianka voor werkt heeft onder andere via Sandia National Laboratories contracten voor het ontwikkelen van dergelijke wapens. Dit soort laboratoria moeten voldoen aan zeer strenge veiligheidseisen en zijn onderverdeelt in niveaus. Binnen een niveau 4 word gewerkt aan virussen en bacterie die onder de dodelijkste ter wereld vallen.

In een niveau 4 is vrij recent nog een variant op de Spaanse griep ontwikkeld. De Spaanse griep die in een jaar tijd (1918-1919) 40 miljoen mensen om het leven bracht. Deze griep was zo fataal, mensen konden in een tram stappen, de griep oplopen en dood neervallen voor de volgende halte was bereikt. Nu hebben collega’s van Pianka vrij recent een nog bruikbaar Spaanse griep virus gevonden in een bevroren lichaam. Vervolgens zijn ze met dit virus aan het knutselen gegaan en nu is er een versie in een niveau 4 laboratorium dat 39.000 keer sterker is, deze mensen zijn zwaar gestoord en kunnen onze hele beschaving uitroeien.

Bron / Hele bericht
http://www.eqgen.nl/html/artikel_pianka.html

begin goed, begin bij je zelf
Waarschuw beheerder
Lekker verhaal dit als die kerel zijn idee door zet kan hij daar mee ook nog alles uit laten komen wat hij denkt

Waarschuw beheerder
Afschieten
Waarschuw beheerder
donateur
Gezellig
Waarschuw beheerder
freaky shit dat er zulke mensen bestaan :o

lijkt net een tekenfilm-serie waar de schurk de macht over de wereld wil pakken :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het vogelgriepje is een goede kandidaat als het door gaat zetten

Misschien is de volgelgriep ook wel een of ander losgeslagen expiriment...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 11:40:
Misschien is de volgelgriep ook wel een of ander losgeslagen expiriment...

oja gaan we hier nu ook complot theorieen op loslaten.................
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 11:41:

Dus als jij hoort dat ze het Spaanse griepvirus weer hebben geprobeerd na te maken, en met succes, dan acht jij het pure onzin dat dit ook met andere virussen gedaan is? :)

Ik zeg niet dat het zo is, maar het is wel mogelijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Binnen een niveau 4 word gewerkt aan virussen en bacterie die onder de dodelijkste ter wereld vallen.

Waarom maken ze dat eigenlijk? :/
Waarschuw beheerder
donateur
ach, als we volgens hem van de dieren afstammen dan is er geen gevaar.
dan zal hij zich ook als een dier gedragen en alleen iets doden wat hij werkelijk tot voedsel nodig heeft.
daar hoeft hij niet de halve wereld voor om te leggen.

Waarschuw beheerder
deze mensen zijn zwaar gestoord en kunnen onze hele beschaving uitroeien.

Zou tijd worden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op maandag 1 oktober 2007 om 11:46:
ach, als we volgens hem van de dieren afstammen

Dat is zo!

Of geloof jij ook een soort god zoals ik weet nie hoeveel debielen

Waarschuw beheerder
*­ Daantje citeer 1 oktober 2007 11:46
Uitspraak van Terror-Jan op maandag 1 oktober 2007 om 11:30:
Binnen een niveau 4 word gewerkt aan virussen en bacterie die onder de dodelijkste ter wereld vallen.

Waarom maken ze dat eigenlijk?

Chemical Warfare

http://www.google.nl/search?q=Chemical+Warfare&meta=

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hupkarella op maandag 1 oktober 2007 om 11:45:
Dus als jij hoort dat ze het Spaanse griepvirus weer hebben geprobeerd na te maken, en met succes, dan acht jij het pure onzin dat dit ook met andere virussen gedaan is?

Ik zeg niet dat het zo is, maar het is wel mogelijk.

Dat zeg ik nie, maar ik vind het erg ver gezocht om te zegge dat ze die met opzet hebbe verspreid.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 11:55:
Dat zeg ik nie, maar ik vind het erg ver gezocht om te zegge dat ze die met opzet hebbe verspreid.

Waarom??

Als ze dat ook met andere virussen kunnen, waarom niet met deze?
Waarschuw beheerder
donateur

Dit soort dingen zijn al wel gebeurd hoor, maar het kan toch ook een uit de hand gelopen experiment zijn, omdat het zich per ongeluk verspreid heeft?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hupkarella op maandag 1 oktober 2007 om 11:58:
Dit soort dingen zijn al wel gebeurd hoor, maar het kan toch ook een uit de hand gelopen experiment zijn, omdat het zich per ongeluk verspreid heeft?

Alles kan,

ik waag me alleen niet aan dit soort uitspraken. dat laat ik aan andere over:)

Waarschuw beheerder
Offtopic

GVD tis weer 12 uur, en dat sirene geval staat hier 3 meter vandaan, schrik me wezeloos hahahah wat een pokke herrie
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 11:59:
Alles kan,

ik waag me alleen niet aan dit soort uitspraken. dat laat ik aan andere over

slim:jaja: ik sluit me bij jou aan;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 11:59:
ik waag me alleen niet aan dit soort uitspraken. dat laat ik aan andere over

Ik waag me er ook niet aan, maar zal het ook niet meteen als onzin afdoen. Open geest is beter. (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hupkarella op maandag 1 oktober 2007 om 12:08:
Open geest is beter.

Mischien wil ik in deze kwestie geen open geest hebbe....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 11:41:

het is al begonnen met het uitmoorden van de mens....darfur/vredesmilitairen omgekomen/ irak sneuvelen er elke dag ook wel een paar...dus er is oorlog zat om die 90% te halen :jaja: :rot: JZW!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Chemical Warfare

Wat een onzin is dat!

Waarschuw beheerder
Ok iedereen gaat dus dood :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik die meneer een beetje eeeeng

Waarschuw beheerder
donateur
Zo kom je wel aan 90% :yes: met een dergelijk virus.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op maandag 1 oktober 2007 om 12:02:
hey en waarom die andere 10% niet he??

omdat meneer zichzelf waarschijnlijk tot die 10% heeft gerekend :P

ik vraag me af waarom zo moeilijk? flikker gewoon wat atoombommen neer ofzo.
dan sterft 70% alleen al door de impact, 20% door kanker veroorzaakt door de straling, en zwangere vrouwen bevallen van baby's met 3 armen en 1 been.
en je krijgt er nog een gratis paddo bij ook

[img width=450 height=313]http://www.uruknet.info/uruknet-images/833605429-nuke.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
dat zou een ruimte geven 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 12:25:
Ok iedereen gaat dus dood

alleen drenthe blijft in leven IWZ!!!!!!:rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op maandag 1 oktober 2007 om 12:58:
alleen drenthe blijft in leven IWZ!!!!!!

Maar dat is logisch b)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
SAMENVATTING]

Dan ben ik straks alleen op PF. :lol:

Gelukkig heb ik God dan nog. :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 1 oktober 2007 om 13:01:
Dan ben ik straks alleen op PF

ha d8 ut niet FVNE en ik zijn er ook nog...en reken maar dat we JOU vinden B)

Waarschuw beheerder
hij heeft gewoon gelijk, de aarde is overbevolkt. Kunnen we met zijn allen wel hysterisch gaan doen over het feit dat deze professor dat uitspreekt, maar waar we eigenlijk hysterisch over zijn is dat iedereen zich afvraagt wie er bij die 10% komt te horen.

kwestie van geduld hebben, je merkt het vanzelf wel :flower:

Waarschuw beheerder
Kimmy May citeer 1 oktober 2007 13:01
Uitspraak van Terror-Jan op maandag 1 oktober 2007 om 11:30:
SAMENVATTING]

Dan ben ik straks alleen op PF.

Gelukkig heb ik God dan nog.

Ga jij maar lekker schaken met god dan (Y) veel plezier.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op maandag 1 oktober 2007 om 13:11:
ha d8 ut niet FVNE en ik zijn er ook nog...en reken maar dat we JOU vinden

Dat zeker b)

Waarschuw beheerder
Wat een mafkees..:/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik behoor lekker tot die 10 % :cheer: En vinden doen je jullie me toch niet want jullie zijn dood. :lol:
Waarschuw beheerder
ben al bezig met een raket zodra dat virus uitbreekt zit deze jongen 5 jaar in de ruimte met 15 heilige maagden :woep:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J..J.. op maandag 1 oktober 2007 om 11:33:
ziekelijk

Uitspraak van Ramirez Blanco op maandag 1 oktober 2007 om 11:33:
opknopen die mafketel voor het te laat is

Uitspraak van Mannie op maandag 1 oktober 2007 om 11:33:
wat een idioot

als je ff je oogkleppen afdoet
zie je dat ie gelijk heeft (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M0L op maandag 1 oktober 2007 om 13:34:
ben al bezig met een raket

Waar koop jij je materiaal, gewoon bij de gamma?
Waarschuw beheerder
Wat loopt iedereen nou moord en brand te roepen?

Met de eerste alinea heeft hij groot gelijk. De mens verstoord het evenwicht op aarde en maakt alleen maar het leefklimaat voor andere dieren beperkt.

Er zijn genoeg mensen die beseffen dat er teveel mensen op aarde zijn en de mens en de natuur erbij gebaat zou zijn als er een paar miljard mensen minder zouden zijn ipv de enorme bevolkingsgroei die exponentieel blijft groeien.

Er zijn dus ook zat mensen die toegang hebben tot zaken waarmee op kleine en grote schaal mensen uitgeroeid zouden kunnen worden.

Dit nieuws hangt 2 delen samen alsof er een direct verband met elkaar is. Alsof deze man beweert iedereen uit te willen moorden. OPEN JE OGEN! dit is enkel SENSATIE NIEUWS! lekker alle mensen weer bang maken... want met angst heb je controle over mensen.

De bron van dit bericht is echt regelrecht belachelijk en misselijkmakend. Het feit dat hij dit bericht wilde vertellen zonder camera erbij is erg voor de hand liggend en geeft hij zelf al aan. De wereld is niet klaar voor dat soort uitspraken en veel mensen geven er aanstoot aan. Als dit dan direct wordt uitgezonden dan krijg je dus nieuwsberichten als deze! (toch nog gebeurt) waarbij men doet alsof de man in kwestie de hele wereld wil uitroeien, terwijl hij enkel mededeelt dat er teveel mensen op aarde zijn.

Ok, ik heb ook nog de bron doorgenomen en daar geeft hij wel aan dat er 2 miljard mensen vermoord moeten worden met bv een Ebola bom. Dat is inderdaad nogal ziek. Toch vraag ik mij af of de tekst in de media in de juiste context is gezet. Een ander frapant iets is dat men beweert toch geluidsopnamen te hebben gemaakt, maar deze zijn niet als bron erbij gezet. Media hype mensen???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
beginnen we bij hem :dood:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Knaller :bier: op maandag 1 oktober 2007 om 14:11:
beginnen we bij hem

Ik kan bijna niet meer wachten ik heb plaats gebrek. :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 1 oktober 2007 om 13:24:
En vinden doen je jullie me toch niet want jullie zijn dood.

neey hoor wij zijn onsterfelijk :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 13:51:
Waar koop jij je materiaal, gewoon bij de gamma?

ga ik jouw aan je neus hangen zeker :D
Waarschuw beheerder
en nu is er een versie in een niveau 4 laboratorium dat 39.000 keer sterker is

dan leg je vrij snel het loodje denk ik :p
Waarschuw beheerder
donateur
Prima maar laat m maar beginnen met zichzelf
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M0L op maandag 1 oktober 2007 om 13:34:
zit deze jongen 5 jaar in de ruimte met 15 heilige maagden

Als die maagden echt heilig zijn heb je er weinig aan ;)

Waarschuw beheerder
DEUS! citeer 1 oktober 2007 13:59
Alsof deze man beweert iedereen uit te willen moorden

Ook gaf Pianka aan dat Piek Olie (aankomend tekort aan olie) een reden is om ongeveer 2 miljard mensen te vermoorden.Vervolgens gaf Pianka aan dat naar zijn mening een Ebola virus, veranderd in een wapen, de beste keus zou zijn. Ebola is een van de meest gruwelijke manieren waarop een mens kan sterven, je organen worden vloeibaar en je bloed letterlijk leeg via al je openingen

Iemand die ook al een voorkeurs wapen aangeeft is er denk ik wel op uit iedereen te (willen) vermoorden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op maandag 1 oktober 2007 om 13:59:
Er zijn genoeg mensen die beseffen dat er teveel mensen op aarde zijn en de mens en de natuur erbij gebaat zou zijn als er een paar miljard mensen minder zouden zijn ipv de enorme bevolkingsgroei die exponentieel blijft groeien.

Amen!

Het probleem is dat de oplossing als onmenselijk wordt gezien.

Waarschuw beheerder
90% dood is onzin.

De ecologische voetafdruk van de mensheid is 130% van het aardoppervlak.

Alle Amerikanen uitroeien en Amerikaanse auto's verbieden in de rest van de wereld zou al genoeg zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op maandag 1 oktober 2007 om 15:52:
Het probleem is dat de oplossing als onmenselijk wordt gezien.

tja, als je dat al een probleem vind...
lukt het natuurlijk nooit:LOL:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 15:13:
Iemand die ook al een voorkeurs wapen aangeeft is er denk ik wel op uit iedereen te (willen) vermoorden

Die gast is een ongelooflijke idioot als ie Ebola als wapen wil inzetten. Dat virus is namelijk zo ontzettend dodelijk (90% voor dieren die het moeten verspreiden) dat het zich nooit ver genoeg kan verspreiden.

Bovendien zullen sterke, goed doorvoede mensen het meestal overleven, getuige het lage slachtoffertal van een ebola variant (het Marburg-virus) in de jaren 70 in West-Duitsland.

En dat terwijl niemand daar antistoffen tegen het virus kon hebben, want het was net uit Afrika geimporteerd. Die gast is dan wel een bioloog maar hij is nog niet eens op de hoogte van informatie van Wikipedia :lol:
Waarschuw beheerder
Iedereen die bij dit probleem eraan denkt een deel van de wereldbevolking uit te roeien is ziek, geboortebeperking zou misschien een optie zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 16:14:
Die gast is dan wel een bioloog maar hij is nog niet eens op de hoogte van informatie van Wikipedia

nee daar ben jij de master in idd :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 16:07:
90% dood is onzin.

idd

doe dan gewoon iedereen (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 13:15:
hij heeft gewoon gelijk, de aarde is overbevolkt. Kunnen we met zijn allen wel hysterisch gaan doen over het feit dat deze professor dat uitspreekt, maar waar we eigenlijk hysterisch over zijn is dat iedereen zich afvraagt wie er bij die 10% komt te horen.

kwestie van geduld hebben, je merkt het vanzelf wel

Het is ook een kwestie van geduld hebben, want de natuur zorgt hier zelf wel voor.

Zo stupide dat mensen denken dat ze boven de natuur staan. Dat zij moeten ingrijpen om de natuur te redden. :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 11:52:
Zou tijd worden

eindelijk gerechtigheid
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 12:25:
Ok iedereen gaat dus dood

ooit wel ja:(

Uitspraak van Hupkarella op maandag 1 oktober 2007 om 16:40:
Zo stupide dat mensen denken dat ze boven de natuur staan. Dat zij moeten ingrijpen om de natuur te redden

de mens ís natuur ... :bah:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [050 'T hoge Noorden 050](l)moontjuh(k) op maandag 1 oktober 2007 om 16:50:
de mens ís natuur ...

De mens is een parasiet dat zich maar blijft voortplanten ten koste van de natuurlijke balans. Die wetenschapper heeft gelijk ook al is het moeilijk om de waarheid te horen. Dat laatste stukje over de toegang tot bla bla bla is gewoon pure speculatie en uit de lucht gegrepen. Het feit is dat deze man gelijk heeft en dat de natuur op zijn manier probeert om de menselijke populatie terug te dringen (nieuwe ziektes) maar tot op heden is dat nog niet gelukt.......

Echter het is een feit dat we binnenkort een nieuw influenza virus kunnen verwachten die meerdere malen het effect zal hebben als de spaanse griep vanwege onze globalisering en de bijkomende verkleinde relatieve afstand die deze nieuwe griep moet aflegen om de gehele bevolking te treffen.
Waarschuw beheerder
Wel gzl als we gaan gaan we met zijn alle :cheer: :beer:
Waarschuw beheerder
ik vind niet echt dat die man nu iets nieuws in de wereld gebracht heeft:S

het is toch overduidelijk dat we met veel te veel mensen op deze aardkloot wonen

het klinkt uiteraard cru en natuurlijk zit niemand erop te wachten dat zijn of haar familie/vriendenkring/bekenden etc. drastisch word uitgedund, maar voor het voortbestaan van de mensheid als geheel is het zeer waarschijnlijk het beste dat de wereldpopulatie veel kleiner wordt

Waarschuw beheerder
Waterstofbom op de VS doet wonderen.

De vervuiler betaalt b)
Waarschuw beheerder
Zo dan, er zijn nog meer mensen met mijn gedachten... als we nou een mondiaal tv programma doen met welke wereld delen mens vrij moeten. Spel show van maken, toch nog een beetje spanning aan je einde. En dan zorgen dat de bommenwerpers al klaar staan bij elk wereld deel, met een wapen wat alleen de mens uitroeit.
Waarschuw beheerder
donateur
De Spaanse griep die in een jaar tijd (1918-1919) 40 miljoen mensen om het leven bracht. Deze griep was zo fataal, mensen konden in een tram stappen, de griep oplopen en dood neervallen voor de volgende halte was bereikt. Nu hebben collega’s van Pianka vrij recent een nog bruikbaar Spaanse griep virus gevonden in een bevroren lichaam. Vervolgens zijn ze met dit virus aan het knutselen gegaan en nu is er een versie in een niveau 4 laboratorium dat 39.000 keer sterker is

Dat word voor bijna iedereen een hele snelle en pijnloze dood....ik stel voor dat ie begint met Amerika, midden-oosten en azie:[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brinkie-Venlo op maandag 1 oktober 2007 om 17:45:
Dat word voor bijna iedereen een hele snelle en pijnloze dood....ik stel voor dat ie begint met Amerika, midden-oosten en azie

save the world , kill people :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
midden-oosten en azie

Mwah, de Arabische wereld mogen ze wat mij betreft wel opruimen. Iran, Turkije en Afghanistan lekker van afblijven.
Waarschuw beheerder
ik stel voor dat ie begint met Amerika, midden-oosten en azie

Vergeet Afrika niet, het meest lompe wereld deel wat toch al niet meer te redden valt. En doe dan ook gelijk de v.s.

Waarschuw beheerder
Nu hebben collega’s van Pianka vrij recent een nog bruikbaar Spaanse griep virus gevonden in een bevroren lichaam. Vervolgens zijn ze met dit virus aan het knutselen gegaan en nu is er een versie in een niveau 4 laboratorium dat 39.000 keer sterker is, deze mensen zijn zwaar gestoord en kunnen onze hele beschaving uitroeien.

Holy Crap.. :/ Beetje érg radicaal..

Verder ben ik het met Pianka helemaal eens.. :$ en das geen grapje..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tumult op maandag 1 oktober 2007 om 17:47:
En doe dan ook gelijk de v.s.

dat ie begint met Amerika

Uitspraak van Tumult op maandag 1 oktober 2007 om 17:47:
Vergeet Afrika niet

daarom juist niet genoemt....zei vernitegen zich zelf wel en hebben geen schadelijke economie
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 17:47:
Iran, Turkije en Afghanistan lekker van afblijven.

?????hoezo??????

Waarschuw beheerder
Omdat Iran een beschaafd land is. Alleen de regering is er kut. Turkije ook, alleen is de regering daar helemaal niet zo kut.

Afghanistan is geen beschaafd land, maar heeft wel alles in zich om dat te worden.

Waarschuw beheerder
Ik zeg ook dat we moeten beginnen met Amerika heerlijk lijkt me dat omdat "land" te zien verdwijnen, een verademing voor de rest van de wereld.

Alleen bij de gedachte er al van krijg ik een opwindend gevoel:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 16:14:
En dat terwijl niemand daar antistoffen tegen het virus kon hebben, want het was net uit Afrika geimporteerd. Die gast is dan wel een bioloog maar hij is nog niet eens op de hoogte van informatie van Wikipedia

Niet alles wat op Wikipedia staat kun je ook blindelings vertrouwen. Maar hij heeft natuurlijk wel een punt dat hij zegt dat de wereld overbevolkt is, feitelijk is dat natuurlijk ook zo. Natuurlijke grondstoffen zoals olie zijn over aantal jaren ook steeds schaarser, dus als we nu s beginnen met alle Amerikanen uit te roeien. Als dan China en India ook nog volgen zijn we van de grootste 3 vervuilers af en tevens de helft van de wereldbevolking.

En we leven nog lang en gelukkig :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 18:27:
Ik zeg ook dat we moeten beginnen met Amerika heerlijk lijkt me dat omdat "land" te zien verdwijnen, een verademing voor de rest van de wereld.

Alleen bij de gedachte er al van krijg ik een opwindend gevoel

Krijg je ook een opwindend gevoel als je nadenkt over de gevolgen daarvan? :looser:
Waarschuw beheerder
de enige oplossing is 90% van de mensheid vermoorden.

n betere wereld begint bij je zelf

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 16:07:
Alle joden uitroeien en wanabee joden verbieden in de rest van de wereld zou al genoeg zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 18:28:
Krijg je ook een opwindend gevoel als je nadenkt over de gevolgen daarvan?

Niet te serieus nemen he maat.

Alhoewel, je mist niks aan dat debiele land, of ben jij ok al gehersenspoeld en pro amerika?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
90% van de wereldpopulatie moet dood

Zo big bussiness voor de uitvaartbranche derhalve...........

Aangezien ik nog steeds 'werkzoekend' ben weet ik nu dus waar er een gat in de markt zit...

Ik wordt grafdelver...........hahaha

Zit voorlopig tenminste werk in....

Waarschuw beheerder
90% van de mensheid vermoorden.

Ik voel me vandaag toch al niet zo lekker.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 1 oktober 2007 om 19:38:
Zit voorlopig tenminste werk in....

Vermoeiend man; begin een handeltje in graafmachines ;-)
Waarschuw beheerder
Gezien de extreem snelle groei van de wereldbevolking, zou het virus geen afdoende oplossing zijn, zelfs al zou het 90% van de mensheid uitroeien. We zouden in 1 generatie, mogelijk anderhalf, weer op het huidige niveau van overbevolking zitten.
Bedenk ook dat er inmiddeld meer mensen op aarde rondlopen dan vóór de spaanse griep. Ondanks drie pandemieën, de rest van WO I en heel de tweede wereldoorlog.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind dat ie gelijk heeft. Ik vind alleen niet dat de mens zichzelf moet uitmoorden. Laat dat maar mooi op natuurlijke wijze gebeuren. Gewoon een virus waar een groot deel van de wereldbevolking door sterft.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 1 oktober 2007 om 19:50:
begin een handeltje in graafmachines

Of verbrandingsovens.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 20:58:
Of verbrandingsovens.

Dat zal Ronny Nafthaniël van het CIDI niet echt op prijs stellen vermoed ik.

Komt ie weer met allerlei parallellen aanzetten.

Waarschuw beheerder
het wordt tijd dat we andere planeten onveilig gaan maken :P
zag laatst op discovery dat ze een manier hebben gevonden om met een chemische reactie van maanstof water te maken.
water = bomen en planten
bomen/planten = zuurstof
planeet + zuurstof = leefbare omgeving
jammer dat we dat nooit zullen mee maken.
lijkt me wel vet 6 meter hoog springen, als je normaal 60kg weegt weeg je daar maar 10kg.

alleen wat doe je aan die kou :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 21:47:
alleen wat doe je aan die kou :/

Koepels met kunstmatige atmosferen B)

Jaja! Total Recall stijl...
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Waarschuw beheerder
Kan best zijn.....
Maar wie bepaald wie tot die elitaire 10% mag behoren?? De rijksten zeker??? :-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 21:47:
het wordt tijd dat we andere planeten onveilig gaan maken
zag laatst op discovery dat ze een manier hebben gevonden om met een chemische reactie van maanstof water te maken.
water = bomen en planten
bomen/planten = zuurstof
planeet + zuurstof = leefbare omgeving
jammer dat we dat nooit zullen mee maken.
lijkt me wel vet 6 meter hoog springen, als je normaal 60kg weegt weeg je daar maar 10kg.

alleen wat doe je aan die kou laatste aanpassing 1 oktober 2007 21:47

Het is theoretisch al jaren mogelijk om water op de maan te winnen, echter is de hoeveelheid water extreem weinig tov de hoeveel energie die je nodig hebt.

=! (betekent is niet)
Water =! bomen en planten. Planten hebben heel wat meer nodig dan alleen water
Als je planten zou kunnen laten groeien dan levert dat als je geluk hebt meer O2 op dan de planten ook weer in het donker verbruiken.

De maan is geen planeet!
Een planeet + O2 =! leefbare omgeving. Een mens heeft wel meer nodig dan alleen puur zuurstof daarnaast heb je een atmosfeer nodig.

Het is niet zo dat je op elke planeet 10x minder weegt dan op aarde. Daarnaast wordt door de beperkte zwaartekracht jouw spieren en beenderen veel slapper waardoor je uiteindelijk even hoog springt op zo een planeet als op aarde.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Deekore. op maandag 1 oktober 2007 om 22:54:
Maar wie bepaald wie tot die elitaire 10% mag behoren?? De rijksten zeker???

Ze zeggen 9 % mooie vrouwen en 1 % mannen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 18:12:
Afghanistan is geen beschaafd land, maar heeft wel alles in zich om dat te worden.

en nog meer heroine:S
Waarschuw beheerder
Goed idee zolang zwanenburg maar bij die 10% zit B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Erik:bier: op maandag 1 oktober 2007 om 23:28:
Goed idee zolang zwanenburg maar bij die 10% zit

Drink je alcohol of gebruik je drugs?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 1 oktober 2007 om 23:01:
Ze zeggen 9 % mooie vrouwen en 1 % mannen.

B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op maandag 1 oktober 2007 om 22:59:
Het is theoretisch al jaren mogelijk om water op de maan te winnen, echter is de hoeveelheid water extreem weinig tov de hoeveel energie die je nodig hebt.

=! (betekent is niet)
Water =! bomen en planten. Planten hebben heel wat meer nodig dan alleen water
Als je planten zou kunnen laten groeien dan levert dat als je geluk hebt meer O2 op dan de planten ook weer in het donker verbruiken.

De maan is geen planeet!
Een planeet + O2 =! leefbare omgeving. Een mens heeft wel meer nodig dan alleen puur zuurstof daarnaast heb je een atmosfeer nodig.

Het is niet zo dat je op elke planeet 10x minder weegt dan op aarde. Daarnaast wordt door de beperkte zwaartekracht jouw spieren en beenderen veel slapper waardoor je uiteindelijk even hoog springt op zo een planeet als op aarde.

hahaha gvd, probeer ik een keer slim te zijn krijg je dit te horen.
jij hebt op ckers gestudeerd ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wereldwijde loterij houden, lijkt me t eerlijkst:lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nouja dat iedereen dood moet bedoel dat is het enige wat zekers is in me leven dat ik dood ga

Waarschuw beheerder
Hmm...

Ik koop me vast een bunkertje B)

Waarschuw beheerder
Dat laatste stukje over de toegang tot bla bla bla is gewoon pure speculatie en uit de lucht gegrepen.

Vind ik altijd zo mooi, dat sommige mensen alles beter schijnen te weten. Gelukkig heb jij er wel echt onderzoek naar gedaan. ;)

En voor de mensen die hier het hardst lopen te roepen, "Jaa, die man heeft gelijk, iedereen moet dood" enz enz.

Ik weet nog wel een paar onbeveiligde spoorwegovergangen hoor (Y)
Waarschuw beheerder
90% van de ppl in dit topic moet dood imo

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 2 oktober 2007 om 08:24:

Behalve Jan en Ikke. :cheer:

Waarschuw beheerder
Kimmy May citeer 2 oktober 2007 09:07
Uitspraak van SilverFaustX op dinsdag 2 oktober 2007 om 08:24:

Behalve Jan en Ikke.

Hell Yeah... Ofuh, Heaven Yeah!

Je bent spontaan gestegen op mijn "ik vind je toch eigenlijk best aardig" lijst :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 09:20:
"ik vind je toch eigenlijk best aardig" lijst

Ach Jan, Je weet toch: De soep wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediend.

Als je een keer aan mijn boezum hebt gelegen wil niet anders meer. Wij blijven over en de rest gaat lekker dood. :)

Waarschuw beheerder
Mag ik dan de rest van mijn nietige bestaan inderdaad lekker aan jouw boezum liggen?

Waarschuw beheerder
Begint ze maar lekker met zichzelf te vermoorden toch?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 09:37:
Mag ik dan de rest van mijn nietige bestaan inderdaad lekker aan jouw boezum liggen?

Ja Jan jij mag dat. :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 01:34:
hahaha gvd, probeer ik een keer slim te zijn krijg je dit te horen.
jij hebt op ckers gestudeerd laatste aanpassing 2 oktober 2007 01:35

lol sorry :p

Waarschuw beheerder
Topic heropend en verplaatst. Was niet actueel genoeg :[
En een of ander zielig figuur had daarom op het envelopje gedrukt.

jammer hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is dat toch met die zielige envelopje klikkers.

Maar goed,een mod kan het ook gewoon verplaatsen :/

IK vind dit onderwerp interessant genoeg.

Ik koop me vast een bunkertje

Idd, gelukkig komen microscoop kleine bacteriën daar niet. :P

Waarschuw beheerder
We zijn ook met teveel.. Ik bedoel we zijn eerder een parasiet op deze planeet
die zijn leef omgeving vernietigd.. Geen enkel ander dier leeft zoals wij dat doen..
Dieren leven in evenwicht met de natuur.. Maar goed, wij hebben middelen gevonden
waardoor we langer leven en kunnen genezen en ouder worden.. Anderzijds gaat de
planeet wel helemaal naar de klote.. Onze eigen leefomgeving..

Eigenlijk best wel dom.. :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Atoombommetje op Afrika, Midden Oosten. Scheel weer een hoop ellende (Y)

Waarschuw beheerder
Atoombommetje op Afrika, Midden Oosten. Scheel weer een hoop ellende

Nu ben je zelf aan het Hateng!
Kunnen we beter onze samenleven opofferen, misschien dat de "Ontwikkelings landen" zich dan tot iets positievers ontwikkelen als onze maatschappij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 08:56:
Atoombommetje op Afrika, Midden Oosten. Scheel weer een hoop ellende

Ja hoor, een atoombom doet moeder natuur goed. Lees eens wat meer dan alleen de Donald Duck. Dat scheelt een hoop lompe uitspraken :)

Zijn stelling is ook dat Homo sapiens de verstoorder is van de natuurlijke balans.Volgens Pianka verkeerd onze planeet aarde door overbevolking in nood en de enige oplossing is 90% van de mensheid vermoorden.

90% van de mensen 'vermoorden', dat is inderdaad de oplossing. Alleen is deze taak niet voor de mens weggelegd. Mensen kunnen niet met die macht om gaan. Het moet 'survival of the fittest'worden.
Maar dat komt nog wel. Ons vee is op sterven na dood (1 goed virus en buh-bye vlees). Dat in combinatie met een voor menselijk dodelijk virus. De aarde zal een stuk rustiger worden...

Als die overgeblevn 10% dan leert genoeg voedsel te produceren (niet te veel, want daar komen meer mensen van) dan blijft de bevolking op een acceptabel niveau en in harmonie met de natuur!

Peace man!

[img width=400 height=600 cacheid=0004f467000c9f03f016e9cb1a020878ef]http://is1.okcupid.com/users/592/716/5927164858093333831/mt1160763927.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 08:28:
We zijn ook met teveel.. Ik bedoel we zijn eerder een parasiet op deze planeet
die zijn leef omgeving vernietigd.. Geen enkel ander dier leeft zoals wij dat doen..
Dieren leven in evenwicht met de natuur.. Maar goed, wij hebben middelen gevonden
waardoor we langer leven en kunnen genezen en ouder worden.. Anderzijds gaat de
planeet wel helemaal naar de klote.. Onze eigen leefomgeving..

Eigenlijk best wel dom..

Anders zeg je ff hetzelfde als wat ik een paar posts terug zei ;)
Waarschuw beheerder
Ach er zullen altijd mensen expres virussen gaan verspreiden ( AIDS, SARS) So whats new? Ik wens hem er een prettige wedstrijd mee en todat ik niet aan de beurt ben haal ik het maximale uit me leven...
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens Pianka verkeerd onze planeet aarde door overbevolking in nood en de enige oplossing is 90% van de mensheid vermoorden.

tja,.. ergens heeft ie gelijk,... ik verheug me er al op
er is belachelijke overbevolking, en er zou eigenlijk een groepje relaxte mensen over moeten blijven, om gewoon te genieten van de vrijheid :d
ik zorg wel dat ik niet in een dicht bevolkt gebied zit, waar genoeg natuur is om van te leven
ik denk dat niemand zoveel mensen hoeft te doden, maar dat de natuur het gaat doen

Artiest {SHOWLIST artist 25737, 129028, 147750, 41266}
Waarschuw beheerder
dat zeg ik al 3 jaar

Waarschuw beheerder
eigenlijk het is niet goed dat de medische wereld zo goed is
er komen veel te veel mensen voor de aarde
en de mens wordt niet sterker door de natuurlijke selectie
maar ja dat is er nou eenmaal
om 90 procent uit te roeien is niet gataar

Waarschuw beheerder
We zouden het netjes en op een georganiseerde manier kunnen doen.

Volgens mij zijn er al een paar mensen bezig met "the new world order"
Waarschuw beheerder
ja iedereen is het er mee eens, maar zelf wil zeker niemand dood.
ja tuurlijk is de wereld overbevolkt, maar ik hoef toch echt niet van een of andere rare wetenschapper een dodelijke ziekte op mn mik te krijgen hoor.
ik wil nog ff niet dood oke;)
Waarschuw beheerder
Hele wereld dood behalve nederland en scandinavië? (daar lopen me toch bloedmooie wijfen rond :kwijl: )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Attitude op donderdag 11 oktober 2007 om 22:51:
ja iedereen is het er mee eens, maar zelf wil zeker niemand dood.

Ik denk dat degene die blijven leven het erger hebben. Die moeten al die lijken opruimen :| 90% van 7 miljard = 6,3 miljard lijken, dat gaat stinken
Waarschuw beheerder
Zit wta in, maar wel beginnen bij die Pianka :yes:
Waarschuw beheerder
Vervolgens zijn ze met dit virus aan het knutselen gegaan en nu is er een versie in een niveau 4 laboratorium dat 39.000 keer sterker is, deze mensen zijn zwaar gestoord en kunnen onze hele beschaving uitroeien.

BIZARRO!!!
Waarschuw beheerder
Kan best zijn.....

een WO3 ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jeffaaa op donderdag 11 oktober 2007 om 22:55:
Hele wereld dood behalve

gabbers :yes:
en dan niet van die nep gabbers die gewoon ruzie zoeken, maar relaxte gereïncarneerde hippy´s die hardcore luisteren

mensen zelf, je moet niet in een druk bevolkt gebied zitten van de natuur kunnen leven, :d en geen klootzak zijn
dan wordt t vanzelf hemel op aarde
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vermoorden? wat dacht je van gewoon ophouden met fokken?
gewoon hooguit 1 kind, de wereld wordt idd te overbevolkt. Maar er wordt toch niks aan gedaan dusja

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Attitude op donderdag 11 oktober 2007 om 22:51:
a iedereen is het er mee eens, maar zelf wil zeker niemand dood.

Als ik de eerst mag zijn (y)
Graag zelf, zou me een eer lijken :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 oktober 2007 om 15:57:
wat dacht je van gewoon ophouden met fokken?

daar ben ik het helemaal mee eens
maar klootzakken mogen van mij allemaal dood, en tja,, idioten ook wel
en mensen die paddo´s willen verbieden, die moeten dood

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AltijdHerrie !! op maandag 15 oktober 2007 om 18:32:

:respect:
Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op maandag 15 oktober 2007 om 18:32:

:roflol:

:lol:

Waarschuw beheerder
Pianka is een Darwinist en gelooft dus in de leer van evolutie en niet de creatie van God. Zijn stelling is ook dat Homo sapiens de verstoorder is van de natuurlijke balans.

Dat denk ik ook wel een beetje

En dat weer niet:P
Waarschuw beheerder
donateur
laten we beginnen miet die gast :D
en zn familie niet te vergeteng :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spot op vrijdag 12 oktober 2007 om 02:04:
90% van 7 miljard = 6,3 miljard lijken, dat gaat stinken

en ga jij dat opruimen?
Waarschuw beheerder
Ik ga niet iedereen quoten die iets zegt in de trend van:
Uitspraak van Jaapieee op zondag 21 oktober 2007 om 01:42:
laten we beginnen miet die gast

Maar al die reacties bevestigen het:
Uitspraak van Alexander op maandag 1 oktober 2007 om 13:59:
De wereld is niet klaar voor dat soort uitspraken

Vind overigens zelf dat ie wel een goed punt heeft: we zijn met teveel mensen op aarde. En op den duur maken we onszelf toch wel kapot door ons leefklimaat (en dat van alle andere dieren op aarde) grondig te verpesten. Kunnen we daar dan beter gewoon mee doorgaan of kunnen we beter wat aan die overbevolking doen?

Ik weet het niet hoor...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Een van de redenen waarom we onszelf vernietigen, iets wat totaal niet voorkomt onder andere diersoorten is omdat we niet in 'Sync' leven met de natuurlijke tijd.

Er zijn nooit teveel mensen op aarde geweest er aijn alleen mensen op aarde die niets over hebben voor een ander om te delen omdat we zo gesteld zijn op onze 'gadgets en rijkdom'. Wat is rijkdom? Onder rijkdom versta ik delen met anderen, je spriritueel ontwikkelen iets minder materialistisch gaan denken en leven dan zal het een stuk beter gaan.

De natuurlijke tijd bedraagt 13 maanden, het aantal keren dat de maan de aarde in 1 jaar omcirkelt.
28 dagen iedere maand = 355 dagen in 1 jaar + 1 dag buiten de tijd om Harmonie met de natuur en de kosmos te vieren.
Een dolfijn krijgt iedere 28 dagen een nwe slijtrand op zijn tanden op die manier kan het dier de tijd bijhouden.
Een vrouw is om de 28 dagen ongesteld, dat is ook natuurlijk bepaald.

Onze tijd beschrijft een cirkel 360 graden(aarde draait om zon in 365 dagen), dit is verkeerd gedacht, de cirkel zou moeten worden verdeeld in 28 gelijke stukken dan heb je geen schrikkeljaren en heeft iedere maand 28 dagen.

Doordat wij eerst technologisch ipv geestelijk zijn ge-evolueerd(thx ET's) is bepaald dat 90% van onze denk-en leefwijze op technologie is gebaseerd(tehcnocratie). Wij beheersen de techniek niet, de techniek beheerst ons. Daardoor leven we in onbalans met de natuur en denken we dat technologie 'HET' is, wat ons zal redden mocht er eens iets catastrofaals gebeuren.
Doordat we niet in sync leven met de natuur onstaan er overal fricties op aarde en eromheen(oorlogen, haat, etc etc,) het is een groot energieveld de aarde en wij, en aangezien wij tegen de natuur werken zal de natuur er alles aan doen(aardbevingen, poolverschuivingen, tsunami's)om ons te doen laten inzien dat wij de natuur niet kunnen beheersen maar er alleen maar mee in harmonie kunnen leven door elkaar re accepteren an volgens de natuurlijke kalender te gaan leven.

hier een betere uitleg: http://www.tortuga.com/eng/get_started/studybook/LawofTimeStudyBook-1.pdf dit topic gaat er ook deels over:https://partyflock.nl/topic/971998:Kwantum_leap_18_sept_2007

APPENDIX TIMESHIP EARTH 2013
The Planetary Art of Galactic Time
From Dreamspell: Journey of Timeship Earth 2013

Earth is a timeship, a planetary holon voyaging through galactic time.
Time is the g-force, the galactic fifth force. The g-force contains space. Time is not how long it takes to get from one point in
space to another.
Time has no beginning or end.Time is the fourth dimension.

The g-force is the fourth-dimensional order of reality. The structure of fourth-dimensional time
is the holon.
The galaxy is organized as a holon. Everything within the galaxy is also organized as a holon.
Earth rides the g-force. The Earth holon synchronizes with the solar holon of its local star, the Sun. The relationship of the Earth
holon to the solar holon is determined by the different g-force ratios or fractals that interlink galaxies, star systems, and planets.
Humankind with its 5.2 billion individual members constitutes a potential Earth holon. To become an Earth holon, each
member of the human race must become autonomous, self-organizing, and self-synchronous.

As long as the option to become holonomic is ignored, the level of entropy among the human race expands. The entropic
expansion of humankind is at its own expense and to the detriment of the planetary environment. Riding the g-force, the
Earth’s destiny is to become syntropic rather than entropic.
Syntropy governs holonomy. Syntropy is the law that individual holons increase their energy by turning together in evergreater
interdependence. Holonomy without autonomy is entropy, the dissipation of energy.

To become syntropic humans flowering within the planetary holon is to synchronize with galactic time. Currently humans are
incapable of syntropy because they are not synchronized within galactic time. Galactic time is to contemporary humans what
the heliocentric view of the solar system was to medieval humans.
Humans must synchronize with galactic time and become designers of timeship Earth. Riding g-force Earth, humans are
actually time travelers. Because of their limiting third-dimensional beliefs, humans mistakenly explore space instead of time.

All current human systems of time reckoning are based on a 12:60 ratio which creates a twelve month year and a sixty minute
hour. This ratio is taken from the 360 degrees of a circle and not the 365-day rotation of the Earth around the sun. The 365-
day rotation naturally divides into thirteen 28-day sequences which correspond to the thirteen lunations occurring during one
solar year, plus one extra day, the circulating plus one factor, July 25th of the current solar calendar.

Denying the power of thirteen, the twelve month calendar used by the civilized world is a patriarchal device for keeping
track of holidays. In the industrial world the twelve month calendar is a template for converting time into money. Of the many
calendars used by humans, none takes into account the unity of planetary and galactic time.

The Gregorian calendar exemplifies the illogical distribution of days per month. Instead of thirteen months of 28 days each,
the Gregorian calendar distributes the thirteenth month as extra days randomly added to eleven of the twelve months. In use
worldwide, the Gregorian calendar is rooted in a belief system held by only 30% of humanity. To continue to use this calendar
without regard to its effects can only result in global catastrophe.
Not having understood the fourth-dimensional nature of time, humans have not understood calendars. A calendar is a
template of time.

The purpose of a calendar coordinated with galactic time is nothing less than the complete syntropic
organization of life.
All of life in the galaxy is synchronized according to the fractal ratios of the g-force. The galactic calendar is the template
connecting daily human life with the order of the g-force.
As a third-dimensional frame of time, the Gregorian calendar is warped by its logical inconsistencies. Trying to understand
time from the warped frame of the Gregorian calendar is like telling a prisoner that the world seen through the bars of the jail
window is the whole picture.
In actuality, the time frame of the Gregorian calendar has resulted in the creation of a third-dimensional time warp called
materialism. Living out this time warp, contemporary humans condemn themselves to a world of increasingly insurmountable
problems.
By their own third-dimensional standards, humans are on a path of entropic self-destruction.

In order to ride the g-force and participate in the design of Timeship Earth, humans need only correct their calendar by
synchronizing it to the galactic spin. By doing this they will have the opportunity to break out of the time warp.

Released from their materialistic time warp, humans will be able to address their problems from the galactic perspective.
Once they have understood and resolved their problems through application of the self-organizing principles of the galactic
calendar, they will then be able to practice the planetary art of galactic time.

Timeship Earth is a self-evolving planetary holon. This fourth-dimensional planetary holon possesses a design and Field of
motion encoded with solar-galactic information.
The information coding the planetary holon is the same information encoded in the galactic calendar. Humans using the
galactic calendar can simultaneously tune into the design of the planetary holon.

By tracking the galactic calendar and tuning
in to the planetary holon, humans become part of Earth’s design team.
Riding the g-force and synchronizing with the larger galactic order, Earth’s frequency inevitably changes and its poles shift.
The Earth’s current frequency is 7.8 Hz. Beginning August 16, 1987, the Earth’s resonant frequency has become increasingly
dissonant. The dissonance is due to the inadequacy of the human’s third-dimensional mind Field in relation to the Earth’s
fourth-dimensional planetary holon.

By its own timing, Earth is now(1990) approaching a higher frequency level, 8.0 Hz. When the frequency reaches 8.0 Hz, Earth
will experience a pole shift in order to stabilize the new frequency. At 8.0 Hz timeship Earth will be streamlined to operate
according to galactic standards.
To take advantage of the frequency increase and the imminent pole shift, humans must first experience a time shift. The time
shift will mark that point when humans correct their own calendar returning it to its original thirteen month, 52 week cycle.
Synchronized with the galactic calendar, this solar-lunar Earth calendar will function as a conversion template.

Eight annual cycles of the new solar-lunar Earth calendar, running from July 26, 1991 to July 25, 2000, will provide the
time necessary to convert from materialism to the planetary art of galactic time. The pole shift will be the culmination of this
conversion template calendar.

By July 26, 2000, timeship Earth will be launched for a thirteen year spin through fourth-dimensional galactic time. The
adventure this holds for humanity is inconceivable within the limited understanding of third-dimensional time. This adventure
will be the result of the conversion of “time is money” to “time is art.”

The difference between time as money and time as art is the difference between time as quantity and time as quality. The
holon is the key to returning quality to time. The holon is to galactic time what the machine is to mechanized time.
Every human is born with a third-dimensional body and a fourth-dimensional holon. The physical body is the biological
conductor. The holon is the time transport unit. The body and its holon are inseparable.

The biological conductor sustains the sensory nervous system, the human instrument for processing the full range of
experience. The experience of the body is synchronized within the fourth-dimensional holon. The holon is the physical body’s
galactically coded experience in time. The body in time with its holon is art.

At present humans are not aware of their holons and as a result have no accurate way to connect with them. The Book of
Kin: Galactic Epic of Free Will is a set of 260 commands for synchronizing the human holon with the planetary, solar and
galactic holons.

The Book of Kin, Journey Board, Oracle Board and Galactic Compass are design tools. Using these design tools in
phase with the Time Shift July 26, 1992, the planetary art of galactic time Flowers as an evolutionary reality.
Time is now for Timeship Earth 2013.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
deze mensen zijn zwaar gestoord

:nee: deze mensen zijn extreem nuchter en gevoelloos.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op zondag 21 oktober 2007 om 18:18:
en ga jij dat opruimen?

Eerlijk gezegd word ik dan liever opgeruimd :P
Waarschuw beheerder
Normaal gesproken in de natuur houdt ziekte (naast ten prooi vallen aan een hogere soort op de voedselketen) een populatie in bedwang. Zouden we toch wat minder in die medische wereld voortgang moeten boeken, en dan de natuur het weer laten overnemen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op maandag 22 oktober 2007 om 13:09:
deze mensen zijn gevoelloos.

dat is het zelfde als gestoord

sociopaten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SkyFire op vrijdag 26 oktober 2007 om 02:43:
en dan de natuur het weer laten overnemen..

daarom bestaat er oorlog, aangezien we niet meer door leeuwen worden gepakt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op vrijdag 26 oktober 2007 om 03:16:
dat is het zelfde als gestoord

sociopaten

Not true. Een sociopaat komt niet ver in z'n leven omdat die niet kan netwerken, maar deze mensen staan aan de top van de wereld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op vrijdag 26 oktober 2007 om 10:57:
Een sociopaat komt niet ver in z'n leven omdat die niet kan netwerken,

Een sociopaat kan juist ver komen in zijn leven. Hij heeft geen malle emoties om rekening mee te houden. Dat zijn vaak de meest harde zakenmannen!

Fuck netwerken als je het geld hebt om mensen te laten doen wat jij wilt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jij snapt er echt geen hol van. Een sociopaat kan niet omgaan met sociale contacten, probeer dan maar eens goed te functioneren op school of in een baan :/
Waarschuw beheerder
:S weer 2x...
PF wake UP!:[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als ze dan eens beginnen met al die gekken die in de gevangenis zitten en andere mensen hebben vermoord,gemarteld en in brand gestoken enz..pedofielen en al die dwazen,te vermoorden.Dat ruimt alvast lekker op..:)
Alleen goedwillende mensen hebben recht om te leven eigenlijk..
Zou wel erg zijn als ze lukraak mensen gaan doden,want dan blijven de rotte appels over,die hebben om 1 of andere reden altijd meer geluk...
Voor mij een reden om 100% zeker te weten dat God niet bestaat :)

Waarschuw beheerder
Dan pleegt die professor Pianka maar als eerste zelfmoord. Kan ik weer beter slape:p

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon dikke apocalypse
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op vrijdag 26 oktober 2007 om 23:18:
Jij snapt er echt geen hol van. Een sociopaat kan niet omgaan met sociale contacten, probeer dan maar eens goed te functioneren op school of in een baan :/

Maar sociopaten hebben minder moeite met harde beslissingen maken. Sociopaten kunnen nog steeds sociaal zijn, maar zij hebben geen schuldgevoel.

Ik denk eerder dat jij er geen hol van snapt. De beroemde seriemoordenaar Ted Bundy leek normaal in gedrag en uiterlijk maar heeft de moord op 30 vrouwen bekend ( en naar schatting zelfs 100 moorden gepleegd). Hij werd zelfs charmant genoemd. En dat terwijl hij sociopaat is... Emoties zijn echt niet nodig om sociaal te zijn. Als je weet hoe je mensen moet bespelen heb je emoties helemaal niet nodig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 22 oktober 2007 om 08:33:
Een van de redenen waarom we onszelf vernietigen, iets wat totaal niet voorkomt onder andere diersoorten is omdat we niet in 'Sync' leven met de natuurlijke tijd.

Er zijn nooit teveel mensen op aarde geweest er aijn alleen mensen op aarde die niets over hebben voor een ander om te delen omdat we zo gesteld zijn op onze 'gadgets en rijkdom'. Wat is rijkdom? Onder rijkdom versta ik delen met anderen, je spriritueel ontwikkelen iets minder materialistisch gaan denken en leven dan zal het een stuk beter gaan.

De natuurlijke tijd bedraagt 13 maanden, het aantal keren dat de maan de aarde in 1 jaar omcirkelt.
28 dagen iedere maand = 355 dagen in 1 jaar + 1 dag buiten de tijd om Harmonie met de natuur en de kosmos te vieren.
Een dolfijn krijgt iedere 28 dagen een nwe slijtrand op zijn tanden op die manier kan het dier de tijd bijhouden.
Een vrouw is om de 28 dagen ongesteld, dat is ook natuurlijk bepaald.

Onze tijd beschrijft een cirkel 360 graden(aarde draait om zon in 365 dagen), dit is verkeerd gedacht, de cirkel zou moeten worden verdeeld in 28 gelijke stukken dan heb je geen schrikkeljaren en heeft iedere maand 28 dagen.

Doordat wij eerst technologisch ipv geestelijk zijn ge-evolueerd(thx ET's) is bepaald dat 90% van onze denk-en leefwijze op technologie is gebaseerd(tehcnocratie). Wij beheersen de techniek niet, de techniek beheerst ons. Daardoor leven we in onbalans met de natuur en denken we dat technologie 'HET' is, wat ons zal redden mocht er eens iets catastrofaals gebeuren.
Doordat we niet in sync leven met de natuur onstaan er overal fricties op aarde en eromheen(oorlogen, haat, etc etc,) het is een groot energieveld de aarde en wij, en aangezien wij tegen de natuur werken zal de natuur er alles aan doen(aardbevingen, poolverschuivingen, tsunami's)om ons te doen laten inzien dat wij de natuur niet kunnen beheersen maar er alleen maar mee in harmonie kunnen leven door elkaar re accepteren an volgens de natuurlijke kalender te gaan leven.

begin nou aub niet met dat meeloop praatje over de quantum-leap

doe es wat research man dikke
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 oktober 2007 om 18:29:
begin nou aub niet met dat meeloop praatje over de quantum-leap

doe es wat research man dikke

:roflol:
Dit is geen New Age Mumbo Jumbo. Dit is proven fact, het is tijd dat je zelf wat research gaat doen
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 oktober 2007 om 18:29:
man dikke

En het zou je sieren als je zelf met tegenargumenten kan komen.
Did You Know...
... In one year the moon circles the earth 13 times in one year?
... In the current global standard calendar, a month doesn't correspond to one natural cycle?
... The word "calendar" comes from the Roman word, "Calends", which was the
name of the account book, the book recording monthly debts and
bills to be paid?
... Time isn't money?
... September means seven, but is the ninth month?
... March is named for Mars, the Roman God of War?
... July and August are named for Julius and Augustus Caesar?
By blindingly accepting this irrational disorder of names, do we not predispose
ourselves to accept irrational disorder in commonplace things around us, and
even within the fabric of our society, seeking but a superficial treatment of
symptoms while ignoring the roots?
If today is Monday, June 1st, what day of the week will July 1st be?
August 1st? November 1st?
If you were to build a house, wouldn't you use a ruler of equal measure?
The current twelve month calendar is made of months of unequal measure:
Jan31 days, Feb28 or 29 days, Mar31 ,Apr 30 ,Jun 30 ,Jul 31 ,Aug 31 , Sept 30, Oct31, nov30, Dec31
days, 30 days and 31 days.

If you have a crooked standard of measure, and follow it because your parents
were also following it, isn't it still crooked? Time is the atmosphere of the mind,
a mentally perceived phenomenon. So, if you have a crooked or inaccurate
measure of time, you will create a crooked mind. Change the calendar.
Change the time. Change your mind.

This is not the first time people have used a 13 Moon calendar. The druids kept a "tree" calendar, a count of 13 moons
of 28 days each, plus one day. They were not the only ones to keep such a calendar, the Incans, ancient Egyptians,
Mayans, and the Polynesians all kept a 13 moon/28 day count. The Lakota Indians kept a 13 moon/28 day count
based on the keya, or turtle, since the turtle has 13 scales on its back. Modern science has discovered that even
dolphins keep time with 13 sets of 28 grooves along their teeth!
Could it be we have lost touch with our roots, and by doing so lost touch with each other? Without a single unifying
point there could be no way to bring together the people of distinct cultures and beliefs in peace. With this goal, the
New Time Peace Movement was born.

The Thirteen Moon/28 day calendar is a perpetual, harmonic calendar. It is called a Moon Calendar because it is based on
the female 28-day menstruation cycle, which is also the average lunar cycle. The measure of the moon from new moon to
new moon is called the synodic cycle and is 29.5 days in length. However, the sidereal lunar cycle which measures the
moon from where it reappears in the same place in the sky is only 27.1 days in length. So 28 days is the average lunar
cycle.
In actuality the moon goes around the Earth thirteen times a year. This means that the 13 Moon calendar is a genuine
solar-lunar calendar which measures the Earth's orbit around the sun by the lunar average of 28 days. Thirteen perfect
months of 28 days = 52 perfect weeks of 7 days = 364 days. The 365th day is called the Day Out of Time because it is no
day of the week or month at all. This day which falls on the Gregorian correlate date of July 25 is a day for forgiveness and
for the artistic celebration of life and freedom.
The synchronization, or new year's date of the 13 Moon calendar is July 26. This corresponds to the rising of the great star
Sirius.

Als je het niet snapt kan je ook gewoon om uitleg vragen...;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jammer dat topics soms kapot gepaste worden door mensen die het new age onzin forum niet kunnen vinden.
Waarschuw beheerder
donateur
. Pianka is een Darwinist en gelooft dus in de leer van evolutie en niet de creatie van God. Zijn stelling is ook dat Homo sapiens de verstoorder is van de natuurlijke balans.Volgens Pianka verkeerd onze planeet aarde door overbevolking in nood en de enige oplossing is 90% van de mensheid vermoorden.

Hij spreekt zichzelf dan toch tegen?

De aarde vindt op alles oplossingen.
Kijk maar naar planten; bij elke giftiege plant groeit er in de buurt een anti-middel.

Met andere woorden; als de aarde ons homo sapiens niet meer wil hebben rondlopen zorgt de aarde er wel voor dat er een epidimie uitbreekt een ijstijd, o.i.d.

Vermoorden van mensen heeft helemaal niets met zijn Darwinistische instelling te maken :/
Waarschuw beheerder
meneer Pianka heeft gelijk :)

Alle dieren zijn inteligent genoeg om alleen dingen te doden wanneer het tot voedsel dient... (wij noemen deze dieren dom...)
Alleen wij doden dieren omdat we ze er raar uit vinden zien.
Wij laten de zwakke van de samenleving leven en zichzelf voortplanten.

Enige dat ik kan zeggen is dat wij ons eigen graf aan het graven zijn.

We planten ons maar voort en voort, we kweken een ras dat vatbaar is voor alle mogelijke ziekten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 30 oktober 2007 om 00:42:
Als je het niet snapt kan je ook gewoon om uitleg vragen...

geloof tot ik het heel wat beter snap dan jou dus ga maar weer lekker in een kring zitten

;x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op dinsdag 30 oktober 2007 om 02:39:

Ik omdat ze lekker smaken :honger:
Waarschuw beheerder

soort dragonball z verhaal

Waarschuw beheerder
Dat een groot deel van de mensheid beter deze planeet kan verlaten ben ik het absoluut mee eens. Maar of er nou andere mensen over het lot van de rest moet gaan beslissen vraag ik me af. Laat Pacha Mama haar werk maar gewoon doen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 oktober 2007 om 14:42:
geloof tot ik het heel wat beter snap dan jou dus ga maar weer lekker in een kring zitten

geloof wat je wilt ;) Maar ga niet lopen zeiken over iets wat bewezen is.
Denk je tegen de natuurlijke cycli in te kunnen gaan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ach binnenkort zal er wel ergens een nieuw virus ontstaan of ontsnappen die 90% van de populatie dood.

Waarna mensen telekinetisch met een centraal punt worden verbonden zodat ze voro een nieuwe toekomst elkaar opzoeken.

Eerst zal er een oorlog uitbreken tussen de 2 grootste stammen die zich gevestigd hebben na het lijken ruimen. en een daarvan zal weggevaagd worden door een verloren atoombom die ze zelf vinden.

waarna stukje bij beetje de mensheid eindelijk eens kan gaan beginnen waar ze voor betemd zijn.

Waarschuw beheerder
Over die virussen gesproken trouwens... ik raad mensen aan de film V for Vendetta eens te gaan kijken.
Waarschuw beheerder
Wij laten de zwakke van de samenleving leven en zichzelf voortplanten

Jij klinkt alsof je rechtstreeks uit Nazi-Duitsland gestapt bent, Mengele-liefhebber?

Waarschuw beheerder
Best heftig, mag de beste winnen! 8)

Waarschuw beheerder

de zwakken in jouw ogen, kunnen wel eens de sterke zijn in andere situaties.

Lees eerst eens boeken zou ik zo zeggen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 oktober 2007 om 19:49:
Lees eerst eens boeken zou ik zo zeggen.

Mein Kampf heeft ie gelezen denk ik :D

Waarschuw beheerder
Hij is geen rechtse henkie.. :no:

Waarschuw beheerder
Lijkt me een nobel plan van die wetenschapper. Als ik 'm een beetje mag helpen bij zn idee: Naar schatting 90% van de wereldbevolking is hetero (en plant zich dus voort) en 10% is homosexueel (en plant zich dus niet voort). Het beste lijkt me dus om dan alle homosexuelen te sparen. Hierdoor houdt je over een veeeeeeeeel langere tijd de populatie op een niveau dat acceptabel is.
Natuurlijk zijn er vast wel wat homosexuele mannen en vrouwen die een kind met elkaar zullen nemen puur om de mensheid niet uit te laten sterven. Dit zullen er precies genoeg zijn, om de mensheid in leven te houden maar wel in een hoeveelheid die niet schadelijk is voor het voortbestaan van de aarde.
Kinderen worden dan genomen uit belang. En de geboorte van nieuwe mensen dient weer ergens voor, zoals nu niet het geval is.
Uiteraard zal het genetisch materiaal doorgegeven worden van generatie op generatie, waardoor dus ook het aantal homosexuelen in grote getalen aanwezig zullen blijven en dus vele generaties dominant zullen blijven.

Natuurlijk is ook dit geen oplossing voor altijd, maar dit zal het wel langer uithouden dan het idee dat er nu is. In ieder geval vele generaties in plaats van 1, hooguit 2. Genoeg tijd om de aarde dus weer in ere te herstellen.

Nu is ook vooral de destructieve mens dominant op aarde (de met testosteron overgoten hetero man) dan zal een menssoort dominant zijn die zowel het mannelijke als het vrouwelijke in zich heeft en dus in essentie meer in balans is, dus minder destructief.

Natuurlijk een onhaalbaar idee dit, maar ik vind 'm leuk verzonnen van mezelf :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeu de Bouligan op dinsdag 30 oktober 2007 om 19:57:
Mein Kampf heeft ie gelezen denk ik

Lekker snel oordelen.
Misschien vat jij zijn woorden "zwakkeren" wel heel anders op, dan hij bedoeld.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 oktober 2007 om 20:50:
Hij is geen rechtse henkie..

...:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 oktober 2007 om 22:24:
Lekker snel oordelen.

Blablabla 'Wij laten de zwakke van de samenleving leven en zichzelf voortplanten', hoe zou die zwakkeren anders kunnen bedoelen?

Neem tenminste aan dat hij de mentaal/fysiek minder vaardigen bedoelt he, en geen zwakkeren in de zin van racisme/antisemitisme o.i.d.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 oktober 2007 om 20:50:
Hij is geen rechtse henkie..

Zeg ik toch ook niet henkie..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 oktober 2007 om 22:24:
Lekker snel oordelen.

Nee maar zijn woorden slaan wel 100% op de tekst uit Mein Kampf

Alle dieren zijn inteligent genoeg om alleen dingen te doden wanneer het tot voedsel dient... (wij noemen deze dieren dom...)

Enige dat ik kan zeggen is dat wij ons eigen graf aan het graven zijn.

We planten ons maar voort en voort, we kweken een ras dat vatbaar is voor alle mogelijke ziekten.laatste aanpassing 30 oktober 2007 02:40

Wie noemt hij zwakke, gehandicapten, astmapatietenten, chrionisch zieken, ADHD mensen, zwakzinnigen.

Goh hoe filterde A. Hitler om zijn perfecte Ubermensch te krijgen?
Waarschuw beheerder
Dank je DoopenSnees! Het is voor mij nog te vroeg om het zo te omschrijven :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeu de Bouligan op woensdag 31 oktober 2007 om 11:28:
Blablabla 'Wij laten de zwakke van de samenleving leven en zichzelf voortplanten', hoe zou die zwakkeren anders kunnen bedoelen?

Neem tenminste aan dat hij de mentaal/fysiek minder vaardigen bedoelt he, en geen zwakkeren in de zin van racisme/antisemitisme o.i.d.

Hmmm, dat Hitler er misschien eenzelfde soort streven op na hield wil niet meteen zeggen dat het idee fout is. Hitler had zat goede ideeën hoor.

Zwakke genen door blijven fokken zijn inderdaad wellicht niet echt de juiste ingrediënten voor een mensheid met een betere toekomst dan het heden dat nu het geval is (grote gezinnen in pauper wijken als de bijlmer, etc.).

Wil je echt genetisch gezien een betere mensheid creëeren zul je misschien toch de genetisch zwakkeren moeten uitzuiveren ja. Ik bedoel, daar moeten we het toch niet van hebben in deze wereld of wel?

Ik klink nu als een soort aanhanger van Hitler ofzo, maar dat is dus verder niet het geval.. ik ben meer links dan rechts.
Ben ook verder niet zo voor dergelijke ideeën (ik geloof meer in de geest als belangrijkste dan de genen)... gewoon puur even hypothetisch...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 oktober 2007 om 12:03:
Wil je echt genetisch gezien een betere mensheid creëeren zul je misschien toch de genetisch zwakkeren moeten uitzuiveren ja. Ik bedoel, daar moeten we het toch niet van hebben in deze wereld of wel?

Pff, Dat uitzuiveren gebeurt op een natuurlijke manier, wanneer er sprake is van dwang dan is dat idd een 'Hitler8tige' actie.
Als je kijkt naar genenpoel is het juist goed dat verschillende rassen zich mengen daar komt een natuurlijkergewijs een sterker 'ras' uit voort. Door inbreeding, hetzelfde wat er gebeurt onder jachtluipaarden in Afrika onstaan Mutaties in de genen zoals kromme staarten, gespleten lippen etc.
Hetzelfde zou dus gebeuren wanneer de mens in diversiteit afneemt en gedwongen word aan inteelt te doen.
Nou ja gedwongen, sommigen hierzo weren het liefst alle vreemden puur uit angst, maar think about it i'd say, of wil je volendamse taferelen. Iedereen met dezelfde achternaam enzo, neef neukt nicht, overal mongolen etc..In mijn dorp precies hetzelfde, heten hier allemaal of Zomerdijk Of Dekker. :lol:

Laatst was er op TV een docu over kanker-onderzoek en genen.
Van bepaalde soorten kanker kan er erfelijk een gen doorgegeven worden aan familieleden.
Door stamboomonderzoek te doen heeft men kunnen vaststellen dat de meeste patienten heeeeel ver familie van elkaar zijn en op die manier het kankergen telkens verder word verspreid. De stamboom liep wel meer dan 200 jaar terug!!!

Door de dodelijke ruimtestraling vind er eens in de 64 miljoen jaar toch een grote schooonmaak plaats op aarde dus don't worry about de zgn 'zwakkeren', daar zorgt de natuur wel voor.
Earlier this year, a team of researchers at the University of Kansas came up with an out-of-this-world explanation for the phenomenon of mass extinctions on Earth that hinges upon the fact that stars move through space and sometimes rush headlong through galaxies, or approach closely enough to cause a brief cosmic tryst.

Researchers at the University of California, Berkeley found that marine fossil records show that biodiversity increases and decreases based on a 62-million-year cycle. At least two of the Earth's great mass extinctions-the Permian extinction 250 million years ago and the Ordovician extinction about 450 million years ago-correspond with peaks of this cycle, which can't be explained by evolutionary theory.

Our own star moves toward and away from the Milky Way's center, and also up and down through the galactic plane. One complete up-and-down cycle takes 64 million years- suspiciously close to the Earth's biodiversity cycle.

Once the researchers independently confirmed the biodiversity cycle, they then proposed a novel mechanism whereby which the Sun's galactic travels is causing it.

It’s no secret that the Milky Way is being gravitationally pulled toward a massive cluster of galaxies, called the Virgo Cluster, which is located about 50 million light years away. Adrian Melott and his colleague Mikhail Medvedev, speculate that as the Milky Way rushes towards the Virgo Cluster, it generates a so-called bow shock in front of it that is similar to the shock wave created by a supersonic jet.

"Our solar system has a shock wave around it, and it produces a good quantity of the cosmic rays that hit the Earth. Why shouldn't the galaxy have a shock wave, too?" Melott asks.

The galactic bow shock is only present on the north side of the Milky Way's galactic plane, because that is the side facing the Virgo Cluster as it moves through space, and it would cause superheated gas and cosmic rays to stream behind it, the researchers say. Normally, our galaxy's magnetic field shields our solar system from this "galactic wind." But every 64 million years, the solar system's cyclical travels take it above the galactic plane.

"When we emerge out of the disk, we have less protection, so we become exposed to many more cosmic rays," Melott has said.

The boost in cosmic-ray exposure may have a direct effect on Earth's organisms, according to paleontologist Bruce Lieberman. The radiation would lead to higher rates of genetic mutations in organisms or interfere with their ability to repair DNA damage. In this way, the process could lead to new species while killing off others.

Cosmic rays are also associated with increased cloud cover, which could cool the planet by blocking out more of the Sun's rays. They also interact with molecules in the atmosphere to create nitrogen oxide, a gas that eats away at our planet's ozone layer, which protects us from the Sun's harmful ultraviolet rays.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hmmm, dat Hitler er misschien eenzelfde soort streven op na hield wil niet meteen zeggen dat het idee fout is. Hitler had zat goede ideeën hoor.

Het gaat erom; wat is de interpretatie van zwakkeren, en waarom zou iemand met bv. ADHD zich niet mogen voortplanten? Het komt inderdaad neer op de Übermensch theorie en dat is natuurlijk onbespreekbaar. Leuk dat ie goede ideeën had, maar dit is er géén van, onmenselijk. Vind wel dat sommige geestelijk gehandicapten geen kinderen zouden moeten kunnen krijgen, maar simpelweg omdat ze die niet zelf kunnen opvoeden, niet vanwege de zogenaamd slechte genen. Zij kunnen ook 'normale/gezonde' kinderen krijgen.

Zwakke genen door blijven fokken zijn inderdaad wellicht niet echt de juiste ingrediënten voor een mensheid met een betere toekomst dan het heden dat nu het geval is (grote gezinnen in pauper wijken als de bijlmer, etc.).

Dus, de problemen in de Bijlmer zijn een gevolg van zwakke genen? Of is dat wat kort door de bocht?

Hoeveel 'genetisch zuivere' mensen zouden er zijn?! Denk bar weinig, in elke familie komt wel iets voor...

Ik klink nu als een soort aanhanger van Hitler ofzo, maar dat is dus verder niet het geval.. ik ben meer links dan rechts.
Ben ook verder niet zo voor dergelijke ideeën (ik geloof meer in de geest als belangrijkste dan de genen)... gewoon puur even hypothetisch...

Snap wel dat het puur hypothetisch is, maar dit soort ideeën zijn gewoon te ver gezocht, al zou de aarde beter af zijn zonder de mensheid, maar het is eenmaal zo, we moeten het hiermee doen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jeu de Bouligan op woensdag 31 oktober 2007 om 12:42:
Snap wel dat het puur hypothetisch is, maar dit soort ideeën zijn gewoon te ver gezocht

dat is een understatement

Uitspraak van Jeu de Bouligan op woensdag 31 oktober 2007 om 12:42:
Leuk dat ie goede ideeën had, maar dit is er géén van

Hij had wel goede ideen, Autosnelwegen en het zorgsysteem, voordat het te grabbel werd gegooid voor meet winst zgn marktwerking :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ach het lost zichzelf wel op ooit... Tot die tijd lekker lol maken ;)

Waarschuw beheerder
Een Survival of the fittest verhaal wordt het uiteindelijk wel, vind het wel jammer dat ik de ondergang van de menselijke samenleving misschien niet meer meemaak, zal het wel interessant hebben gevonden.

Dan maar in mijn boeken van Stephen King en Dean Koontz verder lezen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 oktober 2007 om 11:34:
Wie noemt hij zwakke, gehandicapten, astmapatietenten, chrionisch zieken, ADHD mensen, zwakzinnigen.

Goh hoe filterde A. Hitler om zijn perfecte Ubermensch te krijgen?

Dat je Hitler erbij haalt slaat echt NERGENS op :/

Maar wil jij dan beweren dat chronisch zieken, en gehandicapten sterker dan jou zijn? :/
Sommige mensen kunnen geen dag leven zonder de afhankelijkheid van een ander.
Het klinkt allemaal fucking hard en blabla, maar het is gewoon de waarheid.

Als je broertje en zusjes met elkaar laat neuken hebben de kinderen ook 9 van de 10 keer een zwakte.

Het enige wat de mens op dit moment doet is zijn eigen soort verzwakken. Ik bedoel we kunnen niet eens meer rauw vlees eten? Alles MOET al gekookt worden, en het liefst zo lang mogelijk.
Water drinken? nou begin er maar niet aan...

Maar goed, ik weet ook niet wat de toekomst ons gaat brengen.
Ik vind het meer dan hypocriet dat wij allemaal de gnoe in afrika redden en het schandalig vinden als er 1 afgeschoten word, maar hier laten we zelfs de kleine wespjes niet leven...

Zoals het nu gaat zullen we de mens echt niet in leven houden :no:
Als de zon explodeerd, zijn wij dr allang niet meer :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 1 november 2007 om 16:50:
Als de zon explodeerd

Ach dat zijn allemaal van die dingen... het is gewoon dat we nu de middelen hebben om zoiets als de zon wetenschappelijk te bestuderen dat er ineens zoveel schokkende dingen aan de hand lijken te zijn. Hadden ze dat in de middeleeuwen, of zelfs daarvoor, ook al, dan leefden we al velen eeuwen met opjuttende nieuwszenders die dan weer dit en dan weer dat hadden ontdekt. :d