Partyflock

Forumonderwerp · 974561
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond zelf beide dagen even gezellig

de muziek had beide dagen zijn ups and downs maar overall was het voor mij weer een geslaagd weekend!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Franzelare op zondag 30 september 2007 om 10:32:
was het voor mij weer een geslaagd weekend!

voor mij ook :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waarom heb jij een relatie met jezelf frans :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Franzelare op zondag 30 september 2007 om 10:32:
vond zelf beide dagen even gezellig

de muziek had beide dagen zijn ups and downs

joh echt
Waarschuw beheerder
donateur
Doe niet zo vervelend :O

Wij zouden eerst ook gaan maar kaartjes kwijt :/ Bizar gewoon! Dus maar naar Daniele Mondello gegaan. Totaal wat anders maar wel vet :O
Artiest M10
Waarschuw beheerder
Vette shit people!! Die detroit sound is de bom in de gas!!!
de sound die die ton weet te schudden!! :cheer:

Waarschuw beheerder
vond de zaterdag vergeleken met vrijdag veel beter :D stacey pullen, larkin en rachmad echt heeeeeel vet (L) scan7 vond ik niet zo.. had toen ook net n dippp helaasch.

lekker sfeertje, veel bekenden :) jammer van die 'vechtpartij' ergens het laatste half uur. word je in ene weer wakker :S eikols..

nu mn bedje maar in 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vond er geen zak aan! Mn eerste slechte Awakenings. Stacey Pullen was erg vet, maar daarna zakte het erg weg. Veels te veel breaks, net als het begon te rollen en te pompen ging het weer wegzakken, jammer! Scan 7 nog een kwartiertje aangehoord, wat een pleurisherrie! Om 5u naar huis gegaan, zegt wel genoeg! Jammer, niet wat ik er van verwacht had!
Waarschuw beheerder
pfff 1 van de beste edities voor mij. vanaf het eind van larkin ging het echt los! heerlijk pompende set van may en de rauwe volle analoge sound van scan 7, te vet. rachmad sloot zoals altijd weer perfect af. wat een baas is het toch. lekker tot 7:25 doorgaan en vond het erg jammer toen het geluid uit ging.
http://www.youtube.com/watch?v=BwsSytK9P74
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zaterdag was echt mega tering wat een vette muziek lekker sfeertje en kon het makkelijk volhouden :jaja:
Waarschuw beheerder
ontwaak net uit mijn coma. WAT EEN AVOND! Eén van de betere, zo niet de beste awakenings die ik tot nu toe heb meegemaakt.

Stacey Pullen vond ik al erg vet
Kenny Larkin nam het niet helemaal lekker over, voor mijn gevoel
May, knalde er wel heerlijk overheen
Scan 7 was te mat, geen diepgang, en breaks die te lang duurden en niet echt gevolgd werden door een climax.
En toen DE HELD van de avond. Afsluiten zoals er weinigen zijn die dat zo kunnen, STEVE RACHMAD, heerlijk pompende set, het leek wel 1 lange plaat van 2 uur die hij draaide, zo voelde het. Gewoon lekker doorgegaan tot bijna 7.30 en natuurlijk Born Slippy p het laatst nog even door de Gashouder laten knallen! :bounce:

Waarschuw beheerder
Niet normaal he! Scorp 4 weer gehoord en toen ie de Carl Craig remix van Airborne oplegde werd ik helemaal gek. Laatste half uur 3 kwartier gruwelijk pompen. Weet iemand de eerste plaat van die toegift trouwens? te vet!
Waarschuw beheerder
ben normaal de zondag zo brak als maar kan, maar zou nu zo weer voor een avondje naar Amsterdam willen...

Uitspraak van verwijderd op zondag 30 september 2007 om 15:04:
die 'vechtpartij' ergens het laatste half uur

niets van meegekregen.

Ik heb ook die zappelin niet neer zien storten, wel geniaal geval :D
Waarschuw beheerder
Stacey Pullen!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een f*cking held...zo een vette set!!!
Waarschuw beheerder
iemand filmpje daarvan? :D
Waarschuw beheerder
wie heeft dat filmpje gemaakt hieboven dan? Bianca?
Uitspraak van *OZ* op zondag 30 september 2007 om 18:10:

Vond hem ook echt te relaxed...
Waarschuw beheerder
Scan 7 was duidelijk niet voor iedereen weggelegd, maar wel voor mij
rauwe, monotome en vrij minimale beats... maar oh zo effectief; heerlijk dansbaar... maar denk niet dat ik hoef te verwachten dat deze liveset online komt?
en een heerlijk knallende frontlinie tijdens Steve Rachmad om de nacht pas rond 7:30 mee af te sluiten! :D
Waarschuw beheerder
filmpje komt van anouk

Artiest Invite
Waarschuw beheerder
Mozes kriebel wat een nacht. Na 7,5 jaar wachten eindelijk weer zo'n nacht en er mogen er nog vele volgen als je het mij vraagt.
Geluid gelukkig beter als op de vrijdag. Niet te hard en niet te zacht.

Pullen is mijn held van het weekend.
Larkin deed zijn ding maar vond zijn vorige set beter.
May zijn laatste uur holy banana ik wil zijn platentas hebben ;)
Scan 7 liet weinig over van de gas :-)
Rachmad wat een uberheld. Vroeg op Solid Grooves nog of hij niet weer eens zijn remix van Zombie Dawn uit 1997 wou draaien. Ik ging echt uit me 15 delige pannenset op het moment toen hij die plaat dropte. Vanaf 6:45 tot 7 was de drive van Steve geniaal met zijn eigen tracks en de Advent tracks, totale gekte.

Iemand zei wat over teveel breaks. Ik vond het wel meevallen en zeker als je het vergelijkt met de Awakenings avonden van tegenwoordig.

Ik hoop dat ik nu niet weer 7,5 jaar moet wachten voor een Detroit weekend.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zit nu nog steeds in een detroit roes! :P Wat een f*cking geweldige avond!!! Vrijdag was super, maar dit overtrof alles!
May en Rachmad zijn mijn helden van de avond, heerlijk tot bijna half 8 door, hij mocht van mij wel tot 10u draaien:D
Ik stond van het begin tot het einde alleen maar te dansen.
Dit was dan ook het vetste awake weekend voor mij :)
Bedankt iedereen voor alle dansjes, knuffels en ijsjes!!! (f)
Ik wil terug!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 september 2007 om 18:32:
ijsjes!!!

schooiert ;)
Waarschuw beheerder
opening van rachmad: aphex twin - icct hedral (philip glass orchestration). krijg nu kippevel wanneer ik die track weer opzet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 september 2007 om 18:32:
Bedankt iedereen voor alle dansjes, knuffels en ijsjes!!!

jij bedankt voor het aaien over mn hoofd ;)

Uitspraak van MarijN op zondag 30 september 2007 om 18:22:
en een heerlijk knallende frontlinie tijdens Steve Rachmad

bedankt o:)

Uitspraak van chiquito op zondag 30 september 2007 om 18:12:
wie heeft dat filmpje gemaakt hieboven dan?

wat zijn dat allemaal voor debielen op dat filmpje :s

ik deel de mening van de meesten hier;

Stacey Pullen - heer en meester :D had van te voren ook al verwacht dat hij mijn man van de dag zou worden

Kenny Larkin - Moest even wennen omdat ie een iets anders draaide dan Pullen, maar nadat ik er in zat was t heel goed te pruimen

Derrick May - Hulde, fantastische set.. lekker rollen en gaan

Scan 7 - Volgens mij ook goed te doen :bier:

Rachmad - Lekker diep en de perfecte afsluiter voor deze fantastisch nacht. Een van de beste Awakenings edities voor mij ook.

van mij mag er snel weer een detroit weekend komen, dan ben ik er zeker beide dagen bij :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op zondag 30 september 2007 om 18:44:
opening van rachmad: aphex twin - icct hedral (philip glass orchestration). krijg nu kippevel wanneer ik die track weer opzet

Toen hij die plaat draaide wist ik al hoe laat het was, tijd voor de good old Steve.

Die kookies nog wat op Konsequent en dan de The Advent remix was zo hard lossssssssssssssssssssssss :-)
Waarschuw beheerder
Stacey Pullen en Kenny Larkin vond ik de helden van de avond!

May kon me wat minder bekoren.
Scan 7 vond ik wel weer vet. Kreeg een beetje Blue Man Group achtig gevoel bij deze gasten :D vette visuals!
Alleen beetje jammer dat ze een paar keer de muziek stopte na een plaat.

Weer een mooi avondje gehad, hoewel ik de sfeer niet zo super vond als anders... Lasers e.d. waren weer geweldig :k
Waarschuw beheerder
Uitspraak van acco op zondag 30 september 2007 om 18:51:
wat zijn dat allemaal voor debielen op dat filmpje

hij trekt zijn lolbroek weer aan op zondag :P

Waarschuw beheerder
Stacey Pullen & Steve Rachmad waren de mannen!!
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is nog ff aan het uploaden, maar komt een Frontlinie filpmje van de eerste paar minuten van Derrick May aan....Zeer goede kwaliteit :D
Waarschuw beheerder
Vond zaterdag onverwacht vetter dan de vrijdag. Er zat een heerlijke lijn in de avond. Pullen vond ik niet overtuigend, ik heb hem vele maken beter horen draaien. Vanaf Larkin was het keihard aan, elke plaat was weer dik. Pure diepe techno met af en toe een soulvolle swingende jazzy knallert. De held. Daarna Derrick May, mijn god een van de diepste sets die ik ooit heb gehoord. Fucking hell, de subtiliteit was niet te houden. Warme bassen, diepe klanken en meesleepende ritmes. Ook een held! Scan 7, sja; harder en puurder krijg je het niet. Voor de verandering ging totaal niemand los tijdens hun set. Ik wist weer waarom ik niet meer naar grote feesten ga, wat een zoutloos publiek. Na de op hol geslagen fabriek Scan 7 draaide Rachmad als nooit te voren. Nog nooit heb ik hem zo vet horen draaien als gisteren. Wederom diepe meeslepende shit, en dat tot lang na 07:00. Erg vet (Y)

Echt een geniaal weekend gehad, maar het is me wel duidelijk dat ik echt niks meer heb met Awakenings. Veel gestapo verhalen om me heen gehoord, publiek dat niet voor de muziek komt maar omdat het feest Awakenings heet (N)

Detroit rockt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op zondag 30 september 2007 om 19:47:
publiek dat niet voor de muziek komt maar omdat het feest Awakenings heet

:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het begon voor mij allemaal heel vet bij Pullen, waar we met smacht op Larkin aan het wachten waren.
En toen werd een vriend van mij door 2 poiltie honden uit de publiek gehaald omdat ie z'n laatste beetje mdma op wilde maken. :@ (zonder overdrijven denk iets van 0,3g) en toen vervolgens ruim 45min moeten wachten bij de politie met huilende vriendinnen etc etc. Daarna overwogen met z'n allen weg te gaan (8 mensen), maar hij stond erop dat we bleven en hij is dus uit het feest gezet (met €250 boete :/) en weggegaan met z'n vriendin. Sfeer zat er totaal niet meer in bij ons, en hebben we ook meest van de resterende tijd op de tribune doorgebracht!!

Ik weet dat over het nieuwe zero tolerance beleid veel gezegd is, maar als ik die kut undercover honden om de 5min met lachende gezicht totaal geschrokken mensen binnen zien slepen krijg ik er ontzettend de pest in. En dan wil ik niet eens weten hoeveen mensen die avond uit de verschillende kroegen in A'dam dronken achter het stuur zijn gaan zitten etc. etc.
Zero tolerance beleid van A'dam...STERF!!!!!

Al met al was het feest wel weer zeer strak georganiseerd, en de nieuwe indeling beviel echt goed!! Zeer dikke set van Derrick May ook trouwens (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TechnoFreak #1 op zondag 30 september 2007 om 22:10:
uit het feest gezet (met €250 boete

Gaat echt helemaal nergens meer over. 250 euro :-( Als je met 200 over de snelweg rijdt krijg je nog minder en dat is veel gevaarlijker.

Ik hoorde van een vriendin van mij dat iemand info vroeg m.b.t. drugs bij dat standje in de chill en die werd en meteen uitgeflikkerd :-(

A'dam sucks big time. Leukste aan A'dam is de Gas en de trein naar Utrecht :-)
Waarschuw beheerder
kut youtube...zie het filmpje nergens staan..die houden jullie tegoed.

Wat betreft die ´stillen´ Spreekt er eentje me aan tijdens één van mijn vele pogingen toch wat vocht te lozen...`Heb je misschien nog wat xtc te koop voor mij, met een :D' Ik antwoord heel droog %) "Nee man, onzinnig spul joh" En die knakker kon dat antwoord waarschijnlijk wel waarderen, en liep met een glimlach weg om zijn plekje bij de kluisjes weer in te nemen :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 september 2007 om 18:26:
Vanaf 6:45 tot 7 was de drive van Steve geniaal met zijn eigen tracks en de Advent tracks, totale gekte.

Weet je hoe dat nummer heette die rond 7.00 bezig was. Dacht dat dat zn afsluiter werd. Was een nummer met echt 100den claps zo;n beetje (L) Dikke shit. En gelukkig ging hij nog ff langer door :D

Net nadat Pullen begon kwamen we binnen. Maar ik was nog te gaar voor woorden omdat ik fokking slecht en te weinig had geslapen :S Geluid stond ook gaar, dus vond er niet echt veel aan (lag meer aan mezelf denkik). Maar mooi de tijd om wat bij te praten O:) Larkin draaide veel beter dan verwacht :D Tijdens Derrick May sloeg de gaarheid weer in dus meeste van zn set vanaf de tribune meegemaakt. Maar klonk lekker diep allemaal (L) Toen voor Scan 7 mezelf van de tribune afgegooid en terecht!! Pff heerlijk die machinegeluiden. En ik leefde weer helemaal op. En toen kwam Rachmad nog ff langs. PFffffff wat een dikke set! Echt een terechte afsluiter. En laatste half uur ging het eindelijk beetje los :cheer:

Voor de rest heb ik me best geergerd aan het publiek :( Maarja dan maar gewoon alleen op de muziek letten en knallen met de mensen die nog losgingen (Y) En waar de politie mee bezig is?? Gaat echt nergens meer over. Zero tolerance (N)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chiquito op zondag 30 september 2007 om 22:34:
Wat betreft die ´stillen´

Hehe ik hoopte eigelijk dat 1 me zou aanspreken als ik een kauwgompje pakte of wat hasj uit een zakje haalde ofzo. Was ik zkr gaan klieren O:) want had toch niks bij me :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 september 2007 om 22:26:
Ik hoorde van een vriendin van mij dat iemand info vroeg m.b.t. drugs bij dat standje in de chill en die werd en meteen uitgeflikkerd

Dit slaat wel alle planken mis :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op zondag 30 september 2007 om 22:39:
En waar de politie mee bezig is?? Gaat echt nergens meer over. Zero tolerance

ik heb helemaal niks gezien.. zag genoeg mensen in de chill out gewoon nemen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van N@RCISSA & VORTEX op zondag 30 september 2007 om 22:47:
ik heb helemaal niks gezien.. zag genoeg mensen in de chill out gewoon nemen..

Zie ook genoeg mensen nemen jah. Maar heb ook aardig wat meegenomen zien worden. Meestal valt het geeneens op omdat de stillen ook in gewone kleding lopen natuurlijk.
En als je ff wat in je kluisje ging leggen stonden ze over je schouder mee te kijken :S

Waarschuw beheerder
Weet je hoe dat nummer heette die rond 7.00 bezig was. Dacht dat dat zn afsluiter werd. Was een nummer met echt 100den claps zo;n beetje Dikke shit. En gelukkig ging hij nog ff langer door

Die plaat met die soort van sirene erin?

Hier wat plaatjes die Rachmad draaide. Volgorde geen idee.

Tranquil Elephantizer - Zombie Dawn (Sterac Remix)
Richie Hawtin - Orange
Chris Liebing - Analogon (Steve Rachmad Remix)
Christian Boree - I Against I (Sterac Remix)
Red Eye - Audio 008
Toxit Taste - Runners Kookies (Advent Remix)
The Advent - Reactor
Sub Space - Nitro
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 september 2007 om 23:14:
Die plaat met die soort van sirene erin?

Phoe geen idee eigelijk 8) Weet alleem dat hij rond 7.00 bezig was. Waarschijnlijk al eerder begonnen. Maar waren telkens series van die claps. Ene keer wat sneller achter elkaar dan een ander. Voortaan maar wat beter opletten, maar werd aardig gek toen :D

Waarschuw beheerder
Dat was wel rond die tijd dat hij hem draaide. Zaten ook de nodige claps in. Maar hij mixte nog een plaat voor die Analogon of erna en die zoek ik al een tijdje.

Ik ben ook op zoek naar een David Spaans track die hij op Solid Grooves draaide alleen geen idee welke.
Waarschuw beheerder
Weet je hoe dat nummer heette die rond 7.00 bezig was. Dacht dat dat zn afsluiter werd. Was een nummer met echt 100den claps zo;n beetje Dikke shit.

Castagnettes zijn dat volges mij!
Verder heb ik alleen maar vette sets gehoord (Steve Racmad:respect:)
Gelukkig niks meegekregen van die zielige Gestapo praktijken.
Ik vond het wel jammer dat de meerderheid van de feestgangers er als een zoutzak bijstond, waar dat aan ligt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 september 2007 om 23:14:
Richie Hawtin - Orange

lekker ja

Waarschuw beheerder
Steve draaide deze ook nog:

Marco Carola & Cisco Ferreira - End of Chapter.
Waarschuw beheerder
Kutzooi...Anouk, leg deze NOOB even uit waarom ik het geuploade filmpje van Derrick May niet terugvind op Youtube?!?!?
Waarschuw beheerder
de ergste ervaring was bij binnenkomst... een hele "ere rij" van agentjes. typisch burgertje pesten :S.. Ook regelmatig aangesproken maar natuurlijk heb ik nix bij me :D

voor de rest superfeest... binnen nu en straks paar vette filmpjes :D

http://www.youtube.com/v/CBpE2pUR_pU
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zeer geslaagde avond! bedankt iedereen!
Waarschuw beheerder
hey wes, ik denk dat je audio 8 bedoel. rachmad is een baas
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
snap er geen reet van... al mijn filmpjes omgezet naar wmf... op een resolutie van 640x480, maar ben verre van tevreden over de kwaliteit
Waarschuw beheerder
welke programma?
Waarschuw beheerder

Gaat echt nergens meer over. Zero tolerance (N)

Ook al doe ik niks meer, voor mij een reden om nooit meer naar de gas te gaan of welk groot feest dan ook in a'dam.
En ...

Uitspraak van Moer op zondag 30 september 2007 om 19:47:
publiek dat niet voor de muziek komt maar omdat het feest Awakenings heet (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op maandag 1 oktober 2007 om 11:27:
welke programma?

WinAvi, kwaliteit is goed, totdat ik ze naar youtube stuur.. dan is het beeld in een keer KLOTE! Zo, klote dat ik de rest niet wil uploaden op deze manier :(

nog een... weer verneukte kwaliteit

http://www.youtube.com/jp.swf?video_id=xCA7w3gVLb0&eurl=&iurl=http%3A//img.youtube.com/vi/xCA7w3gVLb0/default.jpg&t=OEgsToPDskKUIXrY3hSts-EfyhP73Bm9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trojan_1969 op maandag 1 oktober 2007 om 11:43:
Ook al doe ik niks meer, voor mij een reden om nooit meer naar de gas te gaan of welk groot feest dan ook in a'dam.
En ...

overdrijven is ook een vak.

`Jezus, mag je in NL maar 120 op de snelweg, nou dan ga ik gewoon niet meer rijden`
Waarschuw beheerder
zaterdag denk ik iets vetter dan vrijdag.
scan 7 en rachmad het vetst maar heb me op elke set wel vermaakt.

tsja verder beetje hetzelfde als de vrijdag..geluid niet optimaal en ongemotiveerd publiek...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op maandag 1 oktober 2007 om 01:12:
Kutzooi...Anouk, leg deze NOOB even uit waarom ik het geuploade filmpje van Derrick May niet terugvind op Youtube?!?!?

misschien issie groter dan 100MB? Anders zou ik het niet weten, sommige filmpjes van mij pakt ie ook wel eens niet. Dan staat er onder my videos het leuke ''failed'' :/

Hier een paar filmpjes van de zaterdag van mij:

Stacey Pullen: http://www.youtube.com/watch?v=RvTQ0mMcsiM

Stacey again: http://www.youtube.com/watch?v=3nzsdun3xkk

Start Kenny Larkin: http://www.youtube.com/watch?v=0cWwo4j1PkU

Vette plaat Larkin die hij ook draaide in april, als iemand de titel weet, graag! Jammer dat hij daarna Tropical Melons inmixte, alhoewel het toen wel los ging..
http://www.youtube.com/watch?v=fWfJBmBeHIc

Derrick May: http://www.youtube.com/watch?v=UkPBAKEDbvg

Paar liefhebbers los op Robert Hood- School los hermanos mix http://www.youtube.com/watch?v=BwsSytK9P74

stukje Scan 7: http://www.youtube.com/watch?v=epkoWjy_mps

Oh ja Len, ik had met mn nieuwe Earproof oordoppen echt top geluid, heb er echt van genoten :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op zondag 30 september 2007 om 22:41:
Wat betreft die ´stillen´

eerste klas ratten zijn het......maar o zo duidelijk er uit te vissen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TechnoToi op maandag 1 oktober 2007 om 13:05:
eerste klas ratten zijn het......maar o zo duidelijk er uit te vissen

Je bedoelt die mensen die alleen maar stilstaan en om zich heen staan te kijken? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anouk op maandag 1 oktober 2007 om 12:25:
misschien issie groter dan 100MB?

20MB, en geen foutmelding gezien....
Waarschuw beheerder
Welke sites hebben allemaal foto´s gemaakt van de zaterdag?
Waarschuw beheerder
www.staikmetmijnwappekopnogopdefoto.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op maandag 1 oktober 2007 om 12:00:
overdrijven is ook een vak.

`Jezus, mag je in NL maar 120 op de snelweg, nou dan ga ik gewoon niet meer rijden`

Vergelijking gaat een beetje mank, beetje overdreven ... ;-) Tenslotte ga ik nog naar feesten, alleen niet naar feesten in de Gas.

Laatste keer dat ik in de Gas was vond ik t al niet veel. Het aanbod aan andere leuke feesten is groot genoeg dus kies ik liever daarvoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trojan_1969 op maandag 1 oktober 2007 om 14:37:
Laatste keer dat ik in de Gas was vond ik t al niet veel. Het aanbod aan andere leuke feesten is groot genoeg dus kies ik liever daarvoor.

Ho, ander argument, dat vind ik prima! Maar om te zeggen, ik ga niet meer naar feesten in A'dam vanwege het zero tolerance beleid...dat vind ik overdreven...

Kijk ik scheit er ook op, maar merk er eerlijk gezegd geen flikker van, tja wat stillen in de zaal, maar een beetje voorzichtiger zijn maakt ook niet uit toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Recurring Malfunction op maandag 1 oktober 2007 om 13:18:
Je bedoelt die mensen die alleen maar stilstaan en om zich heen staan te kijken? :lol:

:p

Ben blij dat ze niks kunnen halen bij me maar wel errug jammer dat die lijers er rondlopen. :/
Uitspraak van Lennart! op maandag 1 oktober 2007 om 12:16:
geluid niet optimaal

Hm dat is gaar.

Ik wil eigenlijk ook niet meer naar een feest in die regio na alle gekkigheid met politie...:s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZIEEEEK!!!! Wat een avond!!! MIjn god!!!! TOTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL LOS!!! Werkelijkwaar zelfs al bij pullen wat ik niet had verwacht maar men....maar, larkin, may, scan 7 en rachmad wat een fucking gekken!!!!!

PFffffffff sorry voor al die mensen waarbij ik op de voeten heb gestampt!!! :D ik werd echt helemaal doldwaas!!!
Waarschuw beheerder
publiek dat niet voor de muziek komt maar omdat het feest Awakenings heet

Helemaal gelijk!!

Helemaal gelijk!!!!!!!!!

Geen awakenings voor meer voor mij. Muziek was beide dagen zeer goed, mensen op vrijdag waren kut, mensen op zaterdag stuk beter. Maar te veel van het "ik kan nu tegen iedereen zeggen dat ik op awakenings ben geweest" volk.

Security waren echt honden, te duidelijk aanwezig!!
Waarom?? Wat een kutvolk was dat!!!

Waarschuw beheerder
Ik heb nooit nooit last gehad van stille of de politie, op een of andere manier ontvliegt mij dat altijd helemaal :D
Voor de rest super editie en nieuwe indeling was toppie!
Derrick, Kenny,Stacey,Rachmad :respect:
Veel mensen vonden Scan 7 nix, ik had ze nog nooit eerder gehoord maar dat rauwe analoge geluid klonk wel baggervetjes eigenlijk, technofabriek :p :yes:
Al met al :respect: Monumental
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pallaver op maandag 1 oktober 2007 om 17:17:
"ik kan nu tegen iedereen zeggen dat ik op awakenings ben geweest" volk.

:BRAAK: :s...Als ik ergens een hekel aan heb is het wel kijkmijvolk, donder dan ff liever op richting een housefeessie waar je kan flaneren met je nieuwste broekje die zelfs al voorloopt op de aankomende wintermode :p Er waren genoeg mensen die niet wisten wat ze overkwamen qua muziek :lol:
Houd Awake zuiver, hoe moeilijk het ook is.
Iemand suggestie's????? :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het kan aan mij liggen, maar sinds wanneer mag politie zelf uitlokken door te vragen of je pillen bij hebt???
Heb er zelf geen last van gehad, had verder ook niks dus maakt ook niet uit, maar klote voor diegene die wel gepakt zijn op die manier.
Kenny Larkin en Derrick May waren mn helden van de avond.Vond het echt een top feest!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Paco* op maandag 1 oktober 2007 om 17:42:
Het kan aan mij liggen, maar sinds wanneer mag politie zelf uitlokken door te vragen of je pillen bij hebt???

mag volgens mij ook niet, maar wat doe je er aan? :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op maandag 1 oktober 2007 om 17:15:
ffffffff sorry voor al die mensen waarbij ik op de voeten heb gestampt!!! ik werd echt helemaal doldwaas!!!

Maakt niet uit hoor :P :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van acco op maandag 1 oktober 2007 om 18:17:
mag volgens mij ook niet, maar wat doe je er aan?

www.tolerantie.nu

op proces verbaal laten schrijven dus, of er zelf op zetten en vervolgens niet vervolgd worden door een vormfout, en de motherfucker aanklagen natuurlijk...(Y)

Is het een moeilijke achternaam, onthouden, zijn er weinig van, opzoeken en 's ochtends vroeg awakenen... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
PFffffffff sorry voor al die mensen waarbij ik op de voeten heb gestampt!!! :D ik werd echt helemaal doldwaas!!!

:lol:wij stonden echt als gekken te knallen vooraan:D

Maar wat een geniale editie, wat een sets allemaal!
Wat een sound van Scan 7, heerljk, en Rachmad weer koning als afsluiter.

Beste editie sinds de terugkeer naar de Gas!!!

En dat over mensen die niet losgaan, dat is toch wel elke editie, ik erger mij niet meer aan, maar ik vind het wel raar als er zo dik gegraaid wordt:p
Waarschuw beheerder
tsja als je moet je gewoon niet druk gaan make om mense die niet losgaan. Misschien genieten die op hun eigen manier wel.. tsja idd er zijn mense die gewoon alleen maar staan te prate en mooi staan te weze, maar et ene feest houde me bene et gewoon langer vol dan de andere.. en bij steve rachmad was ik al behoorlijk naar de klote dus heb ik genote vanaf de tribune..
Waarschuw beheerder
de letter N werkt niet meer op jouw toetsenbord...
Waarschuw beheerder
nu je et zegt valt et best op :)

Waarschuw beheerder
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZIEEEEK!!!! Wat een avond!!! MIjn god!!!! TOTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL LOS!!! Werkelijkwaar zelfs al bij pullen wat ik niet had verwacht maar men....maar, larkin, may, scan 7 en rachmad wat een fucking gekken!!!!!

PFffffffff sorry voor al die mensen waarbij ik op de voeten heb gestampt!!! ik werd echt helemaal doldwaas!!!

haha volgens mij hebben wij veel knuffeltjes met elkaar uitgewisseld, je voelde iig als me nieuwe beste vriend daaro :D:D
Waarschuw beheerder
volgende x alan oldham af laten sluiten :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op maandag 1 oktober 2007 om 21:31:
volgende x alan oldham af laten sluiten

was je niet tevreden over Rachmad dan? ;p

dan meteen ook Octave One laten komen (Y)
Waarschuw beheerder
octave 1 :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *OZ* op zondag 30 september 2007 om 18:10:

Uitspraak van TechnoFreak #1 op zondag 30 september 2007 om 22:10:
Zeer dikke set van Derrick May ook trouwens (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van anders op maandag 1 oktober 2007 om 11:08:
hey wes, ik denk dat je audio 8 bedoel. rachmad is een baas

Ok ik zal een ff checken. Thanx (Y)
Uitspraak van acco op maandag 1 oktober 2007 om 21:39:
dan meteen ook Octave One laten komen

Pff aub dat zou vet zijn (L) Maarja liever dan wat kleinere zaal met mensen die losgaan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op maandag 1 oktober 2007 om 22:08:
Maarja liever dan wat kleinere zaal met mensen die losgaan

of gewoon vooraan staan.. heb daar weinig stilstaanden gezien :) en als je moet zeiken is het wel makkelijk als die anderen verderop in de zaal stil staan, kan ik er makkelijker langs 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van acco op maandag 1 oktober 2007 om 22:17:
of gewoon vooraan staan.. heb daar weinig stilstaanden gezien

Jah das een optie. Maar soms trek ik de drukte daar weer niet :bloos:
Waarschuw beheerder
Echt, wat een onwijs vette avond was het! En scheit aan de mensen die ook maar iets negatief zijn over de avond! Ook al heb je fantastische argumenten, ik zal niet buigen! Het was een topavond!

En de groeten alle anderen, die net als ik, helemaal los gingen vooraan!

Waarschuw beheerder
of gewoon vooraan staan.. heb daar weinig stilstaanden gezien

Vooraan ging het helemaal los :yes:
Waarschuw beheerder
Vooraan was de shit :yes:, ik heb daar niemand zien stilstaan.. Of k bewoog teveel :P
Waarschuw beheerder
en als je moet zeiken is het wel makkelijk als die anderen verderop in de zaal stil staan, kan ik er makkelijker langs

dan was ik met mijn Raketjesmarathon echt TE vaak TE lang weg geweest 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Batenovski op maandag 1 oktober 2007 om 23:24:
En de groeten alle anderen, die net als ik, helemaal los gingen vooraan!

GHEGHE...keek vanmiddag nog bij Ac in de lijst of er nog een Gijs tussenstond...maar daar isie dan (Y)

*edit* zie dat je al heel lang bent aangemeld dus snap niet dat ik je niet eerder ergens in een forum had zien staan ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TechnoToi op maandag 1 oktober 2007 om 13:05:
eerste klas ratten zijn het......maar o zo duidelijk er uit te vissen.

Shiittt.. ga je tegenwoordig nog naar een feest toe om je zuurverdiende geld er lekker door heen te knallen aan een ticket en los te gaan na een week hard werken?

Of ga je tegenwoordig na een feest als een soort russisch roulette spel? Waar een hoop van die vieze nsb-ers konstant in je nek lopen te hijgen en je vroeg of laat een keer de lul bent als je denkt even goed van je weekend / party te kunnen genieten?

En dan maar af vragen hoe het toch kan dat mensen alles van te voren naar binnen werken en daar op het feest fout gaan..

Grtz.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yuzu op dinsdag 2 oktober 2007 om 00:35:
Vooraan was de shit ,

:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Helemaaaal te gek..:D!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 11:31:
Vooraan was de shit

jah zaterdag niet vaak geweest mij te warm :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yuzu op dinsdag 2 oktober 2007 om 00:35:
ik heb daar niemand zien stilstaan.. Of k bewoog teveel

:yes:!! :bounce:
Waarschuw beheerder
Pullen onverwacht held van de avond! Larkin & May ook very nice! Scan 7 niet helemaal mijn ding...die stiltes kwamen de sfeer niet ten goede. Rachmad sloot zeer dik en waardig af!
Geluid was niet goed, maar dat was al bekend van de Gashouder.

Maar mensen.....ER MAG GEDANST WORDEN!!! Sommige mensen stonden er echt lam bij. Merkte dit op Awake Festival ook al! Weet niet wat het is, maar als ik naar Awakenigs ga....wil ik gewoon los gaan! En dit is het leukst als iedereen meedoet!

Nouja, al met al was het een zeer geslaagd feestje!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 12:28:
jah zaterdag niet vaak geweest mij te warm

Ik had wel een waaier voor je hoor :D

Waarschuw beheerder
hihi altijd handig maar ik vond het achter in de zaal relaxter kon ik teminste goed loszzz gaan anders word ik weer zo opgefokt met die drukte haha :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 14:03:
hihi altijd handig maar ik vond het achter in de zaal relaxter

ja man en daarbij...het geluid vooraan was dramatisch!
Wel gezellig natuurlijk maar het oor wilt ook wat!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The_Host op dinsdag 2 oktober 2007 om 12:43:
Maar mensen.....ER MAG GEDANST WORDEN!!! Sommige mensen stonden er echt lam bij. Merkte dit op Awake Festival ook al! Weet niet wat het is, maar als ik naar Awakenigs ga....wil ik gewoon los gaan! En dit is het leukst als iedereen meedoet!

Awakenings wordt te groot, te commercieel, en daar komt teveel kutvolk op af. Gewoon teveel mensen wat er eigenlijk niks te zoeken hebben. Kijk naar festival, vond het afgelopen jaar idd wat The_Host zegt, mag wel wat meer losgegaan worden. En allemaal die theekransjes vooraan hebben we natuurlijk helemaal niks.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pallaver op dinsdag 2 oktober 2007 om 14:08:
Awakenings wordt te groot, te commercieel, en daar komt teveel kutvolk op af.

Nix nieuws toch?
Ik persoonlijk heb schijt wie der komen.Wat wel naar was, dat ik sommige gare knakkers zag hakken :lol:
Maarja gare mensen kom je overal wel tegen...(Ik ben het in zekere zin wel met je eens hoor) maar goed fuck it tis gewoon tof om af en toe naar een awake te gaan! Ik let op niemand..gewoon gaan! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik heb me beide dagen van mijn goede kant laten zien hoor (L)

Wat heb ik weer heerlijk staan knallen (L)
Geweldig gewoon om helemaal uit je dak te gaan :D

Ik vond het zaterdag wel beter als vrijdag maar beide dagen waren super!!!

Mijn weekend verdient een dikke 10
Waarschuw beheerder
was me eerste awakenings maar zeker niet me laatste!
heb me supergoed vermaakt en lekker de hele avond los gegaan ;) en dat mensen zeuren over lui die daar komen om mooi te doen enzo erger je er niet aan en laat ze lekker staan dan :P zolang je zelf uit je plaat gaat merk je ze niet eens(althans ik niet)
Waarschuw beheerder
Veel setjes van de zaterdag staan op 3voor12.
Ik ben de vrijdag geweest maar als ik naar Derrick luister
was het zaterdag ook niet onaangenaam!
Iemand die het kan "Rippen" Zodat ik het ook op me comp kan
zetten?

Waarschuw beheerder
niet zeiken anders blijf je maar thuis !! :jaja:
Waarschuw beheerder
Pfff lijp zeg die intro van Bone...Kan me er nix meer van herinneren!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van janner. op dinsdag 2 oktober 2007 om 16:25:

Anders ik wel :bier: :P
Waarschuw beheerder
jann! citeer 2 oktober 2007 14:24
Uitspraak van Heinz op dinsdag 2 oktober 2007 om 14:08:
Awakenings wordt te groot, te commercieel, en daar komt teveel kutvolk op af.

Nix nieuws toch?
Ik persoonlijk heb schijt wie der komen.Wat wel naar was, dat ik sommige gare knakkers zag hakken
Maarja gare mensen kom je overal wel tegen...(Ik ben het in zekere zin wel met je eens hoor) maar goed fuck it tis gewoon tof om af en toe naar een awake te gaan! Ik let op niemand..gewoon gaan!

Je spreekt jezelf echt enorm tegen hier!!!! hahaha echt kansloos.

En hakkuh is toch prima op techno? Ikzelf ga ook wel eens half hakkuhnd, stampend door die toko heen en ik ben zeker geen gare knakker. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van janner. op dinsdag 2 oktober 2007 om 16:25:

Was ook niet echt heel goed te horen toen helaas :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op dinsdag 2 oktober 2007 om 16:31:
Je spreekt jezelf echt enorm tegen hier!!!! hahaha echt kansloos

Hoezo dan einstein?

Kijk hakkende gasten vind ik persoonlijk te ver gaan....niet dat ze van mij niet mogen komen..

En hakkuh is toch prima op techno?

mwa vind ik niet..Hakken doe je op hardcore, en eventueel op industrial. Maar dat is mijn mening, wat jij doet moet jezelf weten.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 27181, 10918}
Waarschuw beheerder
donateur
Awakenings Detroit Weekend - Amsterdam 28-29 September 2007 - 7 sets
Derrick May , DJ Bone , Kenny Larkin , Quince , Scan 7 , Stacey Pullen , Steve Rachmad
>>> http://www.audiobeats.net/app/parties/show/75-awakenings-detroit-weekend-amsterdam-28-29-september-2007
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op dinsdag 2 oktober 2007 om 16:33:
Was ook niet echt heel goed te horen toen helaas

ja ik heb het over die stem die je hoort...en die gast die het in het NL vertaald..Ik ben blij dat ik het niet gehoord heb!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van janner. op dinsdag 2 oktober 2007 om 16:39:
Hakken doe je op hardcore, en eventueel op industrial

Ga jij lekker je leven lang mensen in vakjes plaatsen, pfff nutteloos gezeik. Als iemand lekker los wil gaan, dan gaat ie gewoon lekker los op zijn manier. Altijd dat gekijk naar andere mensen, pff misselijk word ik er van. Let gewoon op jezelf en laat andere gewoon in een waarde, grow up..
Waarschuw beheerder
Pfff daar heb je nog zo'n toffe gast!

Waarschuw beheerder
gewoon uit je dak gaan iedereen doet het op zijn of haar manier vroeger op ml ging je tog ook naast de gabber even dansen in de andere zalen toen was house nog house :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 16:42:
Ga jij lekker je leven lang mensen in vakjes plaatsen,

pfff lees aub een paar posts terug kneus!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van janner. op dinsdag 2 oktober 2007 om 16:45:
kneus!

weder:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 16:42:
Ga jij lekker je leven lang mensen in vakjes plaatsen

Waarschuw beheerder
hahahah fok jou gast!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van janner. op dinsdag 2 oktober 2007 om 16:48:
hahahah fok jou gast!

:D
Waarschuw beheerder
jann! citeer 2 oktober 2007 16:39
Uitspraak van Gekke Gijs is wèèr vader!!! op dinsdag 2 oktober 2007 om 16:31:
Je spreekt jezelf echt enorm tegen hier!!!! hahaha echt kansloos

Hoezo dan einstein?

Kijk hakkende gasten vind ik persoonlijk te ver gaan....niet dat ze van mij niet mogen komen..

Uitspraak van Gekke Gijs is wèèr vader!!! op dinsdag 2 oktober 2007 om 16:31:
En hakkuh is toch prima op techno?

mwa vind ik niet..Hakken doe je op hardcore, en eventueel op industrial. Maar dat is mijn mening, wat jij doet moet jezelf weten.laatste aanpassing 2 oktober 2007 16:40

Jij zegt dat je het naar vond dat je sommige gare knakkers zag hakken, daarna zeg je dat je op niemand let maar gewoon gaat!

;)
Waarschuw beheerder
hmmm flauw hoor..
Zoals ik al zei...hakkende gasten vind ik persoonlijk te ver gaan...en ja dat valt wel op...vooral ook omdat het zulke mongolen waren. Maar goed zoals ik ook al zei, moeten ze zelf weten!

Waarschuw beheerder
jongens hebben jullie last van je dinsdag dip ofzo :P
Waarschuw beheerder
ff voor de duidelijkheid nog...hakken op techno vind ik dan te ver gaan natuurlijk ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 16:54:
jongens hebben jullie last van je dinsdag dip ofzo

hahaha nee niet echt. Was gisteren wel een beetje chaggie :)
Maar goed hier irriteer je je toch aan of niet dan!?
Waarschuw beheerder
shit man ik was nog wel bezig met een notulen! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van janner. op dinsdag 2 oktober 2007 om 16:58:
Maar goed hier irriteer je je toch aan of niet dan!?

haha jah ik zij vroeger altijd niet zeiken of zeuren gewoon hakkuhhhh :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 17:02:
haha jah ik zij vroeger altijd niet zeiken of zeuren gewoon hakkuhhhh

ja zit wat in...op hardcore feestjes dan ;P

Waarschuw beheerder
nou bijdeze voor de techno niet om je heen kijken als een droog kloot maar dansen dansen dansen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van janner. op dinsdag 2 oktober 2007 om 16:41:
ja ik heb het over die stem die je hoort...en die gast die het in het NL vertaald..Ik ben blij dat ik het niet gehoord heb!

Jah dat begreep ik ;) Wie the fuck is dat die het vertaald :D Klinkt voor geen meter 8) Hou zulke dingen lekker int Engels (Y)
Waarschuw beheerder
Trouwens Wes wat een held met je nieuwe geluidssysteem in je auto, echt genoten op de heen en terugweg, MANASYt!
Waarschuw beheerder
http://www.awakenings.nl/media/awakenings_detroit_sept2007.wmv

Waarschuw beheerder
die politiecontrole was bij binnenkomst wel streng zeg, maar wat had ik een geluk hahaha

Had een zegeltje acid in een wietzakje in me tas gedaan. Had het in een vakje gestopt wat je niet 1,2,3 ziet. Gaat die gozer me hele tas binnenste buiten keren! Eerst moest ik een dure pen weggooien, vervolgens had hij dat zakje in ze handen. Die debiel kende natuurlijk alleen coke, speed, mdma, pillen en ghb dus ik zei: dat is een leeg wietzakje met een tippie erin, mag ik hem weer terug. Vervolgens gaf die gozer mij me zakje terug, zodat ik daarna gelijk me acid kon nemen!

Moet zeggen dat deze awake me echt heel erg heeft bevallen! Goeie lasers, soms iets te lange breaks, maar de muziek beviel me uitstekend!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Moer op dinsdag 2 oktober 2007 om 19:45:
Trouwens Wes wat een held met je nieuwe geluidssysteem in je auto, echt genoten op de heen en terugweg, MANASYt!

Hehe jah was knallen :D Vandaag nog Sound of the underground geknald (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miesjh op dinsdag 2 oktober 2007 om 22:00:
Hier zie je het begin van May een stuk beter

leuk om te zien van een andere positie ja....maar doe mij maar enthousiaste mensen ipv de bioscoopbezoekers daar :P

NO OFFENSE THOUGH!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op dinsdag 2 oktober 2007 om 21:36:
Vandaag nog Sound of the underground geknald

Dat lijkt me idd de beste track om in je auto te horen :kwijl:
Waarschuw beheerder
op en top gezeligheid hier merk ik alweer...:D

en t geouwehoer over het awake publiek kent zijn weerga niet :lol:

...heerlijk....lekker zeiken....
Waarschuw beheerder
Kzit nu die set van Larkin terug te luisteren, lekker lekker lekker :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op dinsdag 2 oktober 2007 om 19:32:
Jah dat begreep ik Wie the fuck is dat die het vertaald Klinkt voor geen meter Hou zulke dingen lekker int Engels

Subx01 No More heroes van Bone..en idd de vertaling was wel een beetje vreemd maar aan de andere kant is het wel vet dat hij het heeft laten vertalen..alleen sommige dingen kloppen niet...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van janner. op dinsdag 2 oktober 2007 om 14:24:
Wat wel naar was, dat ik sommige gare knakkers zag hakken

En hakkuh is toch prima op techno? Ikzelf ga ook wel eens half hakkuhnd, stampend door die toko heen en ik ben zeker geen gare knakker

:respect:

Niets is fijner om als de ingewikkelde shuffle moves je te veel worden een potje oldskool terrorhakken te doen!! Simpel maar effectief! ;)
Waarschuw beheerder
klopt! maar gabbers die de hele avond stil staan en het laatste uurtje kunnen hakken mogen van mij ook optieven. in dat opzich ben ik het helemaal met jan eens
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op woensdag 3 oktober 2007 om 13:08:
Niets is fijner om als de ingewikkelde shuffle moves je te veel worden een potje oldskool terrorhakken te doen!! Simpel maar effectief!

:D zolang er maar niet tegen iedereen aan wordt gepogoëd
Waarschuw beheerder
nu ff larkin aant luisteren..klinkt erg fijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Recurring Malfunction op maandag 1 oktober 2007 om 13:18:
eerste klas ratten zijn het......maar o zo duidelijk er uit te vissen

Je bedoelt die mensen die alleen maar stilstaan en om zich heen staan te kijken?

Nou dan waren er volgens mij 2000 stillen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vette Vingers op woensdag 3 oktober 2007 om 11:54:
en idd de vertaling was wel een beetje vreemd maar aan de andere kant is het wel vet dat hij het heeft laten vertalen

Jah het idee was op zich wel leuk. Maar Nederlands klinkt gewoon niet ;) Voor de rest lekker nummertje (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jeroen-Theo (l) Techno op woensdag 3 oktober 2007 om 15:50:
Nou dan waren er volgens mij 2000 stillen!!!

is dat de reden waarom je de feest een waardering van slecht geeft?
ik zou anders niet weten waarom:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 17:15:
is dat de reden waarom je de feest een waardering van slecht geeft?

en dan bambam feestjes een geweldig geven :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op woensdag 3 oktober 2007 om 17:28:
en dan bambam feestjes een geweldig geven

ik moet eigenlijk na afgelopen zaterdag al mijn feestjes die 'geweldig' waren terug schroeven naar een zeer goed en de rest ook een stapje lager...Of Partyflock moet een categorie Uitmuntend/Hemels/Euphorisch/Subtropisch ofzo toevoegen....
Waarschuw beheerder
Het gaat er toch om hoe je een avond op dat moment beleefd, achteraf met elkaar vergelijken is geen doen. Elk feest is toch weer anders.
Waarschuw beheerder
klopt idd ja....maar zaterdag was wel beter dan "geweldig" :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op woensdag 3 oktober 2007 om 18:43:
maar zaterdag was wel beter dan "geweldig"

:yes: :yes:

Voor afgelopen zaterdag bestaan nog geen woorden :)
Waarschuw beheerder
kippevel momentjes bij de set van rachmad :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op woensdag 3 oktober 2007 om 20:57:
kippevel momentjes

pfff...Een paar gasten die normaal altijd meegaan, maar er nu niet bij waren verteld over zaterdag, en iedere keer gaan de haren op mijn armen weer overeind staan :D

Heb je dat filmpje gezien van opening Derrick May Sander?
Waarschuw beheerder
tuurlijk :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op woensdag 3 oktober 2007 om 20:57:
kippevel momentjes bij de set van rachmad

:jaja: Heb 'm nu opstaan....heerlijk!
Waarschuw beheerder
donateur
Yoo in het livesets fourm zijn ze tracklisten in elkaar aant zetten, maar moet ff weten welke tracks (die hier voorbij kwamen) op welke minuut komen in de set van Steve Rachmad. Het gaat dus om deze:

Scorp004 (Boes Aldrin)

(invite)
Red Eye - Audio 008
The Advent - Reactor

Thanx!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nu aan t downloaden :) had niet verwacht dat ik zaterdag vetter dan vrijdag zou vinden.

edit: energetix komt niet voorbij...hmmm zal wel weer te vaag zijn geweest, ghehe, waar is t laatste half uur!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 23:38:
energetix komt niet voorbij...hmmm zal wel weer te vaag zijn geweest, ghehe, waar is t laatste half uur!!!

Hehe jah mis dat laatste stukje ook al. Na die "laatste plaat" hebben ze zkr de opname gestopt :(
Waarschuw beheerder
scorp 4 draaide hood
Waarschuw beheerder
Uitspraak van acco op dinsdag 2 oktober 2007 om 19:53:
http://www.awakenings.nl/media/awakenings_detroit_­sept2007.wmv

Acco, check Jiska daar weer gaan dan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Batenovski op donderdag 4 oktober 2007 om 13:44:
Acco, check Jiska daar weer gaan dan!

Gijs, weet je zeker dat je je PF account wil houden? Gaat een hoop tijd in zitten ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op donderdag 4 oktober 2007 om 13:46:
Gijs, weet je zeker dat je je PF account wil houden? Gaat een hoop tijd in zitten

Ik zie dat er velen zijn die er 'way-too-much-time' in steken. Ik probeer een gulden middenweg te vinden. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Batenovski op donderdag 4 oktober 2007 om 13:58:
'way-too-much-time' in steken

je moet toch wat op je werk O:)
Waarschuw beheerder
Bij mij is PF afgesloten op werk, dan zit ik op Energyflash forum.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op donderdag 4 oktober 2007 om 15:20:
Bij mij is PF afgesloten op werk,

sooo, dan zou ik me helemaal het apenzuur vervelen hier :D
Waarschuw beheerder
Ben niet geweest. Maar zit ff die set van Dhr. May te beluisteren en vind hem mixtechnisch bar slecht in elkaar zitten.
Komen wel paar heerlijke nummers in zijn set voor (l) iemand een tracklist?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op donderdag 4 oktober 2007 om 15:20:
Bij mij is PF afgesloten op werk, dan zit ik op Energyflash forum.

ben ik verantwoordelijk voor O:)
Waarschuw beheerder
Phomo
Waarschuw beheerder
energheyflasher
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van House Makelaar op donderdag 4 oktober 2007 om 18:34:
iemand een tracklist?

Derrick May
01. 00:00 Joris Voorn - Revelation
02. 03:02 Paperclip People - Throw
03. 07:02 Aardvarck - Cult copy (2000 And One's chicago dirt remix)
04. 11:07 ID
05. 12:58 Cobblestone Jazz - Dump truck
06. 15:15 Adam Proll - Adamantido
07. 18:58 ID
08. 21:09 Cobblestone Jazz - India in me (Mix 1)
09. 23:03 ID
10. 24:44 ID
11. 27:23 Audion - Mouth to mouth
12. 30:10 Autotune - Dirty (Woody mix)
13. 34:52 Dennis Ferrer - Transitions (Sasse edit)
14. 36:58 ID
15. 39:16 ID
16. 41:11 ID
17. 43:05 ID
18. 46:15 Julien Jabre - War
19. 49:44 Beroshima - Horizon (Funk D'Void remix)
20. 52:03 ID
21. 54:22 Rennie Foster - Falling skyward (Gary Martin remix)
22. 58:22 Robert Hood - Still hear
23. 61:15 ID
24. 64:30 Robert Hood - School
25. 67:15 Joris Voorn - No revolution
26. 70:45 DJ Rush - Look and see (Original mix)
27. 72:52 Vince Watson - Parallels
28. 77:50 ID
29. 81:27 ID
30. 83:16 ID
31. 86:11 ID
32. 91:14 ID
33. 94:29 Rhythm Is Rhythm - Icon

Als je wat ID's kan invullen, graag ;)
Waarschuw beheerder
Pfff ik ben nu kenny larkin aan het checken echt een vette zet zeg!
Waarschuw beheerder
donateur
Kenny Larkin @ Awakenings Detroit Weekend - Amsterdam 29-9-2007

01. 00.00 ID
02. 02.59 Lazy Fat People - Dark water
03. 05.45 Siobhan Donaughy - Don't give up (Carl Craig remix)
04. 08.06 ID
05. 11.33 ID
06. 14.00 K Alexi Shelby - My medusa
07. 16.00 ID
08. 18.36 ID
09. 21.15 Envoy - Dark manouvres
10. 23.47 Dennis Ferrer - Son of raw
11. 27.25 ID
12. 30.34 2000 And One - Tropical melons
13. 34.15 ID
14. 37.55 Ignacio - Humana-ised
15. 41.02 Dennis Ferrer - Transitions (Sasse edit)
16. 44.00 Shlomi Aber - Freakside (Gel Abri acid remix)
17. 49.13 ID
18. 51.28 Stereotyp - Keepin' me (Remix)
19. 54.43 ID
20. 57.16 DJ Shufflemaster - Re-weekend
21. 60.22 Faze Action - In the trees (C2 remix 2)
22. 62.43 ID
23. 64.00 Audion - Noiser
24. 68.33 ID
25. 70.59 Man With Guitar - Man with guitar
26. 75.07 ID
27. 78.00 ID
28. 80.07 ID
29. 83.06 Bad Pimps - Soul power
30. 85.50 Convextion - Miranda
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dennis Ferrer - Son of raw, 2000 And One - Tropical melons, Shlomi Aber - Freakside, Audion - Noiser, Audion - Mouth to mouth, Adam Proll - Adamantido

Volgens mij moet ik me opnieuw gaan verdiepen in hoe Detroit klinkt...:$

...ofzo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoe bedoel je dat?
Waarschuw beheerder
tropical melons natuurlijk...
Waarschuw beheerder
ach je kan lullen wat je wilt..zit wel een lekkere melodie en volle sound in. gewoon te vaak gehoord..thats all!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op vrijdag 5 oktober 2007 om 13:08:
tropical melons

ik heb die zaterdag echt niet gehoord, was vast ijsjes halen...Dacht dat Acco een grapje maakte
Waarschuw beheerder
track 10 en 20, set kenny zijn tog wel erg relax.... Thanx Miesjh

Zaterdag (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lennart! op vrijdag 5 oktober 2007 om 13:04:
hoe bedoel je dat?

Dat die nummers OF geen detroit techno zijn, of ik idd nog steeds niet goed weet wat detroit is. :9
[img width=161 height=525]http://i23.tinypic.com/2vct7d0.jpg[/img]
Niet van toepassing nu.
Uitspraak van chiquito op vrijdag 5 oktober 2007 om 14:52:
was vast ijsjes halen...

Meloensmaak hoop ik toch wel...of kiwi!
Uitspraak van Lennart! op vrijdag 5 oktober 2007 om 13:48:
zit wel een lekkere melodie en volle sound in.

Gewoon erg cool nummer ja.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miesjh op vrijdag 5 oktober 2007 om 10:32:
12. 30.34 2000 And One - Tropical melons

Echt ni gehoord...zou wel weer in de chill hebben gehangen toen.. :)
Waarschuw beheerder
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/36892052

Kan iemand mij vertellen hoe die laatste plaat van Steve heet...met die vocal erin???
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *OZ* op zaterdag 6 oktober 2007 om 10:52:
Kan iemand mij vertellen hoe die laatste plaat van Steve heet...met die vocal erin???

Larry Heard Presents Mr. White - The Sun Can't Compare
Waarschuw beheerder
(Y) Thanks!!!
Waarschuw beheerder
hier nog wat filmpjes (>100mb) ellende...

kenny larklin
http://www.megaupload.com/?d=P2MNNW4F
http://www.megaupload.com/?d=7U9X1XBL

derrick may
http://www.megaupload.com/?d=TRRJB5JT

Scan 7
http://www.megaupload.com/?d=H86EC6L8
Waarschuw beheerder
shufflemaster re-weekender is fucking dope idd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Varela op zaterdag 6 oktober 2007 om 17:01:
Scan 7

De tering ik zit deze nu pas terug te luisteren, is toch niet normaal :S

Zo fucking bruut!

Waarschuw beheerder
wanneer komt part 2 :P
Waarschuw beheerder
Moer citeer 19 oktober 2007 21:12
Uitspraak van Varela op zaterdag 6 oktober 2007 om 17:01:
Scan 7

De tering ik zit deze nu pas terug te luisteren, is toch niet normaal

Zo fucking bruut!

haha ik luisterde hem ook pas geleden voor het eerst echt niet normaal inderdaad....!!!

Echt van die lekkere botte tracks! :D