| Betreft: | evenement: Awakenings, zaterdag 29 september 2007 om 22:00 |
was het voor mij weer een geslaagd weekend!
vond zelf beide dagen even gezellig
de muziek had beide dagen zijn ups and downs
die 'vechtpartij' ergens het laatste half uur
Bedankt iedereen voor alle dansjes, knuffels en ijsjes!!!
en een heerlijk knallende frontlinie tijdens Steve Rachmad
wie heeft dat filmpje gemaakt hieboven dan?
opening van rachmad: aphex twin - icct hedral (philip glass orchestration). krijg nu kippevel wanneer ik die track weer opzet
uit het feest gezet (met €250 boete
Vanaf 6:45 tot 7 was de drive van Steve geniaal met zijn eigen tracks en de Advent tracks, totale gekte.
ik heb helemaal niks gezien.. zag genoeg mensen in de chill out gewoon nemen..
Weet je hoe dat nummer heette die rond 7.00 bezig was. Dacht dat dat zn afsluiter werd. Was een nummer met echt 100den claps zo;n beetje Dikke shit. En gelukkig ging hij nog ff langer door
Die plaat met die soort van sirene erin?
Weet je hoe dat nummer heette die rond 7.00 bezig was. Dacht dat dat zn afsluiter werd. Was een nummer met echt 100den claps zo;n beetje Dikke shit.
voor de erst superfeest... binnen nu en straks paar vette filmpjes
http://www.youtube.com/v/CBpE2pUR_pU
Gaat echt nergens meer over. Zero tolerance (N)
publiek dat niet voor de muziek komt maar omdat het feest Awakenings heet (N)
welke programma?
Ook al doe ik niks meer, voor mij een reden om nooit meer naar de gas te gaan of welk groot feest dan ook in a'dam.
En ...
Kutzooi...Anouk, leg deze NOOB even uit waarom ik het geuploade filmpje van Derrick May niet terugvind op Youtube?!?!?
overdrijven is ook een vak.
`Jezus, mag je in NL maar 120 op de snelweg, nou dan ga ik gewoon niet meer rijden`
Laatste keer dat ik in de Gas was vond ik t al niet veel. Het aanbod aan andere leuke feesten is groot genoeg dus kies ik liever daarvoor.
Je bedoelt die mensen die alleen maar stilstaan en om zich heen staan te kijken?
geluid niet optimaal
Ook al doe ik niks meer, voor mij een reden om nooit meer naar de gas te gaan of welk groot feest dan ook in a'dam.
publiek dat niet voor de muziek komt maar omdat het feest Awakenings heet
"ik kan nu tegen iedereen zeggen dat ik op awakenings ben geweest" volk.
mag volgens mij ook niet, maar wat doe je er aan?
PFffffffff sorry voor al die mensen waarbij ik op de voeten heb gestampt!!!ik werd echt helemaal doldwaas!!!
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZIEEEEK!!!! Wat een avond!!! MIjn god!!!! TOTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL LOS!!! Werkelijkwaar zelfs al bij pullen wat ik niet had verwacht maar men....maar, larkin, may, scan 7 en rachmad wat een fucking gekken!!!!!
PFffffffff sorry voor al die mensen waarbij ik op de voeten heb gestampt!!! ik werd echt helemaal doldwaas!!!
hey wes, ik denk dat je audio 8 bedoel. rachmad is een baas
dan meteen ook Octave One laten komen
Maarja liever dan wat kleinere zaal met mensen die losgaan
En de groeten alle anderen, die net als ik, helemaal los gingen vooraan!
eerste klas ratten zijn het......maar o zo duidelijk er uit te vissen.
Maar mensen.....ER MAG GEDANST WORDEN!!! Sommige mensen stonden er echt lam bij. Merkte dit op Awake Festival ook al! Weet niet wat het is, maar als ik naar Awakenigs ga....wil ik gewoon los gaan! En dit is het leukst als iedereen meedoet!
Awakenings wordt te groot, te commercieel, en daar komt teveel kutvolk op af.
Je spreekt jezelf echt enorm tegen hier!!!! hahaha echt kansloos
En hakkuh is toch prima op techno?
Hakken doe je op hardcore, en eventueel op industrial
Jah dat begreep ik Wie the fuck is dat die het vertaald Klinkt voor geen meter Hou zulke dingen lekker int Engels
Wat wel naar was, dat ik sommige gare knakkers zag hakken
En hakkuh is toch prima op techno? Ikzelf ga ook wel eens half hakkuhnd, stampend door die toko heen en ik ben zeker geen gare knakker
Niets is fijner om als de ingewikkelde shuffle moves je te veel worden een potje oldskool terrorhakken te doen!! Simpel maar effectief!
eerste klas ratten zijn het......maar o zo duidelijk er uit te vissen
Je bedoelt die mensen die alleen maar stilstaan en om zich heen staan te kijken?
en idd de vertaling was wel een beetje vreemd maar aan de andere kant is het wel vet dat hij het heeft laten vertalen
Nou dan waren er volgens mij 2000 stillen!!!
en dan bambam feestjes een geweldig geven
Acco, check Jiska daar weer gaan dan!
'way-too-much-time' in steken
iemand een tracklist?
hoe bedoel je dat?
![[img width=161 height=525]http://i23.tinypic.com/2vct7d0.jpg[/img]](http://i23.tinypic.com/2vct7d0.jpg)
was vast ijsjes halen...
zit wel een lekkere melodie en volle sound in.
Meloensmaak hoop ik toch wel...of kiwi!