Partyflock

Forumonderwerp · 974115
Waarschuw beheerder
+55-8
Ik probeer via deze weg verzamelaars op het gebied van Thunderdome en Verdere hardcore gerelateerde verzamel items onder / tot elkander te brengen.
Vaak zijn er discussies over verzamel objecten in een topic van mensen die wat zoeken of verkopen. Kan me voorstellen dat het soms hinderlijk is, of dat iemand het vervelend vind.
Oa, gaat het vaak over een Vinyl, een Thunderdome cd, Posters en Flyers.
Een cd die wel of niet bestaat. Bijv. Thunderdome 13 the megamix.

Misschien kan ik via deze weg, met eventuele medewerking van PartyFlock een topic creëren waar lekker over deze dingen gesproken kan worden.
Als Bijvoorbeeld:
- Iemand wat nieuws heeft, zeldzaam of niet!
- Iemand wat nieuws heeft ontdekt. Bijv. een ID&T promo cd.
- Of je een vraag heb, waar een andere verzamelaar misschien antwoord op weet.
- Gewoon even iets kwijt wil.
- Iemand wat te ruilen heeft.
- Mooie dubbele items te ruil of te koop heeft.
- Enz Enz.

Ik weet dat er veel verzamelaars zijn op het gebied van Hardcore.
Maar er is nog geen gezamelijke topic. Waar het 1 en ander ongestoord besproken kan worden. En je mening kan uiten.
De 1 vind het kinderachtig. Voor de ander een passie.
De een heeft eindelijk die Laatste of zeldzame flyer gevonden de andere een vinyl die hij/zij al jaren zoekt.
Misschien dat dit niet werkt?
Kan ik altijd zeggen: Niet geschoten is altijd mis.
Ik doe dit dan ook, om eventueel andere topics te ontlasten, En omdat ik heb rondgevraagd en heb begrepen dat er wel animo voor is.
Iedereen is welkom, en zeg ik kom maar op met jullie dingen.

For International collectors:

I creat this topic for collectors to debate about all kind of items Hardcore related you can collect.
Such as: cds, Vinyls, fyers, posters Etc Etc.
And to get collectors insite en outside of holland togetter in one big topic. "Sofar they don't know each other already"
To trade, buy or sell items you have in double.
And because some conversations are continue in topics of persons who like to buy or sell their items on PartyFlock, and dont like the conversations in their topic.
So when you got anything you like to share with another collector,
please enjoy this topic.
And perhaps it wil be a success.

Maybe it dont work out, then the only i can say "i have try to make something like this possible, also when it dont work out".

Übersetzung Deutsche Sprache, senden privat Bericht nach mir.
traduire au milie de français, envoyer je un privé faire-part.
traducir dentro de portugués/español origen yo no de . "blague"

:respect: HARDCORE WILL NEVER DIE :respect: THUNDERDOME :respect:
Werkzaam bij AGT-Events
Artiest {SHOWLIST artist 4982, 72939}
Waarschuw beheerder
WTF?!! The iPhone app Bands in Town just sent me a message that Thunderdome 2013 is announced!! 14 December 2013. WTF?!! They wouldn't, would they??

Waarschuw beheerder
vroeger kon je op marktplaats nog GEZOCHT bij je advertentie zetten en ook zoeken,weet iemand hier of dat nog kan ,want ik vindt het niet meer!!

Waarschuw beheerder
If anyone here is buying the bar crew shirts of Thunderdome 2012 from marktplaats sorry... they are not ID&T official (Sven checked) and just homemade. in fact the guy will sell you how many you want... he actually asked me that!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vanhoeck op woensdag 26 december 2012 om 14:47:
stond er toch op he

ja maar kon ook nep account zijn ofzo... maar geen idee waarom hij ze te koop had staan, toen snel van gedachten veranderd denk ik
Waarschuw beheerder
[img width=720 height=1280 cacheid=001572130030cc0a1b51fb5b1a02d8665a]http://a.yfrog.com/img610/7590/8suul.png[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
snel kaarten kope:p

Waarschuw beheerder
lol true?
Waarschuw beheerder
donateur
lol 21 years of thunderdome and if it would be true..... in the RAI :lol:
Waarschuw beheerder
Vandaag weer 2 nieuwe aanwinsten in de collectie toegevoegd. TD 2008 & 2010 Posters op bushokjes formaat. groot genoeg om een hele wand te behangen. :lol:

[img width=768 height=1024 cacheid=001572220030cc1a89c6c32c1a02d86951]http://i124.photobucket.com/albums/p25/SKILLEDPARADISE/Thunderdome/DSC02103_zps22867e69.jpg[/img]

[img width=768 height=1024 cacheid=001572230030cc1bc91b32d91a02d86951]http://i124.photobucket.com/albums/p25/SKILLEDPARADISE/Thunderdome/DSC02105_zps2ead9e6f.jpg[/img]

Afgelopen dagen nog druk bezig geweest met het uitzoeken van alle flyers, heb 3 dozen klaar nog 3 te gaan....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Underground_Bunker_82 op donderdag 27 december 2012 om 14:17:
Vandaag weer 2 nieuwe aanwinsten in de collectie toegevoegd. TD 2008 & 2010 Posters op bushokjes formaat. groot genoeg om een hele wand te behangen.

Zeker ook weer 60 euro per poster voor betaald :lol: , krijg btje slappe van al die nieuwe verzamelaartjes die maandsalarissen betalen omdat ze binnen no-time een verzameling willen opbouwen. Duurt paar jaar en dan staat alles weer op marktplaats, sterft momenteel van de tijdelijke verzamelaars en malloten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op donderdag 27 december 2012 om 17:23:
Zeker ook weer 60 euro per poster voor betaald :lol: , krijg btje slappe van al die nieuwe verzamelaartjes die maandsalarissen betalen omdat ze binnen no-time een verzameling willen opbouwen. Duurt paar jaar en dan staat alles weer op marktplaats, sterft momenteel van de tijdelijke verzamelaars en malloten

jaa nou en!! moeten ze toch zelf weten :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 december 2012 om 17:46:
jaa nou en!! moeten ze toch zelf weten

absoluut, maar hatelijk en steeds duiken dat soort gasten weer op!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Gelache woar op donderdag 27 december 2012 om 17:23:

Kerel ik verzamel al sinds de begin jaren 90, Omdat ik ook nog andere hobby's heb ben ik niet altijd bezig met alleen maar hardcore items verzamelen. :)

Als je mij een tijdelijke verzamelaar noemt prima, Jammer van het vlugge oordeel maar als je mij beter zou kennen zou wel beter weten. Ik doe het alleen op mijn manier en daar zitten soms pauzes tussen omdat ik zoals ik aangaf ook nog andere interesses heb, zou je ook eens moeten doen inplaats van mensen afzeiken die de verzameling weer aanvullen met spullen die ze nog missen.

En dat ik soms meer betaal voor iets dat moet ik toch zelf weten, zolang ik er maar een goed gevoel over heb. En nee ik heb er geen 60 per stuk voor betaald, ben ook niet achterlijk. Ik bied naar wat het me waard is, soms is dat meer dan de gemiddelde prijs maar dat is toch mijn zaak, Eens kijken als ik iets bij jouw gekocht had dan zou je dit niet hebben geschreven.

Maargoed ik ga niet meer verder op deze onzin in, vindt het jammer dat mensen tegenwoordig zo snel hun oordeel klaar hebben zonder het hele verhaal achter te kennen.

Uitspraak van Gelache woar op donderdag 27 december 2012 om 17:16:
Still for sale/Te koop±

Oldschool bomberjack original patched logo , color: army green
Psychopunk (Reanimator, Shadowlands) from 96-97
Good condition, some burningholes from cigarettes on sleeve

Je moet zeker je spullen verkopen om andere items te kunnen kopen op MP. :lol:

Zo en nu houden we op met deze onzin want hier schieten we toch niets mee op.

Lets have some fun. Daar gaat het toch om.

De eerste serie met flyers van OA: UHM, Galaxy, Topa & Route 666 staan inmiddels online. De andere Album mappen worden komende tijd ge-upload.

Mvg,
Ronald.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Underground_Bunker_82 op donderdag 27 december 2012 om 19:28:
Kerel ik verzamel al sinds de begin jaren 90, Omdat ik ook nog andere hobby's heb ben ik niet altijd bezig met alleen maar hardcore items verzamelen.

oke, heb je verder nog nooit gehoord-nergens tegengekomen

En dat ik soms meer betaal voor iets dat moet ik toch zelf weten, zolang ik er maar een goed gevoel over heb. En nee ik heb er geen 60 per stuk voor betaald, ben ook niet achterlijk.

hoop voor je dat je serieus bezig bent want ik zie heel veel gasten die maar hopeloos met paar honderd euro smijten om een doos flyers te kopen met oudere flyers omdat ze per se erbij willen horen. Precies de reden dat ik, maar nog een aantal hier , (net als jij dan, en dan weet je wat ik bedoel...) moeten afhaken en niet eens meer wat losse spullen kunnen overnemen.

http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vrije-tijd/overige-hobby-en-vrije-tijd/m628778915-flyers-thunderdome-multigroove-hellraiser-enz.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

52,50 voor dat geld haalde ik tot een aantal jaar geleden kofferbakken vol met flyers op bij ex/gabbers

Je moet zeker je spullen verkopen om andere items te kunnen kopen op MP

Eerste x tijdens mn hele hobby tijd hier dat ik iets te koop heb gezet, sterker nog ik RUIL uitsluitend flyers want zo houd je namelijk alles in stand.

maar het is niet per se persoonlijk bedoeld, ook meer algemeen, maar

Lets have some fun. Daar gaat het toch om.

:)
Waarschuw beheerder
Oke probleem opgelost. :)

Ik begrijp je gedachte wel hierachter, er zijn idd veel meelopers en die maken het zakendoen niet bepaald makkelijk, stoord me soms ook maar dat heb je op MP en vele andere verkoop site's, mensen bieden enorme bedragen maar als het erop aankomt dan haken ze af, daardoor mag een ander het overnemen maar dan tegen het bod van de persoon die het bedrag zo hoog moest maken. Nee dan zeg ik ook van laat maar ik zoek lekker verder.

Zo genoeg offtopic geklets, weer verder met waar het hier om gaat: Het Grote ID&T en Hardcore verzamelaars Topic.

Mvg,
Ronald.
Waarschuw beheerder
+3
Mn zoontje zn nieuwe bomberjackie:

[img width=500 height=350]https://album.partyflock.nl/83272571_1981690085.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
er word ff €380,- geboden voor een 3 steps ahead bomber :O Sick!!
Waarschuw beheerder
Wou laatst nog tegen je zeggen, IPV lijm te gebruiken moet je het met klitterband doen. :)
Dan kan je de wizard er weer netjes afkrijgen als de bomber te klein is.

Maar daar ben ik te laat mee. :P
Netjes gedaan. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 december 2012 om 20:22:
er word ff €380,- geboden voor een 3 steps ahead bomber :O Sick!!

zijn er maar 10 van ofzo heh... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van God is a gabber op donderdag 27 december 2012 om 20:22:
zijn er maar 10 van ofzo heh...

Die online staat is heel erg nep. :')

Of gaat dit niet voer die neppe die laatst op MP stond?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Underground_Bunker_82 op donderdag 27 december 2012 om 20:09:
Zo genoeg offtopic geklets,

nou ja offtopic, het is toch een topic voor en door verzamelaars dus dan kunnen dit soort dingen ook ter sprake komen. Het valt me op dat er veel gasten maar snel hoop kopen en het na een aantal jaar dan weer wegdoen (voor absurde bedragen want die hebben ze er zelf voor neergeteld..)
Zo was er laatst een vrouwtje op MP die 20 euro PER flyer vroeg, t spijt me ik loop lang genoeg mee om te weten dat dat waanzin is. Die advertentie is nu weg ik hoop echt dat er niet veel mensen gekocht hebben want dan houd je dit..

grt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VuistNederland op donderdag 27 december 2012 om 20:24:
Die online staat is heel erg nep. :')

Of gaat dit niet voer die neppe die laatst op MP stond?

Geen idee.. ik heb m niet gezien en kan m zo snel even niet vinden ook.

Waarschuw beheerder
donateur
maar 10, dat zijn er niet veel nee.

maar deze zou toch nep zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 december 2012 om 20:37:
maar deze zou toch nep zijn?

Als het een originele is, dan vind ik persoonlijk dat het bod aan de lage kant is.
laatste aanpassing
Artiest Magic-D
Waarschuw beheerder
donateur
eerste serie met flyers van OA: UHM, Galaxy, Topa & Route 666

Heel vet! Herinneringen komen boven drijven(y)

Waarschuw beheerder
Sorry to say but its just the poster taken from my site printed. nice job but I have seen the real one and its different.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van God is a gabber op donderdag 27 december 2012 om 20:53:
http://www.budgetticket.nl/thunderdome-tickets

hahaha heel geestig

serieus wie trap nu in zoo iets

Thunderdome 2013
Een week is geen weekend als u niet heerlijk los heeft kunnen gaan op de hardste beats en de vetste hardstyle. Als dit ook voor u geldt, moet u onze Thunderdome tickets bestellen. Betere hardstyle feesten dan dit zult u niet tegenkomen! De Thunderdome dance kaarten vliegen hier de deur uit. De tientallen Thunderdome cd’s worden elke dag nog gedraaid door duizenden fans en dus wordt er ook weer een grote massa verwacht tijdens de Thunderdome feesten. ID&T weet altijd de beste DJ’s naar het Thunderdome harddance festival te halen en dat zal dit jaar niet anders zijn. Heeft u de datum van Thunderdome 2013 Feesten al omcirkeld in uw party agenda? Boek dan uw Thunderdome kaarten hier bij Budgetticket om er zeker van te zijn dat u zich straks kan uitleven op Thunderdome.

hahahahaha
Waarschuw beheerder
De eerste serie met flyers van OA: UHM, Galaxy, Topa & Route 666 staan inmiddels online. De andere Album mappen worden komende tijd ge-upload.

Heb nog 2 mappen met flyers ge-upload naar mijn album, Shadowlands Rave & Kadance Tilburg. Zijn ze nog niet allemaal compleet maar komen er met de tijd bij, Heb nog 3 dozen staan waar nog vanalles in zit dus er komen er nog bij in de toekomst.

Weer genoeg geweest voor vandaag, morgen weer een dag. :lol: Tijd om eens relax aan de pijp te hijsen.

Mvg,
Ronald.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En we zijn weer blij, net een geweldig platenpakket opgehaald met onder andere paint it black & nog een paar dwarf's en babyboom's
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op donderdag 27 december 2012 om 20:26:
nou ja offtopic, het is toch een topic voor en door verzamelaars dus dan kunnen dit soort dingen ook ter sprake komen. Het valt me op dat er veel gasten maar snel hoop kopen en het na een aantal jaar dan weer wegdoen (voor absurde bedragen want die hebben ze er zelf voor neergeteld..)
Zo was er laatst een vrouwtje op MP die 20 euro PER flyer vroeg, t spijt me ik loop lang genoeg mee om te weten dat dat waanzin is. Die advertentie is nu weg ik hoop echt dat er niet veel mensen gekocht hebben want dan houd je dit..

Ja als ik geweten had dat je er nu veel geld voor kan vangen dan had ik in de jaren 90 geen stapeltjes maar stapels meegenomen, heb van de meeste exemplaren wel 2 a 3 stuks voor mezelf maar sommige heb ik wel 6 a7 keer dubbel. Deze gebruik ik dan ook om te ruilen tegen exemplaren uit dezelfde periode (90's) die ik nog mis. Maar wat ik wilde zeggen is dat als we toen veel meer hadden gehamsterd dan waren we nu een stuk rijker geweest met prijzen van 20 euro per stuk, vindt dit ook schandalig maar helaas heb je zulke geld wolven er ook bij, de meeste verkopers zijn wel oké en zijn blij met wat ze ervoor krijgen, maar anderen moeten de hoofdprijs hebben want ze gunnen een andere verzamelaar niet dat exemplaar voor een normale prijs.

Voor echt zeldzame flyers kan ik het begrijpen dat je iets dieper in de beudel moet tasten maar er zijn grenzen. Vroeger kreeg men ze ook voor niets, tenminste totdat de gabberhype los kwam toen mocht je betalen voor je pakketje flyers in de platenzaak.

Bovendien verzamel ik alleen wat mijn interesse heeft, iedereen verzameld anders en dat moeten we zo houden, wordt een saaie boel als iedereen hetzelfde heeft.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+2
Da Mouth Of Madness:

People, beware for fake Thunderdome 2013 tickets !!! There will be no Thunderdome on december 14th, 2013. Sites who tell you different stories wanna ripp you off, ID-T And Q-Dance work with Paylogic and nobody else !!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VuistNederland op donderdag 27 december 2012 om 18:23:
Wouter en andere enzyme fans:

vind er toch eerlijk niks meer aan die nieuwe omegooi van enzyme records had liever toch deze dj's op die line up gezien

Mindustries,Weapon X,Sei2ure,Hamunaptra,meagashira,nexes,synapse,project omeghai,endymion ( maar met hun oude muziek ) en dit is voor mij enzyme records en geen triax en lunatic & miss hysteria enzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 december 2012 om 12:12:
Mindustries,Weapon X,Sei2ure,Hamunaptra,meagashira,nexes,synapse,project omeghai,endymion ( maar met hun oude muziek ) en dit is voor mij enzyme records en geen triax en lunatic & miss hysteria enzo

ja vind ik ook wel....maar er moet altijd vernieuwing wezen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van megaravedave op vrijdag 28 december 2012 om 12:17:

daar geef ik je 100% gelijk in maar waarom goeie producers buiten smijten die altijd top tracks maaken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van megaravedave op vrijdag 28 december 2012 om 12:17:

ben je helemaal met u eens :)