Partyflock

Forumonderwerp · 974115
Waarschuw beheerder
+55-8
Ik probeer via deze weg verzamelaars op het gebied van Thunderdome en Verdere hardcore gerelateerde verzamel items onder / tot elkander te brengen.
Vaak zijn er discussies over verzamel objecten in een topic van mensen die wat zoeken of verkopen. Kan me voorstellen dat het soms hinderlijk is, of dat iemand het vervelend vind.
Oa, gaat het vaak over een Vinyl, een Thunderdome cd, Posters en Flyers.
Een cd die wel of niet bestaat. Bijv. Thunderdome 13 the megamix.

Misschien kan ik via deze weg, met eventuele medewerking van PartyFlock een topic creëren waar lekker over deze dingen gesproken kan worden.
Als Bijvoorbeeld:
- Iemand wat nieuws heeft, zeldzaam of niet!
- Iemand wat nieuws heeft ontdekt. Bijv. een ID&T promo cd.
- Of je een vraag heb, waar een andere verzamelaar misschien antwoord op weet.
- Gewoon even iets kwijt wil.
- Iemand wat te ruilen heeft.
- Mooie dubbele items te ruil of te koop heeft.
- Enz Enz.

Ik weet dat er veel verzamelaars zijn op het gebied van Hardcore.
Maar er is nog geen gezamelijke topic. Waar het 1 en ander ongestoord besproken kan worden. En je mening kan uiten.
De 1 vind het kinderachtig. Voor de ander een passie.
De een heeft eindelijk die Laatste of zeldzame flyer gevonden de andere een vinyl die hij/zij al jaren zoekt.
Misschien dat dit niet werkt?
Kan ik altijd zeggen: Niet geschoten is altijd mis.
Ik doe dit dan ook, om eventueel andere topics te ontlasten, En omdat ik heb rondgevraagd en heb begrepen dat er wel animo voor is.
Iedereen is welkom, en zeg ik kom maar op met jullie dingen.

For International collectors:

I creat this topic for collectors to debate about all kind of items Hardcore related you can collect.
Such as: cds, Vinyls, fyers, posters Etc Etc.
And to get collectors insite en outside of holland togetter in one big topic. "Sofar they don't know each other already"
To trade, buy or sell items you have in double.
And because some conversations are continue in topics of persons who like to buy or sell their items on PartyFlock, and dont like the conversations in their topic.
So when you got anything you like to share with another collector,
please enjoy this topic.
And perhaps it wil be a success.

Maybe it dont work out, then the only i can say "i have try to make something like this possible, also when it dont work out".

Übersetzung Deutsche Sprache, senden privat Bericht nach mir.
traduire au milie de français, envoyer je un privé faire-part.
traducir dentro de portugués/español origen yo no de . "blague"

:respect: HARDCORE WILL NEVER DIE :respect: THUNDERDOME :respect:
Waarschuw beheerder
deze gasten hebben ook bij de meeting gefilmd...
jammer dat deze er niet in verwerkt zijn!
Waarschuw beheerder
Vandaag eindelijk de nieuwe TD CD ontvangen :) Lekker album zoals vanouds. :LOL:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2012 om 12:11:
Tuurlijk is die zelfgemaakt ,dat zie je toch eraan dat dat logo gewoon erop genaaid is!

Is afgeleid van Thunderdome Australië ;) daar is officieel geen merchandise van.
Alleen een slechte recording en wat posters en flyers

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op donderdag 20 december 2012 om 20:14:
Is afgeleid van Thunderdome Australië ;) daar is officieel geen merchandise van.
Alleen een slechte recording en wat posters en flyers

And a CD for the 1995 one. ;)

Waarschuw beheerder
Gaat de Thunderdome store nog door met items/kleding maken? Lijkt me toch raar?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SRF Audio <[Rejects of Society]> op donderdag 20 december 2012 om 22:52:
Thunder Down Under you mean? That isn't official

Completely open for debate: then the raves in Australia would not be official because organized by Enrave. So either the events are official or not. :P The company was allowed to make the flyer for the event, which is the cover of this CD.
Oddly the rave of this event was pretty much official (unlike other aussie events). And the story of this CD is widely known...

But hey, some people say Thunderticket 93 is not Thunderdome because it does not have the Thunderdome word.

Still, does not change the 1000€ offers people that have this CD have been getting. :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2012 om 01:15:

ja idd zijn gaan spullen maken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2012 om 01:15:

die kleding dat ze verkoopen die maaten kloppen die zoo en beetje is ne maat large werkelijk zoo of valt dit zoo meer als ne maat medium of xl

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2012 om 08:02:
die kleding dat ze verkoopen die maaten kloppen die zoo en beetje is ne maat large werkelijk zoo of valt dit zoo meer als ne maat medium of xl

Valt allemaal wat kleiner vvind ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mrboom op vrijdag 21 december 2012 om 07:13:
ja idd zijn gaan spullen maken

Raar joh.. Zelfde als dat er nu nog t shirts van fortuna sittard word gemaakt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2012 om 08:14:
Valt allemaal wat kleiner vvind ik

en mouw lengte van de t-shirt
Waarschuw beheerder
inmiddels heb ik ook die nieuwe thundedome cd leuk om te hebben

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2012 om 09:09:
en mouw lengte van de t-shirt

Ja de mouwen zitten ook aan het shirt :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L.C. op donderdag 20 december 2012 om 11:57:
Thunderdome The posession easter 1996 Australie!!

I think this guy bought this bomberjack from the booklet of the Thunder Down Under CD :lol: :roflol: :facepalm:

Waarschuw beheerder
Lol ahahah

Waarschuw beheerder
But he got a picture... the photographer knew what it was....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gabber4Hardcore op vrijdag 21 december 2012 om 11:06:
I think this guy bought this bomberjack from the booklet of the Thunder Down Under CD :lol: :roflol: :facepalm:

:P
Waarschuw beheerder
Ja daar was ik ook al bang voor, ik zoek ook nog zo'n ketting van de wizard, en een waaier, had zaterdag me geld uitgegeven aan een gesigneerde cd dus ik had niks meer over

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [Early] Apenspanker :bounce: op vrijdag 21 december 2012 om 13:21:
Ja daar was ik ook al bang voor, ik zoek ook nog zo'n ketting van de wizard, en een waaier, had zaterdag me geld uitgegeven aan een gesigneerde cd dus ik had niks meer over

koste dat signeren extra dan?;p
Waarschuw beheerder
Is hier nog iemand die vinyls verkoopt tegen leuke prijsjes?
Artiest {SHOWLIST artist 90830, 98185}
Waarschuw beheerder
weet iemand ook waarom de thunderdome anthems niet op de nieuwste cd staan,of komt er mischien nog een cd met de thunderdome anthems erop
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Melvin(D-Future) op vrijdag 21 december 2012 om 18:53:
weet iemand ook waarom de thunderdome anthems niet op de nieuwste cd staan,of komt er mischien nog een cd met de thunderdome anthems erop

Thunderdome cd was waarschijnlijk eerder klaar dan de anthems!! En dat er nog een cd uitkomt met de anthems? Nein!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zou opzich wel leuk zijn als ze als verassing toch nog de anthems uit zouden brengen op cd... Samen met alle livesets ofzo :)
Artiest Magic-D
Waarschuw beheerder
donateur

(y)

Full set Lenny & Rob
laatste aanpassing

Artiest Enforex
Waarschuw beheerder
:k
[img width=1024 height=682 cacheid=001570940030ca4db3bcfe571a02d84f10]https://album.partyflock.nl/83260142_1050810085.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
voor de liefhebbers http://www.marktplaats.nl/a/kleding-heren/overige-herenkleding/m627482875-thunderdome-longesleeve-nieuwstaat.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Waarschuw beheerder
-1
Goeie genade, 50 euro voor een van de meest simpele Thunderdome longsleeves...?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 21 december 2012 om 21:23:
voor de liefhebbers http://www.marktplaats.nl/a/kleding-heren/overige-herenkleding/m627482875-thunderdome-longesleeve-nieuwstaat.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Zijn die sleeves alleen maar in XL? Zie ze bijna niet in L of M
Waarschuw beheerder
Alleen L of XL
Waarschuw beheerder
top begin van de kerstvakantie.......

[albumelement id=83263168]

Waarschuw beheerder
Voor degene die het thundermagazine nog niet gelezen hebben er gaat wat aankomen in 2013

2 (foto) boeken van thunderdome en een nieuw album van the dreamteam(zonder the prophet)
Releasedatum is mei 2013
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wie heeft er toevallig een leeg doosje van Thunderdome global hardcore nation 2 ?
Eigenlijk zoek ik 2 lege doosjes 8) Heb 2x cd1 en 2x cd2 en wil het dus graag compleet maken

en zo ook van terrordrome 2 en earthquake 4
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
the blue letters in the set screen...Eheheh
Portuguese made! :))) So cool.
That set was amazing...you can actually see me sometimes in the left of the stage
Waarschuw beheerder
iemand die mij kan helpen aan de volgende cd

dyewitness-battle for your mind

Waarschuw beheerder
Vast wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2012 om 16:35:
TK: Iemand van de verzamelaars interesse in oude belgische hardcore flyers? oa: Club X, The Wall...

ja, zit veel tussen dat ik zoek!
Waarschuw beheerder
(onder voorbehoud verkocht) maar zolang niets definitef is: flinke tas met oudere flyers in redelijke staat te koop. ongeveer 200/300 stuks ook enkele nieuwere zitten flyers met scheurtjes en vouwen in (hebben lang in een boodschappentas gezeten)
Leuk voor de beginnende verzamelaar, veel onbekendere flyers, richtprijs 20/25 euro!
Waarschuw beheerder
Thunderdome is uploading some clips of the last Thunderdome on Youtube.
It gives me a bad feeling. The feeling that they won't release a DVD with a live registration of the party but just upload everything to YouTube.

What do you guys think?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VuistNederland op zondag 23 december 2012 om 12:17:
Thunderdome is uploading some clips of the last Thunderdome on Youtube.
It gives me a bad feeling. The feeling that they won't release a DVD with a live registration of the party but just upload everything to YouTube.

What do you guys think?

As everything will be on YT i don´t give a FUCK as long there will be a new DVD :-D I´d buy it

Waarschuw beheerder
donateur
@megaravedave: dus jij bent DCN..
die poster van Immortality met die aliens in een rondje had ik ook graag willen hebben.. Erg vette poster!!