Partyflock

Forumonderwerp · 974115
Waarschuw beheerder
+55-8
Ik probeer via deze weg verzamelaars op het gebied van Thunderdome en Verdere hardcore gerelateerde verzamel items onder / tot elkander te brengen.
Vaak zijn er discussies over verzamel objecten in een topic van mensen die wat zoeken of verkopen. Kan me voorstellen dat het soms hinderlijk is, of dat iemand het vervelend vind.
Oa, gaat het vaak over een Vinyl, een Thunderdome cd, Posters en Flyers.
Een cd die wel of niet bestaat. Bijv. Thunderdome 13 the megamix.

Misschien kan ik via deze weg, met eventuele medewerking van PartyFlock een topic creëren waar lekker over deze dingen gesproken kan worden.
Als Bijvoorbeeld:
- Iemand wat nieuws heeft, zeldzaam of niet!
- Iemand wat nieuws heeft ontdekt. Bijv. een ID&T promo cd.
- Of je een vraag heb, waar een andere verzamelaar misschien antwoord op weet.
- Gewoon even iets kwijt wil.
- Iemand wat te ruilen heeft.
- Mooie dubbele items te ruil of te koop heeft.
- Enz Enz.

Ik weet dat er veel verzamelaars zijn op het gebied van Hardcore.
Maar er is nog geen gezamelijke topic. Waar het 1 en ander ongestoord besproken kan worden. En je mening kan uiten.
De 1 vind het kinderachtig. Voor de ander een passie.
De een heeft eindelijk die Laatste of zeldzame flyer gevonden de andere een vinyl die hij/zij al jaren zoekt.
Misschien dat dit niet werkt?
Kan ik altijd zeggen: Niet geschoten is altijd mis.
Ik doe dit dan ook, om eventueel andere topics te ontlasten, En omdat ik heb rondgevraagd en heb begrepen dat er wel animo voor is.
Iedereen is welkom, en zeg ik kom maar op met jullie dingen.

For International collectors:

I creat this topic for collectors to debate about all kind of items Hardcore related you can collect.
Such as: cds, Vinyls, fyers, posters Etc Etc.
And to get collectors insite en outside of holland togetter in one big topic. "Sofar they don't know each other already"
To trade, buy or sell items you have in double.
And because some conversations are continue in topics of persons who like to buy or sell their items on PartyFlock, and dont like the conversations in their topic.
So when you got anything you like to share with another collector,
please enjoy this topic.
And perhaps it wil be a success.

Maybe it dont work out, then the only i can say "i have try to make something like this possible, also when it dont work out".

Übersetzung Deutsche Sprache, senden privat Bericht nach mir.
traduire au milie de français, envoyer je un privé faire-part.
traducir dentro de portugués/español origen yo no de . "blague"

:respect: HARDCORE WILL NEVER DIE :respect: THUNDERDOME :respect:

Waarschuw beheerder
deze dus :) http://www.discogs.com/Various-Thunderdome-The-Video-Live-In-Jaarbeurs-Utrecht-27-Nov-1993/release/444147
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op zaterdag 7 februari 2009 om 15:01:
En dat Op thunderdome 1999 echt teveel wazies rondliepen op dat feest in Nederland.
Waar toen ook de organisatie van ID&T heeft ingegrepen.

Dat was in 98 in Leeuwarden, was er niet bij, maar heb de verhalen er wel over gehoord. ID&T ging zelf met knuppels die mannen te lijf!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 februari 2009 om 11:14:
Wat ik even niet begrijp is waarom er zich zoveel mensen storen aan hoe jullie het noemen wazi's.
Is het de kledingstijl die de meesten niet aanstaat of is het hun gedrag, en zo ja, welk gedrag vertonen hun dan?

Misschien als je er als blanke Nederlander en als iemand die alleen naar hardcore luistert er niet aan stoort, maar heb me in het verleden er wel behoorlijk aan gestoord. Daarbij heb ik me ook gigantisch aan al die meelopers van de jaren 90 gestoord.

Ik zie er zelf niet bepaald Nederlands uit (meer als een Marokkaan, hoewel mijn voorouders gewoon Nederlands en Duits zijn) en ik ben daar diverse keren mee geconfronteerd, want ik zag er niet bepaald uit als een 'gabber' en heb zelf wel met discriminatie te maken gehad in de hardcorewereld. In 1993 nooit een probleem er mee gehad, toen was het 1 happy family, maar later kreeg ik schuine blikken naar me toegeworpen en krijg ik teksten te horen die niet voor herhaling vatbaar zijn.

Daarnaast die achterlijke kleding en kale koppen cultuur. Nee ik was niet echt, omdat ik er niet als een 'gabber' uit zag. En al helemaal niet omdat ik ook naar club enzo luisterde. Dat was periode eind '95 - 1997. Ik snap dat echt niet hoor. Wat maakt het nou uit hoe je eruit ziet of welke muziek je luistert naast hardcore?

Voor mij hebben in ieder geval een hoop mensen het kapot gemaakt, ondanks ik nooit naar feesten ging. Ik wilde me in ieder geval niet associëren met al die (veelal domme) idioten, maar bleef wel hardcore luisteren. En dacht ik dat het rond 2000 weer de goede kant op ging (omdat toen een hoop van die idioten verdwenen waren), werd het later alleen nog maar erger met dat kistentuig.

Nu weet ik ook wel dat het maar een kleine groep altijd is, die het voor de echte liefhebber kapot maakt en dat ik me er niet al te van moet aantrekken. Maar als jij steeds geassocieerd word met iets waar je niet bij wilt horen, dan houd het gewoon een keer op.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op maandag 9 februari 2009 om 17:23:
Het enige wat ik kan noemen is het oppenlijk geweld plegen tegen hun die anders zijn dan zij.
Mede de kledingdracht die niet goed gekeurd word (ausie, nikes) en het drugs gebruik.

Ik denk dat daar al een meningsverschil in zit. De meeste jongens die naar feesen gaan en zich een skinheadcostuum aanpassen zijn nog geen skinhead.Daarbij weet ik dat de jongens die naar Hardcore party's gaan helemaal niet gewenst zijn binnen de skinheadcultuur. Er is in mijn ogen niks nationalistischer dan australian en cavello en de gehele gabbercultuur.

Het drugsgebruik is ook maar een slap excuus want dat is nu juist de reden waarom er zoveel splintergroeperingen zijn binnen rechts-extremistisch Nederland.

Mijn groep van destijds heeft nooit geen problemen gehad met gabbers in trainingspak en hoewel we zelf nog vaak zat deze kleding droegen zijn we daar door onze bekenden nooit op aangevallen.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 11:08:
Misschien als je er als blanke Nederlander en als iemand die alleen naar hardcore luistert er niet aan stoort, maar heb me in het verleden er wel behoorlijk aan gestoord. Daarbij heb ik me ook gigantisch aan al die meelopers van de jaren 90 gestoord.

Ik begin bijna te denken dat jezelf het probleem bent. Je stoort je aan KISTENTUIG en aan die MEELOPERS van de jaren 90, ACHTERLIJKE kleding en kale koppen cultuur.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gabberfreak82 aka Flyerjunky op dinsdag 10 februari 2009 om 13:26:
nieuwe spullen binnen gehad gisteren THX Joren https://partyflock.nl/album/297146/5206045

Finaly Bomber for Steffie?

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 februari 2009 om 18:27:
thunderdome jaarbeurs 93

Me eerste feesie :cry:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 11:39:
Ik denk dat daar al een meningsverschil in zit.

Ik kom hier later vandaag even op terug, ben nog druk aan het werk en moet ff me jochie van school halen dus ff geen tijd.
We hebben de zelfde mening remco ik noem alleen op wat ik heb gezien.
Maar daar hebben we het eerder over gehad toen je hier was.
Tot laterSS

Oja, waneer gaan we nou eens uit eten Remco? moeten we ff nog plannen :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-T-W op zaterdag 7 februari 2009 om 19:12:
ene had jij alle thunderdome posters van dj lenn overgenomen dan?

helaas heb maar eentje kunnen krijgen (s.foto) . dacht al dat jij die anderen had overgenomen ;-)

Uitspraak van Gabberfreak82 aka Flyerjunky op zaterdag 7 februari 2009 om 21:43:
fooootoooooosssss

[img width=600 height=398]https://album.partyflock.nl/60190772.jpg[/img]

Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar: Raving Nightmare Flyer 1 (oct 1995), oude Peppermill-flyers (tot 1999), TD posters en oude Peppermill-tapes.

Uitspraak van Gabberfreak82 aka Flyerjunky op dinsdag 10 februari 2009 om 13:26:
nieuwe spullen binnen gehad gisteren

mooie jas, die heb ik ook hier thuis in blauw, maar al heel oud en kapot/schöne jacke, hängt auch noch bei mir im schrank allerdings in blau und total verschlissen und kaputt/nice jacket i've got the same here in blue but in a very bad condition
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 11:39:
Ik begin bijna te denken dat jezelf het probleem bent. Je stoort je aan KISTENTUIG en aan die MEELOPERS van de jaren 90, ACHTERLIJKE kleding en kale koppen cultuur.

Je voelt je aangesproken? :P

Waar ik me aan erger is dat mensen kennelijk ontzettend graag willen laten zien, bij welke cultuur ze horen. Of dat nu punk, gothic, gabber of hiphopcultuur is maakt niet uit. Ik heb zelfs medelijden met deze personen, dat ze echt denken dat ze zich op een bepaalde manier moeten kleden of er op een bepaalde manier moeten uitzien en op een bepaalde manier moeten praten om ergens bij te mogen horen.

Daarbij maakt het niet uit of je nou laag opgeleid bent of hoog opgeleid, je ziet het overal in terug. En het erge is dat deze culturen ook nog eens in stand gehouden worden.

Wat is er zo erg aan om jezelf te zijn? Is de mens dan zo zwak?

Waar ik mij dus ontzettend aan stoor is dat mensen direct vooroordelen hebben (ik heb ze zelf soms ook hoor), en dat ik direct met anderen word geassocieerd en dan ook nog eens de personen, waar ik me helemaal niet mee wil associëren. En dat vind zowel binnen de scene als buiten de scene plaats. En dat van buiten de scene kan ik nog enigzins begrijpen, maar dat van binnen de scene absoluut niet (moet hierbij vermelden, dat dit dus half jaren '90 plaatsvond).

Het aparte is dan wel weer dat dit in het hardcorewereldje wel gebeurt, maar in de house of technowereld niet. Behalve dan als je weer zegt, dat je ook naar hardcore luistert, want dat vinden ze dan vreemd kennelijk.

Maar om op een ander punt terug te komen, wat in feite je vraag was; als jij gediscrimineerd wordt door iemand die dezelfde muziek als jou luistert, dan kun je denk ik wel begrijpen, dat ik daar niet al te blij van word. En dat ik van mening ben dat er wel degelijk een probleem te vinden is in het gedrag van bepaalde mensen die naar hardcoremuziek luisteren. Iedereen mag van mijn part best rechtse ideeën hebben. Daar heb ik totaal geen probleem mee. Maar je hoeft ze niet kenbaar te maken aan mensen, die van dezelfde muziek als jezelf houden. Dat is gewoon zielig gedrag, en dekt al helemaal niet de lading waar 'gabber' ooit eens voor stond.
Waarschuw beheerder
TE KOOP

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/58941536.jpg[/img]

Witte ID&T pet, bieden bia PB!!

GEZOCHT
Weet er iemand een ID&T, Ruffneck of PCP voetbalshirt te koop :x?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *lYz* op dinsdag 10 februari 2009 om 14:40:
oude Peppermill-tapes.

niet echt peppermill maaroldsool/early tapes ;-) http://oldskool.web-log.nl/oldskool/

[img width=600 height=398]https://album.partyflock.nl/60190772.jpg[/img]

leuk spullen ;-)

Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar: Raving Nightmare Flyer 1 (oct 1995), oude Peppermill-flyers (tot 1999)

ik heb wat dubbele spullen in m´n album maar deze zijn allemaal verkocht. een en andere heb ik dubbel hier in een box liggen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
een deel van mijn thunderdome verzameling:

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/60219888.jpg[/img]
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/60219783.jpg[/img]

(zijn verouderde foto's, heb inmiddels meer)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jawathoi. op dinsdag 10 februari 2009 om 16:41:
Witte ID&T pet, bieden bia PB!!

Hajje die witte pet niet net een maand of wat geleden bij mij vandaan gehaald....

dacht al dat jij die anderen had overgenomen

Nope had die posters wel graag willen hebben voor eigen collectie maargoed iemand had een bedrag geboden dat hij niet voorbij kon laten gaan :(

@5thraider, sorry men i'm selling some of my flyers yes but to send just one paper all the way to portugal.....
Thats why i'm selling all the flyers in ones,and even then is sending to germany or belgium or portugal not realy an option,sorry

zelf vandaag die thunderdome spiegel binnen gekregen (zelfde als die van Jesper) van die flapdrol die denk er een slimme handel op na te houden,dingen verkopen die je niet in huis hebt,nog bestellen of laten maken moet maar alwel geld innen en dus mensen errgggg lang laat wachten.
En heb ik hem duidelijk gezegt dat hij die spiegel GOED verpakken moet wat krijg ik binnen een spiegel in 1000 stukkies(pakketje uiteraard niet geopend),had hem gezegt dat de mannen van TNT lomp omgaan met pakketten,nou die mafkees heeft er nog geeneens 'breekbaar'opgezet.... iig wel zijn eigen adres :) mocht hij me geen geld terug geven :)

GEEN aanrader om zaken met die persoon te doen!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-T-W op dinsdag 10 februari 2009 om 17:56:
Hajje die witte pet niet net een maand of wat geleden bij mij vandaan gehaald....

Ja klopt,
maar die groene onderkant van die klep
vind ik niet mooi, en hij staat me gewoon niet zo mooi vind ik ;).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jawathoi. op dinsdag 10 februari 2009 om 17:59:
maar die groene onderkant van die klep
vind ik niet mooi, en hij staat me gewoon niet zo mooi vind ik .

also,ag die raak je wel weer kwijt voor hetzelfde bedrag of meer ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-T-W op dinsdag 10 februari 2009 om 18:00:
also,ag die raak je wel weer kwijt voor hetzelfde bedrag of meer

haha ja daarom ;)!
heb trouwens ook al een bod gehad van 30 euro :).

Maarre, weet jij niet nog iemand die een voetbalshirt verkoopt?
van ID&T, Ruffneck, of PCP :kwijl:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van jawathoi. op dinsdag 10 februari 2009 om 18:03:
Ruffneck

Ik heb er een, maar niet te koop. (H)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jawathoi. op dinsdag 10 februari 2009 om 18:03:
Maarre, weet jij niet nog iemand die een voetbalshirt verkoopt?

Zal eens kijke maatje XL ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op dinsdag 10 februari 2009 om 14:29:
Ik kom hier later vandaag even op terug, ben nog druk aan het werk en moet ff me jochie van school halen dus ff geen tijd.

hee family guy, al gekeken naar de flyers die ik zoek (medusa?)!
Ik zie er zelf niet bepaald Nederlands uit (meer als een Marokkaan, hoewel mijn voorouders gewoon Nederlands en Duits zijn) en ik ben daar diverse keren mee geconfronteerd, want ik zag er niet bepaald uit als een 'gabber' en heb zelf wel met discriminatie te maken gehad in de hardcorewereld. In 1993 nooit een probleem er mee gehad, toen was het 1 happy family, maar later kreeg ik schuine blikken naar me toegeworpen en krijg ik teksten te horen die niet voor herhaling vatbaar zijn.

Als ik me er even mee mag bemoeien: ik ben zelf eigenlijk geen gabber meer, luister het wel, maar bezoek niet meer of nauwelijks de huidige feesten. Vanaf 93 volgde ik de gabberscene al en ging vanaf mn 15de rond 98 en 99 naar gabberfeesten. Zeker zo rond 99 veranderde de scene wel hoor, meer skins en nationalistische en extremistische kledingstijlen mengde zich met de gabbercultuur. Vanaf 99 ben ik van mening dat het saamhorige, het gevoel (''je hardcore VOELEN wat niks met kleding te maken heeft) grootendeels is verdwenen. In mijn oude gabbergroep zaten twee maten die notabene antilliaans en surinaams waren en echt 100% gabber waren. Ook zij werden vooral buiten de randstad vuil aangekeken.

Voor mij hebben in ieder geval een hoop mensen het kapot gemaakt, ondanks ik nooit naar feesten ging. Ik wilde me in ieder geval niet associëren met al die (veelal domme) idioten, maar bleef wel hardcore luisteren. En dacht ik dat het rond 2000 weer de goede kant op ging (omdat toen een hoop van die idioten verdwenen waren), werd het later alleen nog maar erger met dat kistentuig.

Niks mis met mensen met kisten of alleen aussie's, maar als je gaat voor hardcore doen zaken als kleding er niet toe. Tuurlijk elke generatie probeert zich te onderscheiden en te identificeren, maar de muziek en saamhorigheid zijn ongeschreven wetten. Persoonlijk vind ik de oude stijl (aussie, longsleeves, maxxies en spijkerbroek) ook vetter, maar dat maakt je niet hardcore. Ik ga zelf eigenlijk niet meer naar hardcore feesten omdat eigenlijk de scene versplinterd is:

- de GIT en oudere garde die de early waardeerd
- de mainstream en jongeren die vooral terror, darkcore, etc tof vinden en weer een aparte scene vormen.
Waarschuw beheerder
vandaag aangekregen :d

[albumelement=60237558]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-T-W op dinsdag 10 februari 2009 om 18:42:
Zal eens kijke maatje XL ?

Jep ;)

Uitspraak van G.I.T. Oldskool Gappie op dinsdag 10 februari 2009 om 20:48:
vandaag aangekregen

Vette CD's b)!

Ik heb maar een paar Thunderdome CD's.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
te koop : Dubbelzijdige posters

voor en achterkant op 1 foto te zien

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/60238032.jpg[img] [img]https://album.partyflock.nl/60238047.jpg[/img]

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/60238078.jpg[/img]

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/60238107.jpg[/img]

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/60238128.jpg[/img]

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/60238154.jpg[/img]

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/60238047.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ruffneck. :D
Waarschuw beheerder
er zijn er nu al 3 gereserveerd .

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 februari 2009 om 21:02:
Ruffneck.

hier nog meer 8)

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/60239648.jpg?nocache;53931807[/img]{non-image link}

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/60239414.jpg[/img]

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/60239624.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jawathoi. op dinsdag 10 februari 2009 om 20:49:
Ik heb maar een paar Thunderdome CD's.

zocht je nog iets ;)

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/60246186.jpg[/img]
Alleen gaan deze als complete serie weg....

*thunderdome"96 en de XMAS edition zijn al verkocht*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kale koppen cultuur

kistentuig.

kennelijk stoor jij je aan discriminerend gedrag van dit 'soortmensen"
(hoe jij het noemt)
nou kijk eens eerst naar jezelf,je reageerd hier meteen ook zoals de meeste buitenlandse
mensen zouden doen.als er niet word begrepen dat uiterlijk er niks mee te maken heeft en iemand iets tegen je heeft dan is meteen iedereen zo die er zo uit ziet...
Met andere woorden je bent zelf die discriminerende persoon waar je andere zo voor uit maakt.
Ik loop bv zo al sinds mijn 13de op kisten en ben er 36 nu..toch al wat jaartjes voor dat er uberhaubt house muziek was laat staan hardcore.Lang haar heb ik gehad toen wr helemaal kaal(van wege dat ik chemokuren heb gehad...)ik heb dit een tijdje aangehouden voordat ik ze weer liet lang groeien en werd toen ook eens voor een nazi aangezien door zon figuur als jou..nou lekker dan!.daarna dus weer lang en nu wr helemaal kaal.en dat heeft niks met mijn muziek keuze te maken of wat dan ook.
Gabber ben je in je hart..en jij snapt dat schijnbaar nog steeds niet

Waarschuw beheerder
What a discussion... hardcore has nothing to do with clothing, that's just something that can mark the scene. But Hardcore is the music, the spirit.

Uitspraak van P-T-W op dinsdag 10 februari 2009 om 17:56:
@5thraider, sorry men i'm selling some of my flyers yes but to send just one paper all the way to portugal.....
Thats why i'm selling all the flyers in ones,and even then is sending to germany or belgium or portugal not realy an option,sorry

If I pay the shipping, it's the same as giving to your next door guy. :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *lYz* op dinsdag 10 februari 2009 om 20:10:
heb je een foto?

van het flyers ? die zijn in m´n album. maar deze zijn allemaal verkocht. moet nu kijken wat ik nog dubbel heb

and here´s my new bomber :-D
[img width=555 height=553]https://album.partyflock.nl/60252469.jpg[/img]
and a new patch
[img width=443 height=450]https://album.partyflock.nl/60252466.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 16:04:
Iedereen mag van mijn part best rechtse ideeën hebben. Daar heb ik totaal geen probleem mee. Maar je hoeft ze niet kenbaar te maken aan mensen, die van dezelfde muziek als jezelf houden. Dat is gewoon zielig gedrag, en dekt al helemaal niet de lading waar 'gabber' ooit eens voor stond.

AMEN :respect:

Uitspraak van Gelache woar op dinsdag 10 februari 2009 om 20:11:
hee family guy, al gekeken naar de flyers die ik zoek (medusa?)!

Ik ga vrijdag bij iemand Flyers ophalen als het goed is, koop is al rond.
Mooie thundedome flyers antwerpen enzo die bij mij nog niet in mijn verzameling zaten Dusss spannend leuk nieuw materiaal door niet veel anderen in bezit denk ik. 8) :bounce:
:banana:

Uitspraak van actief op woensdag 11 februari 2009 om 02:53:
What a discussion...

Thats where a forum is all about. :)

Wat ik even niet begrijp is waarom er zich zoveel mensen storen aan hoe jullie het noemen wazi's.
Is het de kledingstijl die de meesten niet aanstaat of is het hun gedrag, en zo ja, welk gedrag vertonen hun dan?

Ik kom hier later even op terug,

Je heb de meelopers en je heb de echte nazies.
de meelopers lopen op hardcore feesten, de echte nazies die zich meestal van de meelopers distantieren.
De waziews die provocerend gedrag vertonen op hardcore feesten zijn zielige mensjes die zelf niets voorstellen en meestal vroeger gepest zijn.
Nu gaan ze zich manifisteren en afzetten tegen alles wat anders is als zij.
sympatiseren zich met white power ideeen en lopen achter de kudde aan alsof zij koeien zijn. Meestal gepaard met een hoog drugs en alcohol gebruik.
De zo genaamde ECHTE Skinhead wil hier echter niets van weten, zal zich ook niet met de wezentjes ophouden. Deze wezentjes worden daardoor ook nooit opgenomen in de skinhead groeperingen.
Dus als ze er rondlopen gewoon lekker nergeren, ze vertonen dit gedrag aleen maar omdat ze zelf een triest zielig leven leiden en hun gelug vinden in het sympatiseren ven Hitler.
Er zit trouwens wel een degelijk verschil tussen Skinheads en Nationalisten.
Maar dat vergeet iedereen of weten domweg niet de verschillen.
Tot die laatste groep hoor ik zelf politiek gezien.
Maar heb dus zeker geen probleem met zwarte, buitenlanders Als ze maar gewoon hun ding doen zoals werken leren enz enz enz. Gewoon zich gedragen als een Nederlands Staatsburger. Tussen de Nederlanders zit ook tuig genoeg. Die mogen ze van mij ook allemaal te werk stellen in een kamp onder de rook van Oswiecim Poland.

Nationalisme en Voetbal hebben geen fuck met hardcore muziek of feesten te maken.
Die mensen moeten ze gewoon buiten de deur houden!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je voelt je aangesproken?

Niet in die bewoording die jij gebruikt maar al het andere wel.

Ik heb zelfs medelijden met deze personen, dat ze echt denken dat ze zich op een bepaalde manier moeten kleden of er op een bepaalde manier moeten uitzien en op een bepaalde manier moeten praten om ergens bij te mogen horen.

Wat is er zo erg aan om jezelf te zijn? Is de mens dan zo zwak?

Wellicht zijn deze mensen die jij veroordeelt wel zichzelf en voelen zich hier prettig bij.
Jij noemt dat zwakheid, ik noem dat mensen in hun eigen waarde laten.

Het aparte is dan wel weer dat dit in het hardcorewereldje wel gebeurt, maar in de house of technowereld niet. Behalve dan als je weer zegt, dat je ook naar hardcore luistert, want dat vinden ze dan vreemd kennelijk.

Dus m.a.w., het gebeurd net zo goed in alle andere subculturen.

En het erge is dat deze culturen ook nog eens in stand gehouden worden.

Er zijn zat culturen die na mijn mening niet in stand gehouden mogen worden, maar daar doe je ook niks aan, en dan zijn de zogehete subculturen nog niet eens mijn uitgangspunt.

Maar je hoeft ze niet kenbaar te maken aan mensen, die van dezelfde muziek als jezelf houden. Dat is gewoon zielig gedrag, en dekt al helemaal niet de lading waar 'gabber' ooit eens voor stond.

Wellicht is het werven binnen de gabberscene van mensen met dezelfde ideeen wel de achterliggende gedachten. Is niet meer dan een commerciele aanpak, waar elders tref je zoveel mensen aan op 1 avond?
Jij praat telkens over gabber, maar hoe durf jij de generatie die na 1998 nog naar Hardcore party's gaat nog gabber te noemen? Dit is een totaal andere generatie die de oorsprong niet hebben meegemaakt en zelfs niet eens daadwerkelijk hebben staan hakkuh tussen 20000 man. Gabber is iets naar mijn mening voor mensen die in 1994-1995 gestart zijn met het naar party's gaan en na 1997 verrot waren van het wekelijks afgaan van alle party's en toen de muziekstroom zagen veranderen en gewoonweg geen zin meer hadden om tussen de sukkeltjes te gaan staan die toen dachten het roer wel even over te nemen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/60234193.jpg[/img]

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/60241324.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 februari 2009 om 12:11:
Dit is een totaal andere generatie die de oorsprong niet hebben meegemaakt en zelfs niet eens daadwerkelijk hebben staan hakkuh tussen 20000 man. Gabber is iets naar mijn mening voor mensen die in 1994-1995 gestart zijn met het naar party's gaan en na 1997 verrot waren van het wekelijks afgaan van alle party's en toen de muziekstroom zagen veranderen en gewoonweg geen zin meer hadden om tussen de sukkeltjes te gaan staan die toen dachten het roer wel even over te nemen.

:RESPECT:

Uitspraak van ThunderdomeUtreg op woensdag 11 februari 2009 om 12:04:
Nationalisme en Voetbal hebben geen fuck met hardcore muziek of feesten te maken.
Die mensen moeten ze gewoon buiten de deur houden!

Als ze zich niet kunnen inhouden en toch in de verlijding komen rel te gaan trappen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 februari 2009 om 12:11:
Jij praat telkens over gabber, maar hoe durf jij de generatie die na 1998 nog naar Hardcore party's gaat nog gabber te noemen?

Als je goed leest, zie je elke keer dat ik het woord 'gabber' tussen haakjes plaats. Want voor mij is de term 'gabber' allang gestorven. Tenminste het gevoel wat er ooit was, is er nu niet meer vind ik. Ik was dan misschien nog maar een klein jong ventje in 1992/1993 toen het allemaal op kwam zetten, maar maakte wel 'vrienden' onder de oudere jongens, die destijds al klaar waren met de middelbare school en al naar feesten gingen. En hetgene wat ik mij kan herinneren was, dat het toen niemand interesseerde hoe je er uit zag, welke ideeën je er buiten de scene op na hield, en welke andere muziek je luisterde. Als je liefde toonde voor de hardcoremuziek, was dat al voldoende.

Toen nieuwe generaties er zich mee gingen bemoeien, werd het allemaal anders (tenminste, das mijn ervaring).

En nogmaals; hoe het op feesten was, kan ik niet over mee praten aangezien ik nooit uitging. Ik kan alleen wel meepraten hoe het buiten die feesten was. En ik vond het zelf allemaal achteruit gaan. Behalve dan weer rond 2000. Toen heb ik weer een hoop relaxte gasten ontmoet, waar ik een paar vrienden aan over heb gehouden. En toen was mijn hoop dat alles weer terug zou gaan naar de echte goede oude tijd. Maarja dat was dus helaas niet zo.

Ik krijg ook het gevoel dat een aantal mensen hier denken dat ik iets tegen nationalisten of rechts-extremisten heb, terwijl dit niet het geval is (behalve dan als jij je ideeën omzet naar bepaalde daden, die niet goed te praten zijn). Ik moet alleen niks weten van mensen, die zo graag kenbaar willen maken dat ze bij een bepaalde cultuur of religie horen of die door middel van kleding willen laten zien welke politieke standpunten ze hebben of naar welke muziek ze luisteren (zo heb ik ook een hekel aan 'balletjes'). Dat is hetgeen waar ik over val. En ik zie dat toch echt veel meer in de hardcorescene dan in andere housescenes. En tja...dat vind ik toch zelf een beetje jammer, aangezien hardcore (maar dan wel echt de oude hardcore uit de beginperiode) nog steeds mijn favoriete muziek is. Ik hoef namelijk zelf niet bij een groep te horen. Voor mijzelf zijn namelijk maar 2 dingen belangrijk;
1. dat ik genieten kan van de muziek
2. dat ik met anderen lekker kan lullen over deze muziek

En sorry voor het vervuilen van deze topic. Maar als er bij mij iets uit moet, dan laat ik het er ook gewoon uit. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op woensdag 11 februari 2009 om 12:04:
Ik ga vrijdag bij iemand Flyers ophalen als het goed is, koop is al rond.
Mooie thundedome flyers antwerpen enzo die bij mij nog niet in mijn verzameling zaten Dusss spannend leuk nieuw materiaal door niet veel anderen in bezit denk ik.

Kijk dat zijn de leuke dingen! Maar kijk als je tijd heb echt ff naar die blauw zwarte medusa flyer die je ook in de album heb staan hier. Je zoiu mij er een groot plezier mee doen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gabberfreak82 aka Flyerjunky op woensdag 11 februari 2009 om 11:13:
and here´s my new bomber

[albumphoto id=60255687]{element is niet toegankelijk}
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 februari 2009 om 12:58:
1. dat ik genieten kan van de muziek
2. dat ik met anderen lekker kan lullen over deze muziek

(Y)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 februari 2009 om 12:58:
En sorry voor het vervuilen van deze topic. Maar als er bij mij iets uit moet, dan laat ik het er ook gewoon uit

Het is mijn topic en ik vind het zeker geen vervuiling.
Dingen moeten uitgepraat kunnen worden, Toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op woensdag 11 februari 2009 om 13:02:
Maar kijk als je tijd heb echt ff naar die blauw zwarte medusa

Hoe dan ook, ik zorg dat jij hem krijg. Ik beloof je hem.
Als ik me visum heb mag je hem zelfs uit mijn album hebben.
Dus dat is beloofd. Bij deze heb je hem dus, alleen nog niet in je album thuis :lol:

Uitspraak van Gelache woar op woensdag 11 februari 2009 om 13:02:
Kijk dat zijn de leuke dingen!

Idd, ik kreeg er bijna een harde plasser van :roflol:

Waarschuw beheerder
I think Gabber = Hardcore Fan, at least until 2000. Gabber can also be used to name dutch hardcore, specially in the 90's.
But I also must admit, that "gabber" feeling is not the same nowadays... but maybe something else is emerging. A new Gabber feeling, with people who live more different subgenres of hardcore.
What do you guys think?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Promo303 op woensdag 11 februari 2009 om 15:38:
hello @ all!!

thats my TD and ID&T collection

https://partyflock.nl/album/1012938/5570429 not yet complete

greetz to all TD-Fans and special thanks to the people that i have sold some cds!!

:respect: and welcom to my topic.
This is the first stap for a new addiction.
infected by the virus of the wizzerd.
(Y)

Whats your name and where your from?
Waarschuw beheerder
:respect: thanks for your greetings

oh sorry.

i´m from germany (chemnitz) and my name is René
Artiest {SHOWLIST artist 52485, 55752}
Waarschuw beheerder

van die luitjes die alleeehheeen maar hardcore kleding dragen en vaak denken dat het racistisch bedoelt is en dat ze alleen maar angerfist luisteren .. zijn een paar kenmerkjes

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
He mensen, dit is een ID&T en Hardcore verzamelaars topic.
Geen een of ander discussie topic over wazi's nazi's etc. :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 11 februari 2009 om 16:43:
He mensen, dit is een ID&T en Hardcore verzamelaars topic.
Geen een of ander discussie topic over wazi's nazi's etc.

waarom niet , het is en blijft hardcore gerelateerd ( of je het nou leuk vind of niet )

En om maar ff een uitspraak van de topicopener te citeren :

Uitspraak van ThunderdomeUtreg op woensdag 11 februari 2009 om 13:04:
Het is mijn topic en ik vind het zeker geen vervuiling.
Dingen moeten uitgepraat kunnen worden, Toch?

Waarschuw beheerder
donateur
Om mijn bovenstaande bericht niet uit zijn context te rukken , ik vind niet dat wazis en nazis bij hardcore horen , maar als gabber/hardcoreliefhebber krijg je er nu eenmaal mee te maken.
Dus kan je daar best over discuseren toch ? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kapitein Zuipschuit op woensdag 11 februari 2009 om 16:46:
En om maar ff een uitspraak van de topicopener te citeren :

Uitspraak van Kapitein Zuipschuit op woensdag 11 februari 2009 om 16:48:
kan je daar best over discuseren toch ?

:yes:

Wij hebben de opkomst en ondergang en weder opkomst mee mogen maken.
Daar ben ik trots op.
Ik heb dat GABBER gevoel nog steeds.
Gabber ben je niet voor even maar voor je hele fucking leven.
Ik ben dan ook blij dat in 1998 het kaft van het koren gescheiden zijn.