Partyflock

Forumonderwerp · 974115
Waarschuw beheerder
+55-8
Ik probeer via deze weg verzamelaars op het gebied van Thunderdome en Verdere hardcore gerelateerde verzamel items onder / tot elkander te brengen.
Vaak zijn er discussies over verzamel objecten in een topic van mensen die wat zoeken of verkopen. Kan me voorstellen dat het soms hinderlijk is, of dat iemand het vervelend vind.
Oa, gaat het vaak over een Vinyl, een Thunderdome cd, Posters en Flyers.
Een cd die wel of niet bestaat. Bijv. Thunderdome 13 the megamix.

Misschien kan ik via deze weg, met eventuele medewerking van PartyFlock een topic creëren waar lekker over deze dingen gesproken kan worden.
Als Bijvoorbeeld:
- Iemand wat nieuws heeft, zeldzaam of niet!
- Iemand wat nieuws heeft ontdekt. Bijv. een ID&T promo cd.
- Of je een vraag heb, waar een andere verzamelaar misschien antwoord op weet.
- Gewoon even iets kwijt wil.
- Iemand wat te ruilen heeft.
- Mooie dubbele items te ruil of te koop heeft.
- Enz Enz.

Ik weet dat er veel verzamelaars zijn op het gebied van Hardcore.
Maar er is nog geen gezamelijke topic. Waar het 1 en ander ongestoord besproken kan worden. En je mening kan uiten.
De 1 vind het kinderachtig. Voor de ander een passie.
De een heeft eindelijk die Laatste of zeldzame flyer gevonden de andere een vinyl die hij/zij al jaren zoekt.
Misschien dat dit niet werkt?
Kan ik altijd zeggen: Niet geschoten is altijd mis.
Ik doe dit dan ook, om eventueel andere topics te ontlasten, En omdat ik heb rondgevraagd en heb begrepen dat er wel animo voor is.
Iedereen is welkom, en zeg ik kom maar op met jullie dingen.

For International collectors:

I creat this topic for collectors to debate about all kind of items Hardcore related you can collect.
Such as: cds, Vinyls, fyers, posters Etc Etc.
And to get collectors insite en outside of holland togetter in one big topic. "Sofar they don't know each other already"
To trade, buy or sell items you have in double.
And because some conversations are continue in topics of persons who like to buy or sell their items on PartyFlock, and dont like the conversations in their topic.
So when you got anything you like to share with another collector,
please enjoy this topic.
And perhaps it wil be a success.

Maybe it dont work out, then the only i can say "i have try to make something like this possible, also when it dont work out".

Übersetzung Deutsche Sprache, senden privat Bericht nach mir.
traduire au milie de français, envoyer je un privé faire-part.
traducir dentro de portugués/español origen yo no de . "blague"

:respect: HARDCORE WILL NEVER DIE :respect: THUNDERDOME :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je ook wat te doen de rest van de avond hier op t topic, opzoeken / nadenken / je eigen kennis van de Thunderdomes op de proef stellen, om er zo achter te komen welke cd's er nog allemaal 'missen' ;)

Maar goed, prettig weekend iedereen, ik ben zelf ook een weekendje weg, kom zondagavond ofzo wel weer een keer thuis aanwaaien 8)
Waarschuw beheerder
@ojawelhoor:
i collect since 1995 thunderdome cds but only the german and dutch series at that moment cause i haven't know something about foreign thunderdomes. since 2001, there i got internet, and until this moment i heard about other thunderdome.

http://www.discogs.com/release/1454079

this one i mean...

yes id&t 94 is fucking rare too. i know. its a neverending dream a COMPLETE thunderdoem collection i think no one has ALL.
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/59155644.jpg[/img]
Ook nieuw binnen vandaag :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kapitein Zuipschuit op vrijdag 23 januari 2009 om 18:00:
ik zie slechts 1 cd die ik nog mis

ook meer van dezelfde dan ? met verschillende barcodes/ boekjes etc...
Waarschuw beheerder
donateur
trouwens vandaag wat nieuws binnen gekregen, thunderdome 8 spiegel :)

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/59161307.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jsp:bier: op vrijdag 23 januari 2009 om 20:29:
trouwens vandaag wat nieuws binnen gekregen, thunderdome 8 spiegel

hmmz ik had met diezelfde persoon ook een deal op die spiegel,betaald en al....bijna zeker dat ik genaaid ben of hij moet er meerdere hebben liggen,aangezien het geen orgineel thunderdome item is.

Heb jij toevallig een adres van die persoon?
Pb het me maar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P-T-W op vrijdag 23 januari 2009 om 21:25:
hmmz ik had met diezelfde persoon ook een deal op die spiegel,betaald en al....bijna zeker dat ik genaaid ben of hij moet er meerdere hebben liggen,aangezien het geen orgineel thunderdome item is.

dat is zuur ja, hopen dat hij er meer heeft dan, wel de moeite waard iedergeval, echt een mooi ding :)

Uitspraak van P-T-W op vrijdag 23 januari 2009 om 21:25:
Heb jij toevallig een adres van die persoon?

nee alleen betaalgegevens
Waarschuw beheerder
Heb het adres al achterhaald,voordat ik bij hem op de stoep sta geef ik hem eerst nog wel de kans geld terug te storten of de spiegel te leveren,liefst het laatste :)
wanneer en hoeveel heb jij hem ervoor betaald vast meer dan mij aangezien jou bod al op 30.- stond toch ?
Waarschuw beheerder
heb een paar ouwe flyers op ebay gezet van thunderdome misschien iets voor jullie???

ze zijn erg oud , oa thunderdome !!

bied maar , gewoon zoeken op thunderdome!

start bod 1€
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P-T-W op vrijdag 23 januari 2009 om 22:57:
wanneer en hoeveel heb jij hem ervoor betaald vast meer dan mij aangezien jou bod al op 30.- stond toch ?

6 dagen geleden ongeveer, had 2 spiegels voor 55 euro gloof ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jsp:bier: op vrijdag 23 januari 2009 om 20:29:
trouwens vandaag wat nieuws binnen gekregen, thunderdome 8 spiegel :)

It talked to the guy. It's not ID&T official, you can do it in the specialty shops with any picture. But it's a funny item.

Uitspraak van Kapitein Zuipschuit op vrijdag 23 januari 2009 om 18:36:
also looking for megamix 97 , spanisch 20 , and the korean ? never seen it :)

Check Discogs, I have added it.

Uitspraak van Chrizzz84 op vrijdag 23 januari 2009 om 17:50:
latest pic from my TD cds...

You have done a good job man. 97 megamix, australian tour and you're done with the "different" thunderdomes. Then it's the country releases and variations. :)

Uitspraak van Chrizzz84 op vrijdag 23 januari 2009 om 18:17:
there are not many thunderdomes i miss. i think the rarest should be the spanish TD 20...megamix 97 and thunderdome 98 korea...should be fucking hard to get them.

Spanish 20? Guess Remko made a good deal with me then. But I would not consider it the rarest, but hard to find, yes. Thunderdome Korea, also the first time I saw it, but time will tell (but I agree it must be rare). 97 Megamix no comment, and you miss australian tour also, those 2 for me are some of the hardest.

Uitspraak van Chrizzz84 op vrijdag 23 januari 2009 om 18:46:
yes i know but the represses are no problem...don't know why i haven't bought them. they are not rare.

same here, too lazy... too boring perhaps.

Uitspraak van Chrizzz84 op vrijdag 23 januari 2009 om 18:53:
yes id&t 94 is fucking rare too. i know. its a neverending dream a COMPLETE thunderdoem collection i think no one has ALL.

ID&T 1994 and ID&T 1997 I admit they are hard. I took me much time to get ID&T 1994, but worth it. I know somebody in this forum was lucky a few days ago. :)
As for a complete Thunderdome CD collection... well, if you count "different" CDs, possible. Unless something I don't know was released, I know 2 people who have it... ;) eheheh. If you count all the countries + small variations/errors, I think no one completed it, it's almost like the flyer collection.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
my first coming project is td 9,10 megamix :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kapitein Zuipschuit op vrijdag 23 januari 2009 om 18:59:
ok toch een koreaanse td cd

Dat kan toch eigenlijk helemaal niet. De Thunderdome Hardcore Rules The World is uitgekomen in 1999, dan kan het toch niet zo zijn dat deze in een ander land 1 jaar later uitkomt????

De franse versie, duitse versie zijn ook allemaal in 1999 uitgekomen..
Erg vreemd dat deze versie dan uitgekomen is in een geheel ander jaar...
Waarschuw beheerder
wie zocht mysteryland "94 vhs ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chrizzz84 op vrijdag 23 januari 2009 om 17:50:
latest pic from my TD cds...

mooie collectie:d
ik moet ook nog maar een fotos maken van mijn rek:p
want er is veel bij gekomen vanaf de vorige fotos:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jsp:bier: op vrijdag 23 januari 2009 om 17:57:
176 cd's is ook meteen alles denk ik

nog lange niet...
ik heb al een flink pak liggen wat ie niet heeft dus...helaas:D
Uitspraak van Chrizzz84 op vrijdag 23 januari 2009 om 18:46:
they are not rare.

some of them arer not avaleble any more in most stores...the number you cant even order
any more simply becourse most cant deliver any more...thats just my experieence

Uitspraak van actief op zaterdag 24 januari 2009 om 04:24:
Guess Remko made a good deal with me then.

I bought it for 30 eu on discogs...havent recieved it yet..maybe nex week..
Waarschuw beheerder
[img width=400 height=300]http://i2.ebayimg.com/07/i/001/2d/49/602a_1.JPG[/img]

flyer , now on ebay
Waarschuw beheerder
Vinyl:

Holy Noise - Organised Crime (1991) * = misdruk in de tracklist
Explosion 01 - Dopey Clay
Pressure Under - Liqiud Red: For Your Eyes e.p.
Conform 05 - Gaetek - Last three mounts
Energized Frankfurt records - Space Frog feat. Grim Reaper: I Feel Ur Pain
Trip-O-Matic records - Dreamweaver: Zombies
Karma - Everyone
Bonzai records - Neutron
Bonzai records - Power vinyl 3
Platinum - Inspiration

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/59189425.jpg[/img]

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/59189454.jpg[/img]

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/59189484.jpg[/img]

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/59189512.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
he p-t-w ik zou wel enkele flyers uit je collectie willen overnemen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 januari 2009 om 12:29:
Dat kan toch eigenlijk helemaal niet. De Thunderdome Hardcore Rules The World is uitgekomen in 1999, dan kan het toch niet zo zijn dat deze in een ander land 1 jaar later uitkomt????

De franse versie, duitse versie zijn ook allemaal in 1999 uitgekomen..
Erg vreemd dat deze versie dan uitgekomen is in een geheel ander jaar...

ID&T must have contacted them later to do the CD. But the label is one of the most known of South Korea, and the CD is offiically licensed.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 24 januari 2009 om 14:39:
ID&T must have contacted them later to do

dont forget in countries like these copyright mostly says:lets make some copys
and make some money on them....
It with rolex catier with watches
eavery other sports mark..ect ect...
they wil just print anything to convince people its real and licensed..
so dont be to sure unless its officially anounced bij ID&T or thunderdome itsselve...
Also:if it was real there would be probly other td cd released as wel over there..
reason:its done like that in each and eavery other country like that...
that my thought about it..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NLLeeuw op zaterdag 24 januari 2009 om 15:07:
they wil just print anything to convince people its real and licensed..
so dont be to sure unless its officially anounced bij ID&T or thunderdome itsselve...
Also:if it was real there would be probly other td cd released as wel over there..

In this case would be hard, every release by this label, from Modern Talking, U2 and other larger bands is licensed and collectors of those items have it as original. I doubt they would have any interess in making forgeries of thunderdome at all. Specialy in 2000...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik moet eerlijk toegeven dat jullie mooie collecties hebben. (Y)
Ik ben niet zo van het geld, maar als ik es iets wil ruilen laat ik het weten. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 24 januari 2009 om 15:23:
In this case would be hard, every release by this label, from Modern Talking, U2 and other larger bands is licensed and collectors of those items have it as original. I doubt they would have any interess in making forgeries of thunderdome at all. Specialy in 2000...

En toch blijft het vreemd. Thunderdome Hardcore rules the world is zelfs in 1998 gereleased, dus waarom zou een voor ons onbekend label toestemming krijgen van ID&T om 2 jaar later deze cd uit te brengen. ID&T gaat toch geen 2 jaar oude muziek promoten in het buitenland als nieuw, dan zouden ze toch gewoon de cd daar promoten die ook hier gereleased gaat worden...

Op de voorkant van de cd staat zelfs arcade???? Dan is die cd toch ook uitgebracht door Arcade en niet door Seoul Records??????
Beetje vaag en vreemd allemaal, en laten we eerlijk zijn, er zijn zoveel verzamelaars hier in Nederland daar waar Thunderdome is ontstaan, waarom wist er dan geen enkele Nederlander van deze cd??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jsp:bier: op vrijdag 23 januari 2009 om 17:57:
176 cd's is ook meteen alles denk ik

Hoe kom je aan 167 want die tel ik niet?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 januari 2009 om 19:33:
176

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 januari 2009 om 19:33:
167

:S

dronken :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 januari 2009 om 19:27:
En toch blijft het vreemd. Thunderdome Hardcore rules the world is zelfs in 1998 gereleased, dus waarom zou een voor ons onbekend label toestemming krijgen van ID&T om 2 jaar later deze cd uit te brengen. ID&T gaat toch geen 2 jaar oude muziek promoten in het buitenland als nieuw, dan zouden ze toch gewoon de cd daar promoten die ook hier gereleased gaat worden...

Op de voorkant van de cd staat zelfs arcade???? Dan is die cd toch ook uitgebracht door Arcade en niet door Seoul Records??????
Beetje vaag en vreemd allemaal, en laten we eerlijk zijn, er zijn zoveel verzamelaars hier in Nederland daar waar Thunderdome is ontstaan, waarom wist er dan geen enkele Nederlander van deze cd??

Thunderdome hardcore rules the world was edited in early 1999 (see the CDs) - also when I got mine from Germany back then.
Even the Australian editions have Arcade written on them and they were distributed by others like Dance Pool and Sony.
And as for Seoul Records:
Seoul Records is the nationally well-known Korean record company which holds the biggest distributor market share in the off-line music market in South Korea. Seoul Records became a subsidiary of the prominent market leader in developing new mobile techniques, SK Telecom.

Don't think they need to make fake thunderdome cds... :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jsp:bier: op zaterdag 24 januari 2009 om 21:16:
dronken

eerder een typfout, maar die slaat de plank niet zo mis als deze telfout :)

Maar hoe kwam je nu aan die 176?
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=768 height=576]http://www.pic-upload.de/23.01.09/s4neui.JPG[/img]

[img width=768 height=576]http://www.pic-upload.de/23.01.09/uz87y8.JPG[/img]

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 januari 2009 om 14:18:
Maar hoe kwam je nu aan die 176?

aan de hoeveelheid cd's die op deze foto staan, maar zijn er 177 zie ik nu ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zie maar 133 THUNDERDOME cd's

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mrboom op zondag 25 januari 2009 om 17:29:

Indeed. Plus some ID&T singles are nice releases thunderdome-related. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mrboom op zondag 25 januari 2009 om 17:29:

Dat bedoel ik, de megamixes worden in dit geval dubbel geteld en school editions. Daarbij zijn de ID&T cd's nog geen Thunderdome cd's.

Uitspraak van actief op zaterdag 24 januari 2009 om 04:24:
Spanish 20? Guess Remko made a good deal with me then

I received it today. Thanks again..
Waarschuw beheerder
Thunderdome, Happy Hardcore, Eathquake, Terrordrome .... ~100 Cassettes

Start will be the 12th feb and end is the 22nd feb. auctions will end between 5PM – 9PM

Posters and flyer will be for sell a few weeks later.

[img width=640 height=480 cacheid=001051f7002d293b6d5c0a221a026cae3a]http://myalbum.miyoo.de/Speedcore_junkie/7/1/13107/440x390_v/2108042/2008_05290076.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=001051f8002d293f3b8a2a4b1a026cae3a]http://myalbum.miyoo.de/Speedcore_junkie/7/1/13107/440x390_v/2108041/2008_05290072.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=001051f9002d294006bcfb241a026cae3a]http://myalbum.miyoo.de/Speedcore_junkie/7/1/13107/440x390_v/2108044/2008_05290067.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=001051fa002d2941727c270c1a026cae3a]http://myalbum.miyoo.de/Speedcore_junkie/7/1/13107/440x390_v/1900147/2007_12130074.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=001051fc002d29425e3cacda1a026cae3a]http://myalbum.miyoo.de/Speedcore_junkie/7/1/13107/440x390_v/1900141/2007_12130066.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=001051ff002d29448988d45d1a026cae3a]http://myalbum.miyoo.de/Speedcore_junkie/7/1/13107/440x390_v/1900145/2007_12130072.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=00105201002d2948c00a03c31a026cae3a]http://myalbum.miyoo.de/Speedcore_junkie/7/1/13107/440x390_v/1900142/2007_12130067.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nice stuff, 500.- i give you ;)
Waarschuw beheerder
i should wish you all greetz from olav. he has nice weather in austria and a lot of fun in the snow
Waarschuw beheerder
donateur
Time to visit his home and make your own collection a little more complete O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VR!DZ op maandag 26 januari 2009 om 19:14:
Time to visit his home and make your own collection a little more complete

wanneer jij bij zijn huis jou collectie bijeen raapt trek ik jou huis leeg ;)
incl die meid van je :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P-T-W op maandag 26 januari 2009 om 19:25:
incl die meid van je

welke meid van me? :/
Waarschuw beheerder
Op je profiel foto,ma zie net dat je geen relatie hebt.... dan ist ook niet de moeite ;)

Artiest Lenn
Waarschuw beheerder
veel oude posters van thunderdome en andere feesten van vroegah for sale..
check mijn album!!! :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P-T-W op maandag 26 januari 2009 om 19:59:
Op je profiel foto,ma zie net dat je geen relatie hebt.... dan ist ook niet de moeite

Dan alsnog, ben niet zo gediend van dergelijke onrespectvolle/denigrerende taal tegenover vriend(inn)en van me door 'onbekenden', ook al was t grappig bedoeld.. je hebt grappig en je hebt grappig.. Denk dat jij er ook niet zo blij van wordt als iemand zoiets zegt over een goede vriendin van jou of wel? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VR!DZ op maandag 26 januari 2009 om 20:10:
Dan alsnog, ben niet zo gediend van dergelijke onrespectvolle/denigrerende taal tegenover vriend(inn)en van me door 'onbekenden', ook al was t grappig bedoeld.. je hebt grappig en je hebt grappig.. Denk dat jij er ook niet zo blij van wordt als iemand zoiets zegt over een goede vriendin van jou of wel?

mij een rotzorg toch wat er wordt gezegt over andere
Waarschuw beheerder
donateur
iemand interesse in een pengo slipmat?
hij is trouwens van een soort schuimrubber ipv dat vilt wat je normaal ziet ;)

[img width=960 height=720 cacheid=00105237002d299f8d07aa9d1a026cc6d8]http://i44.tinypic.com/18i1ld.jpg[/img]

heb trouwens nog niets gehoord over de cdtjes bij midtown, dus neem aan dat ze daar nog mee bezig zijn, zodra ik wat weet dan post ik het eerst hier ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P-T-W op maandag 26 januari 2009 om 20:15:
mij een rotzorg toch wat er wordt gezegt over andere

Dat idee had ik eerst dus ook, maar merk toch wel dat bepaalde uitspraken over bepaalde dierbare mensen voor me toch niet door de beugel kunnen.. Voel ik me toch geneigd om er even voor op te komen.

Maar goed, het gaat hier verder over spullen aan elkaar verpatsen/aansmeren..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-T-W op maandag 26 januari 2009 om 18:00:
Nice stuff, 500.- i give you

sorry ma zelf zijt ge gene goedkope, en dit zou ge voor 500 willen kopen? :d

denk da hij meer als het dubbele hier voor krijgt !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van UneXisT Rs op maandag 26 januari 2009 om 23:08:
sorry ma zelf zijt ge gene goedkope, en dit zou ge voor 500 willen kopen? :d

denk da hij meer als het dubbele hier voor krijgt !

i think the same.
i get 200 € for the korean thunder HRTW

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Speedcore_junkie op dinsdag 27 januari 2009 om 14:35:
i think the same.
i get 200 € for the korean thunder HRTW

You will sell it? (dumb offer, but good for you)
Artiest Floater
Waarschuw beheerder
ik heb ook nog een paar cds/video's/en vinyltjes te koop
misschien dat ik iemand hier er blij mee kan maken

in de stylen

- house
- techno
- hardcore
- trance
- hardstyle
- drum'n'bass'

enz enz

hier kun je de lijst vinden met de prijzen en de staat

voor mijn partyflock vrienden kan ik misschien nog wel wat korting geven ;)

http://www.discogs.com/sell/list?seller=slager2

orders kunnen eventueel via pb
laatste aanpassing