ik hoor wel eens van vrienden om me heen dat een reactie van een vrouw is als ze een blauwtje loopt bij een jongen dat ze proberen te doen alsof die jongen niet helemaal normaal is en alsof hij homo is omdat normaal elke jongen haar wel wil. Wat vinden jullie daar nou van? Het moet toch geaccepteerd worden als er iemand geen seks wil?
het moet niet mogen
Ja bij jou zal het vaak andersom zijn hihi
ik
is
niet
normaal
homo
en
ik
wil
geen seks
Gast je bent niet goed
o jeetje dat is inderdaad grappig zeg, dat zulke dingen kunnen gebeuren, meestal zijn de meisjes degene die jongens af moeten wijzen maar ik besef met dat het ook andersom kan, nooit zo over nagedacht
goh jij bent triest
omdat ze geen nieuwe meer kunnen haleng...
werke voor je centen...
goh jij bent triest
doe normaal man anders kom ik je opzoeken!
rustig aan man, je begrijpt het leven niet helemaal
Behalve als iemand de laatste heeft opgedronken en het dan niet verteld en iedereen boos is omdat ze geen nieuwe meer kunnen haleng...
Wie haalt er nou te weinig SB in huis!?
zielepoot nu durf je niet meer he, kom me dan in elkaar slaan zoals je in dat prive bericht zei!
zielepoot nu durf je niet meer he, kom me dan in elkaar slaan zoals je in dat prive bericht zei!
baal d'r nog steeds van dat je mijn zusje destijds hebt gebeft, ik neem je nog wel eens flink te grazen jij
Wat heeft dat met openingstijdeng te makeng?
goed....
Oeh, rellen
beetje weinig rellen nu eigenlijk...
ff olie op t vuur gooien
ik heb wel t nummer van zn moeder... ook goed?
ff olie op t vuur gooien
geef d'r nummer maar dan neuk ik er effe!
ik heb wel t nummer van zn moeder... ook goed?
baal d'r nog steeds van dat je mijn zusje destijds hebt gebeft
Hoezo?
Wou jij de eerste zijn?
ik neem je nog wel eens flink te grazen jij
Ga je hem anaal nemen?
ik hoor wel eens van vrienden om me heen dat een reactie van een vrouw is als ze een blauwtje loopt bij een jongen dat ze proberen te doen alsof die jongen niet helemaal normaal is en alsof hij homo is omdat normaal elke jongen haar wel wil.
best lange zin vind je niet niet?