Partyflock

Forumonderwerp · 972300
1 volger · 78941x bekeken
Betreft: evenement: Trance Energy, zaterdag 23 februari 2008 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Aangezien de vorige topic van iemand anders te vroeg aangemaakt was, en er gezegd werd door webmasters kom in aug/sept. maar terug..is ie hier dan! De Trance Energy topic 2008.
Na een knalfeest 3 maart jl. zullen veel liefhebbers alweer aan het aftellen zijn naar dit feest.
Gooi hier alles neer wat met het feest te maken heeft, je persoonlijke line up en andere wensen, of ga lekker gissen over de datum die binnen nu en 2 maanden toch wel bekend zal zijn.

Ik heb er in ieder geval nu al zin in!

Datum: zaterdag 23 februari 2008
Linkje: Trance Energy
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 13:10:
Gaan we echt aftellen :D... :P

:yes:
Jaha, echt wel :9

Uitspraak van Trancepim op donderdag 31 januari 2008 om 14:57:
wanneer is de time table beschikbaar, week van te voren?

Meestal wel 8)

Uitspraak van Smoorkie op donderdag 31 januari 2008 om 15:19:
:cheer:
zal hem tog missen,
gielen..:(

oefffff, krijg er zin in :9 :cheer:

Uitspraak van Alexander op donderdag 31 januari 2008 om 15:26:
Ohw laat mij daar op een podium dansen :P

Ik doe met je mee :knuffel:

Uitspraak van ][ Tim ][ op donderdag 31 januari 2008 om 17:05:
haha weet ik maar die kun je ook altijd bij je dragen:P

onder je armen, als je dan flink zweet heeft 't tenminste nog 'n soort van toiletfunctie :lol:

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op donderdag 31 januari 2008 om 22:04:
Gewoon rookverbod opheffe

anders zou het dus ook betekenen dat men geen rookmachines meer mag gebruiken, want dat zou dan wel tegenstrijdig zijn, roken mag dan niet, maar dan wel de mensen uitroken met die rookmachines dat kan dan natuurlijk ook niet lijkt me, ik ben zelf geen roker maar vindt het geen probleem als er in de kroeg of op een evenement als TE gerookt wordt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timpie op donderdag 31 januari 2008 om 22:17:
anders zou het dus ook betekenen dat men geen rookmachines meer mag gebruiken, want dat zou dan wel tegenstrijdig zijn, roken mag dan niet, maar dan wel de mensen uitroken met die rookmachines dat kan dan natuurlijk ook niet lijkt me, ik ben zelf geen roker maar vindt het geen probleem als er in de kroeg of op een evenement als TE gerookt wordt.

Je kent ze in Den Haag he ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :9 Gewoon K@@T :lief: op donderdag 31 januari 2008 om 22:15:
zal hem tog missen,
gielen..:(

komt ongetwijfeld als een surprise act ofzo. aloewel hij wel geboekt is in istanbul op de 23ste. dat word hem dus toch niet denk ik.
wel raar dat hij net op de 15tiende editie niet is geboekt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Timpie op donderdag 31 januari 2008 om 22:43:
zucht :p

Ik weet nog steeds niet wat aan te doen :( ...
Wat dát betreft is het maar goed dat het nog 3 weken duurt. Maar...... shit!!! wat kunnen 3 weken lang duren :S:S

:lol: :sweethug:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Timpie op donderdag 31 januari 2008 om 22:17:
ik ben zelf geen roker maar vindt het geen probleem als er in de kroeg of op een evenement als TE gerookt wordt.

ik ook niet, maar in 'n kreog heb ik er toch veeeeeeeeeeeeeeel meer last van las op 'n party :yes:
Voor mij hoeven 't daar niet af te lasten ;-)
Maar 'n kroeg vind ik 'n ander verhaal :bloos:
*sorry voor alle rokers :flower:*

(k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :9 Gewoon K@@T :lief: op donderdag 31 januari 2008 om 22:45:
*sorry voor alle rokers :flower:*

gelukkig stoppen steeds meer, en meer mensen met roken.
Heb ik het idee:) .
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :9 Gewoon K@@T :lief: op donderdag 31 januari 2008 om 22:45:
ik ook niet, maar in 'n kreog heb ik er toch veeeeeeeeeeeeeeel meer last van las op 'n party
Voor mij hoeven 't daar niet af te lasten
Maar 'n kroeg vind ik 'n ander verhaal
*sorry voor alle rokers *

in mijn stamkroeg wordt sinds 01-01-2008 niet meer gerookt en dat vindt ik eerlijk gezegd best wel prettig. in kleinere ruimtes vindt ik het idd minder prettig als er gerookt wordt zoals in een kroeg, op een party als TE is de ruimte dusdanig groot dat het dan wel mee valt.

ik zeg altijd wie niet buiten roken kan, moet maar lekker buiten gaan roken ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Timpie op donderdag 31 januari 2008 om 23:02:
op een party als TE is de ruimte dusdanig groot dat het dan wel mee valt.

juist ja (y)

Uitspraak van Timpie op donderdag 31 januari 2008 om 23:02:
ik zeg altijd wie niet buiten roken kan, moet maar lekker buiten gaan roken ;p

:lol:
Das 'n goeie :yes:

Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op donderdag 31 januari 2008 om 23:04:
Ik kan het wel, mag ik nu binnen roken? ;p

nee :[

:lol:

(k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op donderdag 31 januari 2008 om 23:04:
Ik kan het wel, mag ik nu binnen roken?

nou vooruit alleen nog voor deze editie van TE, tis tenslotte het 15e jubileum van TE, daarna moet je het maar met Den Haag uitvechten ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timpie op donderdag 31 januari 2008 om 23:13:
nou vooruit alleen nog voor deze editie van TE, tis tenslotte het 15e jubileum van TE, daarna moet je het maar met Den Haag uitvechten ;p

Dit jaar mag ook niet :p
Waarschuw beheerder
op grote feesten zoals te valt het inderdaad wel mee.
asl de ruimte maar groot is. maar toch vind ik dat als je het in een kroeg verbied je het op te ook moet verbieden.
Waarschuw beheerder
Duurt me nog veels te lang. :p
Waarschuw beheerder
Nee hoor, wil edwin uit gaan horen. ;)

Waarschuw beheerder
Jullie zitten een potje te ouwehoeren he.... Stop op roken op TE? Haha. waar heb je het over. Daar mwrk je erhelemaal niets van. Asl er ergens in de nieuwe wetgeving een uitzondering gemaakt zou moeten worden, zou het dit soort feesten zijn. En jullie lopen al op de wetgeving vooruit....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 februari 2008 om 01:42:
Stop op roken op TE?

Ik kom met feiten maat ;-) Sinds 1 januari 2008 is het rookverbod in de jaarbeurs al ingegaan..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op vrijdag 1 februari 2008 om 03:13:
Sinds 1 januari 2008 is het rookverbod in de jaarbeurs al ingegaan..

En vanaf 1 juli gaat 't officieel worden ;-)

Uitspraak van Quick op vrijdag 1 februari 2008 om 00:04:
Duurt me nog veels te lang. :p

't zijn toch nog maar :cheer:22 DAGEN TOT TRANCE ENERGY :9:cheer:

Uitspraak van *** O:) Miss Guardian Angel O:) *** op vrijdag 1 februari 2008 om 00:09:
jij wil me gewoon veel eerder zien :lol: Dat is het hele eieren eten :P

Ik iig wel 8)

(k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :9 Gewoon K@@T :lief: op vrijdag 1 februari 2008 om 08:36:
Uitspraak van ' Deadmau5 Groupie B) op vrijdag 1 februari 2008 om 03:13:
Sinds 1 januari 2008 is het rookverbod in de jaarbeurs al ingegaan..

Oh.. dus je mag niet roken? Dat wordt lastig voor héél wat vrienden van mij!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :9 Gewoon K@@T :lief: op donderdag 31 januari 2008 om 22:15:
onder je armen, als je dan flink zweet heeft 't tenminste nog 'n soort van toiletfunctie

jak kaatje die dingen stinken man

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op vrijdag 1 februari 2008 om 03:13:
Ik kom met feiten maat Sinds 1 januari 2008 is het rookverbod in de jaarbeurs al ingegaan..

ik heb naar gevraagt maar ze kunnen het niet verbieden op zo' groot feest
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 februari 2008 om 09:13:
ik heb naar gevraagt maar ze kunnen het niet verbieden op zo' groot feest

't is hun locatie, daar kunnen ze opzich doen waar ze willen.. :p

Waarschuw beheerder
Over zes maanden gaat het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport een horeca-rookverbod invoeren. De horeca was lange tijd uitgezonderd van deze verplichting, maar per 1 juli 2008 wordt ook de hele horeca rookvrij. Dit verbod heeft ook gevolgen voor de evenementen die door ID&T worden georganiseerd, daarom willen wij jou als bezoeker van onze evenementen alvast zo goed als mogelijk informeren. Alhoewel er nog veel onduidelijkheden zijn, hieronder een aantal punten die inmiddels bekend zijn.

- Minister Klink heeft aangegeven dat binnen horeca gelegenheden niet gerookt mag worden (met uitzondering van speciale rookruimten), en buiten op het terras wel;
- De rookruimten worden niet 'uitsluitend', maar wel 'speciaal' voor het roken van tabaksproducten bestemd, wat betekent dat in een rookruimte in de horeca alles is toegestaan (roken, eten, drinken, dansen) met uitzondering van bedienen door het bedienend personeel;
- Aan rookruimten zullen geen verdere eisen (minimum aantal m2, speciale afzuiging etc.) worden gesteld;
- Ook voor tabaksspeciaalzaken zal vanaf 1 juli 2008 gaan gelden dat roken alleen is toegestaan in speciale rookruimten;
- het roken in coffeeshops wordt ook alleen toegestaan in speciale rookruimten;
- Het voorgenomen verkoopverbod in instellingen voor kunst en cultuur zal worden teruggedraaid;
- Het rookverbod in de horeca wordt, zoals gepland, per 1 juli 2008 ingevoerd en zal worden vergezeld van een bewustmakingscampagne
- Privé = privé. Het rookverbod geldt niet op privé locaties zoals thuis, in de auto, ed.
- Er wordt (vooralsnog) geen onderscheid gemaakt tussen de verschillende horeca locaties; voor een café, discotheek en binnen evenement gelden dezelfde regels.
- Buiten mag gerookt worden, bijvoorbeeld op festivals.
De komende periode gaan wij in overleg met diverse locaties en onze partner British American Tobacco om zodoende tot een passende oplossing te komen voor zowel de rokers als niet-rokers tijdens de evenementen.
Het aanstaande rookverbod roept nu veel vragen op, maar deze proberen we de komende periode beantwoord te krijgen. Zodra er meer bekend is, horen jullie dit van ons. Indien jullie vragen hebben over het aanstaande rookverbod tijdens onze evenementen, kunnen jullie deze sturen naar info@id-t.com onder vermelding van 'rookverbod'.

Waarschuw beheerder
Heb liever dat iedereen paft,dan ruik je die zweet lucht niet zo:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 februari 2008 om 09:15:
- De rookruimten worden niet 'uitsluitend', maar wel 'speciaal' voor het roken van tabaksproducten bestemd, wat betekent dat in een rookruimte in de horeca alles is toegestaan (roken, eten, drinken, dansen) met uitzondering van bedienen door het bedienend personeel;

Opzich zou er dan nog overal gerookt kunnen worden, ze bedienen niet echt eigenlijk :o Alleen beetje achter bar staan..

Waarschuw beheerder
gewoon roken denk je nu echt dat ze daar op gaan lette tussen 30.000 man
Waarschuw beheerder
nou we zitten nu eindelijk in de goede maand
nu kan het aftellen echt beginnen :cheer:

Waarschuw beheerder
Dag Fasco,

[quote]Het rookverbod gaat in Juli 2008 van start, dit houdt in dat er tijdens Trance Energy in de Jaarbeurs gewoon gerookt mag worden...over de verdere ontwikkelingen aangaande het rookverbod houden wij jullie op de hoogte via onze website.

Veel plezier alvast de 23e

grt
Manon
ID&T

dit mailtje kreeg ik net terug van id&t
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 februari 2008 om 11:56:
dat was het toch wel hoor hahaha

Zet mij geen 2 uur zonder sigaretten als ik wakker ben, benk binne de korste keren chagie :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op vrijdag 1 februari 2008 om 11:57:
Zet mij geen 2 uur zonder sigaretten als ik wakker ben, benk binne de korste keren chagie

hahah mij ook niet :P

http://www.youtube.com/watch?v=ayZGZ2NSxs4