Partyflock

Forumonderwerp · 972274
Er kan weer gehakt worden in Haarlem!

Better & Harder events organiseert namelijk weer een klein hardcorefeestje in Noord-Hollands hoofdstad.
Reden van dit feest is namelijk dat de organisatie alweer twee jaar bestaat. Dit konden ze natuurlijk niet onopgemerkt voorbij laten gaan en daarom is er speciaal voor hardcoreliefhebbend Haarlem (e.o.) een line up neergezet waar je u tegen zegt.

Denk maar eens aan Bass-D, Chosen Few, Bountyhunter of Endonyx. Maar geen Haarlemse hardcore zonder de ondertussen al legendarische locale held en heldin John Bass en Rheeza.

Deze verjaardag zal plaatsvinden in Club Delirium te Haarlem waar ze enkele weken geleden een top editie van 'Mug the city' neer wisten te zetten.

Alle informatie is terug te vinden op:
https://partyflock.nl/party/104162:Better_harder

Groetjes en tot op onze verjaardag!

Better & Harder crew
laatste aanpassing

Uitspraak van actief op zaterdag 13 oktober 2007 om 19:40:
1000 bpm strobo op dat gezicht:[

Bel jij de ambulance, of ga je met zo'n zonnebrillenkraampje voor de deur zitten :lol:
Wanneer valt er weer wat te hakken dan in Haarlem?
Artiest {SHOWLIST artist 88940, 7050}
16 nov en 7 dec ;)

En The Chosen Few speelt 16 nov in de del oftewel op Better-Harder :lol:
Word er zaterdag denk je gehakt in de lichtfabriek??
Ik denk het niet, maar heb hem wel in me agenda gezet dankzij jou :P
Lichtfabriek stopt waarschijnlijk in 2008, best jammer want vind het echt een vette locatie :'(
Uitspraak van RHEEZA op woensdag 31 oktober 2007 om 10:12:
Ik denk het niet, maar heb hem wel in me agenda gezet dankzij jou
Lichtfabriek stopt waarschijnlijk in 2008, best jammer want vind het echt een vette locatie

Echt? Wat is daar de reden voor dan ?:o
Nou de gemeente is toch weer zo druk met huizen bouwen daar...
Dus wanneer daar mensen komen te wonen krijgt de lichtfabriek weer te kampen met JAWEL DAMES EN HEREN..."geluidsoverlast"
Maar omdat ze het niet mogen slopen (monument), gaan ze er een restaurant van maken ofzo...ik weet niet zeker of het specifiek een restaurant is. Maar goed er speelt op t moment dus genoeg daar.

Dit is wat ik gehoord heb, we zijn zelf natuurlijk ook in de weer geweest met ze. Dus jah... maar helemaal zeker is het niet.
Dat merken we vanzelf....

Vind het wel schraal, onze (Haarlems) enige echte grotere locatie en ja hoor waarom niet...pleur maar dicht die zooi er is hier tenslotte al zoveel te doen he :rot:
laatste aanpassing
De tering, leiers... Dan moeten ze er maar voor gaan zorgen dat er een net-zo-mooie locatie komt in haarlem, liefst int centrum jwt
Ja, maar beter in de Waarderpolder want dan heb je weinig gezeur met omwonenden, nog ff en ik ga zelf de eerste heipalen slaan :[ haha
ja misschien wel beter idd
achterin de waarderpolder staan wat panden leeg, zo nu en dan is daar wel is een kraakfeesie, misschien is dat wat?
want alleen 't patro en de stalker komt zo langzamerhand ook wel me strot uit :rot:
Uitspraak van Mr. Cosovic op woensdag 31 oktober 2007 om 13:31:
achterin de waarderpolder staan wat panden leeg, zo nu en dan is daar wel is een kraakfeesie, misschien is dat wat?

Ik zal eens gaan kijken daar dan 8) Maar ja om nou een feest te gaan geven daar voor 300 á 400 man zonder vergunning is ook een beetje vragen om problemen he :P

Ik bedoel de del houden we erin, want we vinden het wel leuk zo'n haarlems onderonsje :lol:
laatste aanpassing
Uitspraak van RHEEZA op woensdag 31 oktober 2007 om 14:58:
Ik zal eens gaan kijken daar dan Maar ja om nou een feest te gaan geven daar voor 300 á 400 man zonder vergunning is ook een beetje vragen om problemen he

Klopt, maar dat mocht de pret nooit baten:no:

Uitspraak van RHEEZA op woensdag 31 oktober 2007 om 14:58:
Ik bedoel de del houden we erin, want we vinden het wel leuk zo'n haarlems onderonsje laatste aanpassing 31 oktober 2007 14:59

Heb een hekel aan de Del eigenlijk, tenzij er wat te hakkuh valt:P

Ga liever naar 't Patro op een zaterdavond, jij niet?
Uitspraak van Mr. Cosovic op woensdag 31 oktober 2007 om 15:09:
Heb een hekel aan de Del eigenlijk, tenzij er wat te hakkuh valt

Ga liever naar 't Patro op een zaterdavond, jij niet?

uuuuuhm tjah..vroeger had ik een hekel aan de Del omdat je er een pasje nodig had, en de portiers eruit zagen alsof ze weken niet gegeten hadden en je op wilden vreten dus ging er nooit heen. Ben er destijds ook maar 1x geweest. :P

maar nu..Top apparatuur en het geluid wordt ook maar Better & Harder :P .
De beveiliging is relaxter (op drugs en ID beleid na) wat ik ECHT SUPER belangrijk vind, want ik heb een bloedhekel aan agressieve portiers :P

maar ik begrijp je punt wel, het is wat je zelf al zegt 8) ;
Uitspraak van Mr. Cosovic op woensdag 31 oktober 2007 om 15:09:
tenzij er wat te hakkuh valt

En die keren dat er wat te hakken valt zit het vol en is het toch gezellig en daar gaat het om toch?
Uitspraak van RHEEZA op woensdag 31 oktober 2007 om 15:49:
uuuuuhm tjah..vroeger had ik een hekel aan de Del omdat je er een pasje nodig had, en de portiers eruit zagen alsof ze weken niet gegeten hadden en je op wilden vreten dus ging er nooit heen. Ben er destijds ook maar 1x geweest.

maar nu..Top apparatuur en het geluid wordt ook maar Better & Harder .
De beveiliging is relaxter (op drugs en ID beleid na) wat ik ECHT SUPER belangrijk vind, want ik heb een bloedhekel aan agressieve portiers

Vroeger kwam ik er elke vrijdag:P jwt happy hours :D Als een balletje naar huis om 5 uur 'smiddags....TOP

Ik kon die portiers ook nooit uitstaan idd :no: kwam vroeger ook geregelt niet binnen omdat ik idd geen pasje had, schijttent :P

Nu was ik er laatst, maareee de gemiddelde leeftijd gaat nou niet echt bepaald omhoog he? Jezus me zussie had daar zo rond kunnen lopen

Ga je wel eens naar 't Patro?
Uitspraak van Mr. Cosovic op woensdag 31 oktober 2007 om 16:42:
Jezus me zussie had daar zo rond kunnen lopen

Daar is de Del officieel toch ook voor bedoeld :lol:

Uitspraak van Mr. Cosovic op woensdag 31 oktober 2007 om 16:42:
Ga je wel eens naar 't Patro?

:yes: 8)
Uitspraak van RHEEZA op woensdag 31 oktober 2007 om 16:57:
Daar is de Del officieel toch ook voor bedoeld

Jij bent 23, drie jaar ouder dan ik, en jij voelt je niet oud daar? :rot:

Patroo vind ikaltijd ezellig, veel bekenede etc (Y)
Ben er al een tijdje niet meer geweest, aankomende weekenden ook niet. Weer ff wachten tot Luxlife, Spektrum of Electrotrash weer komt, altijd lache!

En wie weet ook zomaar nog ff een Oldstyle Rave Classicje tussendoor, maar denk 't niet :P
Johny Walker in the house?
Uitspraak van ZHo3Rd op donderdag 1 november 2007 om 00:05:
Johny Walker in the house?

Ik weet niet of ie komt :[

Uitspraak van Mr. Cosovic op woensdag 31 oktober 2007 om 17:00:
Jij bent 23, drie jaar ouder dan ik, en jij voelt je niet oud daar?

whehe als ik op stap zou gaan maybe wel jah, maar we organiseren dus dan ligt het denk ik wel anders + dat ik 80% wel ken zo ongeveer als daar hakkuh is :yes:

Maar mij zal je bijv nooit meer in de muprhey's ofzo zien DAAR voel ik me pas oud
Uitspraak van Mr. Cosovic op woensdag 31 oktober 2007 om 17:00:
Patroo vind ikaltijd ezellig

Idem dittttttoooooooooo :[ (Y)
Uitspraak van RHEEZA op vrijdag 2 november 2007 om 16:10:
whehe als ik op stap zou gaan maybe wel jah, maar we organiseren dus dan ligt het denk ik wel anders + dat ik 80% wel ken zo ongeveer als daar hakkuh is

Haha das idd anders, dus dankzij jou zijn ook die irritante uitsmuiters deruit getieft? :P

Maar mij zal je bijv nooit meer in de muprhey's ofzo zien DAAR voel ik me pas oud

Daar voel je je op 16-jarige leeftijd al te oud :lol:

Morgen lichtfabriek dus ?
Uitspraak van Mr. Cosovic op vrijdag 2 november 2007 om 16:20:
dus dankzij jou zijn ook die irritante uitsmuiters deruit getieft?

whehe nee dat niet, die er nu staan zijn wel relaxt hoor, je moet alleen normaal doen das alles. Als je geen ID bij je hebt wordt je geweigerd. Iedereen weet dat je id op zak moet hebben dus jah.. en als je te jong bent wordt je ook geweigerd, als je gaat vechten ook en als je te naar de klote bent wordt je ook verwijderd en als je betrapt wordt op drugs ook. Maar jah dat zijn de regels zo face it...

Ik zou ook echt niet ergens lekker een feest kunenn organiseren als portiers te agressief zijn at werkt gewoon niet relaxt :no:

Uitspraak van Mr. Cosovic op vrijdag 2 november 2007 om 16:20:
Morgen lichtfabriek dus ?

:cheer: ooooooooehyeaaah :[ ff lekker housen daaro :[

Zo ga nu ff hardstylen de Del w8 op me vanavond :yes: (anders kunen ze niet beginnen, aangezien ik moet openen :O )

Fijn weekend allemaal!! :bier:
Delirium :'(
Uitspraak van RHEEZA op vrijdag 2 november 2007 om 17:04:
whehe nee dat niet, die er nu staan zijn wel relaxt hoor, je moet alleen normaal doen das alles. Als je geen ID bij je hebt wordt je geweigerd. Iedereen weet dat je id op zak moet hebben dus jah.. en als je te jong bent wordt je ook geweigerd, als je gaat vechten ook en als je te naar de klote bent wordt je ook verwijderd en als je betrapt wordt op drugs ook. Maar jah dat zijn de regels zo face it...

Precies, logisch, maar ik had het idd over de oude uitsmijters :kots:
Zo ga nu ff hardstylen de Del w8 op me vanavond (anders kunen ze niet beginnen, aangezien ik moet openen )

Is dat elke vrijdag ofzo? Die harde stylos in de del?
Fijn weekend allemaal!!

Tot morgen :bier:

Uitspraak van bwi op vrijdag 2 november 2007 om 17:10:
Delirium :'(

Idd om te huilen
Uitspraak van RHEEZA op woensdag 19 september 2007 om 12:44:
Niet komen svp en ook niet zeiken aub

Sorry

Deze keer denk ik voer slaan, of misschien ook niet, even kijken wat mijn wederhelft er van zegt:vaag:

In de pebbels of koning ben je pas oud hoor :P
Pebbels nooit geweest, weet niet eens waar dat zit :P
En de koning zit toch aan t Spaarne? Wat eerst 't feestcafé was?

Bij de draaibrug ja, Pebbels zit in het pand waar eerst "De Ruimte" zat.

niet mouwe knallen vind je het kut kom gewoon niet laat ruimte over voor de mensen die het wel leuk vinden.

KNALLUH:bounce:
Uitspraak van actief op dinsdag 6 november 2007 om 22:44:
Pebbels zit in het pand waar eerst "De Ruimte" zat.

ohjah :P de laatste keer dat ik daar geweest ben heb ik er gedraaid met Pavo en MC Blox nog :lol: dus das wel paar jaar terug en toen heette het idd nog de ruimte :P Balletent :[

Wees blij dat we DAAR geen feest geven ;P
we gaan knallen als een beest :[
Wat voor een beest precies?? 8) :smoke:
weet niet of je blij moet zijn met 300 buffels in een delirium? :P
Neushoorns schijnen ook wel cool te zijn namelijk :yes: :P
ik mis een onderbouwing?
Onderbouwing: Men ziet dat neushoorns uren na elkaar kunnen copuleren, en denkt dan dat mannen met dat hulpmiddel tot hetzelfde in staat zouden zijn…
http://www.missio.be/nl/rubrique.php3?id_rubrique=403

Blijft natuurlijk wel een belgisch artikel
lol
laatste aanpassing
Klinkt trouwens wel ranzig, uren na elkaar copuleren.... :s
whe
k herriner me de vorige keer del nog wel, met pavo geloof ik
was pas t laatste uurtje hakkuh, nu weer?
Uitspraak van Das_neusshorrn op donderdag 8 november 2007 om 23:50:
na elkaar copuleren....

wat betekent dat want hield me ook iets ranzigs voor de geest :[

En Kobus er wordt alleen maar gehakt.....maar dan geen buffelgehakt :no: :P
Copuleren = neuken
Dit voor de duidelijkheid, niet ter verranziging van het topic.
Uitspraak van RHEEZA op donderdag 8 november 2007 om 23:54:
n Kobus er wordt alleen maar gehakt.....maar dan geen buffelgehakt

:lol:

Vorige keer was alleen laatste uurtje lache (Y)
Toch wel weer van de partij next time (Y)
Uitspraak van Das_neusshorrn op donderdag 8 november 2007 om 23:57:
Copuleren = neuken
Dit voor de duidelijkheid, niet ter verranziging van het topic.

Gatverdamme :[

Uitspraak van Mr. Cosovic op donderdag 8 november 2007 om 23:59:
Vorige keer was alleen laatste uurtje lache

welke x?