311x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
alle nl/terreur/hardcore oelewapper oprotten van pf
Hardcore houd pf in leven man..
Denk je nu echt dat je volwassener bent als je ' losgaat' op de laatste nieuwe Tiesto Hits
Huh? Nee.
Het gaat om het soort topic wat je opent in dit gedeelte van het forum waardoor ik een beeld krijg van je verstandelijke vermogens.
Maar dat geeft niet, ook onze maatschappij heeft mensen nodig die goed zijn om de gemeentetuintjes te harken.
Waarom mag een hardcoreliefhebber hier niet komen dan?
nog zo'n NL figuur...
je leest verkeerd..
ik hou zelf ook van hardcore, ook al staat het niet bij me favo muziek!
het gaat meer om die rare gasten met die vage namen, en met die breezer profielen zoals de TS
Noisekick - Terreur Boven Alles
Noisekick - Shit From The Underground
Noisekick - Noisekick Op Dreef
Noisekick - Acsess666
Noisekick - Noisekick In Het Circus
Noisekick - Ik Schop U Dood
Noisekick - Jezus Komt Terug
Noisekick - Only Dj Noisekick Will Survive
Noisekick - Stoeptegel Terror
Noisekick - Ultra Violence Hardcore
Noisekick - Shit From The Underground
Noisekick - Noisekick Op Dreef
Noisekick - Acsess666
Noisekick - Noisekick In Het Circus
Noisekick - Ik Schop U Dood
Noisekick - Jezus Komt Terug
Noisekick - Only Dj Noisekick Will Survive
Noisekick - Stoeptegel Terror
Noisekick - Ultra Violence Hardcore
Uitspraak van =H@RDCORE= op donderdag 13 september 2007 om 19:43:
Denk je nu echt dat je volwassener bent als je ' losgaat' op de laatste nieuwe Tiesto Hits
nee losgaan op 1,2,3 stampuhhhh is lekker volwassen
Sinds wanneer is dit HC ?
Volgens mij is dat nog altijd een soort van gare Hardstyle plaat.
Maar k'ben ni zeker heb de track zelf niet.
Uitspraak van berre op donderdag 13 september 2007 om 19:43:
Toch één die het snapt. maarja ben de laatste tijd wat minder actief hier, en wat zie ik , het aantal HC topics hier valt te verwaarlozen !
laatste aanpassing
Uitspraak van =H@RDCORE= op donderdag 13 september 2007 om 19:43:
Huh? Nee.
Het gaat om het soort topic wat je opent in dit gedeelte van het forum waardoor ik een beeld krijg van je verstandelijke vermogens.
Maar dat geeft niet, ook onze maatschappij heeft mensen nodig die goed zijn om de gemeentetuintjes te harken.
Zei iemand die nog geen ' persoonlijke tekst ' kan opmaken
Quote LW's persoonlijke Tekst.
Dus...
Zeg maar wat hier moet staan...
Zeg maar wat hier moet staan...
Uitspraak van Enzyme -Eop donderdag 13 september 2007 om 19:46:
je leest verkeerd..
ik hou zelf ook van hardcore, ook al staat het niet bij me favo muziek!
Ga je maar HARD schamen jij als je er nog niet durft voor uit te komen.
Bang dat iedereen je gaat HATEN
laatste aanpassing
Antwoord: F
alle nl/terreur oelewapper oprotten van pf
F
nog zo'n NL figuur...
Achja denk maar wat je wilt denke
tis alleen een feit..
Ga je maar HARD schamen jij als je er nog niet durft voor uit te komen.
Bang dat iedereen je gaat HATEN laatste aanpassing 13 september 2007 20:07
hahahah prachtig gewoon! vind hardcore plaatjes leuk voor 15 min! dus moet ik het dan gelijk als favo aanvinken?
je bent gewoon een oelewapper
Achja denk maar wat je wilt denke
tis alleen een feit..
bullshit... er staan tegenwoordig meer hardstyle/techno/house feesten in de agenda
Hardcore houdt PF niet in leven.
[albumelement=10491790]{element is niet toegankelijk}
''zonder de hardcore cummunity zou partyflock niet bestaan''
''haal je de hardcore uit partyflock, dan haal je ook gelijk het hart uit de site''
En zonder hart kenne we niet leve togh8)
laatste aanpassing
Heeft ook echt alles met dit topic te maken
Achja discussies moeten er blijven
Achja discussies moeten er blijven
Discussier lekker met die Belg via pb ofzo man, jullie zitten wel op t zelfde niveau
jullie zitten wel op t zelfde niveau
Heeft hij ook havo/vwo?
laatste aanpassing
''haal je de hardcore uit partyflock, dan haal je ook gelijk het hart uit de site''
Geschreven door: Alex van de Hulst,
Das een journalist, die lui noemen alles wat enig sinds op dance music lijkt hardcore,
Laat hem een Jump nummer horen en hij vind het ook hardcore, die weten het verschil echt niet hoor.
Als er bij Awekenings 14 mensen worden opgepakt ivm drugs, staat er waarschijnlijk ook dat t om een hardcore feest ging.
Heeft hij ook havo/vwo?
Als er bij Awekenings 14 mensen worden opgepakt ivm drugs, staat er waarschijnlijk ook dat t om een hardcore feest ging.
Sws raar dat je dat leest, hoeveel mensen zijn daar wel niet geweest? Gaan ze beginnen over 14 mensen die gepakt zijn met drugs..
Nee jij bent een Fries en hij is een Belg
En wat is jou excuus8)?
Geschreven door: Alex van de Hulst,
Ja maar die 2 quotes waren van die Boskamp. Je mag toch aannemen dat iemand die bij die 2 bladen (heeft) gewerkt enigzins kennis van muziek heeft.
wat mij betreft mag het wel eens afgelopen zijn met allemaal die achterlijke terreur in je eur figuren. Allemaal bannen.
Mensen die van hardcore houden en WEL respect voor andere stijlen hebben zijn natuurlijk een uitzondering, daar is niets mis mee.
Das een journalist, die lui noemen alles wat enig sinds op dance music lijkt hardcore,
de uitspraak ''zonder de hardcore community zou partyflock niet bestaan'' is gedaan door mnr. Boskamp.. (nou weet ik niet wie dat is
laatste aanpassing
Sws raar dat je dat leest, hoeveel mensen zijn daar wel niet geweest? Gaan ze beginnen over 14 mensen die gepakt zijn met drugs..
Is idd heel raar, je leest t steeds vaker, Hebben ze mooi weer een excuus om de housescene in een slecht daglicht te zetten.
Zijn genoeg mensen die er gelijk gedachten bij gaan krijgen.
de uitspraak ''zonder de hardcore community zou partyflock niet bestaan'' is gedaan door mnr. Boskamp.. (nou weet ik niet wie dat is) en niet door die journalist..
Had ik idd, niet goed gelezen, mijn fout.
Maar je begrijp best wat ik bedoel.
En wat is jou excuus?
Dat jij dat niet begrijpt zegt alweer genoeg lijkt me..
Hebben ze mooi weer een excuus om de housescene in een slecht daglicht te zetten.
Zijn genoeg mensen die er gelijk gedachten bij gaan krijgen.
Tja en bij van die rock festivals hoor je nooit van wat en daar lopen dr ook echt wel genoeg rond met drugs