Partyflock

Forumonderwerp · 971466

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
UTRECHT-De auto van een ploeg van het RTL-nieuwsprogramma 4 in het land is gisteren vernield in de Utrechtse wijk Kanaleneiland, zegt een woordvoerder van RTL4.

'Een verslaggever en een cameraman waren bezig met een item over een bejaardentehuis dat stelselmatig wordt belaagd door jongeren (10-12 jaar)uit de buurt'.

'Om de problemen een halt toe te roepen is om het bejaardenhuis een hek geplaatst.'

Volgens de zegsman ontstond vervolgens een bedreigende situatie met een groep jongeren. ,,Daarbij zijn de ruiten van de auto van onze ploeg ingeslagen, een camera vernield en een aantal spullen van ons gestolen.

Aanvankelijk reageerde de gealarmeerde politie laconiek, maar nam later de zaak toch serieus. Onze mensen, die zich zeer bedreigd hebben gevoeld, hebben aangifte gedaan.”

www.rtlnieuws.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Colonel Sanders op zaterdag 29 september 2007 om 09:46:
Er staat bij 'voor altijd' :o
Wat the fuck hebben ze gezegd dan?

Tja partyflock is gwoon een extreem -rechtse site waar ze liever GEEN ALLOCHTONEN dulden snappie.

Je mag als allochtoon niks zeggen hier of je hebt al een ban aan je broek :[

Uitspraak van Foltergeist op vrijdag 28 september 2007 om 14:08:
Alleen maar positief, het zou toch te belachelijk zijn dat er rellen komen omdat bepaalde groeperingen via partyflock een flinke discussie wensen te beslissen met een handgemeen.

En wat kan pf beter doen, die paar allochtonen hier op pf beschermen tegen een hele massa of die hele massa beschermen tegen die paar allochtonen?

Wat een flauwekul ook, ik moet de allochtonen in deze discussie gelijk geven.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 14:15:
als de nederlanders iets zeggen krijg je waarschuwing/ban..
en hun komen bijna overal mee weg hier ...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 18:57:
Mij verbannen zal volgens die links gedachte bijna barbaars zijn. Ik wil ook gewoon die omarming en knuffel van links :( "snik"(kel)

Wat is er aan een voetbalwedstrijd waar de scheidsrechter partij kiest?

O :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op zaterdag 29 september 2007 om 20:14:
Tja partyflock is gwoon een extreem -rechtse site waar ze liever GEEN ALLOCHTONEN dulden snappie.

Je mag als allochtoon niks zeggen hier of je hebt al een ban aan je broek

Tja ik heb soms wel eens zowiets gehad van dat ik de admins iets te links vondt.

Balkenende zou zeggen: De een vindt ons te rechts, de ander ons te links, mijn conclusie is dus dat we goed in het midden zitten.

Tja en je weet niet of Dod en die ander gast (en nog eenb stapel vriendjes van hun) zijn verbannen omdat ze wat op de fora hebben gezegd, wellicht is er meer aan de hand wat wij allemaal niet weten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op vrijdag 28 september 2007 om 19:53:
Heb helemaal geen vrienden

zal aan je zelf liggen denk ik?

Waarschuw beheerder

:looser:
nu is het eindelijk ook eens een keer andersom
hoop dat jij de volgende bent (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Colonel Sanders op zaterdag 29 september 2007 om 09:46:
Er staat bij 'voor altijd'
Wat the fuck hebben ze gezegd dan?

Het zou wel de zoveelste tijdelijk ban geweest van die gasten:lol:
En keer komt er dan ook een eind aan en dan denkt de admins van Partyflock en nu maar voorgoed weg ermee:lol:

Artiest {SHOWLIST artist 51895, 49404}
Waarschuw beheerder

jij ben echt een loser kijk fff terug en kijk wie er verbannen zijn om deze dicussie

:loser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Och, och, wat heeft ons meisje het weer moeilijk...met andere woorden: wat doe je hier nog? :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 29 september 2007 om 20:28:
Tja ik heb soms wel eens zowiets gehad van dat ik de admins iets te links vondt.

Balkenende zou zeggen: De een vindt ons te rechts, de ander ons te links, mijn conclusie is dus dat we goed in het midden zitten.

Tja en je weet niet of Dod en die ander gast (en nog eenb stapel vriendjes van hun) zijn verbannen omdat ze wat op de fora hebben gezegd, wellicht is er meer aan de hand wat wij allemaal niet weten.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 september 2007 om 21:11:
nu is het eindelijk ook eens een keer andersom
hoop dat jij de volgende bent (Y)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 september 2007 om 23:51:
jij ben echt een loser kijk fff terug en kijk wie er verbannen zijn om deze dicussie

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 september 2007 om 01:47:
Och, och, wat heeft ons meisje het weer moeilijk...met andere woorden: wat doe je hier nog?

Sarcasme is heel moeilijk te herkennen he?

Of zijn jullie gewoon zo achterlijk?

:lol: wat een mongolen! :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zondag 30 september 2007 om 03:51:
wat een mongolen!

gaan we schelden jongen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Lekker belangrijk, latent travestietje :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 september 2007 om 10:54:
latent travestietje

:lol:

Waarschuw beheerder

Of zijn jullie gewoon zo achterlijk?

wat een mongolen!

dit is echt niet het moment om ff lekker sarcastisch te doen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 29 september 2007 om 20:28:

Ik denk dat dat komt omdat Links over het algemeen de morale 'high ground' heeft vergeleken met rechts, zeker in etxreem opzicht. Extreem rechts wil een betere 'blanke' wereld terwijl links streeft naar een betere wereld voor iedereen. Dat een admin en vertegenwoordiger van het PF zich op 'veiliger' grond dan bevind dan als een extreem rechtse ideologie.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lekker belangrijk, latent travestietje

projectie? Je hebt vast niet voor niets van dat vrouwelijke haar. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fietsketting op zondag 30 september 2007 om 14:23:
Ik denk dat dat komt omdat Links over het algemeen de morale 'high ground' heeft vergeleken met rechts, zeker in etxreem opzicht. Extreem rechts wil een betere 'blanke' wereld terwijl links streeft naar een betere wereld voor iedereen. Als admin en vertegenwoordiger van het forum kan ik me er wel bij iets bij voorstellen waar de voorkeur naar uit gaat...

Extreem links is wat mij betreft net zo in en door slecht als extreem rechts. Maar we hebben nog steeds te maken het het WOII-syndroom waardoor extreem links soms minder slecht lijkt.
Als ik bijv die antifa's zie dan zie ik eerlijk gezegd op moreel gebied totaal geen verschil. Biede hebben blinde haat om het feit dat anderen niet in hun straatje passen zonder ook maar 1 seconde na te gaan waarom de ander zo denkt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 30 september 2007 om 17:35:
Als ik bijv die antifa's zie dan zie ik eerlijk gezegd op moreel gebied totaal geen verschil

Verklaar dat eens? Hoe kan je een groep die strijd voor vrijheid en gelijkwaardigheid voor iedereen vergelijken met een ideologie waarin de blanke mens superieur zou zijn aan bijvoorbeeld een neger of een aziaat? Lijkt me nogal een reusachtig verschil?

Biede hebben blinde haat om het feit dat anderen niet in hun straatje passen zonder ook maar 1 seconde na te gaan waarom de ander zo denkt.

Nou ik ben bang dat men juist uitstekend weet waarom die persoon/groepering zo denkt en dat daar de heftige reacties van komen. Maar dat is dan weer mijn mening.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Heb je het al uitgelegd en nog gebruik je het woord latent verkeerd.

:aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 september 2007 om 17:34:
Zei jij iets over haar?

Een pruik heb je zo van je hoofd.......... :gaap: Echt veel humor heb je niet he? Heb je een klein piemeltje ofzo?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fietsketting op zondag 30 september 2007 om 17:40:
Verklaar dat eens? Hoe kan je een groep die strijd voor vrijheid en gelijkwaardigheid voor iedereen vergelijken met een ideologie waarin de blanke mens superieur zou zijn aan bijvoorbeeld een neger of een aziaat? Lijkt me nogal een reusachtig verschil?

De achterliggende gedachte is uiteindelijk hetzelfde, je minacht een ander omdat je je eigen gedachter superieur vindt aan hetgene wat die andere groep denkt.
en in feite zijn antifa's ook helemaal niet uit op gelijkheid want de gelijkheid van bijv meningsuiting gaat bij hun ook niet op want je net iets te ver van hun potje pist dan ben je al gelijk extreem rechts.
Nee beide groepen zijn in feite hetzelfde, ze hebben beide een ideaal. Maar ze zijn beide ook in staat om heel ver te gaan om mensen die hun ideaal niet zien zitten de mond te snoeren. Dus ik zie geen verschil. en dat nou toevallig door WOII het morele gedeelte iets meer aan de linker kant staat heb ik dus schijt aan want uiteindelijk komt zowel extreem links als extreem rechts op hetzelfde neer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 30 september 2007 om 21:20:
De achterliggende gedachte is uiteindelijk hetzelfde, je minacht een ander omdat je je eigen gedachter superieur vindt aan hetgene wat die andere groep denkt.

Dat klopt tot op zekere hoogte, maar ik minacht extreem rechts niet omdat ik mijn eigen gedachtegang zo hoog heb zitten, ik minacht die van hun. Waarom is wel duidelijk neem ik aan :)
en in feite zijn antifa's ook helemaal niet uit op gelijkheid want de gelijkheid van bijv meningsuiting gaat bij hun ook niet op want je net iets te ver van hun potje pist dan ben je al gelijk extreem rechts

Zoals op het moment dat men vind dat alle zwarten dood moeten, alle allochtonen het land uit moeten, Nederland voor de blanken moet zijn, dat adolf hitler en rudolf hess helden waren en met hun hand omhoog staan?

Die uitlatingen zijn bij de wet verboden, waarom zou men tolerant zijn tegen dit gedrag?

en dat nou toevallig door WOII het morele gedeelte iets meer aan de linker kant staat heb ik dus schijt aan want uiteindelijk komt zowel extreem links als extreem rechts op hetzelfde neer.

'Iets' meer aan de linkerkant lijkt me wat zwak uitgedrukt. :loL:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fietsketting op zondag 30 september 2007 om 21:25:
Dat klopt tot op zekere hoogte, maar ik minacht extreem rechts niet omdat ik mijn eigen gedachtegang zo hoog heb zitten, ik minacht die van hun. Waarom is wel duidelijk neem ik aan

Tja als je zelf toegeeft dat je ze minacht dan vraag ik me dus af wat jou boven die andere mensen zet? Jij minacht hun om wat ze denken en zijn, hun minachten mensen om wie ze zijn. Ik zie het verschil niet hoor :rot:

Zoals op het moment dat men vind dat alle zwarten dood moeten, alle allochtonen het land uit moeten, Nederland voor de blanken moet zijn, dat adolf hitler en rudolf hess helden waren en met hun hand omhoog staan?

Die uitlatingen zijn bij de wet verboden, waarom zou men tolerant zijn tegen dit gedrag?

Ja dat is ook bij wet verboden, maar wat antifa's soms doen is ook bij wet verboden. Dus ook hier zie ik het verschil totaal niet.
en wat extreem rechts is, is ook niet echt te definieren. Ik ben wel eens extreem rechts genoemd doordat ik pleite voor een voorlopige stop de golf immigranten, of een voorlopige stop op de bouw van en moskee. Bij de ander ben je al snel extreem rechts als dat persoon aan de extreem linkse hoek zit en dat is het gevaar. anderom ook overigens.

'Iets' meer aan de linkerkant lijkt me wat zwak uitgedrukt.

Maar de maatschappij begint te veranderen.
Vaak houden antifa's de handen boven het hoofd van groepen allochtonen die een wezenlijk probleem voormen zoals hetgene waar dit topic over gaat.
Ik wil niet veel zeggen hoor maar ik heb nog geen wijken gezien die in dit soort mate worden gedomineerd door "lonsdale-jeugd".
en zo lang antifa's dit soort groepen moreel blijven ondersteunen zal de maatschappelijke steun voor de antifa's snel kleiner worden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

:lol::roflol: scherp en op het juiste moment ingebracht:D

(ik ga helemaal stuk hiero) :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 30 september 2007 om 21:40:
Tja als je zelf toegeeft dat je ze minacht dan vraag ik me dus af wat jou boven die andere mensen zet? Jij minacht hun om wat ze denken en zijn, hun minachten mensen om wie ze zijn. Ik zie het verschil niet hoor

Ik minacht hun om hun gedachtengang en theologische achtergrond, niet hun als persoon wat volgens mij een groot verschil maakt.

In tegenstelling tot extreem rechts die niet eens een poging doen om mensen te begrijpen maar iemand haat omdat hij geboren is als neger, of als jood of misschien wel gehandicapt is.

Ja dat is ook bij wet verboden, maar wat antifa's soms doen is ook bij wet verboden. Dus ook hier zie ik het verschil totaal niet.
en wat extreem rechts is, is ook niet echt te definieren. Ik ben wel eens extreem rechts genoemd doordat ik pleite voor een voorlopige stop de golf immigranten, of een voorlopige stop op de bouw van en moskee. Bij de ander ben je al snel extreem rechts als dat persoon aan de extreem linkse hoek zit en dat is het gevaar. anderom ook overigens.

Extreem rechts word vaak op een hoop gegooid, dat ben ik met je eens. Maar ook links is het er over eens dat sommige groepen voor veels te veel problemen zorgen en daar actie tegen ondernomen moet worden maar wel op een andere manier dan paspoort afnemen en uitzetten.

Dit is eem democratie en een crimineel dient gelijk behandeld te worden ongeacht hun huidskleur of etnische afkomst. \

Maar de maatschappij begint te veranderen.
Vaak houden antifa's de handen boven het hoofd van groepen allochtonen die een wezenlijk probleem voormen zoals hetgene waar dit topic over gaat.

Zoals?

Ik wil niet veel zeggen hoor maar ik heb nog geen wijken gezien die in dit soort mate worden gedomineerd door "lonsdale-jeugd".
en zo lang antifa's dit soort groepen moreel blijven ondersteunen zal de maatschappelijke steun voor de antifa's snel kleiner worden.

Het gaat er niet om het wie een wijk domineerd, of ze nou allochtoon of autochtoon zijn, het blijven beide criminelen waartegen opgetreden moet worden, maar niet met de willekeur zoals veel mensen hier op PF voorstellen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fietsketting op zondag 30 september 2007 om 21:55:
Ik minacht hun om hun gedachtengang en theologische achtergrond, niet hun als persoon wat volgens mij een groot verschil maakt.

Ik heb er toch een andere kijk op, minachten is zowiezo niet goed in mijn ogen, en of het nou gaat op grond van wie iemand als persoon is qua uiterlijk of innerlijk, beide maken een persoon tot wat hij is. En als je 1 van beide minacht dan ben je in mijn ogen verkeerd bezig.

In tegenstelling tot extreem rechts die niet eens een poging doen om mensen te begrijpen maar iemand haat omdat hij geboren is als neger, of als jood of misschien wel gehandicapt is.

Dat eerste durf ik te betwisten. Soms zijn het juist mensen die wel verstand van zaken hebben. Het is toch heel moeilijk te catheoriseren vindt ik. Een gozer die ik ken zou jij misschien als extreem rechts inschatten, doe ik zelfs soms ook. Maar hij heeft wel meer dan 1 keer het nest gedeeld met een negerinnetje. Dus tja het is heel moielijk in een hok te plaatsen, mijn moeder wil bijv totaal geen nieuwe immigranten meer in dit land, net als ik overigens. Ben je dan ook extreem rechts? Lijkt me niet. Zker als je dan als ideaalbeeld heb dat de bestaande problemen eerst eens moeten worden opgelost. Maar als je dit soort dingen soms zegt dan krijg je af en toe een antifa over je heen die je gelijk hersenloos noemt, en tja dan vraag ik me af wie er hersenloos is op dat moment %)

Maar ook links is het er over eens dat sommige groepen voor veels te veel problemen zorgen en daar actie tegen ondernomen moet worden maar wel op een andere manier dan paspoort afnemen en uitzetten.

Tja de meningen verschillen soms. Dat laatste is vrij radicaal. Maar dat komt omdat mensen het zo onder de hand helemaal spuugzat zijn. Miljarden zijn er verdwenen met welk resultaat? toch erg veel stank voor dank als je de allochtone jeugd hoort over de autochtonen. Tja en nog crimineel gedrag? Mensen pikken het niet langer.
Dit is eem democratie en een crimineel dient gelijk behandeld te worden ongeacht hun huidskleur of etnische afkomst. \

Mee eens. Meer mensen izjn boos dan roepen ze dingen die minder realistisch zijn.

Het gaat er niet om het wie een wijk domineerd, of ze nou allochtoon of autochtoon zijn, het blijven beide criminelen waartegen opgetreden moet worden, maar niet met de willekeur zoals veel mensen hier op PF voorstellen.

Tja maar als bepaalde groepen uit een andere cul;tuur niet onder de duim kan worden gehouden vanwege onze softe justitie dan moet je maar eens kijken naar andere middellen die blijkbaar beter aansluiten bij wat hun van huis uit mee hebben gekregen.

Waarschuw beheerder
gelijkwaardigheid voor iedereen

Dat is een utopie. dat moet je zelf ook inzien. gelijkwaradigheid voor iedereen. Dus een heroïne junk moet directeur kunnen worden van Unilever en een burka dame moet loket bediende kunnen worden bij de rabobank? Een verkrachter moet een baan kunnen krijgen bij een vrouwen opvangcentrum en een inbreker moet een baan kunnen krijgen als beveiliger?
leuke gedachte maar het werkt niet. in de dieren wereld heb je zelfs minderen en beteren dus in de mensenwereld ook. ook ben ik het niet met je eens over de gelijke behandeling. Moslims horen met hun geloof niet in een westerse wereld. Dat past net zo min als een azijn op een gebakken ei. sommige dingen horen niet bij elkaar en zijn simpelweg niet te combineren.

Waarschuw beheerder
Beroep: Kattevanger (of is het kattenvanger?)

katvanger

Waarschuw beheerder
door de kat gevangen inmiddels :-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 01:00:
door de kat gevangen inmiddels

toch wel ;)

Waarschuw beheerder
:bloos: ja, zelfs ik "de eeuwige vrijgezel" :lol:

Waarschuw beheerder
nou eigenlijk waar ik vandaan kom is het niet echt een positief woord :p

Waarschuw beheerder
???

Waarschuw beheerder
nou dan ben je ''katvanger'' wanneer je bijvoorbeeld in een flat gaat wonen waar een plantage is :p

of als je een auto op je naam laat zetten voor een bolletje crack :o

;)

Waarschuw beheerder
nou, het zal wel grappig wezen, maar ik zie de humor er niet echt van in :S ik ken de term inderdaad niet nee. Maar dat scheelt, ik heb alleen mijn eigen auto op mijn naam :-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 01:17:
nou, het zal wel grappig wezen, maar ik zie de humor er niet echt van in

nee het is ook niet grappig bedoeld hoor :p

het is juist heel ernstig als je echt een katvanger zou zijn ;)
bedoel het niet verkeerd hoor :flower:
Waarschuw beheerder
Het gaat er niet om het wie een wijk domineerd, of ze nou allochtoon of autochtoon zijn, het blijven beide criminelen waartegen opgetreden moet worden, maar niet met de willekeur zoals veel mensen hier op PF voorstellen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 00:35:
Dat is een utopie. dat moet je zelf ook inzien. gelijkwaradigheid voor iedereen. Dus een heroïne junk moet directeur kunnen worden van Unilever en een burka dame moet loket bediende kunnen worden bij de rabobank? Een verkrachter moet een baan kunnen krijgen bij een vrouwen opvangcentrum en een inbreker moet een baan kunnen krijgen als beveiliger?

Nou sla je de plank wel heel ver mis. Het gaat erom dat iedereen gelijk aan elkaar is voor de wet.

Een inbreker is een in breker, naar etnische achtergrond mag niet gekeken worden. Net zo min als bijvoorbeeld of het een man of een vrouw is, of bijvoorbeeld een homo. Diefstal is diefstal en de sytraffen moeten hetzelfde zijn.
Moslims horen met hun geloof niet in een westerse wereld. Dat past net zo min als een azijn op een gebakken ei. sommige dingen horen niet bij elkaar en zijn simpelweg niet te combineren.

Besef jij wel dat tot nog niet zo heel lang geleden vrouwen hier ook nog geen kiesrecht hadden? Onderdrukt werden? Zelfde laken en pak...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op maandag 1 oktober 2007 om 10:20:
Nou sla je de plank wel heel ver mis.

:yes: klopt als ik het zo bekijk als je nu omschrijft wel ja. maar dan is het dus wel zo dat je als eigenaar van een bedrijf wel mag zeggen ik wil niet dat je met een hoofddoek op je werk komt want ik wil ook niet dat anderen met een petje op het werk lopen.

Moslims horen met hun geloof niet in een westerse wereld. Dat past net zo min als een azijn op een gebakken ei. sommige dingen horen niet bij elkaar en zijn simpelweg niet te combineren.

dit blijf ik wel vinden sorry :-).

Uitspraak van Fietsketting op maandag 1 oktober 2007 om 10:20:
Besef jij wel dat tot nog niet zo heel lang geleden vrouwen hier ook nog geen kiesrecht hadden? Onderdrukt werden? Zelfde laken en pak...

nee dus volgens mij want de moslimvrouwen worden nog steeds onderdrukt en (voorzover) ik weet wordt het ook erg instand gehouden door de moslimmannetjes. Daarom passen ze hier niet. Ze hangen teveel aan hun eigen niet te combineren waarden normen geloof en andere dingen die hier niet passen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rafa op zondag 30 september 2007 om 19:22:
Heb je het al uitgelegd en nog gebruik je het woord latent verkeerd.

Beperkt
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 september 2007 om 21:06:
Een pruik heb je zo van je hoofd..........

Wishful thinking misschien?
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 september 2007 om 21:06:
Heb je een klein piemeltje ofzo?

Dat vragen alle homo's aan mij, maar ik moet je teleurstellen...probeer het 's bij Rafaatje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hoe kan je een groep die strijd voor vrijheid en gelijkwaardigheid voor iedereen vergelijken

Als iemand niet zoals de antifa denkt wordt die gelijk aangevallen en weet ik veel wat nog meer...

En vrijheid? denk het toch niet aangezien ze niet bepaald voor vrijheid van meningsuiting zijn..

en in feite zijn antifa's ook helemaal niet uit op gelijkheid want de gelijkheid van bijv meningsuiting gaat bij hun ook niet op want je net iets te ver van hun potje pist dan ben je al gelijk extreem rechts.

:)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Waarschuw beheerder
Biede hebben blinde haat om het feit dat anderen niet in hun straatje passen zonder ook maar 1 seconde na te gaan waarom de ander zo denkt.laatste aanpassing 30 september 2007 17:36

Uhhh..... kweni... wat doet de kafka dan?? "onderzoeksgroep"??? nja...'t is maar 'n idee he....

Waarschuw beheerder
Piraat! :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Deekore. op maandag 1 oktober 2007 om 22:29:
Uhhh..... kweni... wat doet de kafka dan?? "onderzoeksgroep"??? nja...'t is maar 'n idee he....

Psuedo bevooroordeelde onderzoeken noem ik geen onderzoeken eerlijk gezegd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 19:00:
klopt als ik het zo bekijk als je nu omschrijft wel ja

:bloem:

dit blijf ik wel vinden sorry

Geef me een paar weken en het komt goed :p

nee dus volgens mij want de moslimvrouwen worden nog steeds onderdrukt en (voorzover) ik weet wordt het ook erg instand gehouden door de moslimmannetjes. Daarom passen ze hier niet. Ze hangen teveel aan hun eigen niet te combineren waarden normen geloof en andere dingen die hier niet passen.

Tja die kunnen best veranderen, en dat zal ook gebeuren. Je ziet nu al dat men hun dochters veel makkelijker dingen laat doen. In de meeste moslim landen mogen dochters niet eens met jongens praten, dat is hier niet het geval, uitzonderingen daargelaten.

Sterker nog, over enkele generaties zijn die mensen net zo frank en vrij als een autochone nederlands meisje.

Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 21:46:
Als iemand niet zoals de antifa denkt wordt die gelijk aangevallen en weet ik veel wat nog meer...

Tegen een groepering die als doel heeft de democratie af te schaffen? Ja hoor, no problemo. Die lui zijn de ideologische nazaten van een regime van haat, van beulen die getracht hebben een volk uit te roeien. Nooit meer!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 1 oktober 2007 om 23:16:
Psuedo bevooroordeelde onderzoeken noem ik geen onderzoeken eerlijk gezegd.

Maar ze doen wél onderzoek dan....

En gwn gast, doe ni stom he... der zijn zoveel extreem-linkse sites waar dieper wordt ingegaan op wat extreem-rechts is, waar het vendaan komt, wat de geschiedenis ervan is, het ontstaan zelfs, hoe het zich heden ten dage manifesteerd etc...
Waarschuw beheerder
leuke gedachte maar het werkt niet. in de dieren wereld heb je zelfs minderen en beteren dus in de mensenwereld ook. ook ben ik het niet met je eens over de gelijke behandeling. Moslims horen met hun geloof niet in een westerse wereld. Dat past net zo min als een azijn op een gebakken ei. sommige dingen horen niet bij elkaar en zijn simpelweg niet te combineren.

Je ziet het allemaal wel heel zwart/wit he???
Je houdt wel van een beetje conservativisme he,?? Houvast, anders verdwijnt een stuk zekerheid en wordt je bang, niet???
:-D
Komop man, iedereen verdient toch wel een tweede kans... Ik zie eerlijk gezegd niet in wat het probleem is met gesluierde ambtenaren of een directeur die drugs gebruikt.. (ze zouden 't goed kunnen gebruiken (y) ) De westerse wereld, wat is die dan,???
Ik dacht dat die zo "open" en "tolerant" was?? Wel, dan zou er geen probleem mogen zijn met een beetje islam, of islamieten daarin.
Mocht ze een zekere identiteit hebben die niet voor anderen openstaat, dan gaan we misschien al terug richting 100 jaar geleden, waar iedereen braafjes naar de kerk ging, en de kolonisatie werd gerechtvaardigd dat alle andere mensen op de wereld infurieur, minderwaardig aan ons en zelfs dom zouden zijn...
Waarin homoseksualiteit en sex zonden tot zelfs geestelijke zwakheden zouden zijn en waarin de vrouw de oorzaak is van mannelijke begeerte...

Sorry, ik vind het een weinig aantrekkelijk wereldbeeld... :-D