Partyflock

Forumonderwerp · 971466

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
UTRECHT-De auto van een ploeg van het RTL-nieuwsprogramma 4 in het land is gisteren vernield in de Utrechtse wijk Kanaleneiland, zegt een woordvoerder van RTL4.

'Een verslaggever en een cameraman waren bezig met een item over een bejaardentehuis dat stelselmatig wordt belaagd door jongeren (10-12 jaar)uit de buurt'.

'Om de problemen een halt toe te roepen is om het bejaardenhuis een hek geplaatst.'

Volgens de zegsman ontstond vervolgens een bedreigende situatie met een groep jongeren. ,,Daarbij zijn de ruiten van de auto van onze ploeg ingeslagen, een camera vernield en een aantal spullen van ons gestolen.

Aanvankelijk reageerde de gealarmeerde politie laconiek, maar nam later de zaak toch serieus. Onze mensen, die zich zeer bedreigd hebben gevoeld, hebben aangifte gedaan.”

www.rtlnieuws.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azizz op woensdag 12 september 2007 om 11:16:
jullie mogen ook weleens je hand in eigen boezem steken en meer voor elkaar opkomen. bijv ook toen in venlo toen die jongen werd doodgetrapt stonden 4 bouwvakkers bij te kijken deden helemaal niets, dat mogen jullie weleens doen, niet zo laf zijn en voor elkaar opkomen

klopt....1 van de daders was ook een Oostenrijker
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 september 2007 om 11:17:
Dus ik mag jou zoontje een klap in zijn gezicht verkopen als hij zich op straat misdraagt????????

En durf jij je hand voor deze uitspraak in het vuur te steken, dat er daarna geen rellen gaan uitbreken zoals in Frankrijk, Engeland en de VS????????
Wat naief zeg, want dan hebben die jochies het niet gedaan, maar de discriminerende overheid/samenleving en cameraploeg van RTL4

HAND IN EIGEN BOEZEM STEKEN/ZELFKRITIEK vrind!!!!!!!!!!!!!

onze geitenneukende vrienden zijn heel goed in om de schuld op een ander af te schuiven.
Want ze zijn zelf allemaal zo heilig.
Waarschuw beheerder
Dus ik mag jou zoontje een klap in zijn gezicht verkopen als hij zich op straat misdraagt????????

En durf jij je hand voor deze uitspraak in het vuur te steken, dat er daarna geen rellen gaan uitbreken zoals in Frankrijk, Engeland en de VS????????
Wat naief zeg, want dan hebben die jochies het niet gedaan, maar de discriminerende overheid/samenleving en cameraploeg van RTL4

ja dat mag :s wat heb dit dan met frankrijk te maken, dat was een jongen die geelectrocuteerd (hoe je het ook mag schrijven) is dus niet te vergelijken met dit

idd dat mogen jullie ook weleens doen. Meer voor elkaar opkomen. ook als je ziet dat er op straat iemand doodgeslagen wordt, ingrijpen gewoon, waarom die laffe mentaliteit. een stille tocht helpt echt niet
Waarschuw beheerder
donateur
Maar in Oostenrijk hebben ze toch bijna geen geiten?

Zijn het dan geen Gemzenneukers?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Azizz op woensdag 12 september 2007 om 11:21:
ja dat mag wat heb dit dan met frankrijk te maken, dat was een jongen die geelectrocuteerd (hoe je het ook mag schrijven) is dus niet te vergelijken met dit

Euhhhhhhhhhhh die "onschuldige" gastjes in Frankrijk waren op de vlug voor de politie en vluchtte toen een elektriciteitshuisje in om zich daar te verstoppen:S
Daar werden zij geelectrocuteerd:S
Toen kwam de complete Noord Afrikaanse gemeenschap in Frankrijk in opstand tegen de rascistische politie/overheid en samenleving en hadden ze daar 3 weken rellen:S
Een beetje de omgekeerde wereld he vrind:/

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
idd dat mogen jullie ook weleens doen. Meer voor elkaar opkomen. ook als je ziet dat er op straat iemand doodgeslagen wordt, ingrijpen gewoon, waarom die laffe mentaliteit. een stille tocht helpt echt niet

dom Oostenrijkertje.......ik zie het verband niet
Waarschuw beheerder
ja dat mag :s

:lol:

wat heb dit dan met frankrijk te maken, dat was een jongen die geelectrocuteerd (hoe je het ook mag schrijven) is dus niet te vergelijken met dit

De elecrocutie was alleen maar een ontzettend domme aanleiding/trigger.
De rellen hadden verder absoluut niets met dit voorval te maken.
Als een NL'er een Oostenrijks kind in zijn smoel mept omdat deze zich misdraagt, lijkt me dit zelfs nog een sterkere aanleiding voor het ontstaan van een dikke rel dan een electrocutie... :looser:
Waarschuw beheerder
als jullie voor elkaar zouden opkomen zouden er ook veel minder geweldsdelicten op straat gebeuren, zoals ook deze bijv. ipv van elke dag te kankeren op pf hoe slecht de maatschappij wel niet is en dat alles de schuld is van de allochtonen helpt niet, zouden jullie toch ook moeten weten. Gewoon actie ondernemen dan geef je een duidelijk teken dat het genoeg is en niet verder. ik zal me maat ook helpen als ie op straat doodgetrapt word, dus waarom jullie dan ook niet?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

Wie toont er de laffe mentaliteit, de bouwvakkers die rustig hun bammetjes eten of de oostenrijkers die iemand doodschoppen? :looser:

Maar ergens heb je gelijk, als ik ziets zie gebeuren pak ik de grootste stijgerpijp die ik kan vinden en elke oostenrijker krijgt er goed van langs.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Azizz op woensdag 12 september 2007 om 11:26:
als jullie voor elkaar zouden opkomen zouden er ook veel minder geweldsdelicten op straat gebeuren

alleen maar meer, die delicten ontstaan juist omdat de oostenrijkers te veel voor zich opkomen, heb je ruzie met 1 oostenrijker, dan slaat zijn vriend jouw als eerste ;)

En maar zeggen dat het probleem bij ons ligt. Het probleem ligt bij de oostenrijkers lijkt me ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 11:27:
Maar ergens heb je gelijk, als ik ziets zie gebeuren pak ik de grootste stijgerpijp die ik kan vinden en elke oostenrijker krijgt er goed van langs.

En nu hebben alle Oostenrijkers het weer gedaan:S
Waarschuw beheerder

in deze opmerking bestempel je de nederlanders als een "groep/etniciteit" in nederland... :/
mensen in het algemeen moeten voor elkaar opkomen, kwal.
En als jij dit dus zou zien gebeuren op straat, grijp je niet in omdat je geen mede-landgenoot bent van het slachtoffer? :looser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 11:28:
En maar zeggen dat het probleem bij ons ligt. Het probleem ligt bij de oostenrijkers lijkt me

:yes:HAND IN EIGEN BOEZEM STEKEN/ZELFKRITIEK vrind!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azizz op woensdag 12 september 2007 om 11:12:
ok weer generaliseren niet alle marocs zijn geinteresseerd in vechtsporten

Bedoelde het alleen maar goed hoor, heb verhalen uit Berlijn gehoord, waar ze dit soort dingen al met succes uitvoeren. En die gastjes krijgen direct morele les erbij.

En mensen/kinderen slaan, omdat ze iets verkeerd doen is in mijn ogen zeer onjuist en zeker bij deze kinderen, jaagt alleen maar haat op bij de Oostenrijkse gemeenschap in die wijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 september 2007 om 11:28:
En nu hebben alle Oostenrijkers het weer gedaan

:$ Niet allemaal altijd, wel veel heel vaak B)
Waarschuw beheerder
als jullie voor elkaar zouden opkomen zouden er ook veel minder geweldsdelicten op straat gebeuren, zoals ook deze bijv. ipv van elke dag te kankeren op pf hoe slecht de maatschappij wel niet is en dat alles de schuld is van de allochtonen helpt niet, zouden jullie toch ook moeten weten. Gewoon actie ondernemen dan geef je een duidelijk teken dat het genoeg is en niet verder. ik zal me maa ook helpen als ie op straat doodgetrapt word, dus waarom jullie dan ook niet

oostenrijkers helpen alleen elkaar mee bij ruzies en heeft niks te maken met ingrijpen bij zinloos geweld

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En nog steeds geen antwoord op mijn vraag van Supermaroc.......
Wie zijn er in jouw opinie op de 1e plaats verantwoordelijk voor die Oostenrijkse probleemkids in de Utrechtse probleemwijk Kanaleneiland???????
De samenleving/overheid of hun bloedeigen Oostenrijkse ouders??????????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
. ik zal me maat ook helpen als ie op straat doodgetrapt word, dus waarom jullie dan ook niet

Iedere Nederlander met gezond verstand doet dat, je vriend laat je niet in de steek, maar je probeert niet samen diegene verrot te slaan, maar je probeert om het gevecht te stoppen, dat is wel een groot verschil.

En als er iemand in de problemen zit, of 2 mensen hebben ruzie, spring je er ook gewoon effe tussen om het geweld te sussen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 september 2007 om 11:31:
hun bloedeigen Oostenrijkse ouders

en niemand anders (y)

Hier geboren en opgegroeid, maar als ze op vakantie gaan naar Oostenrijk, zeggen ze niet we gaan op vakantie. Nee, ze zeggen "we gaan naar huis" :gaap:
(quote uit een of ander krantenartikel van de week ;-) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
bfhahah :roflol:.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Live The Moment º³º op woensdag 12 september 2007 om 11:33:
Wel ik, maar woon bij de woonboulevard het rustige gedeelte

Ik zie dat je 13 Oktober naar Heinkenszand toe komt (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~ Sissy ~ :sadrose: op woensdag 12 september 2007 om 11:33:
Hier geboren en opgegroeid, maar als ze op vakantie gaan naar Oostenrijk, zeggen ze niet we gaan op vakantie. Nee, ze zeggen "we gaan naar huis"

oftewel een mentaliteit van lik me vestje ;)
Waarschuw beheerder
waar je wel gelijk in hebt is dat Nederlanders meer voor zich op moeten komen tegen oostenrijkers als ze problemen maken.....groep tegen groep(alleen durven Oostenrijkers niet)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Euhhhhhh voor de mensen die nu pas inschakelen.....
Oostenrijk = Marokko:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van an[n]o73niem op woensdag 12 september 2007 om 11:35:
.....groep tegen groep(alleen durven Oostenrijkers niet)

Ik denk dat de Oostenrijkers wel durven maar bang zijn voor MEER problemen of slimmer zijn en zich er niet mee bemoeien.

Geweld is het laatste redmiddel ;).... Dat snappen de Oostenrijkers nog niet.

Misschien dat we met alle fitnessboys van flock maar eens een groepsactie tegen de oostenrijkse vechtersbazen moeten beginnen B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van an[n]o73niem op woensdag 12 september 2007 om 11:31:
oostenrijkers helpen alleen elkaar mee bij ruzies en heeft niks te maken met ingrijpen bij zinloos geweld

dat zie je dan verkeerd bij zinloos geweld zouden ook de marocs ingrijpen. wat ik gewoon wil zeggen is, kom meer voor elkaar op en dan doel ik vooral op de nederlanders indd omdat die dat veel te weinig doen. ik zie jullie elke dag klagen dat het zo slecht gaat in dit land met al dat geweld, maar draag dan zelf ook je steentje bij (y)

Uitspraak van ~ Sissy ~ :sadrose: op woensdag 12 september 2007 om 11:28:
En als jij dit dus zou zien gebeuren op straat, grijp je niet in omdat je geen mede-landgenoot bent van het slachtoffer?

heb ik dat ergens gezegd? :S ik grijp ook in als ik zie dat er wat met een nederlander gebeurt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 11:38:
Misschien dat we met alle fitnessboys van flock maar eens een groepsactie tegen de oostenrijkse vechtersbazen moeten beginnen

Win je niet :)
Hoewel wat is winnen, je zal er niks mee uithalen (hypothetisch gesproken).

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En dat is Nederland:no:
Word onleefbaar gemaakt door dit soort tuig wanneer worden de politici nu eens wakker....
Als het in Den Haag bij het paleis van de koningin gebeurt, is het andere koek:@
Maar dit maar een tv ploeg en Oostenrijkse probleemjongeren die bejaarde mensen pesten en bedreigen...
Het is niet belangrijk gooi er maar weer een paar miljoen tegen aan (bodemloze put)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azizz op woensdag 12 september 2007 om 11:39:
ik grijp ook in als ik zie dat er wat met een nederlander gebeurt

De vraag is alleen hoe je in zou grijpen...

k zie jullie elke dag klagen dat het zo slecht gaat in dit land met al dat geweld, maar draag dan zelf ook je steentje bij (y)

Goh, wat een heilige instelling.
Waar komt denk je al dat geweld vandaan?
Bepaalde oostenrijkers dragen al veel te veel hun steentje bij...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 september 2007 om 11:40:
Word onleefbaar gemaakt door dit soort tuig wanneer worden de politici nu eens wakker....

verander deze vraag maar in: wanneer worden wij nou eens wakker en komen we voor elkaar op en geven we een duidelijk teken naar het uitschot toe dat het genoeg is (allochtone en autochtone criminele) ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Azizz op woensdag 12 september 2007 om 11:42:
verander deze vraag maar in: wanneer worden wij nou eens wakker en komen we voor elkaar op en geven we een duidelijk teken naar het uitschot toe dat het genoeg is (allochtone en autochtone criminele)

Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag meneer Supermaroc...

Wie zijn er in jouw opinie op de 1e plaats verantwoordelijk voor die probleemkids in de Utrechtse probleemwijk Kanaleneiland???????
De samenleving/overheid of hun bloedeigen ouders??????????

Waarschuw beheerder
Tja zelf zou ik ze dus wel een draai rond de oren geven, maar wedden dat ik een uurtje later de politie en de Oostenrijkse gemeenschap voor de deur heb staan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 september 2007 om 11:44:

de overheid deels, politie is een slappe hap. Laat ze wat harder optreden of gewoon een agent in die wijken lopen dat maakt wel indruk op die ventjes. Deels de ouders misschien, maar dan is het ook wel een feit dat je je kinderen niet 24 uur per dag inde gaten kan houden al voed je ze nog zo goed op

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 september 2007 om 11:44:

De overheid samenleving, omdat ze niet naar school gaan en op straat rondhangen en niemand daar wat over zegt, zich druk om maakt en zich over deze kinderen zich ontfermt (op een dwaze pedofiel na dan).

De ouders, omdat deze de kennis niet hebben hoe het er in Nederland aantoe gaat, deze denken nog vaak ouderwets en denken serieus dat de Samenleving/gemeenschap zich over de kinderen op straat ontfermt als hun er "even" niet zijn. In Oosterrijk, worden de kinderen altijd in de gaten gehouden en er direct op gewezen als ze zich misdragen.
Na schooltijd moeten deze ook vaak gewoon met hun ouders mee gaan werken op het land of op de markt.
Normen en waarden worden daar meestal niet in het gezin geleerd, maar ook op straat door de ouderen an andere kinderen.

Waarschuw beheerder
kanibalen eiland aka mocro valley westside the best side...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Azizz op woensdag 12 september 2007 om 11:46:
de overheid deels, politie is een slappe hap. Laat ze wat harder optreden of gewoon een agent in die wijken lopen dat maakt wel indruk op die ventjes. Deels de ouders misschien, maar dan is het ook wel een feit dat je je kinderen niet 24 uur per dag inde gaten kan houden al voed je ze nog zo goed op

pff laatst nog een stukje op tv gezien van agenten die daar rondlopen,die gemzenneukertjes zijn daar echt niet van onder de indruk.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Lees ns goed vrind....... OP DE 1e PLAATS VERANTWOORDELIJK VOOR DE OPVOEDING!!!!

OP DE 1e PLAATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En kom nu niet aan met de buurman, de bakker, de trainer van de voetbalclub enzo, want dat is het probleem weer ontkennen en vluchtgedrag tonen:no:

Nou Supermaroc???
Wie is er op de 1e plaats verantwoordelijk voor hun eigen kids???

Waarschuw beheerder
donateur
Deels de ouders misschien, maar dan is het ook wel een feit dat je je kinderen niet 24 uur per dag inde gaten kan houden al voed je ze nog zo goed op

Ik hoefde dit in mijn jeugd niet te flikken, heb ik dan superouders ofzo?

komop zeg, die luie oostenrijkse ouders moeten gdvr eens met hun bezwete reet die kinderen op gaan voeden. En goed, en daar moeten ze voor op hun vingers worden getikt als ze het verzaken, en hard.

Voor elke delict wat een kind pleegt is in nederland de ouder verantwoordelijk.

Dus sluit maar een paar van die ouders op in de cel omdat hun kinderen voor duizenden euro's schade aan hebben gericht!

Als ik een kras op de auto van de buurman zet komen ze het ook bij mijn ouders halen hoor (toen ik 12 of 13 was)

Waarschuw beheerder
dat je je kinderen niet 24 uur per dag inde gaten kan houden al voed je ze nog zo goed op

Ik ben meer van mening dat ze de ouderwetse gedachten hebben wat ik hierboven al verteld heb. Deze ouders van de kinderen zijn nog totaal niet goed ingelicht over hoe de gewone Nederlandse samenleving in elkaar zit, waardoor deze kinderen totaal ontsporen. Mijn ouders wisten precies hoet laat ik klaar was met school en moest altijd direct naar huis toe komen, en als ik met een vriendje ging spelen, moest een van de ouders van dat vriendje even bellen met mijn moeder dat ik daar bleef.

Waarschuw beheerder
donateur
En waarom mogen we de varkens niet bij de naam noemen :/

Hoezo discriminatie in nederland?
Waarschuw beheerder
wanneer worden wij nou eens wakker en komen we voor elkaar op en geven we een duidelijk teken naar het uitschot toe dat het genoeg is

precies. de ouders dus naar hun verrotte kids.
Denk je echt dat recidiverende oostenrijkse pubers ook maar iets aannemen van meneer agent of enig ander nederlander?
Pakken jullie zelf dus maar jullie jeugd aan :looser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Euhhhhhh nogmaals voor de mensen die nu pas inschakelen.....
Oostenrijk = Marokko:D

Waarschuw beheerder
wanneer worden wij nou eens wakker en komen we voor elkaar op en geven we een duidelijk teken naar het uitschot toe dat het genoeg is

sommige doen dat al tegen allochtone rotlui (autochtone zijn net zo vaak net zo erg), maar worden dan weer belaagd dat ze zogenaamd racistisch zijn.
Waarschuw beheerder
Supermaroc.....je snapt er helemaal niks van en haalt alles door elkaar heen

we klagen niet over geweld....we klagen over Oostenrijks geweld

kom meer voor elkaar op en dan doel ik vooral op de nederlanders indd omdat die dat veel te weinig doen. ik zie jullie elke dag klagen dat het zo slecht gaat in dit land met al dat geweld, maar draag dan zelf ook je steentje bij

wanneer grijpen de oostenrijkers in bij hun eigen jeugdige bevolkingsgroep?

Waarschuw beheerder
:X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
overheid deels, politie is een slappe hap. Laat ze wat harder optreden of gewoon een agent in die wijken lopen dat maakt wel indruk op die ventjes. Deels de ouders misschien, maar dan is het ook wel een feit dat je je kinderen niet 24 uur per dag inde gaten kan houden al voed je ze nog zo goed op

het bekende smoesje.......ik weet niet wat mijn zoon allemaal doet maar als dochter buiten een sigaret opsteekt dan weten de ouders het binnen 5 minuten

aangezien je nog in de ontkenningsfase zit.....

http://www.nobelprijsvoordeliteratuur.nl/meulenhoff/result-titel.asp?ISBN=9789029079921
laatste aanpassing