Partyflock

Forumonderwerp · 971466

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
UTRECHT-De auto van een ploeg van het RTL-nieuwsprogramma 4 in het land is gisteren vernield in de Utrechtse wijk Kanaleneiland, zegt een woordvoerder van RTL4.

'Een verslaggever en een cameraman waren bezig met een item over een bejaardentehuis dat stelselmatig wordt belaagd door jongeren (10-12 jaar)uit de buurt'.

'Om de problemen een halt toe te roepen is om het bejaardenhuis een hek geplaatst.'

Volgens de zegsman ontstond vervolgens een bedreigende situatie met een groep jongeren. ,,Daarbij zijn de ruiten van de auto van onze ploeg ingeslagen, een camera vernield en een aantal spullen van ons gestolen.

Aanvankelijk reageerde de gealarmeerde politie laconiek, maar nam later de zaak toch serieus. Onze mensen, die zich zeer bedreigd hebben gevoeld, hebben aangifte gedaan.”

www.rtlnieuws.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Johan says: op vrijdag 21 september 2007 om 15:06:
blijf dan lekker binnen savonds na 20uur meitje

wat denk je nou?

als je kan lezen heb nergens last van ik woon in centraal utrecht mafkees
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 21 september 2007 om 15:14:
ik woon in centraal utrecht mafkees

welke perron lig je altijd dan? ben jij die ene met die ah tas altijd?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Johan says: op vrijdag 21 september 2007 om 15:37:
welke perron lig je altijd dan? ben jij die ene met die ah tas altijd?

centraal betekend midden :/ niet utrecht centraal :lol:

ja he de argumenten houden op dus gooien jullie het daarom :aai:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Beroep: consiglieri - beetje witwasseng en oplichteng

:loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 21 september 2007 om 15:47:
centraal betekend midden niet utrecht centraal

oh
Waarschuw beheerder
ja he de argumenten houden op dus gooien jullie het daarom

:lol: aha
Beroep: consiglieri - beetje witwasseng en oplichteng

heb je raad nodig ouwe dj van ons

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 21 september 2007 om 15:50:
heb je raad nodig ouwe dj van ons

nee bedankt en zeker niet op internet :rot:
Waarschuw beheerder
ai ai word je gevolgd door de aivd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hou op jonge je denkt dat je verstand heb :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 21 september 2007 om 14:49:
dat noem je het voer van de straten kees

sorry :bloem:

tja ik ben geen man van de straat, woon ook maar op het platteland.

Waarschuw beheerder
Tot nu toe, als ik problemen heb met iemand of emand met mij, dan los ik dat gewoon zelf op, daar heb ik geen racisme en politieke motiveringen voor nodig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 september 2007 om 17:01:
Tot nu toe, als ik problemen heb met iemand of emand met mij, dan los ik dat gewoon zelf op, daar heb ik geen racisme en politieke motiveringen voor nodig

zijn er ooit weleens problemen dan in heinkenszand?
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 21 september 2007 om 16:57:
hou op jonge je denkt dat je verstand heb

dat is een ander topic wijsgeer

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 21 september 2007 om 16:57:
hou op jonge je denkt dat je verstand heb

denken? :/ hij heeft het
Waarschuw beheerder
ewa bradda alles boem lauw neger?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 21 september 2007 om 14:58:
de losers de nerds die worden aangepakt indd vind je dat cool?! en dus normaal omdat het nerds zijn?
en dan nog als hun het opvalt het gebeurd wel

doe niet zo fucking scheinheilig vind je het normaal wat er in klaslokalen gebeurd met die mensen dan, ze zijn niet voor niks nerds, ze zijn er om gepest te worden anders noemde je ze geen nerd.

dus ik neem aan dat jij een van die jongere ben? omdat je zo afzet?

ja je moet vooral ongegrond dingen blijven aannemen dat doet je goed

nee beslist niet ik woonde ook in kanaleneiland!
en nee ik zelf heb geen last

en dan nog gast ik woonde bij lombok en herderplein geen last vriend, dus ik weet echt wel hoe het eraan toe gaat met de jongere daar in die wijken

:lol: dus je woonde in knali, je woonde in lombok, je had nooit ergens last van, wat zeik je nu dan eigenlijk? wat is de probleem nou? ben je zo boos door die verhalen van andere?
:roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 21 september 2007 om 17:33:
ze zijn er om gepest te worden

?????????????????????????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 21 september 2007 om 17:35:
?????????????????????????

je begrijpt wat ik bedoel, zijn meestal trieste mensen, onzekere mensen die niet sterk in schoenen staan en als dan iemand ze aankijken worden ze meteen gek van binnen, gelijk thuis zeiken hij keek zo link naar me ditdat alles, meteen snel op partyflock inloggen en erover praten dat het afgelopen moet zijn met die tuig ze keken naar hem en nu moeten ze allemaal land uit, zulke mensen snap je

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 21 september 2007 om 17:37:
snap je

nee

je bedoelt dus dat sommige mensen er om vragen om gepest te worden? of zoals je al eerder hier zei: ze zijn er om gepest te worden...

Als dat is wat je bedoelt, geef dan maar geen antwoord meer :no:

Waarschuw beheerder
Idd. Aardig triest dan als je zo denkt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 21 september 2007 om 20:04:
nee

je bedoelt dus dat sommige mensen er om vragen om gepest te worden? of zoals je al eerder hier zei: ze zijn er om gepest te worden...

Als dat is wat je bedoelt, geef dan maar geen antwoord meer

Nee leeghoofd leer lezen :)

zijn meestal trieste mensen, onzekere mensen die niet sterk in schoenen staan en als dan iemand ze aankijken worden ze meteen gek van binnen, gelijk thuis zeiken hij keek zo link naar me ditdat alles, meteen snel op partyflock inloggen en erover praten dat het afgelopen moet zijn met die tuig ze keken naar hem en nu moeten ze allemaal land uit, zulke mensen

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 september 2007 om 20:38:
Aardig triest dan als je zo denkt.

Indd ;)

Waarschuw beheerder
ze zijn niet voor niks nerds, ze zijn er om gepest te worden

Take II:

Aardig triest dan als je zo denkt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik verbaas me er gewoon over hoeveel mensen in dit forum ontkennen wat het probleem is in kanaleneiland! Loop alleen al over het winkelcentrum en je ziet niets anders dan gespuis. Moet je eens kijken hoevaak er ruiten worden ingegooid, spullen uit auto's en woningen worden gestolen en dan heb ik het nog niet eens over straafroof en overvallen. Doe de oogkleppen eens af man.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 september 2007 om 01:33:
Ik verbaas me er gewoon over hoeveel mensen in dit forum ontkennen wat het probleem is in kanaleneiland! Loop alleen al over het winkelcentrum en je ziet niets anders dan gespuis. Moet je eens kijken hoevaak er ruiten worden ingegooid, spullen uit auto's en woningen worden gestolen en dan heb ik het nog niet eens over straafroof en overvallen. Doe de oogkleppen eens af man.

precies!

En zo heb je er indirect last van,

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dus je woonde in knali, je woonde in lombok, je had nooit ergens last van, wat zeik je nu dan eigenlijk? wat is de probleem nou? ben je zo boos door die verhalen van andere?

snap je het nu?

ik irriteer me eraan ja :yes:

ja je moet vooral ongegrond dingen blijven aannemen dat doet je goed

weet je wat leestekens zijn? weet je toevallig wat deze betekend?
????????????????????????????????????????????????????????????????????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rafa op vrijdag 21 september 2007 om 21:04:
Nee leeghoofd leer lezen

:gaap: agossie, daar heb je haar ook weer
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 21 september 2007 om 17:09:
zijn er ooit weleens problemen dan in heinkenszand?

:no: bijna alleen maar inteelt hier, weinig multicultuur.
ze keken naar hem en nu moeten ze allemaal land uit

Wat zit je te kijken! pas maar op straks typ ik erover!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 september 2007 om 02:25:
snap je het nu?

ik irriteer me eraan ja

dus je hebt een hekel aan moslims, omdat mensen om je heen altijd over ze zeiken? je hebt zelf nooit last van ze, maar je gaat wel zitten zeiken op een forum over mensen waar je nooit last van heb omdat andere dat ook doen, dus als iedereen zo gaat beginnen en broodje aapverhalen van elkaar gaat napraten en gaat zitten zeiken over moslims terwijl ze er geen last van hebben creeër je een onterechte stemming om die mensen heen.

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 september 2007 om 02:01:
En zo heb je er indirect last van

het enige waar jij last van heb is hersenspoeling en indoctrinatie door verkeerde vrienden

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 september 2007 om 02:25:
weet je toevallig wat deze betekend?

weet je dat je betekend met een t schrijft?

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 21 september 2007 om 20:04:
je bedoelt dus dat sommige mensen er om vragen om gepest te worden?

nee ik bedoel dat er altijd mensen zijn die gepest zullen worden in de westerse prestatiegerichte en op het uiterlijk ingestelde cultuur

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 september 2007 om 13:00:
nee ik bedoel dat er altijd mensen zijn die gepest zullen worden in de westerse prestatiegerichte en op het uiterlijk ingestelde cultuur

Das dan nog altijd beter dan stenigen of eerwraak....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik verbaas me er gewoon over hoeveel mensen in dit forum ontkennen wat het probleem is in kanaleneiland!

ik verbaas me erover dat jij zo praat terwijl je uit amersfoort komt (wat ik officieel tot amsterdam reken) en zo praat tegen iemand uit knaliland, weet jij het soms beter uit de krant allemaal? ben opgegroeid bij deze buurt dus weet niet wat je praat maar heb nooit ergens last van, je hebt altijd kleine hanggroepies en rotte appels maar je overdrijft het zwaar, en je ziet er alleen gespuis? waar zie jij dat aan, zeker aan een leren jas een petje of een vlassnorretje. Ik zie verder nooit mensen daar waarvan ik in 1 opslag kan zeggen of die crimineel is, uiterlijk zeg niet alles

Doe de oogkleppen eens af man.

de enige die weigert oogkleppen af te doen ben je zelf, je hebt ze op kijkt nergens naar maar zit als een schaap na te praten wat je hoort van vage kennissen en racistische vrienden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 september 2007 om 13:00:
het enige waar jij last van heb is hersenspoeling en indoctrinatie door verkeerde vrienden

nee gozer wat ik op straat zie, het is gewoon niet normaal en dat jij dat ontkend heb jij een grote plaat voor je kop

en nee gozer ik heb geen hekel aan moslims, integen deel als iedereen zich daar aan zou houden was het hele gezeik niet snap je!

maar goed je spoelt je mond en je ben weer klaar voor je volgende misstap/misdaad.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 september 2007 om 13:03:
Das dan nog altijd beter dan stenigen of eerwraak....

Da's beide lang niet zo normaal als pesten, bovendien gebeurt steniging bijna nergens ter wereld en eerwraak is een familie aangelegenheid waar je je bovendien van kunt vrijwaren door je zedelijk te gedragen en de eer van je familie te beschermen. Heb niks tegen eerwraak ik vind het iets moois. Moet je eens horen hoeveel mensen hier zeggen: als me vriend(in) vreemd gaat maak ik m af. zo hoort het ook, ik zou ook der keel doorsnijden als ik zo te schande werd gemaakt door bijv 1 hoer die zich mij vrouw zou noemen maar vreemd ging.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 september 2007 om 13:08:
nee gozer wat ik op straat zie, het is gewoon niet normaal en dat jij dat ontkend heb jij een grote plaat voor je kop

je lult jezelf nu gewoon vast je weet dat je onzin praat, je xenofobie is gebaseerd op gebakken lucht

en nee gozer ik heb geen hekel aan moslims, integen deel als iedereen zich daar aan zou houden was het hele gezeik niet snap je!

Dus samengevat: als niemand een hekel had aan moslims dan zou er geen gezeik zijn, maar jij zit te zeiken over moslims, dus heb je een hekel aan ze. begrijp je zelf nog wat je zegt?

maar goed je spoelt je mond en je ben weer klaar voor je volgende misstap/misdaad

?? heb je drugs op? ben je aan het doorhalen jongen? ook echt niet normaal trouwens al die hollanders die naar het voetbal gaan zie er alleen maar gespuis lopen en elke keer vechten en rellen, en op die feesten zaterdag avond, zie alleen maar mensen die strak staan van drugs en die dealen, echt gespuis echt een schande moeten we echt wat aan doen, en echt een schande al dat alcoholmisbruik hier en die vechtpartijen die erdoor komen, en echt een schande dat de nederlandse overheid prostitutie gedoogt en meehelpt aan het stelselmatig uitbuiten en misbruiken van vrouwen, denk dat ik voortaan maar de hele dag ga zitten zeiken over nederlanders, ik had eerst oogkleppen op maar het gaat echt slecht met dit land, ik zit lekker warm achter me leppie maar ik moet toch wat te zeiken hebben kijken of ik op flock nog voedingsbodem ken vinden voor mij ideeën over hoe slecht ze het wel niet doen hier

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 september 2007 om 13:10:
Da's beide lang niet zo normaal als pesten, bovendien gebeurt steniging bijna nergens ter wereld en eerwraak is een familie aangelegenheid waar je je bovendien van kunt vrijwaren door je zedelijk te gedragen en de eer van je familie te beschermen. Heb niks tegen eerwraak ik vind het iets moois. Moet je eens horen hoeveel mensen hier zeggen: als me vriend(in) vreemd gaat maak ik m af. zo hoort het ook, ik zou ook der keel doorsnijden als ik zo te schande werd gemaakt door bijv 1 hoer die zich mij vrouw zou noemen maar vreemd ging.

OMG dat je dit durft te zeggen triest kereltje eerwraak is niet alleen dat onzedelijk gedragen gozer weet je best!

en dat noemt zich moslim? whahaha :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 september 2007 om 13:05:
ik verbaas me erover dat jij zo praat terwijl je uit amersfoort komt (wat ik officieel tot amsterdam reken) en zo praat tegen iemand uit knaliland, weet jij het soms beter uit de krant allemaal? ben opgegroeid bij deze buurt dus weet niet wat je praat maar heb nooit ergens last van, je hebt altijd kleine hanggroepies en rotte appels maar je overdrijft het zwaar, en je ziet er alleen gespuis? waar zie jij dat aan, zeker aan een leren jas een petje of een vlassnorretje. Ik zie verder nooit mensen daar waarvan ik in 1 opslag kan zeggen of die crimineel is, uiterlijk zeg niet alles

Jij ook goedemorgen. Ik heb 4 jaar gewerkt daar, en kwam er dus dagelijks. En je ziet niet aan iemand uiterlijk of iemand crimineel is (ALTHANS... daar kunnen we ook nog over discusseren maar daar heb ik geen zin in) maar wel aan hoe iemand zich gedraagd. En als jij nergens last van heb dan kan het niet zijn dat je in kanaleneiland woont. Of je bent blind en doofstom.

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 september 2007 om 13:05:
de enige die weigert oogkleppen af te doen ben je zelf, je hebt ze op kijkt nergens naar maar zit als een schaap na te praten wat je hoort van vage kennissen en racistische vrienden

Ja ik ben een dom schaap, maar wel een die ziet dat het hek van de dam is in kanaleneiland.

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 september 2007 om 13:10:

Zo stoere man ben jij zeg!!! Een stoere man waarvan ze zelf de eerwraak er eens op uit zouden moeten testen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 september 2007 om 13:16:
?? heb je drugs op? ben je aan het doorhalen jongen? ook echt niet normaal trouwens al die hollanders die naar het voetbal gaan zie er alleen maar gespuis lopen en elke keer vechten en rellen, en op die feesten zaterdag avond, zie alleen maar mensen die strak staan van drugs en die dealen, echt gespuis echt een schande moeten we echt wat aan doen, en echt een schande al dat alcoholmisbruik hier en die vechtpartijen die erdoor komen, en echt een schande dat de nederlandse overheid prostitutie gedoogt en meehelpt aan het stelselmatig uitbuiten en misbruiken van vrouwen, denk dat ik voortaan maar de hele dag ga zitten zeiken over nederlanders, ik had eerst oogkleppen op maar het gaat echt slecht met dit land, ik zit lekker warm achter me leppie maar ik moet toch wat te zeiken hebben kijken of ik op flock nog voedingsbodem ken vinden voor mij ideeën over hoe slecht ze het wel niet doen hier

Ga lekker terug naar walhAllah dan!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 september 2007 om 13:17:
Een stoere man waarvan ze zelf de eerwraak er eens op uit zouden moeten testen.

:yes:

nogmaal ik heb geen hekel aan moslims wel diegene die het zeggen maar gewoon niet zijn! en dus radicaliseren omdat ze zogenaamd moslim zijn roken drinken met ramadan stieken marsjes eten op de wc :/ wees een grote jonge of wel of niet punt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 september 2007 om 13:03:
eerwraak....

trouwes jullie hebben zelf ook eerwraak maar hier word het "crime passionel" genoemd, klinkt eleganter maar komt op hetzelfde neer, de zgn "verzachtende omstandigheden" waarin een rechter kan beslissen dat jij een lichtere straf verdient omdat men zich blijkbaar in kan leven in de omstandigheden waarin de dader zijn misdaad pleegde. Weinig verschil als je het mij vraagt. Bovendien is in de islam over het algemeen eerwraak verboden en heb je eerwraak ook in zuid amerika etc, het is dus niet iets typisch islamitisch, ook al willen ze je dat in de telegraaf (waar jij op geabonneerd bent) doen geloven

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 september 2007 om 13:16:
OMG dat je dit durft te zeggen triest kereltje eerwraak is niet alleen dat onzedelijk gedragen gozer weet je best!

en dat noemt zich moslim? whahaha

vertel jij het eens dan hoe het zit

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 september 2007 om 13:22:
trouwes jullie hebben zelf ook eerwraak maar hier word het "crime passionel" genoemd, klinkt eleganter maar komt op hetzelfde neer, de zgn "verzachtende omstandigheden" waarin een rechter kan beslissen dat jij een lichtere straf verdient omdat men zich blijkbaar in kan leven in de omstandigheden waarin de dader zijn misdaad pleegde. Weinig verschil als je het mij vraagt. Bovendien is in de islam over het algemeen eerwraak verboden en heb je eerwraak ook in zuid amerika etc, het is dus niet iets typisch islamitisch, ook al willen ze je dat in de telegraaf (waar jij op geabonneerd bent) doen geloven

Sorry ben lid van het AD, en geloof me je verward de twee. Eerwraak is een familie aangelegenheid. |Crime passionel is tussen twee geliefden. Mijn oom zal mijn vriend niet wat aandoen hoor.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 september 2007 om 13:23:

Eentje die de koran op de juiste manier leest. En niet zoals jij.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 september 2007 om 13:23:

de meisjes kunnen niet eens meer naar huis als ze erachter dt ze een nederlandse vriend heb!

ff serieus ben jij moslim? practiseer je het?.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar wel aan hoe iemand zich gedraagd. En als jij nergens last van heb dan kan het niet zijn dat je in kanaleneiland woont. Of je bent blind en doofstom.

het kan ook zijn dat jij bevooroodeeld bent en een hekel hebt aan moslims, je gaat winkelen en er staan er drie te praten en je begint te koken vanbinnen "ahh daar staat er weer een, viezerd, kan ie niet oprotten naar zn eigen land?" terwijl diegene niets doet of mischien met illegale tongval praat.

Ja ik ben een dom schaap

dat zeg ik toch

Zo stoere man ben jij zeg!!! Een stoere man waarvan ze zelf de eerwraak er eens op uit zouden moeten testen.

ik zou dan toch homofil moeten zijn als mensen wraak op mij willen nemen, ik ben dan hoedanook beschikbaar voor eerwraak mocht dat de geldende wet zijn in dat land. Wie ben ik om wetten en culturen aan te passen in andere landen, ik woon toch in nederland, niet in syrië ofzo

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 september 2007 om 13:20:
Ga lekker terug naar walhAllah dan!

:gaap: niks beters te verzinnen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 september 2007 om 13:28:
Wie ben ik om wetten en culturen aan te passen in andere landen, ik woon toch in nederland, niet in syrië ofzo

precies en hier is eerwraak verboden :loser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 september 2007 om 13:28:
ik zou dan toch homofil moeten zijn als mensen wraak op mij willen nemen

nee de mannen mogen wel helemaal los? triest hoor dit is anno 2007

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 september 2007 om 13:26:
de meisjes kunnen niet eens meer naar huis als ze erachter dt ze een nederlandse vriend heb!

ff serieus ben jij moslim? practiseer je het?.

gaat je geen flikker aan wat ik ben doe of geloof dat is voor mijzelf.

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 september 2007 om 13:24:
Eerwraak is een familie aangelegenheid. |Crime passionel

ja, en? het komt op hetzelfde neer, er gaat iemand dood tijdens of door overspel (voornamelijk)

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 september 2007 om 13:24:
Eentje die de koran op de juiste manier leest. En niet zoals jij.

ik vraag HEM uit te leggen wat eerwraak is, en JIJ antwoord 'eentje die de koran op de juiste manier leest. En niet zoals jij' als je dan antwoord wil geven op een vraag die jou niet gesteld wordt zorg dan in ieder geval dat het ergens op slaat

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 september 2007 om 13:32:
ik vraag HEM uit te leggen wat eerwraak is,

alles wordt afgedaan als eerwraak tegenwoordig ze hoeft niet een sex te hebben gehad of weet ik veel wat en ze wordt verstoten!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 september 2007 om 13:31:
precies en hier is eerwraak verboden

klopt, en wat wil je nou zeggen?

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 september 2007 om 13:31:
nee de mannen mogen wel helemaal los?

nee de mannen worden ook zeker gestraft