Partyflock

Forumonderwerp · 971460
3 volgers · 49079x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-1
Volgende show is:

UFC® Fight Night™: Kenny Florian vs Din Thomas

Datum: 09/19/2007

http://www.ufc.com/index.cfm?fa=eventDetail.fightCard&eid=831

1. Kenny Florian Vs. Din Thomas
2. Chris Leben Vs. Terry Martin
3. Junior Assuncao Vs. Nate Diaz
4. Pete Sell Vs. Nate Quarry
5. Edilberto Crocota Vs. Luke Cummo
6. Leonard Garcia Vs. Cole Miller
7. Joe Veres Vs. Gray Maynard
8. Kuniyoshi Hironaka Vs. Thiago Alves
9. Dustin Hazelett Vs. Jonathan Goulet

1. Kenny
2. Chris Leben
3. Nate Diaz
4. Pete Sell
5. Edilberto Crocota
6. Cole Miller
7. Gray Maynard
8. Thiago Alves
9. Dustin Hazelett

De meeste ken ik van de ultimate fighter show, en daarom hang is veelal naar die jongens. Kenny is gewoon cool.
Daarnaast vind ik het tof dat Chris Nate Gray en Cole miller er weer zijn! Vooral toen Gray millar bij zijn laatste gevecht zo genaaid was met die no contest.
Waarschuw beheerder
van de laatste UFC vond ik de unaired fights leuker dan de officiele ufc uitzending :yes:
op de fight van jackson vs. griffin na dan :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vond het ook echt een tegenvallend gala.

die trianglechoke tegen Gurgel was wel heftig.

Voor de rest een verdiende nieuwe kampioen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zeker, de lowkicks hebben hem het kampioenschap gegeven.

verder nog iemand de goatsvagina op het hoofd van Lytle gezien?

Waarschuw beheerder
haha, dat was een bloedbad... niet normaal.

Geen reclame voor de sport :P

Waarschuw beheerder
Jezus wat een KO gisteren @ ultimate fight night.

partij uit het voorprogramma. brute high kick (6)

Waarschuw beheerder
welke partij? ben ze nu effe allemaal aan het kijken.

heb gisteren affliction live gezien.

Fedor was king, Fedor is king, Fedor will be king for a long time.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 juli 2008 om 18:12:
welke partij? ben ze nu effe allemaal aan het kijken.

de allerlaatste van de uitzending.

na de hoofdpartij werd hij uitgezonden.

brody farber vs Rory markham.

echt highlight materiaal :D

Waarschuw beheerder
die zat er idd mooi op.

iemand dream 5 gezien?

2 upsets:
Overeem subt Hunt in ronde 1 (gehoopt maar allerminst verwacht)
Hanssen wint finale van Aoki na brute gnp (Alvarez is uit finale gehaald door eerdere partij, zijn oog was behoorlijk naar de klote)

Waarschuw beheerder
net ff de ppv van affliction gekeken.

Wat een mokers van Fedor zeg, niet normaal :D

en altijd die eeuwige koelheid. hij kijkt niet eens kwaad tijdens het gevecht
Waarschuw beheerder
Ik kan alleen lezen en niks zien omdat ik op wereldreis ben, maarja, zijn er nog partijen zkr aan te raden om te zien op youtube?

Waarschuw beheerder
Fedor-sylvia
Arlovski-Rothwell
Overeem-Hunt

en vast nog wel een hoop maar daar kan ik effe niet op komen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 juli 2008 om 20:32:
net ff de ppv van affliction gekeken.

Wat een mokers van Fedor zeg, niet normaal :D

en altijd die eeuwige koelheid. hij kijkt niet eens kwaad tijdens het gevecht

Fedor is echt uniek...

Het was een tijdje geleden dat ik echt zenuwachtig achter mijn laptop zat :D

Damn dit had ik echt niet verwacht, hij mangelde Sylvia echt...en dat na zo'n lange stop met wedstrijden op M-1 NY na....

Fedor is echt heer & meester...de dag dat hij een keer op een stoot loopt gaat de boeken in (y)

Waarschuw beheerder
hehe. Volgens mij hield zuluzinho het nog langer vol :P

vooral die eerste linker hoek was violent (6)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Fedor is idd uniek.

het was clean and crisp pucnhing, maar hij slaat altijd zo raar...

Hij slaat altijd met de zijkant van zijn hand, daar waar de duim zit, en laat ie die ondertussen al een paar keer gebroken hebben.

Daarom, Fedor met wat boks lesjes is een one man army :-)
Waarschuw beheerder
Ik denk dat zijn manier van boksen zwaar aangepast is op MMA.

Mooi van Fedor vind ik dat hij een Sambo achtergrond heeft, je ziet Fedor dan ook nooit shoote... Enkel judo gebruiken, echt de shit!

Fedor is een van de weinige die de overgang van slaan, gooien en grondwerk zo snel kan verwerken en doen.

Ik denk juist dat mede door zijn manier van boxen dat hij, super makkelijk overgaat op gooien etc.

Fedor bokst niet om de beste bokser te zijn, maar om de beste MMA'er te zijn...en dat lukt m (y)

Just my penny of thoughts...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deuce op vrijdag 25 juli 2008 om 18:14:
Fedor bokst niet om de beste bokser te zijn, maar om de beste MMA'er te zijn...en dat lukt m

volledig mee eens.

Klassiek boksen heeft ook een hele andere staande positie dan MMA.

En idd, zijn overgangen zijn ziek. vooral in die laatste partij tegen noguira in pride zie je dat een aantal x terugkomen.
Waarschuw beheerder
Sylvia :lol:. Ik vraag me af of Fedor ooit nog verslagen gaat worden; misschien als ie 40+ is.
Waarschuw beheerder
Dit weekend UFC 87, met een beetje geluk kan ik weer eens een live event zien aan het eind van de week. Dan ben ik in Singapore, en heb ik even een weekje een vaste computer, dus misschien kan ik hem daar even verkrijgen.

Wordt wel mega! St pierre tegen Fitch, Huerta tegen Florian, en Brock tegen Keith.

Ik ben iniedergeval voor St pierre, Huerta en Brock!

Waarschuw beheerder
St Pierre
Florian
Heath
Waarschuw beheerder
UFC 87 was top (Y)
Waarschuw beheerder
Pff lesnar leek erg solid...heath werd geschoold....

St pierre is de terechte champ (y)

Fitch geef ik nog wel een kans over 2 jaar...goede vechter!

Waarschuw beheerder
was zeker genieten weer.

Tering die rechtse van Lesnar was hard! :D

Fitch was wel dapper. Hij kreeg er een hoop.

Ik vond GSP in de laatste ronde helaas wel ff teveel naar de grond gaan. Denk dat hij het staande misschien nog wel had kunnen
afmaken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 augustus 2008 om 15:58:
Tering die rechtse van Lesnar was hard!

er zit ook nog eens 140 kilootjes achter.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deuce op donderdag 24 juli 2008 om 23:05:
de dag dat hij een keer op een stoot loopt gaat de boeken in

die gebroken neus tegen CC, ook de enige vechter die echt kans had tegen hem. Genoeg sterke vechters gehad die hij makkelijk countert, met speels gemak lijkt het.

Tim Sylvia tja, niet dat iemand hem een kans had gegeven, maar zo snel weer. Toch wel weer vette show Affliction Michael Buffer, Don Johnson in de ring b)

Couture, Barnett en Kharitonov zijn vechters die nog niet zijn geweest en die ik graag nog een keer tegen Fedor zou willen zien.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lesnar solide?

solide in lay and pray ja. Tijd dat iemand die freakshow eens een lesje leert.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 augustus 2008 om 17:48:
solide in lay and pray ja. Tijd dat iemand die freakshow eens een lesje leert.

Lesnar is geen freakshow hoor. Hij mag dan wel uit de WWE of WWF of hoe die onzin ook heet komen, hij was een zeer goede amateur worstelaar.

Je kunt hem een beetje vergelijken met Matt Hughes qua afkomst.

Denk dat hij met wat extra partijen echt wel een lastige tegenstander voor veel vechters kan zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terrace Casual op dinsdag 26 augustus 2008 om 12:24:
die gebroken neus tegen CC, ook de enige vechter die echt kans had tegen hem. Genoeg sterke vechters gehad die hij makkelijk countert, met speels gemak lijkt het.

Fedor vocht daar met een hand, die hand was 1 week ervoor 2x zo dik als zn andere.
Ze hebben er een spuit in gezet dat ie daar geen last van had...maar hij was niet op en top (y)

Lesnar wordt de shit....zie hem nog wel champ worden, alleen Noguira maakt goede kans tegen m.
Voor de rest zie ik het somber in voor sommige.... :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deuce op woensdag 27 augustus 2008 om 23:11:
maar hij was niet op en top

Nee, hij vecht wel vaker met blessures volgens mij. Die hoge trap die over zijn hoofd ging ai ai, maar goed terecht gewonnen die partij.

CC maakt op dit moment geen kans meer iig. Maar die build up naar die partij, wordt niet snel (of nooit) meer geëvenaard. Vond dat echt een vette tijd in MMA. Kwam natuurlijk door Pride.

CC mag het nu tegen Overeem proberen. Ben benieuwd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deuce op woensdag 27 augustus 2008 om 23:11:
Lesnar wordt de shit....zie hem nog wel champ worden, alleen Noguira maakt goede kans tegen m.

Nogueira daar kan je wel eens gelijk in hebben, maar dat van Lesnar niet dat gaat echt niet gebeuren.

Waarschuw beheerder
Als die partij er gaat komen dat wordt het wel interessant om te zien of techniek het van kracht gaat winnen.

Wat vinden jullie trouwens van die matchup van Kimbo slice vs Ken Shamrock?

Ik denk dat het een aanfluiting gaat worden. Shamrock toont al jaren lang als een slappe zak. Die gaat Kimbo echt niet neer krijgen.

Waarschuw beheerder
UFC 91: Couture vs Lesnar

UFC legend Randy Couture is set to return to the sport after a year out for a megabucks fight to defend his Heavyweight title against former WWE star Brock Lesnar.

The 45-year-old Hall of Fame star, who has spent the last year on the sidelines following a legal dispute with the Ultimate Fighting Championship, will make his long awaited return to the Octagon in November - and put his belt on the line in what looks set to be the biggest fight in MMA history.

And the winner of the fight, to be held in Las Vegas, will face the victor from December's Frank Mir v Antonio Nogueira interim heavyweight title clash sometime in 2009 to be crowned undisputed champion.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Had liever Big Nog tegen Couture gezien.. Ben bang dat Lesnar op brute kracht zal winnen.. Zonde van een held als Couture..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennuzmma op woensdag 3 september 2008 om 21:07:
Had liever Big Nog tegen Couture gezien.. Ben bang dat Lesnar op brute kracht zal winnen.. Zonde van een held als Couture..

daar ben ik het wel mee eens idd.

Het zou wel geweldig zijn als Randy het hem gewoon weer flikt. Hij heeft toch altijd wel een goed gameplan.
Waarschuw beheerder
oei kijk hier echt wel naar uit ja.
Denk dat Couture deze toch gaat pakken, Lesnar heeft meer tijd nodig voor het echte vechtwerk!
Daar bedoel ik mee ervaring etc.
Waarschuw beheerder
Vanavond is het weer zover!! Nog mensen die live gaan kijken vannacht via de streams die er op internet te vinden zijn??

Main Card
Chuck Liddell Vs. Rashad Evans
Rich Franklin Vs. Matt Hamill
Karo Parisyan Vs. Yoshiyuki Yoshida
Dan Henderson Vs. Rousimar Palhares
Martin Kampmann Vs. Nate Marquardt

Undercard
Thiago Tavares Vs. Kurt Pellegrino
Tim Boetsch Vs. Michael Patt
Dong Hyun Kim Vs. Matt Brown
Jason Lambert Vs. Jason MacDonald
Roan Carneiro Vs. Ryo Chonan

Waarschuw beheerder
nee, ik wacht wel op de HD-TV rip.

Morgenmiddag lekker mn Boxen vol open onder het genot van een biertje! :D

LETS GET IT ON! (6)

ik voorspel de volgende winnaars:

Liddell
Franklin
Parisyan
Henderson
Marquardt

Tavares
Boetsch
Brown
MacDonald
Carneiro
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
partij van Parisyan gaat niet door.

Matt Brown nu op de main card
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 september 2008 om 11:11:
Morgenmiddag lekker mn Boxen vol open onder het genot van een biertje!

zo doe ik dat ook altijd (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 september 2008 om 17:07:
Matt Brown nu op de main card

Liever Thiago Tavares Vs. Kurt Pellegrino naar de main card zien gaan..

En wachten tot morgen, tja kan natuurlijk.. Maar live heeft het wel wat.. Samen met een zooi lui op mixfight.nl de boel volgen en rechtstreeks commentaar geven :D
Waarschuw beheerder
weer een leuke UFC

en wat een K.O. bij Liddell Vs. Evans :D

kwam trouwens nog een leuke site tegen met ongeveer alle mma-fights van afgelopen paar maanden:
http://www.kimjudas.blogspot.com/
(misschien oud nieuws, maar ik kende de site nog niet)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BASS op maandag 8 september 2008 om 00:18:
en wat een K.O. bij Liddell Vs. Evans

Wat een upset ja.

Ik vond het overigens wel een ongelofelijke domme fout van Liddell. Zonder inleiding
een rechter opstoot maken.

Hij ging echt out cold naar de grond (6)

Die Mat Hammil nam heeft ook een kop van beton trouwens. Franklin raakte hem toch een paar x hard op zn hoofd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 september 2008 om 07:48:
Ik vond het overigens wel een ongelofelijke domme fout van Liddell. Zonder inleiding
een rechter opstoot maken.

Je zou toch denken dat hij dat wel afgeleerd zou hebben tegen Jackson.. Maar niet dus.. Hij deed het eerder in de partij tegen Rashad ook al, zonder inleiding die opstoot geven..

Zou wel eens einde carriere kunnen zijn voor Liddell..

Tavares kreeg trouwens ook een aardig pak slaag damn.. Niet verwacht, super grondvechter die jongen. Heeft nog een tijd bij Gym Alkmaar getraind/training gegeven dacht ik.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennuzmma op maandag 8 september 2008 om 08:57:
Je zou toch denken dat hij dat wel afgeleerd zou hebben tegen Jackson.. Maar niet dus.. Hij deed het eerder in de partij tegen Rashad ook al, zonder inleiding die opstoot geven..

ja idd.

ik denk dat chuck misschien ook wat te veel onder de indruk is van zn eigen kracht en dat hij daarom arrogant wordt.

die stoot van evans zag je van een kilometer aankomen.

zowiezo was chuck in ronde 2 net elke x iets te laat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tering. lees net Evan Tanner dood gevonden is in een Woestijn...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 09:09:
tering. lees net Evan Tanner dood gevonden is in een Woestijn...

Las het ook op MixFight..

Former UFC middleweight champ Evan Tanner dead at 37
by Dann Stupp on Sep 08, 2008 at 9:04 pm ET
Evan Tanner, a former UFC middleweight champion and one of MMA's most popular fighters, was found dead in the Palo Verde mountain area of California today.

He was 37 years old.

A friend of Tanner's told MMAjunkie.com (UFC blog for UFC news, UFC rumors, fighter interviews and event previews/recaps | MMAjunkie.com
) that authorities have recovered his body. Kyria McBrayer, who also assisted the popular fighter with his "Team Tanner" fan/sponsorship club, said she received the unfortunate news today.

Calls to the Imperial County Sheriff's Office were not immediately returned, but according to published reports, a campsite, which included Tanner's motorcycle, was recently discovered. A sheriff's deputy then found Tanner's body when searching the mountain's Clapp Springs area.

The cause and other details of Tanner's death were not immediately known.

His friends last heard from Tanner this past Wednesday, Sept. 3. A search for Tanner began on Saturday, when temperatures in the area reached nearly 115 degrees, but the efforts initially yielded no results.

The Palo Verde mountain area is located in southern California near the Arizona border.

Tanner (32-8 MMA, 12-5 UFC), a Texas native who won state high school wrestling titles in both his junior and senior years, turned an MMA professional in 1997 and began his career with a stellar 19-1 record to earn his way into the UFC.

Tanner, who claimed he learned much of the sport from instructional tapes and DVDs, received his first UFC title shot in 2001 but suffered a quick first-round knockout to then-UFC light heavyweight champion Tito Ortiz. However, after going 7-1 in his next eight fights and dropping to the middleweight division, Tanner defeated David Terrell for the organization's vacant 185-pound title in February 2005.

His championship reign would be a short one, though; Rich Franklin defeated Tanner in his very next fight.

After the loss, Tanner fought twice more for the organization before taking a nearly two-year break from competition. During the time away, Tanner began work on a charity to provide a home, training and support system for disadvantaged athletes, but he ultimately scrapped the idea soon after the home opened. Also during the break, Tanner authored a popular blog on his official website that discussed everything from his travels to the restoration of a sail boat to his battle with alcohol addiction.

In November 2007, though, Tanner confirmed he had signed a new four-fight deal with the UFC and was returning to competition. Tanner shunned corporate sponsorships and instead implemented Team Tanner, which allowed fans to sponsor him directly. Fans were rewarded with gear, memorabilia and other items depending on the amount paid.

Tanner fought twice after signing the deal. He suffered a knockout loss to Yushin Okami in March, and in his most recent fight, he headlined The Ultimate Fighter 7 Finale against "TUF 3" winner Kendall Grove. Tanner lost a close split decision at the June event, and MMAjunkie.com was later told he was trying to fight through injuries at the event.

Just prior to that most recent fight, Tanner became a blogger for Spike.com. The popular online journal chronicled all aspects of his life. His final post was dated Sept. 2.

In an Aug. 16 entry, Tanner discussed his plans to camp out in a California desert as a sort of a spiritual journey. Many readers voiced concern that he expected only to bring the bare necessities.

"I've been gathering my gear for this adventure for over a month, not a long time by most standards, but far too long for my impatient nature," Tanner wrote. "Being a minimalist by nature, wanting to carry only the essentials, and being extremely particular, it has been a little difficult to find just the right equipment. I plan on going so deep into the desert that any failure of my equipment could cost me my life."

In his final post last week, he talked about training at the Compound MMA camp in Oceanside, Calif., and surfing at the local beach.

We'll have more on this story as information becomes available.

Waarschuw beheerder
R.I.P.

wat een schok, kon het niet geloven vanmorgen...

You will be missed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 09:09:
Evan Tanner dood

mooie partijen afgeleverd in de ufc, zag hem graag op de card iig. Wel te lang doorgegaan...maar goed das makkelijk achteraf

Had zich zelf diverse martial arts aangeleerd via video's enzo

respect
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 17:42:
wat een schok, kon het niet geloven vanmorgen...

You will be missed

kan je wel zeggen ja, ppff bizar hoor

Waarschuw beheerder
iemand ufc fight night nog gezien?

alexander weer kansloos afgeslacht. Totaal geen groundgame.