Partyflock

Forumonderwerp · 971365
1 volger · 6724x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Moslims gaan vastenmaand ramadan in

RIJSWIJK - Voor miljoenen moslims begint deze week de vastenmaand ramadan, de negende maand op de islamitische kalender.

Voor de meesten begint het vasten donderdag, maar er zijn ook moslims die vanaf dinsdag of woensdag van de dageraad tot zonsondergang geen voedsel en drank tot zich nemen.

Dat heeft te maken met de nieuwe maan. Zodra die te zien is, begint de ramadan. Moslimgeleerden zijn het erover oneens wanneer dat precies is. De vastenmaand eindigt rond 13 oktober met het Suikerfeest (id-al-fitr). De ramadan heeft zo'n bijzonder karakter, omdat de profeet Mohammed in die maand de eerste openbaringen van de Koran kreeg.

Populair

In Nederland houdt naar schatting 80 tot 90 procent van de moslims zich aan de ramadan. Dat komt neer op ongeveer 800.000 tot 900.000 mensen. Vanaf het begin van de dageraad tot aan zonsondergang zullen zij niet eten, drinken, roken en vrijen. De ramadan is de populairste van de vijf zuilen (pijlers) van de islam. Ook vele moslims die zelden een moskee van binnen zien, houden zich eraan.

Uitzonderingen

De verplichting om te vasten geldt niet voor kinderen, ongeneeslijk zieken en menstruerende vrouwen. Ook vrouwen die zwanger zijn of de borstvoeding geven, hoeven zich niet aan de ramadan te houden, als het vasten de gezondheid van het ongeboren of geboren kind kan schaden. Zij moeten echter op een latere tijd alsnog vasten.

Samenhorigheid

De ramadan is een tijd waarin de eenheid en saamhorigheid binnen en buiten het gezin centraal staan. De moslims halen de banden met de familie en vrienden aan via vaak feestelijke maaltijden. Na zonsondergang stromen de moskeeën vol met gelovigen die bij voorkeur met hun gezin in het gebedsgebouw eten. Het komt vaak voor dat zij buiten de iftar, de maaltijd die dagelijks het vasten afsluit, moeten nuttigen.

Koran

Daarna is het late gebed in de moskee, waarin een imam in 27 dagen de gehele Koran in het Arabisch reciteert. In Nederland halen moslims van Turkse en Marokkaanse afkomst daarvoor vaak voorgangers uit hun land, maar de Surinamers, die al twintig jaar over een eigen imamopleiding beschikken, hebben inmiddels tientallen veelal jonge mensen die de hele Koran uit hun hoofd kennen en hem reciteren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op maandag 17 september 2007 om 16:06:
Upc Bob bayer, je heb mij verbaas met je post Echt een duidelijk stuk, heel erg bedankt.

behalve dat er van elk stuk wel iets niet klopt (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op maandag 17 september 2007 om 15:55:
als je met mensen omgaat kan je ook door behoorlijk wat dingen besmet worden!

contact met mensen is onvermijdelijk, een varken niet

ga maar es naar t oosten, daar eten ze wel ratten, katten, honden etc... katten zijn trouwens best wel lekker, smaakt beetje naar kip

als die mensen dat willen, fijn voor ze, heb niks met de koran of ramadan te maken

in afrika eten ze geen varkens en daar is een kwart van de vrouwen verkracht in sommige landen

Afrika is geen eenheid van moslimlanden maar een versnipperd continent met veel verschillende geloven en overtuigingen, een erg groot deel van afrika is christelijk en in zuid afrika is dat 78% van de bevolking christelijk, in afrika word wel varkensvlees gegeten

right, dus het ene beest mag het wel en het andere niet, omdat iemand ooit heeft beslist dat zo'n beest lui is, goed argument!!!!

wetenschappelijk bewijs is niet goed genoeg? konijn = gezonder als varken, dat staat vast. en je hoef niet zo op te winden kijk als de Schepper je iets opdraagt aanvaard je dat gewoon, ik stel verder geen vragen erbij. Maar ik vind het wel mooi om te zien dat God in al zijn liefde ons iets verbniedt omdat hij ons wil behoeden voor slechte gevolgen van bijvoorbeeld die vlees

hoe zit het met ratten en insecten??

te lui om zelf op te zoeken? ratten mag niet zijn haram, Sprinkhanen zijn halal,vliegen, muskieten en wespen etc zijn haram
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 17 september 2007 om 16:15:
behalve dat er van elk stuk wel iets niet klopt

Bobby zegt altijd de waarheid altijd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoe zit het met ratten

trouwens allah gebied mensen bepaalde dingen maar je kunt zelf ook verstand gebruiken, van ratten is al eeuwen bekend dat ze ziektes verspreiden, denk je dan niet dat die haram zijn? wie wilt er nou ratten eten tenzij die echt geen ander eten kan regelen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

ik heb hier iets wat klopt sgat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PpnA op woensdag 12 september 2007 om 18:26:
b. Een ongestelde vrouw (haa'idh) en een nufasaa' mogen niet vasten en als ze vasten dan is hun vasten niet geldig.

hoe moet een vrouw een maand vasten als ze na 3 weken dan ongesteld wordt?

Uitspraak van PpnA op woensdag 12 september 2007 om 18:26:
d. Een persoon die niet in staat is om te vasten wegens zijn oude leeftijd of wegens een ziekte waar er geen hoop meer voor is dat het geneest, mag de vasten verbreken en moet over iedere dag dat hij/zij niet gevast heeft een miskien voeden met een (hoeveelheid van) een mudd tarwe of een half-saac van iets anders.

als ik zou vasten zou ik elke keer als ik opsta of een poostje meot staan flauwvallen, maar ik ben niet oud of kheb geen ongenezelijke ziekte...wat dan :p
Waarschuw beheerder

Waarom zeg je dat? Of het nu wel of niet klopt, het is heel duidelijk.
En wat Bob hierboven zet is ook duidelijk, hij praat vanuit zijn geloofsovertuiging, en zijn eigen interpretatie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 17 september 2007 om 16:26:
als ik zou vasten zou ik elke keer als ik opsta of een poostje meot staan flauwvallen, maar ik ben niet oud of kheb geen ongenezelijke ziekte...wat dan

Opstaan voordat de zon opkomt, ik weet niet of geestesziekten ook tellen voor uitsluiting van de Ramadan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 september 2007 om 13:52:
Dr. EI-Fangary heeft gerapporteerd dat veel mensen die het vlees van carnivoren eten, verdorven neigingen en gebrek aan menselijk gedrag ten opzichte van andere mensen vertonen, snel klaar staan andere mensen zonder reden te doden en van sommigen is het zelfs bekend dat zij mensenvlees gegeten hebben.

nee dat is wetenschappelijk (Y)

korte samenvatting wat er volgens jouw gaat gebeuren als je varkens eet:

ziekten worden overgedragen aan de mens.

het heeft homoseksualiteit doen toenemen.

verlies aan leertijd, storingen in het leerproces gedurende kritieke perioden van ontwikkeling, veranderingen in motivatie en veranderingen in de persoonlijkheid

verdorven neigingen en gebrek aan menselijk gedrag ten opzichte van andere mensen vertonen, snel klaar staan andere mensen zonder reden te doden en van sommigen is het zelfs bekend dat zij mensenvlees gegeten hebben

ook het karakter van het individu zal aantasten en onzedelijkheid, homoseksualiteit, lesbianisme, overspel en prostitutie zal doen toenemen. De vrije omgang van beide seksen die men in niet-moslim samenlevingen kan zien is ver beneden alle peil gedaald. Er is geen enkel concept van ethiek of moraal meer bij vele mensen, maar alleen nog seksgenot en vrij uitwisseling van seks, zonder daarvoor verantwoordelijkheid te (willen) dragen.
De seksuele relaties voor het huwelijk en het steeds toenemende aantal zwangerschappen waarvan de verwekker onbekend is, zijn overheersende kenmerken van westerse samenlevingen.

Het aantal verkrachtingen en de algemene overgave aan seks zijn oncontroleerbaar geworden in westerse samenlevingen. Het aantal roofovervallen, wurg en sluipmoorden, het aanleggen van wapenvoorraden en al dat soort dingen behoren tot het kwaad van de moderne samenlevingen die eigenlijk niet meer getolereerd kunnen worden

ben je nou echt zó dóm om dit te geloven?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op maandag 17 september 2007 om 16:29:
Opstaan voordat de zon opkomt

right :loser: wel eens van een lage bloeddruk gehoord (vast niet denk niet dat jij ooit naar school geweest bent)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op maandag 17 september 2007 om 16:29:
geestesziekten

als ik jou was zou ik stoppen met boksen, het is bewezen dat je er hersenbeschadiging van krijgt (en dat is bij jou duidelijk te zien ;))
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 17 september 2007 om 16:35:
right wel eens van een lage bloeddruk gehoord (vast niet denk niet dat jij ooit naar school geweest bent)

Ja, heb ik wel van gehoord, maar hoe doe je dat normaal met ontbijt als je opstaat?
Je mag tussen zonsopgang en zonsondergang niet eten, ik denk dat wanneer je lichamelijke beperkingen heb, door bijv teveel drugs gebruik, je wel een dispensatie vorm heb.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ramadan is niet voor even.. Ramadan is voor de hele levuh!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op maandag 17 september 2007 om 16:34:
ben je nou echt zó dóm om dit te geloven?

:yes:,en waar baseer jij het op dat varkensvlees gezond is?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bij mij in mij land heb je de spreekwoord je ben wat je eet

HET GEVAAR VAN VARKENSVLEES

In vergelijking met alle andere dierlijke eiwitten heeft varkensvlees zeer belastende nadelen voor het menselijk organisme.

Varkensvlees is enorm vethoudend, omdat het ook intracellulair vet bevat (dus ook in de cellen van de spieren), terwijl vet bij alle andere vleessoorten uitsluitend in het vetweefsel gevonden wordt. Er bestaat dus geen “mager varkensvlees".

De eiwitstructuur van varkensvlees lijkt erg veel op de eiwitstructuur van het menselijk lichaam. Het afweersysteem herkent varkensvlees daarom niet als lichaamsvreemd. Dit heeft tot gevolg dat wanneer wij varkensvlees eten wij zeer gemakkelijk de in het varkensvlees opgeslagen eigenschappen, belastingen en vergiffen opnemen en in ons lichaam opslaan. Het bindweefsel van het varken bezit veel zwavelmoleculen wat slijmerige zwellingen veroorzaakt. Deze slijmerige zwellingen zijn de reden waarom varkensvlees zo smeerbaar is en waarom men er zo goed worst van kan maken. Door het eten van varkensvlees slaat de eigenschap tot het vormen van slijmerige zwellingen zich op in het menselijk weefsel en vormt daarmee een van de basisproblemen van reumatische ziekten. Verder bevat varkensvlees een extreem hoog aandeel histamine en is rijk aan groeihormonen. Het bevordert daarmee allerlei ontstekingsprocessen, zwelling- en prikkeltoestanden, groeitendensen (dus ook van ontaarde cellen), nerveuse klachten en stress.

Het varken is van zichzelf een ziek dier, dat zelfs wanneer het onder gunstige omstandigheden wordt gehouden, zijn biologische leeftijd meestal niet bereikt. Wordt het niet op kortere termijn geslacht, dan lijdt het aan ziekten zoals slagaderverkalking, hartinfarct en vooral kanker. Omdat het zijn celstructuur in de structuren van het menselijk weefsel inbouwt, dient om de tot nu toe benoemde redenen, varkensvlees uberhaupt niet gegeten te worden. Denk hierbij aan het gezegde: “de mens is, wat hij eet”!

Als goede laatste herinner ik u eraan, dat de huiveringwekkende omstandigheden van de massa-dieren-industrie de toxische (giftige) belasting van het varken nog drastischer verhogen.

OFFICINALIS

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [UPC] Bob Bayer :harry: op maandag 17 september 2007 om 13:52:

Uitspraak van [UPC] Bob Bayer :harry: op maandag 17 september 2007 om 13:52:
ook het karakter van het individu zal aantasten en onzedelijkheid, homoseksualiteit, lesbianisme, overspel en prostitutie zal doen toenemen. De vrije omgang van beide seksen die men in niet-moslim samenlevingen kan zien is ver beneden alle peil gedaald. Er is geen enkel concept van ethiek of moraal meer bij vele mensen, maar alleen nog seksgenot en vrij uitwisseling van seks, zonder daarvoor verantwoordelijkheid te (willen) dragen.
De seksuele relaties voor het huwelijk en het steeds toenemende aantal zwangerschappen waarvan de verwekker onbekend is, zijn overheersende kenmerken van westerse samenlevingen.

Het aantal verkrachtingen en de algemene overgave aan seks zijn oncontroleerbaar geworden in westerse samenlevingen. Het aantal roofovervallen, wurg en sluipmoorden, het aanleggen van wapenvoorraden en al dat soort dingen behoren tot het kwaad van de moderne samenlevingen die eigenlijk niet meer getolereerd kunnen worden

Dit vind ik eerlijk gezegd ook een beetje onzin.. (N)

Homosexualiteit of andere vormen van expressief sexueel gedrag kan je niet toeschrijven aan het eten van varkensvlees.. :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
trouwens het is niet alleen voor mensen haram, katten bijvoorbeeld mogen het ook niet het kans is groot dat hun dood gaan aan de virusen en parrasieten die erin zit

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 september 2007 om 17:23:
Homosexualiteit of andere vormen van expressief sexueel gedrag kan je niet toeschrijven aan het eten van varkensvlees

niet geheel, maaar wel deels, eht heb zeker invloed op gedrag, stress, nerveus etc
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 11 september 2007 om 16:25:
In Nederland houdt naar schatting 80 tot 90 procent van de moslims zich aan de ramadan

Nog best veel.

Mijn vriend doet er godzijdank niet aan. Anders zou
ik me nog schuldig voelen ook als ik iets zou eten.
Ik heb een aangepaste schoonfamilie :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 september 2007 om 17:30:
niet geheel, maaar wel deels, eht heb zeker invloed op gedrag, stress, nerveus etc

Er zijn wel moslims die homoseksueel zijn, en ik heb dames van halal gehad die op zijn zachts uitgedrukt freaks in bed waren, en dat waren echt praktiserende moslims.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dalgliesh op maandag 17 september 2007 om 17:45:
Er zijn wel moslims die homoseksueel zijn, en ik heb dames van halal gehad die op zijn zachts uitgedrukt freaks in bed waren, en dat waren echt praktiserende moslims

Ja er zijn altijd rotte appels
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 september 2007 om 17:48:

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 september 2007 om 17:48:

En wat maakt iemand een rotte appel?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
fruitvliegjes, schimmel
Waarschuw beheerder
laat maar... zielig hoor

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:s
Waarschuw beheerder
Keep it real!

Uitspraak van ~**Es**~ op maandag 17 september 2007 om 17:57:
En wat maakt iemand een rotte appel?

Homo seksualiteit schijnt verboden te zijn, dus vandaar de verwijzing naar de rotte appel.

Persoonlijk vind ik de geloven een tikkeltje achterhaald, zeker wat betreft ramadan, in een maatschappij waarin 24uur per dag geleefd en gewerkt word, is het voor vele onhaalbaar en in mijn ogen schadelijk om zo weinig te eten, over 3 jaar kunnen moslims van de 24 uur, maar 6 uurtjes leven, zomers 23:00 tot 05:00uur... ik denk dat dat ongezond is als je ernaast ook nog een drukke baan heb.
Waarschuw beheerder
Homoseksualiteit is inderdaad een zonde in Islaam maar zo lang een Moslim homo probeert om hulp te krijgen van andere moslims of hulp organisaties dan is er niets aan de hand, alleen als iemand als Moslim doelbewust verder wilt leven als homofiel en moslim dan brengt die persoon zich in grote problemen op deze wereld, en in nog grotere problemen in de wereld hierna.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op maandag 17 september 2007 om 18:16:
ik denk dat dat ongezond is als je ernaast ook nog een drukke baan heb.

Soera Al-Baqarah , vers 286

Allah belast geen ziel boven haar vermogen.... ..onze Heer belast ons niet met datgene, waarvoor wij de kracht niet hebben...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PpnA op maandag 17 september 2007 om 18:24:
Homoseksualiteit is inderdaad een zonde in Islaam maar zo lang een Moslim homo probeert om hulp te krijgen van andere moslims of hulp organisaties dan is er niets aan de hand, alleen als iemand als Moslim doelbewust verder wilt leven als homofiel en moslim dan brengt die persoon zich in grote problemen op deze wereld, en in nog grotere problemen in de wereld hierna.

De Koraan is niet de waarheid, slechts een richtlijn..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 september 2007 om 18:22:
Het gaat niet om het beest maar om het vlees. Varkensvlees bederft veel sneller. Dat moslims geen varkensvlees mogen eten komt voort uit het feit dat de leefregels die Mohammed op stelde, vooral praktisch waren.

Tegenwoordig bestaat er de koelkast en de diepvries dus het niet eten van varkensvlees is 1 en al bull shit nu. we leven in 2007 niet in 0007
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 september 2007 om 18:31:

Voor jouw is het niet de waarheid, voor ons wel.
Soera Al-Israa, Banie Israa'iel vers 81

En zeg: "Waarheid is gekomen en leugen is verdwenen. En de leugen is inderdaad onderhevig om te verdwijnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PpnA op maandag 17 september 2007 om 18:37:

Zonder bewijs zul je NOOIT weten wat waar en wat niet waar is.

Voordat ik in god/jezus zal geloven moet ik ze toch echt eerst hebben gezien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op maandag 17 september 2007 om 16:38:
Ja, heb ik wel van gehoord, maar hoe doe je dat normaal met ontbijt als je opstaat?

ik eet gelijk 4 boterhammen, als ik een paar uur niet zou eten val ik elke keer als ik opsta flauw

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 september 2007 om 17:02:
:yes:,en waar baseer jij het op dat varkensvlees gezond is?

dat heb ik niet gezegd, ik geloof alleen niet dat alle problemen in de westerse wereld komen door varkensvlees eten

hoe komt het dan dat er even veel homo's zijn in de moslimwereld?

Uitspraak van PpnA op maandag 17 september 2007 om 18:24:

homo zijn is aangeboren, er zijn genoeg dieren die homosexueel zijn en die geen varkensvlees eten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PpnA op maandag 17 september 2007 om 18:37:

Allah/GOD/Jawah wanneer deze bestond zou moeten oordelen over homosexualiteit etc. niet jij of andere geloofsbelijders..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 september 2007 om 18:40:
Zonder bewijs zul je NOOIT weten wat waar en wat niet waar is.

Voordat ik in god/jezus zal geloven moet ik ze toch echt eerst hebben gezien.

Wij geloven in wat God heeft geopenbaard en zegt in zijn heilige boek.
Wij geloven in de profeten die God gestuurd heeft, de profeten zijn voor mij al genoeg bewijs om te geloven.

Ik kan het niet accepteren dat ik voorkom uit een Aap of wat voor andere dier dan ook

Miracles of the Quran
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8552135092079886288

Waarschuw beheerder
Hoewel ik niet moslim ben, probeer ik het eten van varkensvlees zoveel mogelijk te voorkomen. Gefabriceerde varkensvlees voor consumptie is echt de grootste rotzooi die er bestaat. in afwachting voor hun slachting worden die beesten in kleine hokken gehouden waar ze rustig en vetgemest worden met: tranqulizzers, pesticiden, groei-hormonen, antibiotica. Die rommel krijg jij dus ook automatisch je lichaam binnen bij het verschobberen van dat lekkere varkenshaasje of karbonade. Bovendien vind ik rund zelfs lekkerder dan varken:yes:
Vergelijk maar eens rundergehakt met varkens. Varkens stinkt en is vaak vettig, rund droog maar juist pittiger (overheerlijk voor in de macaroni :P )

Daarnaast heeft onderzoek uitgewezen dat mensen die veel varkensvlees eten vatbaarder zijn voor kanker en depressiviteit.
Melk is trouwens ook slecht :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PpnA op maandag 17 september 2007 om 18:48:
Ik kan het niet accepteren dat ik voorkom uit een Aap of wat voor andere dier dan ook

hoe verklaar je dan dat ons dna voor 97% hetzelfde is, toeval?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 september 2007 om 18:47:
Allah/GOD/Jawah wanneer deze bestond zou moeten oordelen over homosexualiteit etc. niet jij of andere geloofsbelijders..

God straft de homo's ook met aids en andere ziektes.

En de aardbevingen en overstromingen in de Moslimlanden die worden veroorzaakt door dat die landen zo veel Moslims homofilie accepteren en toestaan zo als bijvoorbeeld Pakistan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 september 2007 om 18:49:
Hoewel ik niet moslim ben, probeer ik het eten van varkensvlees zoveel mogelijk te voorkomen. Gefabriceerde varkensvlees voor consumptie is echt de grootste rotzooi die er bestaat. in afwachting voor hun slachting worden die beesten in kleine hokken gehouden waar ze rustig en vetgemest worden met: tranqulizzers, pesticiden, groei-hormonen, antibiotica. Die rommel krijg jij dus ook automatisch je lichaam binnen bij het verschobberen van dat lekkere varkenshaasje of karbonade. Bovendien vind ik rund zelfs lekkerder dan varken:yes:
Vergelijk maar eens rundergehakt met varkens. Varkens stinkt en is vaak vettig, rund droog maar juist pittiger (en dat is juist lekker voor in de macaroni :P )

al het vlees hier is eigenlijk een grote teringzooi, maar ik eet t er niet minder om :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PpnA op maandag 17 september 2007 om 18:29:
Allah belast geen ziel boven haar vermogen.... ..onze Heer belast ons niet met datgene, waarvoor wij de kracht niet hebben...

Die regel is al heel oud, voeding is gewoon een basis behoefte.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 17 september 2007 om 18:50:
hoe verklaar je dan dat ons dna voor 97% hetzelfde is, toeval?

Dat weet ik niet, ik bestudeer geen apen of varkens.

Al kwam het DNA 100 procent over een.

Mensen zijn de kinderen van Adam en niet van een Aap.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PpnA op maandag 17 september 2007 om 18:50:

God straft niet. Het zijn de mensen die zichzelf straffen in de geest van God. God creert alleen de mogelijkheden en voorwaarden waarin jij een keuze hebt dit alles uit liefde en recht (what goes around comes around)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
andere ziektes

Ik voel me betrapt...

Waarschuw beheerder
Alle orthodoxe stromingen binnen het jodendom, Christendom en Islaam zijn kwade gezwellen die de evolutie van de mens alleen maar vertragen en vernietigen. De evolutie van de mens is vrije wil, liefde, kennis en wijsheid. die monothistische geloven verdelen alleen maar mensen onderling, onderdrukken vrouwen, roepen geweld op en creert alleen maar hypocrici en bevuilen alleen maar jouw geest met achterhaalde dogmatiek :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

En de aardbevingen en overstromingen in de Moslimlanden die worden veroorzaakt door dat die landen zo veel Moslims homofilie accepteren en toestaan zo als bijvoorbeeld Pakistan.

En vrome goedgelovige Moslims die door Aids worden getroffen?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 september 2007 om 18:31:

:respect:
Waarschuw beheerder
-
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 september 2007 om 19:16:
En vrome goedgelovige Moslims die door Aids worden getroffen?!

Dat is dan de wil van Allah talaa. Wat dat voor doel heeft weet allen Hij, en Hij is de schepper van Alles wat leeft.

Dat kan ook een beproeving zijn voor andere moslims, om te kijken hoe die met hun zieke broeder of zuster, zoon of dochter om zullen gaan.