Voetbalsupporters die geweld gebruiken omdat het andere ploegje een keertje heeft gewonnen zijn gewoon zwakbegaafd.
Wat boeit het in godsnaam?
Ja, als je de supporters van de andere club gaat slaan (of mensen die er niks mee te maken hebben) zullen ze vast de volgende keer wél winnen.
Sowieso gaat die hele sport nergens over, maar dat is vers twee. Money money money.
Kansloze mensen
Wat boeit het in godsnaam?
Ja, als je de supporters van de andere club gaat slaan (of mensen die er niks mee te maken hebben) zullen ze vast de volgende keer wél winnen.
Sowieso gaat die hele sport nergens over, maar dat is vers twee. Money money money.
Kansloze mensen
Uitspraak van [077] Reneetjuhh op dinsdag 11 september 2007 om 14:33:voetbal is koel
Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 11 september 2007 om 13:37:Nee he daarom is het de populairste sport in de wereld
je moet de mening van de meerderheid niet verwarren met de waarheid..
Snap het wel hoor.. ben zelf ook een ontzettende voetbalfan, maar om nu iemand anders te slaan omdat ie fan is van een ander clubje.. neuhh.. mij niet gezien.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 20:27:heb wat kansloze afca burbery f
dat waren gewoon duitsers knurft
heb met een paar gasten uit amsterdam een lekker
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 12 september 2007 om 22:17:Gezellige mensen he
sommige wel ja dr was dr nog 1 die jou kende kwam uit zaandam
oh ja joh karper oog
duitsers met afca kleren en joden sterren om hun nek .. aparte shit .. maar jij weet natuurlijk beter wat ik gezien heb of niet some ouuuweee
boeit me voor de rest natuurlijk ook geen reet wat je van me post vindt, vind het alleen wel een beetje voorbarig van je om gelijk te zeggen dat de mensen die ik gezien heb en dus niet JIJ duisters waren .. spraken toch echt nederlands.
maar ff ontopic : sfeer was dus prima geen enkel opstootje gezien
duitsers met afca kleren en joden sterren om hun nek .. aparte shit .. maar jij weet natuurlijk beter wat ik gezien heb of niet some ouuuweee
boeit me voor de rest natuurlijk ook geen reet wat je van me post vindt, vind het alleen wel een beetje voorbarig van je om gelijk te zeggen dat de mensen die ik gezien heb en dus niet JIJ duisters waren .. spraken toch echt nederlands.
maar ff ontopic : sfeer was dus prima geen enkel opstootje gezien
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 september 2007 om 18:01:duitsers met afca kleren en joden sterren om hun nek .. aparte shit .. maar jij weet natuurlijk beter wat ik gezien heb of niet some ouuuweee
blabla
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 september 2007 om 22:34:weet ze naam niet meer
Ow hoe oud dan?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 september 2007 om 23:01:durfen nergens anders heen dan het Honkfeest of de Fun
daar zit wel wat in ben ik wel met je eens

![[077] Reneetjuhh](/images/user/69330_1989758.jpg)