Partyflock

Forumonderwerp · 970901

ik vind het topspul
soms kijk ik wel is een halfuurtje een paar van die video's en dan lig ik uren dubbel om al die junks!

hebben jullie dat nou nooit? gewoon de hele dag die kutjunks uitlachen..?

ik vind dus dat er meer gebruikt moet worden! ik ben namelijk opzoek naar nog meer leedvermaak..

hoe denken jullie daarover :D
laatste aanpassing door een beheerder

hoeveel echte methjunks ken je?

Uitspraak van 0297 op dinsdag 11 september 2007 om 19:37:
hoe je het in je hoofd zo'n topic te starten over iets wat enorm opgeblazen is

jij bent ook wel een beetje een opgeblazen verhaal (y)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2007 om 19:47:

ga je dan vergelijken of jouw vriendenkring normaal is?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2007 om 19:47:

zeg ochtends voor me werk altijd 1 van die junks gedag! weet niet of die meth gebruikt!
dus als hij het gebruikt 1 :D

en jij?
jij bent zeker zo'n persoon wat alles al gebruikt heeft,en 10000 vrienden eraan verloren hebt enz enz
Uitspraak van Pietertje Geluk op dinsdag 11 september 2007 om 19:41:
je kent zeker iemand die nu een meth-hoertje is geworden?

nou ik ken d'r niet, maar weet wel dat het naaste familie van jou is.

Uitspraak van 0297 op dinsdag 11 september 2007 om 19:54:
maar weet wel dat het naaste familie van jou is.

dus je kent diegene wel :/

Uitspraak van Pietertje Geluk op dinsdag 11 september 2007 om 19:51:
en jij?
jij bent zeker zo'n persoon wat alles al gebruikt heeft,en 10000 vrienden eraan verloren hebt enz enz

ken er geen een, heb alles idd wel gebruikt en ben nog niemand verloren (Y) bewijst trouwens maar weer dat niet iedereen die drugs gebruikt in de goot eindigt. Maar ik vroeg dat omdat ik uit jouw posts afleid dat je nogal veel denkt te weten van het spul, maar dat is dus allemaal gebaseerd op de oprah aflevering en de meth-foto's. Wat ik al verwachtte (y)

moraal: niet iedereen die drugs gebruikt is een junk (y)
laatste aanpassing

(y)
Uitspraak van 0297 op dinsdag 11 september 2007 om 19:54:
nou ik ken d'r niet, maar weet wel dat het naaste familie van jou is.

klopt, hij had het al over je m****r (Y) die zit er nu ook :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2007 om 20:03:
ken er geen een, heb alles idd wel gebruikt en ben nog niemand verloren bewijst trouwens maar weer dat niet iedereen die drugs gebruikt in de goot eindigt. Maar ik vroeg dat omdat ik uit jouw posts afleid dat je nogal veel denkt te weten van het spul, maar dat is dus allemaal gebaseerd op de oprah aflevering en de meth-foto's. Wat ik al verwachtte

moraal: niet iedereen die drugs gebruikt is een junk laatste aanpassing 11 september 2007 20:04

dat weet ik ook wel oelewapper!
dit hele topic is ook puur sarcastisch bedoeld, maar aangezien jij zoveel drugs heb gebruikt kan je het verschil tussen serieus en sarcasme ook niet meer zien!

van een jointje wordt je ook niet gelijk een junk, dus dat moraal van jou brengt niks zinnigs in dit topic
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2007 om 19:58:
dus je kent diegene wel

er is een verschil tussen kennen en weten wie iemand is.

Uitspraak van Pietertje Geluk op dinsdag 11 september 2007 om 20:08:
klopt, hij had het al over je m****r die zit er nu ook

klopt! wat is de wereld toch klein
Uitspraak van 0297 op dinsdag 11 september 2007 om 20:16:
er is een verschil tussen kennen en weten wie iemand is.

vertel...

Uitspraak van 0297 op dinsdag 11 september 2007 om 20:16:
klopt! wat is de wereld toch klein

zeer klein!
Uitspraak van Pietertje Geluk op dinsdag 11 september 2007 om 20:21:
vertel...

mang, ga je filmpje nog maar een paar keertjes bekijkeng en zoek je bedje op. het is morgen weer vroeg dag voor jou, harde werkert / moraalridder.

Uitspraak van Pietertje Geluk op dinsdag 11 september 2007 om 20:08:
dit hele topic is ook puur sarcastisch bedoeld

niet liegen
Uitspraak van 0297 op dinsdag 11 september 2007 om 20:25:
mang, ga je filmpje nog maar een paar keertjes bekijkeng en zoek je bedje op. het is morgen weer vroeg dag voor jou, harde werkert / moraalridder.

prachtig (Y)
ben trots op jou!!!

sportieve groet

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2007 om 20:42:
niet liegen

mag niet liegen van mijn moeder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2007 om 16:40:
weer iemand die dat fabeltje gelooft :/ je kan onmogelijk ergens na een paar keer al verslaafd aan zijn.. ook al vertellen ze jou dat bij oprah en dr. pill

:aai: check mn profiel, zie mn vrijwilligerswerk en dan weet je dat ik niet eens tijd heb voor Oprah of dr. Phil.... :gaap:
weer een achtelijke topic
je verveelt je zeker
ga een leven zoeken joh

hetzelde filmpje, alleen dan van 30 jaar geleden.. (Y)

:lol:
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van (6) denise (6) op dinsdag 18 september 2007 om 15:54:
weer een achtelijke topic
je verveelt je zeker
ga een leven zoeken joh

ga pogo-en terrorhelga
Als je denkt dat die filmpjes waarheidsgetrouw zijn dan ben je redelijk naïef. Dat zijn de zwaarste gebruikers die er zijn. Als je lang genoeg amphetamine neemt ga je er op de duur ook zo uitzien hoor :)
Vind dat je een beetje een ziek gevoel voor humor heb
:loser:

Echt verschrikkelijk hoe die mensen eruit gaan zien damn

als je stopt met je zelf verzorgen stopt met eten dan ga je er ook zo uitzien heeft nix met die drugs te maken
gewoon een beetje minderen

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 november 2007 om 13:02:
Echt verschrikkelijk hoe die mensen eruit gaan zien damn

na een potje beeldbewerking bedoel je?
snap nie eens waarom jullie reageren op zo'n figuur met het IQ van een visstick die geilt op negatieve aandacht.
sommige in dat meth filmpje zien er zelf beter uit na gebruik, ze hebben dan zo'n famous/celebrity look, vindje niet? :P
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2007 om 20:03:
niet iedereen die drugs gebruikt is een junk (y)

helemaal mee eens,
ik ken er ook genoeg
en 1 is zelfs directeur geworden van een kantoor
het is maar net wat je doet met je leven

Uitspraak van Desolator :[ op vrijdag 9 november 2007 om 16:26:
snap nie eens waarom jullie reageren op zo'n figuur met het IQ van een visstick die geilt op negatieve aandacht.

boeiend...dat soort types zijn wel fijn voor als je je verveelt :)

Niks mis mee wat meth op zijn tijd! propaganda onzin.
Artiest Nevz
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 november 2007 om 14:31:
na een potje beeldbewerking bedoel je?

Dan doen mensen die niet tevreden zijn met hun eigen leven en vervolgens het leven van andere er minder op gaan maken om zichzelf er beter door te laten voelen. :)

En die crystal meth zal wel slecht voor je zijn, maar als die mensen dat graag doen laat ze dan lekker in hun waarde, fucking moraalridders, als je je verveelt ga je maar slapen.
Uitspraak van R.iek.Y :[ op maandag 5 november 2007 om 12:49:
Vind dat je een beetje een ziek gevoel voor humor heb

dankje dat waardeer ik enorm (Y)

Uitspraak van Desolator :[ op vrijdag 9 november 2007 om 16:26:

gelukkig ben jij de slimste..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 16:27:
Val je lekker snel van af inderdaad.

Sonja Bakker is er nix bij :D

tjah ze worde er nie knapper op
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2007 om 17:15:
Interessant aan de hele meth kwestie is dat er over weed dezelfde filmpjes bestonden eind jaren dertig (Reefer Madness, 1938).

Natuurlijk, crystal meth is per definitie niet goed voor je.

Wat alleen heel veel mensen niet weten is dat bijvoorbeeld dat plaatje van die hersenen pas na 10 jaar chronische verslaving is geweest, mensen die tussen de 4-6 gram per week naar binnen hakten, 10 jaar lang. Dus 2.5KG zo ongeveer aan methamphetamine.

Ook die plaatjes zijn van mensen die decennia lang verslaafd zijn geweest, niet na 2 weken gebruik.

Ook is het absolute onzin dat het al na 1 keer verslavend is.

Absoluut correct!

Is allemaal pure Amerikaanse progagande voor de war on drugs.

De mensen wat je te zien krijgt gebruiken ook allemaal 24/7, zijn dagenlang wakker, en eten vrijwel niks. Dat zijn in mijn ogen vele grotere boosdoeners dan de drugs zelf.

Tuurlijk, geen enkel "genotsmiddel" is goed voor je, maar de manier waarop je het gebruikt draagt er nog altijd het meest aan bij of jij er al dan niet aan onder door gaat. En mijns inziens heb je het echt wel bij iedere drug zelf in de hand, want zo als hierboven al gezegd geloof ook ik er niet in dat er ook maar 1 enkele drug bestaat die na 1 keer al verslavend is.

yeahhhh right

Gister zag ik de docu weer op National geographic. Echt erg lachwekkend Amerikaans propaganda filmpje. Ik snap alleen niet waarom dat in NL wordt uitgezonden.
Wat ook grappig was; ze lieten een landkaart van amerika zien en er werd een rode golf overheen getekend alsof het een ziekte was die uitbrak.
En die foto's ook heel mooi geacteerd. Op de 2e foto keken ze allemaal zo zielig mogelijk. :lol:
berre wat ben jij triest
wat kunnen mensen naief zijn zeg, bleg!

Neem van mij aan(mijn moeder werkt in de verslavings zorg), dat die shit je echt hard sloopt. en dat die shit zo verslavend is dat bij somige mensen wel binnen 1 keer verslavend kan zijn!

maar als je het allemaal propaganda van de amerikaanse overheid vindt bla bla bla, dan zou ik zeggen: probeer het maar eens,
kijken wat je dan zegt! maar dan haakt 99% procent van jullie toch al af..

zelf zou ik het ook nooit gebruiken!

die docu was dinsdag weer op;)

maarja ik zou het zekers niet onderschatten