Partyflock
 
Forumonderwerp · 970014
­ Nederland
Bijna van een trap afvallen, en dat de helft het zag
Het is niet zo'n erge blunder maar dit is echt weer iets voor mij !!

Was 2 weken terug op een hondenshow en daar wilde ik naar het toillet gaan en trek ik een deur open, zit er een oud belgies dametje op de wc met de broek op de knieen, die gilde allee allee ik zit hier op de wc :lol:, ik kwam niet meer bij. Maar een week later gebeurde het mij op het werk, gelukkig was ik net me broek aan het dicht doen :lol: Zoiets overkomt me echt nooit, is me straf denk omdat ik bij die ouwe taart de deur open trok :lol:
laatste aanpassing
Door zatheid in het kanaal flikkeren na een avond stappen :$
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 23:22:
Denken dat je iedereen kent en super enthousiast begroeten... Blijkt het een vreemde te zijn

Hehe, die blik die je dan terug krijgt is zooooo erg haha. Kijken ze je zo aan van wat heb jij? En dan krijg je het heerlijke gevoel liever even weg te zakken ;)
 
was een gozer in de poepert aan het nemen in de darkroom van een gay discotheek en toen gleed condoom af zonder dat we dat door hadden dus uiteindelijk zat die condoom diep in zijn poepert en moest hij naar de dokter om die condoom eruit te laten halen. dat was best een blunder.
laatste aanpassing
 
ik heb eens gehad dat ik in een discotheek me geld kwijt was geraakt en op gegeven moment dacht ik dat ik me geld op de grond zag liggen. ik pakte het op en het bleek een gebruikte tampon te zijn haha
natuurlijk was ik hierbij niet erg nuchter.
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 17:06:
ik heb eens gehad dat ik in een discotheek me geld kwijt was geraakt en op gegeven moment dacht ik dat ik me geld op de grond zag liggen. ik pakte het op en het bleek een gebruikte tampon te zijn haha
natuurlijk was ik hierbij niet erg nuchte

dat je dat nog verteld :lol:
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op zondag 22 juni 2008 om 18:06:
praak van Nyocore op zondag 22 juni 2008 om 17:06:
ik heb eens gehad dat ik in een discotheek me geld kwijt was geraakt en op gegeven moment dacht ik dat ik me geld op de grond zag liggen. ik pakte het op en het bleek een gebruikte tampon te zijn haha
natuurlijk was ik hierbij niet erg nuchte

dat je dat nog verteld

als het waar s. wie gooid nou een gebruikte tompon op de grond:S:roflol:
 
Zo dronken zijn dat als er iemand op je rug springt je keihard flikkert.. lig je dan met zn 2-en in de plaatselijke discotheek waar iedereen en dan ook echt IEDEREEN je kent, whaha xD
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 17:06:
ik pakte het op en het bleek een gebruikte tampon te zijn haha

soa test gedaan?