Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 15:23:Zo die heeft gewoon cup B
jij toch ook
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 17:07:Ben je weg uit oldenzaal?
Oldenzaal?
Was ik daar ooit dan?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 17:12:Ja toch ?
Ik dacht dat je hier woonde
Ik woon in Enschede.. haha..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 17:13:Ik woon in Enschede.. haha..
Maar je was vaak hier te vinden
Bij rudolf
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 17:15:
Maar je was vaak hier te vinden?
Bij rudolf
Klopt.. Rudolf is mn maatje,
al zie ik hem nooit meer de laatste tijd..
Komt ook omdat ik nu erg druk ben..
Net terug uit Afrika en veel in Amsterdam enzo..
Druk druk druk
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 17:29:Klopt.. Rudolf is mn maatje,
al zie ik hem nooit meer de laatste tijd..
Komt ook omdat ik nu erg druk ben..
Net terug uit Afrika en veel in Amsterdam enzo..
Druk druk druk
Heb hem gister nog gesproken
Je sauna mattie
Fotoshoot
Borsten openen meer deuren dan sleutels 

laatste aanpassing
Ik heb ergens gelezen dat het gleufje tussen de borsten de mannen doen denken aan de bilnaad... En dat wordt weer geassocieerd met seks..
Bij apen is het ook zo dat ze heel erg geilen op de bilnaad vrouwelijke soortgenootjes... En tja, daar stammen wij weer vanaf
Of het klopt weet ik niet, maar tis een verklaring
Bij apen is het ook zo dat ze heel erg geilen op de bilnaad vrouwelijke soortgenootjes... En tja, daar stammen wij weer vanaf
Of het klopt weet ik niet, maar tis een verklaring
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 september 2007 om 08:02:Show het eerst maar eens
NAH, liever niet..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 september 2007 om 12:45:NAH, liever niet..
Haha is een hint... foei June stout!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 september 2007 om 12:45:NAH, liever niet..![]()
Geef jij het goede voorbeeld
Valt er hier eigenlijk iemand op Junes innerlijk.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 september 2007 om 13:13:Haha is een hint... foei June stout!
ik wil je die ellende alleen maar besparen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 september 2007 om 16:52:Ja
Kon wel goed met haar praten
Voor zover ik weet met een bitch valt niet te leven
dus haar ex
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 september 2007 om 19:11:over wie heb jij het?
Die DJ fisch nog wat ofzo
Haha als ze een vervelende bitch was had ik het wel gemerkt,
enjah zo is ze niet ..ze is spontaan, lief, beetje verlegen, hou van lachen,..en voor de rest weet ik niet heb haar maar 1 keertje gezien.
Misschien kan jij het verder afmaken
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 september 2007 om 08:08:Die DJ fisch nog wat ofzo
ow tete
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 september 2007 om 12:19:ze is spontaan, lief, beetje verlegen, hou van lachen,..en voor de rest weet ik niet heb haar maar 1 keertje gezien.
Misschien kan jij het verder afmaken
Ahw
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 september 2007 om 12:41:ow tetehaha.. geen gemartel over Tee he
![]()
Ken hem niet dus
Ik zeg niks
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 september 2007 om 12:19:Misschien kan jij het verder afmaken
Ze houdt van SAUNA
Bubbelbad/stoomcabine zover ik me kan herrineren
En feesten
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 september 2007 om 15:14:Ze houdt van SAUNA
Bubbelbad/stoomcabine zover ik me kan herrineren
En feesten
kijk aan.. jullie kennen me toch beter dan ik dacht
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 september 2007 om 15:27:kijk aan.. jullie kennen me toch beter dan ik dacht
Ach wat boeid het uiterlijk
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 september 2007 om 17:55:Ach wat boeid het uiterlijk
Hahaha....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 september 2007 om 15:27:kijk aan.. jullie kennen me toch beter dan ik dacht
Je hou van mannen met donkere haren, donker ogen , rustige type die weet wat hij wil en ook rustig is aan zijn koppie. En die haar zeer serieus neem.. monogaam.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 september 2007 om 21:30:Je hou van mannen met donkere haren, donker ogen , rustige type die weet wat hij wil en ook rustig is aan zijn koppie. En die haar zeer serieus neem.. monogaam.
het is allemaal zo waar..
trouwen?
Ik val op Jen
. En op vrouwen die met hun borsten de buitenspelval kunnen uitleggen.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 september 2007 om 12:15:het is allemaal zo waar..
Maar lieve woorden zeggen niks
Via pf
maak ze maar eens waar
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 september 2007 om 19:19:
Maar lieve woorden zeggen niks
Via pf
maak ze maar eens waar
Waarom, ik ben al lang en breed bezet

![[ NeLiZ ]](/images/user/21454_1303898.jpg)