Probeer uit te vinden wat het grootste voorwerp is dat je in kut kunt stoppen zonder uit te scheuren
Me mannetje en ik zijn een weekje niet bij elkaar voor het eerst en nou zit ik me suf te piekeren hoe ik me tijd moet vullen tot zaterdag
zonder uit te scheuren
Probeer uit te vinden wat het grootste voorwerp is dat je in kut kunt stoppen zonder uit te scheuren
gemiddelde partyflocker heeft helemaal geen leven
Nou we wonen samen dus vandaar..
Me mannetje en ik zijn een weekje niet bij elkaar voor het eerst en nou zit ik me suf te piekeren hoe ik me tijd moet vullen tot zaterdag want de week duurt nu natuurlijk extra lang
Nou we wonen samen dus vandaar..
Als mn lover zo'n instelling had, had ik hem meteen bij het oud vuil neer gezet.
Uitspraak van Diorissimoop zondag 2 september 2007 om 21:44:
Als mn lover zo'n instelling had, had ik hem meteen bij het oud vuil neer gezet.
en das dan nog t meest positieve dat ik zou doen
wou alleen leuke tips waar ik zelf nog niet op gekomen was.. meer niet!
kan me zelf prima vermaken
volgens mij is dit er een die zichzelf ophangt als de relatie uit is...
-heb wel een eigen leven
- kan me zelf prima vermaken
Me mannetje en ik zijn een weekje niet bij elkaar voor het eerst en nou zit ik me suf te piekeren hoe ik me tijd moet vullen tot zaterdag
-heb wel een eigen leven
- kan me zelf prima vermaken
gemiddelde partyflocker heeft helemaal geen leven
Me mannetje en ik zijn een weekje niet bij elkaar voor het eerst en nou zit ik me suf te piekeren hoe ik me tijd moet vullen tot zaterdag want de week duurt nu natuurlijk extra lang? iemand nog tips? zonnebank en kapper staan al gepland..