Partyflock

Forumonderwerp · 969802
2063x bekeken
Waarschuw beheerder
Deze kadett GSI 8V met k&n filter en supersprint uitlaat van ibiza cupra, body is origineel, alleen boven de achterruit een corsa spoiler. chippie veranderd 145pk met katalisator, is te koop, roestvrij, met nieuwe APK, geen onzinreacties aub!!

o ja de auto is rondom verlaagt en dr zitten gele KONI verstelbare schokbrekers onder natuurlijk

groeten wim
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hehe, wel maf om dit topic te lezen.. t word nog boeiend ook geloof ik :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ritalin A.K.A. Kouwe Arie op zaterdag 8 september 2007 om 17:57:
en die corsa ook niet.. misschien met een 2.016V

hoe zou jij in godsnaam moeten weten hoe hard die corsa loopt, je heb m nog nooit zien rijden :lol:... maarja als jij je eigen gelul geloofd is het goed toch ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ritalin A.K.A. Kouwe Arie op zaterdag 8 september 2007 om 17:46:
dat ligt dr aan welk lcd schermpie dr in zit.. er zijn 2 verschillende, de ene stopt toch echt bij 255, in mijn 8klepper gaattie wel tot 288, als ik t kontakt aanzet zie je m dr naartoe lopen, maar bij m'n 16v klepper gaattie maar tot 255. kom t maar bekijken.

ik ken 2 soorten, dat is vectra en kadett en die lopen alletwee tot 288 ;)... tot 255 heb ik nog nooit gezien ;)...

scan dat rapport is in dan :D... ben wel benieuwd...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ritalin A.K.A. Kouwe Arie op zondag 2 september 2007 om 15:53:
o ja de auto is rondom verlaagt en dr zitten gele KONI verstelbare schokbrekers onder natuurlijk

dus de schokbrekers zijn duurder dan de auto zelf(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 21:16:
dus de schokbrekers zijn duurder dan de auto zelf

hihi :lol:
Waarschuw beheerder
ik ga niet helemaal naar drachten rijden voor iemand met veel te veel praatjes.
Waarschuw beheerder
Mooi is dat als je contact aanzet het net lijkt of dat ding ook echt de 288 haalt :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rexel op zondag 9 september 2007 om 20:16:
ik ga niet helemaal naar drachten rijden voor iemand met veel te veel praatjes.

jij vraagt om een sprintje goed dan zeg waar het is.

of kruip je nu terug met je veel te veel praatjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skullbreaker op zaterdag 8 september 2007 om 19:34:
Hier bewijs

Punt 1:
die 288 km's is een controle, het lcd scherm word gecontroleerd op de werking. eerst geeft ie 100 nog wat aan, daarna 288. omdat de 1e van de 3 cijfers niet verder gaat dan 2, is zijn zo alle lampies gecontroleerd op de werking.

Punt 2:
Boven de 60 geeft de digi GSI teller alleen EVEN getallen aan, 255 kan ie dus nooit weergeven. Alle digi tellers stoppen bij de 254.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
175 km/h met vier man lukt wel in een Kadett 1.3 sloop edition. Best netjes. Hij zoop wel als een 2 liter turbo maar oke. Misschien lag het eraan dat we in Duitsland op de Bahn zaten?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als mijn kadett klaar is :D horen jullie het wel :) hij is nu nog in de garage we zijn hem aan het uitbouwen (Y)
Waarschuw beheerder
tja de topic opener woont in het bewoonde deel van nl, namelijk utrecht :) dan is t allemaal nog wel te overzien :) ik ga wel naar friesland als ik een koe ofzo wil zien. 8)

Uitspraak van Skullbreaker op maandag 10 september 2007 om 22:00:
uitbouwen

Uitbouwen? waar heb je m in gereden dan?
Waarschuw beheerder
nergens hij wordt gewoon verbreed en motorisch getuned (Y)
Waarschuw beheerder
owkeey, omdat je m uit moet bouwen, ik denk die staat tussen t puin ofzo.
Waarschuw beheerder
Hier in de wijk staat er een met een super brede volledige body kit in het geel. Ziet er wel leuk uit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 september 2007 om 18:25:
jij vraagt om een sprintje

Misschien heb ik dat wel gemist met lezen maar hoeveel pktjes heb je onder de kap dan?
Waarschuw beheerder
@-Rich@rD- tot 288!! mooi he?? mijn 16V staat in de schuur, momenteel in restauratie daaar heb ik toch echt gehad dat de teller stopte,t ken ook 254 zijn, k weet t ook nie meer t ging zo hard op de A12 woerden bodegraven :), die 8V gaat nie harder dan 244 op de teller
Uitspraak van Early Ries op maandag 10 september 2007 om 20:45:
Boven de 60 geeft de digi GSI teller alleen EVEN getallen aan, 255 kan ie dus nooit weergeven. Alle digi tellers stoppen bij de 254.

kweet wel dat die 16V nie harder ging volgens de kilometerteller, en de teller dus niet verder ging, maar de toerenteller wel. ik hoef dr trouwens ook geen bewijs voor te leveren dat de teller geen 288 haalt, k weet dat t nie zo is,
@ Opelvssn
bepaalde mensen denken omdat de teller 288 haalt met t omdraaien van t kontakt, dat ie dat ook haalt, maar nog nooit zelf zo hard hebben gereden om t te checken, dat noem ik nou triest. lul dr niet over als je t niet weet!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvM op maandag 10 september 2007 om 22:20:
super brede volledige body kit

rieger body zeker?? staat in t oranje in hun folder geloof ik, is een vette bodykit ja, maar auto is origineel meer waard..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rexel op maandag 10 september 2007 om 22:19:
owkeey, omdat je m uit moet bouwen, ik denk die staat tussen t puin ofzo.

nou ben ik t wel met je eens haha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 15:48:
elke auto roest ... laat m maar lang genoeg buiten staan

Niet met je eens ;)

Maar die van jou wel, ook als jij binnen staat :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xander-van-gent op maandag 10 september 2007 om 22:33:
Misschien heb ik dat wel gemist met lezen maar hoeveel pktjes heb je onder de kap dan?

Ik ben ook nieuwsgierig. ALs het een orginle 325 is leg je het af. Heb je het met de mijne al je handen vol (moet nog steeds een x proberen tegen een maatje van me:D). R32 heeft 4 wielaandrijving vergeet dat niet. (270 pk is ook wel lekker)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B&D]guus op dinsdag 11 september 2007 om 17:49:
Uitspraak van Xander-van-gent op maandag 10 september 2007 om 22:33:

Ik ben ook nieuwsgierig. ALs het een orginle 325 is leg je het af. Heb je het met de mijne al je handen vol (moet nog steeds een x proberen tegen een maatje van me). R32 heeft 4 wielaandrijving vergeet dat niet. (270 pk is ook wel lekker)

Als het 325 is komt het wel goed denk ik bij het stoplicht. (top zowiezo)En wil wel een keer tegen Rexel opnemen daar ben ik wel benieuwd naar of het win.
Waarschuw beheerder
donateur
kadet gsi 2.0 8v haalt 206kmh.
kadet gsi 2.0 16v haalt 217kmh.
Waarschuw beheerder
donateur
yep, maar met een chip haal je evengoed nog geen 255 hoor.
Waarschuw beheerder
haha die 16v is nie alleen gechipt, die heeft ook andere nokkenassen, uitlaatspruitstuk en groep a uitlaat...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mijn 2.0 16V is origineel en een groep A Uitlaat heb tot nu toe 214 getikt met de GPS (me wijzer gaat niet verder:S) en kan nog iets verder dus ik gok op rond de 220...

wil hem chippen maar dan zal tie hooguit 230 gaan misschien maar 250+ is best hoog gegrepen met wat kleine aanpassingen....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ritalin A.K.A. Kouwe Arie op dinsdag 11 september 2007 om 21:19:
haha die 16v is nie alleen gechipt, die heeft ook andere nokkenassen, uitlaatspruitstuk en groep a uitlaat...

OMG! Met deze setup had ik 256 km/u verwacht, valt me wel wat tegen. Klap de buitenspiegels even in, misschien gaat ie dan harder........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op dinsdag 11 september 2007 om 22:10:
lol 255 in zijn dromen

80 in z'n dromen dacht ik. Sjezes wat een zwetser die gast.
Waarschuw beheerder
ja maar let op he hij is wel gechipt dus dan heb je zo 40km snelheid winst hahahahaha :bier:
Waarschuw beheerder
was het maar waar :P:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op dinsdag 11 september 2007 om 22:18:
ja maar let op he hij is wel gechipt dus dan heb je zo 40km snelheid winst hahahahaha

iK gAa muH b4kki3 o0k $jIppuuuH d3nK 1k. Dat hok maakt mij de pis niet lauw.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mattijs op dinsdag 11 september 2007 om 22:27:
iK gAa muH b4kki3 o0k $jIppuuuH d3nK 1k.

8)
Hoe hard kannie dan?
vast wel 300!
Waarschuw beheerder
dames zoek t uit, waarom haalt die 8v al 240 sowieso op de teller??
wil nie zeggen dat ie ook echt zo hard gaat, hier ging t erover dat die teller tot 254 gaat en nie tot 288
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ritalin A.K.A. Kouwe Arie op dinsdag 11 september 2007 om 23:56:
wil nie zeggen dat ie ook echt zo hard gaat, hier ging t erover dat die teller tot 254 gaat en nie tot 288

'T is een slopel, dat zijn gewoon kut-auto's!

:aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Franktastic op woensdag 12 september 2007 om 00:41:
'T is een slopel, dat zijn gewoon kut-auto's!

haha ik pest ook altijd iedereen. Maar toch zitten er soms examplaren bij waar ik respect voor heb. Daar hoort deze rotte frikandel niet bij met zijn lul prestaties
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ritalin A.K.A. Kouwe Arie op dinsdag 11 september 2007 om 23:56:

????

Ik had een gefokte 20seh (de snelle 8v versie, 129 pk standaart), en die haalde met moeite 230 op de digi teller. Zullen ongeveer 215 a 220 echte km's zijn.

Motorische aanpassingen zijn:
Chip inc brandstofdrukverhoger.
Groep A spaghetti spruitstuk.
Sebring uitlaat van voor naar achter. (kat loos)
K&N 57i kit.
En nog wat fine tune spul.

240 op de teller is dus wel errug snel voor een 8v... cker met de F16 versnellingsbak die er standaart onder hangt. Met een F20 bak zou je er nog wel aan kunnen komen.
Waarschuw beheerder
Heb vorige week naast een vectra 2000 van maat van me gereden.

Nou kan je zeggen dat digitaal veel afwijkt hoor

hij reed 200 ik 180 :P
Waarschuw beheerder
gisteravond nog ff gecheckt, heb dr 238 mee gereden gister, dan zal t wel een f20 bak zijn

grootste eikel van de week [NL]VR6TERREUR[B&D] met je praatje van rotte frikandel, klein jochie ben je kom hier heen dan met je grote smoel ken je t zien sukkel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ritalin A.K.A. Kouwe Arie op woensdag 12 september 2007 om 12:27:
rotte frikandel,

dat is mijn tekst :D kun je zelf niks bedenken? Is te moeilijk of?

Wel super stoer he via internet een grote bek hebben (y)
Waarschuw beheerder
kom dan jongen, stoer om niet te komen he!!, kijk ff in m'n vriendelijst en vraag maar of ik normaal ook een grote bek heb dan kan je lachen....
ADHD, ken dr ook weinig aan doen...
Maargoed kom maar hierheen dan ken je ff meerijden en kan je t zien op de teller
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dus je verwacht dat ik op mijn fietsje naar utrecht kom om daar een keer mee te mogen rijden en te zien dat je teller 254 aangeeft? Zet een foto online zou ik zeggen.

Uitspraak van Ritalin A.K.A. Kouwe Arie op woensdag 12 september 2007 om 12:41:
ADHD

ja dus :S
Waarschuw beheerder
thuis in de schuur heb nog geen rijbewijs. :( Maar wel mooi tijd gehad om hem naar mijn smaak aan te passen.
Waarschuw beheerder
k heb nog n VR6 blok te koop
gegadigden??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B&D]guus op woensdag 12 september 2007 om 12:47:
Dus je verwacht dat ik op mijn fietsje naar utrecht kom om daar een keer mee te mogen rijden en te zien dat je teller 254 aangeeft? Zet een foto online zou ik zeggen.

Maak jij de foto bij die snelheid??

Artiest Bladezzz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 19:51:
hehe, wel maf om dit topic te lezen..

:lol: Echt he...Ook vandaag pas voor t 1s gezien :P

Maar wacht ook nog steeds op:

Uitspraak van Rexel op zondag 2 september 2007 om 16:54:
Heb je daar fotos van? ben wel benieuw namelijk hoe dat in zn werk gaat, dubbele webers met een mercedes sprinter compressor erop......

:harry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ritalin A.K.A. Kouwe Arie op woensdag 12 september 2007 om 12:27:
grootste eikel van de week [NL]VR6TERREUR[B&D] rotte frikandel, klein jochie ben je kom hier heen dan met je grote smoel ken je t zien sukkel

Uitspraak van Ritalin A.K.A. Kouwe Arie op woensdag 12 september 2007 om 12:41:
kom dan jongen, stoer om niet te komen he!!
kom maar hierheen dan ken je ff meerijden en kan je t zien op de teller

Ik wil wel een plaatje tekenen waar op staat dat ie 300 rijdt.
Kan ie het dan ook?

:loser: