Uitspraak van tijgerpanter op vrijdag 31 augustus 2007 om 19:35:uurtje
dan ben ik nog niet moe
maar maak misschien effe een pauze voor de man
In het allerprilste begin van onze relatie hebben we het een dag lang uitgehouden!!! Alleen zo nu en dan onderbroken met een uurtje voor de nodige noodzakelijkheden: eten, drinken, wc etc.
Maar toen ik eenmaal gevangen was óók nooit meer meegemaakt...
Was op een camping in een tentje in het naseizoen (hahahaha)
Ik ben er wel mooi ingetrapt... in die gouden bergen...
Maar toen ik eenmaal gevangen was óók nooit meer meegemaakt...
Was op een camping in een tentje in het naseizoen (hahahaha)
Ik ben er wel mooi ingetrapt... in die gouden bergen...
Uitspraak van Dre@mc@tcher op vrijdag 31 augustus 2007 om 19:41:hele dag niet continu pompen maar wel beetje bezig zijn toch
Ja indd
Uitspraak van tijgerpanter op vrijdag 31 augustus 2007 om 19:35:mini maal een uurtje
pfff das te lang hoor..
ligt aan de situatie
kan toch soms ff vluggertje..
maar kan soms toch ook dat je met lang voorspel en alles uren bezig bent
net waar je zin in hebt toch
Idd.
Lekker lang voorspel.Dan over tot de daad.effetjes pauze en dan weer verder.zo kun je het echt lang en vaak volhouden
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 oktober 2007 om 08:54:zolang het maar lekker is voor allebei
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 18 oktober 2007 om 01:13:ik betaal altijd voor een uur dus dan blijf ik ook tot de laatste minuut
idd, same here
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 oktober 2007 om 09:24:ik heb wel is gehad 4 uurlang zonder klaar te komen
Incest telt niet stoere boi
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 18 oktober 2007 om 01:13:ik betaal altijd voor een uur dus dan blijf ik ook tot de laatste minuut
juist, desnoods ff slape!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 oktober 2007 om 18:54:afhankelijk van de stemming, sfeer, tijd die je hebt
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 oktober 2007 om 19:15:Over een hele nacht gezien toch 7,5 x
Er wordt gevraagd HOE LANG sukkel
Uitspraak van sweet eyes op donderdag 6 september 2007 om 08:36:ligt aan de situatie
kan toch soms ff vluggertje..
maar kan soms toch ook dat je met lang voorspel en alles uren bezig bent
net waar je zin in hebt toch
Uitspraak van el sherrif op donderdag 18 oktober 2007 om 19:21:Er wordt gevraagd HOE LANG sukkel
Niet iedereen heeft een stopwatch op z'n nek hangen nerdje
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 oktober 2007 om 19:43:Niet iedereen heeft een stopwatch op z'n nek hangen nerdje
Er word hier gewoon simpelweg gevraagd HOE LANG... Niet hoeveel keer! Dus als je dat nu niet weet hou dan gewoon je muil!
Uitspraak van el sherrif op donderdag 18 oktober 2007 om 20:14:Er word hier gewoon simpelweg gevraagd HOE LANG... Niet hoeveel keer! Dus als je dat nu niet weet hou dan gewoon je muil!
Gast, als je je mama dat ook ff vertel dan kan ik je antwoord geven
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 oktober 2007 om 20:19:Gast, als je je mama dat ook ff vertel dan kan ik je antwoord geven
Wat heeft mijn moeder met jouw DOMheid te maken?
laatste aanpassing