129633x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
bedankt voor de bijdrage mark kom je vaak op die sites??????/
Oops .... met regelmaat Esther
Vind het erg geil om zelf mee te maken en te zien
Iedere gek zijn gebrek, zeg ik altijd maar.
Desalniettemin heb ik niets te klagen hier
Dus dat zit wel goed!
laatste aanpassing
Ik ben een doodgewone meid
Wat een onzin...
Ook jij bent bijzonder
hahahaha maar mark waarom die vrouw met dat uitgeleefde poepgat rechtsonderin echt iiiiieeeeee
is waarschijnlijk reclame of een banner die elke dag anders is denk ik
als je de film wilt doorscrollen moet je met je muis over het bewegende beeld gaan
Meiden ff een mededeling 
Als je tot nu toe niet slikt,,
Moet je dat gelijk gaan veranderen
Wees een Stoere, Lieve Meid..
En ruim die rotzooi op
scheelt je weer een ren tochtje naar het toilet..
en je ventje is weer helemaal blij
en waarom pijp je anders?
Ik wil altijd alles hebben

Als je tot nu toe niet slikt,,
Moet je dat gelijk gaan veranderen
Wees een Stoere, Lieve Meid..
En ruim die rotzooi op
scheelt je weer een ren tochtje naar het toilet..
en je ventje is weer helemaal blij
en waarom pijp je anders?
Ik wil altijd alles hebben
laatste aanpassing
Meiden ff een mededeling
goed dat je het aangeeft.
op de manier dat je dit stukje tekst begint, lijkt het me duidelijk , dat je een sexoloog bent,met veel kennis en ervaring .
Edit: je intro was geweldig, en kwam heel overtuigend over.
moet , je bent geen kampsoldaat die mensen eisen op legt.
je begin was sterk, maar jou ervaring hoef je niet meteen als feit te gebruiken , om andere mensen te dwingen iets te doen.
iedereen moet doen wat hij/zij wilt doen, aan je forum foto te zien, zijn er niet veel mensen geweest waar jij het goedje van mocht slikken.
vrouwen zijn pas lief, als ze doen wat ze zelf willen, en er ook werkelijk van genieten, want waarom jezelf laten kokhalsen om een andere een te vermaken, terwijl jezelf geen tijd hebt om te genieten ?.
stoer en lief?.
tja.....
of kwijl je gewoon de hele dag door ?.
gele tanden ,en een slechte adem, dat is rotzooi.
en ja , daar zal je wel ervaring mee hebben
je rubbere henk , met voetpomp, en opvouwbare kunst lul bedoel je ?.
ik ben pas blij als mijn wijfie geniet van de sex, en zich helemaal laat gaan van genot, zonder zich ergens toe verplicht te voelen, en niet nadenkt of ze mij een lolletje te doen, door daarna snel naar de wc te rennen omdat ze geen rotzooi wil maken..
ze slikt waarneer het haar uitkomt, en doet wat zij wilt.
genieten
cumfiesta
Stuk voor stuk mooie meiden, maar of ze allemaal slikken?
Volgens mij hoort die site meer bij facials.
Die Nickie, die vind ik wel leuk
![[img width=390 height=546]http://cache.realitykings.com/cf/girls/cf_nickie1.jpg[/img]](http://cache.realitykings.com/cf/girls/cf_nickie1.jpg)
http://www.cumfiesta.com/main.htm?id=nd5000
laatste aanpassing
maar jou ervaring hoef je niet meteen als feit te gebruiken , om andere mensen te dwingen iets te doen.
je kan alles natuuurlijk ook te letterlijk opvatten,, ooit gehoord van een grap?
iedereen moet doen wat hij/zij wilt doen, aan je forum foto te zien, zijn er niet veel mensen geweest waar jij het goedje van mocht slikken.
o nu is het dus belangrijk dat je van veel slikt? dat gaat natuurlijk nergens over
mja ik laat je wel in die waan
is het stoer om zaad te slikken ?. en moeten mensen je liever vinden, als je het zaad doorslikt ?.
vrouwen zijn pas lief, als ze doen wat ze zelf willen, en er ook werkelijk van genieten, want waarom jezelf laten kokhalsen om een andere een te vermaken, terwijl jezelf geen tijd hebt om te genieten ?.
stoer en lief?.
tja.....
je bent wel een zeur he?
dus je vind het stoer om rotzooi te slikken ?.
dus je slikt, en spuugt het uit ?.
ga voor al zo door,, jij komt er wel dit gaat natuurlijk neit meer over het onderwerp!!
je ventje ook weer blij ?.
ik ben pas blij als mijn wijfie geniet van de sex, en zich helemaal laat gaan van genot, zonder zich ergens toe verplicht te voelen, en niet nadenkt of ze mij een lolletje te doen, door daarna snel naar de wc te rennen omdat ze geen rotzooi wil maken.
.
genieten
je zit wel erg met mijn instelling he?
draaf niet zo door joh..
omdat je misschien ouder bent als ik,, betekent niet dat je t beter weet... en wat betreft nog over mijn foto,, zegt mijn foto iets over mijn seksleven? en dan nog iets,, ik slik liever van 1 persoon dan van 10 want ik doe het met liefde.. en wil geen slet uithanger
verder voel ik me niet stoer ofzo.. en natuurlijk mijn vriend vind ook fijn als ik van de seks geniet.. maar ik mag hem toch ook laten genieten?
ik noemde alleen wat voordelen op.. van het slikken..
maar ik laat mensen echt wel vrij hoor...
alsof ze naar mij ook luisteren
maar dat jij zo over mij spreekt,, zegt meer over jou dan over mij!
maar ja fijne dag verder en take care!!
OT: als ik naar jou`n foto kijk,, mag jij maar weinig meisjes jou`n goedje geven
hap hap hap
laatste aanpassing
Uitspraak van ½pitbull ½god op woensdag 9 april 2008 om 11:11:
maar jou ervaring hoef je niet meteen als feit te gebruiken , om andere mensen te dwingen iets te doen.
je kan alles natuuurlijk ook te letterlijk opvatten,, ooit gehoord van een grap?
o nu is het dus belangrijk dat je van veel slikt? dat gaat natuurlijk nergens over
mja ik laat je wel in die waan
is het stoer om zaad te slikken ?. en moeten mensen je liever vinden, als je het zaad doorslikt ?.
stoer en lief?.
tja.....
je bent wel een zeur he?
hap hap hap het gaat er ook niet om wat andere van je denken,, maare neem het allemaal niet te serieus,, het is partyflock maar/// en nog iets ik kokhals niet van slikken hoor.. vind het eigenlijk niet eens zo vies!
dus je vind het stoer om rotzooi te slikken ?.
dus je slikt, en spuugt het uit ?.
ga voor al zo door,, jij komt er wel dit gaat natuurlijk neit meer over het onderwerp!!
je ventje ook weer blij ?.
ik ben pas blij als mijn wijfie geniet van de sex, en zich helemaal laat gaan van genot, zonder zich ergens toe verplicht te voelen, en niet nadenkt of ze mij een lolletje te doen, door daarna snel naar de wc te rennen omdat ze geen rotzooi wil maken.
.
genieten
je zit wel erg met mijn instelling he?
draaf niet zo door joh..
omdat je misschien ouder bent als ik,, betekent niet dat je t beter weet... en wat betreft nog over mijn foto,, zegt mijn foto iets over mijn seksleven? en dan nog iets,, ik slik liever van 1 persoon dan van 10 want ik doe het met liefde.. en wil geen slet uithanger
verder voel ik me niet stoer ofzo.. en natuurlijk mijn vriend vind ook fijn als ik van de seks geniet.. maar ik mag hem toch ook laten genieten?
ik noemde alleen wat voordelen op.. van het slikken..
maar ik laat mensen echt wel vrij hoor...
alsof ze naar mij ook luisteren
maar dat jij zo over mij spreekt,, zegt meer over jou dan over mij!
maar ja fijne dag verder en take care!!
OT: als ik naar jou`n foto kijk,, mag jij maar weinig meisjes jou`n goedje geven
hap hap hap
Laat maar gaan joh.
Het zit um niet mee denk ik
stoer en lief?.
tja.....
.
genieten
de tering, wat ben jij een nerdje hahaha..
wat probeer je nou, op te komen voor de 'vernederde' vrouw in de hoop dat je nu allemaal PB-tjes krijgt?? slijmbal.
het lijkt verdomme wel of ik een handboek voor de eo-jongerendag aan het lezen ben!!
aan je forum foto te zien, zijn er niet veel mensen geweest waar jij het goedje van mocht slikken.
nee jij trekt volle zalen met je ingedeukte tsjernobyl harses
de tering, wat ben jij een nerdje hahaha..
wat probeer je nou, op te komen voor de 'vernederde' vrouw in de hoop dat je nu allemaal PB-tjes krijgt?? slijmbal.
het lijkt verdomme wel of ik een handboek voor de eo-jongerendag aan het lezen ben!!
Laat maar gaan joh.
Het zit um niet mee denk ik
nee denk t ook ja