Partyflock

Forumonderwerp · 967916
Waarschuw beheerder
Na honderden euro's hebben uitgegeven aan boetes ben ik eindelijk eens gematst door de "scotoe met zijn neppe pattas"

Ik reed door rood en het fietspad op met de brommer.
Boete zou 90+50= 140 eu zijn.

Maar ja, na een beetje praten over van alles behalve voetbal, verscheurde hij zijn papiertje en gaf me een waarschuwing.
Ik gaf hem uiteraard een hand (en een boeksie) en reed door.

Zijn er meer mensen gematst door onze vrienden? En wat scheelde je het?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-Day op donderdag 23 augustus 2007 om 21:23:
ik zeg 1 ding

stenig ze allemaal die kkhonden!!

Waarschuw beheerder
nea.. pff sukkels

Waarschuw beheerder
:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Demona (k) op maandag 3 september 2007 om 21:52:
Ik mats gewoon mezelf :) ik parkeerde laatst ergens en ik heb bij een ander de bekeuring onder de ruitenwisser vandaan gehaald en bij mij eronder gedaan mooi heel de dag gratis geparkeerd (y) ze sloegen mijn auto over (y)

Geweldige actie!:D (y)

Waarschuw beheerder
BEn een keer aangehouden door een smeris zonder licht, maar ik was zwaar lam en had een flesje pils in me handen.
Ik probeerde me er de hele tijd onder uit te lullen en zei dat ik net van de kroeg kwam en dat ze me fiets gemold hadden, maar ik kwam onderweg een leeg flesje bier tegen en die zou ik nog effe naar de andere kant van het stadje in de glasbak gooien, ivm milieu-vervuiling:p
Omdat ze erom konden lachen mocht ik stapvoets doorlopen :)

Waarschuw beheerder
1x

Waarschuw beheerder
heb wel een paar een waarschuwing gehad.. dat heeft me wel wat gescheeld ja haha :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
elke keer weer!
Waarschuw beheerder
Ben 1 keer gematst toen ik met mijn snorbrommer per ongeluk een verkeerde weg in reed.
De man was al aan het schrijven, maar maakte een erg lullige opmerking over een foto in mijn portomonnee.Omdat ik er erg heftig op reageerde en hij zelf ook wist dat zijn opmerking véél te ver ging,hebben ze de boete niet gegeven....

Ik mats gewoon mezelf ik parkeerde laatst ergens en ik heb bij een ander de bekeuring onder de ruitenwisser vandaan gehaald en bij mij eronder gedaan mooi heel de dag gratis geparkeerd ze sloegen mijn auto over

:) superrrrr slim... (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op woensdag 22 augustus 2007 om 23:47:
Zijn er meer mensen gematst door onze vrienden?

grapje zeker???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 september 2007 om 00:46:
elke keer weer!

niet zo gek ook

Waarschuw beheerder
Ik ben al een paar x gematst 2x toen ik zonder gordel reed en 1x omdat ik blauwe stadslichten had... Geen boetes gekregen:):)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 september 2007 om 09:51:
Ik mats gewoon mezelf ik parkeerde laatst ergens en ik heb bij een ander de bekeuring onder de ruitenwisser vandaan gehaald en bij mij eronder gedaan mooi heel de dag gratis geparkeerd ze sloegen mijn auto over

Geweldige actie!

:roflol: idd, slim bedacht! :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 8 september 2007 om 00:43:
heb wel een paar een waarschuwing gehad.. dat heeft me wel wat gescheeld ja haha

haha me 2
Waarschuw beheerder
donateur
Zovaak met parkeerboetes als ik moet bezorgen in de stad.

Knal me bus dan altijd ergens op de stoep omdat parkeerplaatsen altijd vol zijn :P

Laatst wel een gekregen van 130 euro voor parkeren op invalideplek, daar kwam ik niet onderuit :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarkB op zondag 9 september 2007 om 11:02:
130

Euh niet een beetje duur...90€ komt meer in de buurt. :bloos:

Maar ik mats de politie met mijn boete's, anders hebben ze geen geld meer, om nog meer ongekwalificeerd personeel aan te nemen.