Partyflock

Forumonderwerp · 967503

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
hey ik en mx3-power, wille een meeting organiseren met voornamelijk party flock members. iedereen met of zonder een auto is welkom! dus als je intresse hebt in deze meeting, laat eve een berichje achter met als het kan de plaats waar je vandaan komt. dan probere wij een cetraal gelegen plek te zoeke, het word waarschijnlijk op een zondag gehoude..! laters!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim!!! op donderdag 23 augustus 2007 om 22:42:
omdat of er was een auto stuk (mijne )
of iemand had dat weekend wat anders, of het weer was kut, of er waren wat mensen op vakantie in een bepaalde periode...

kortom: die meeting komt er nooit :lol:
Waarschuw beheerder
een goede bereikbare meetingplaats is idd De Meern in utrecht..

Ligt centaal, grote parkeerplaats :)
Waarschuw beheerder
de meern is ook okay by me...

Waarschuw beheerder
donateur
ja lijkt me ook wel wat
Waarschuw beheerder
het is heel makkelijk we wou het gewoon doen een bijeenkomst ergens in nederland voor de TUNING LIEFHEBBERS we dralen nu een beetje af.
we zijn nog in bespreking waarschijnelijk maar we moeten eerst weten of er genoeg animo voor is als ik zo kijk naar partyfloks komen er steeds meer bij die zich bezig houden met deze hobby dus nu alleen nog een leuke club bij elkaar zien te krijgen
Waarschuw beheerder
je haalt de woorden uit me mond ;)
Waarschuw beheerder
gpoh stefan ga je er eentje zelf organiseren??

sorry dat ik het zeg maar er word te makkelijk over gedacht. ach advertenties hier en daar. en we hebben een meeting.
dit kost geld en je moet naam bekentheid hebben.
via pf als ik de reacties die kinderachtig worden gegeven.
zou ik zeggen dat er verkeert volk op af komt.
en dat zou jammer zijn toch.

naja als jullie het doorzetten veel succes er mee.

Waarschuw beheerder
Als er een serieuze meeting wordt georganiseerd, die dan
ook nog eens daadwerkelijk door zal gaan..
dan ben ik best bereid om ook te komen :)
Waarschuw beheerder
mark aub lees eerst het begin van de 1ste pagina oke.we houden het SIMPLE

laten we opnieuw beginnen en deze topic verwijderen want er is genoeg over andere dingen gepraat dan over wat ik en sietse bedoelen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 13:33:
Als er een serieuze meeting wordt georganiseerd, die dan
ook nog eens daadwerkelijk door zal gaan..
dan ben ik best bereid om ook te komen

ik ook... ownee, de RX ligt uit elkaar!
Waarschuw beheerder
maar het is de komende tijd ook nog niet het is gewoon een idee om een keer met zijn alleen ene keer bij elkaar komen met de getunde wagens bij mac of zo waar we mogen staan. we moeten zelf ook nog wat regelen zoals waar datum en er moet belangstelling zijn we maken nog wel een nieuwe topic er over en dan is het gewoon wie er belangstelling heeft en dan is het gewoon ja of nee per persoon kan het verschillend zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als het in Noord-Holland is kom ik wel ff mijn a3 showen...

Waarschuw beheerder
Ik kom zker wel ff langs met mn mr2.
Hij gaat half oktober beginnen aan zn winterslaap, dus zal ff zien:9
Waarschuw beheerder
»[J]3Vy™ jij bent altijd welkom laten we gewoon afwachten ;)
Waarschuw beheerder
aah niet langs een mc dat is zooo fout,als je dit regelt, regel het dan goed, ergens een terrein via via regelen, dj erop, whatever, dan is het teminste te doen. mis ooit wel een super lokatie en wie weet draait het uit tot een miljoenenbedrijf. (altijd groot denken)

Waarschuw beheerder
(Y)