Partyflock

Forumonderwerp · 966663
4003x bekeken
Waarschuw beheerder
Wie heeft er ervaring met een spraycabine/douche ?
Ik wil het zelf weleens uitproberen maar als ik van sommige hoor dat je er oranje van word of plekken van krijgt :s dan laat ik het liever...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het ook ziek dat mensen appels eten i.p.v. patat om aan het schoonheidsideaal te voldoen,

Ik vind ook dat iedereen zijn schaamhaar moet laten groeien, zich niet hoeft te wassen, tanden niet hoeft te poetsen.....schijt aan het schoonheidsideaal (n)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 18:59:
tis echt te ziek dat mensen zich laten sprayen om aan een schoonheidsideaal te voldoen

:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op vrijdag 17 augustus 2007 om 11:45:
Ik vind ook dat iedereen zijn schaamhaar moet laten groeien, zich niet hoeft te wassen, tanden niet hoeft te poetsen.....schijt aan het schoonheidsideaal

Weken in dezelfde kleren en ondergoed lopen, alle deo's en geurtjes weggooien, niet meer naar de tandarts of kapper gaan (y)

P.S. wat ik echt heel smerig vind is neushaar wat met meters uit je neusholtes komt zetten :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gingerale op donderdag 16 augustus 2007 om 15:36:
Wie heeft er ervaring met een spraycabine/douche ?

Het werkt ongeveer 5 dagen... en je moet t niet de dag vantevoren doen als je t bijvoorbeeld voor een feestje doet ofzo, anders is t verschil zo groot. Je wordt er niet oranje van maar gewoon mooi en gelijkmatig bruin, mits je wel goed de aanwijzingen van het personeel opvolgt!

Anders zijn er delen die niet bruin worden :flower:

Oh ja en na afloop niet te hard met de handdoek je afwrijven anders wrijf je t eraf en vergeet niet je neusgaten en oren goed schoon te maken (daar lagen toen wattenstaafjes en zakdoekjes)

en spreid goed je vingers, want daar zie je witte plekjes anders tussen.

suc6 ermee! :flower:

Waarschuw beheerder
Ach, gewoon een oxidatieproces. Kan bij iedereen net iets anders uitpakken.

Het is wel lekker makkelijk, in 1 keer bruin B)

Waarschuw beheerder
Ben een paar keer geweest, vind het wel mooi, je bent in 1x superbruin, maar nadeel: het is er ook zo weer van af, en als het eraf gaat, ga je vlekken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 16:39:
maar nadeel: het is er ook zo weer van af, en als het eraf gaat, ga je vlekken.

Ja daarom hou ik het nu maar bij de zonnebank 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kuijpers op donderdag 16 augustus 2007 om 15:49:
1 van de meest geweldige afleveringen van Friends

HOMO :looser: