wat is/zyn Dé hardste hardcore nummer(s) die dr ooit is/zyn geweest en waar je nu nog op aant hakke bent??
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
rainbow in the sky 
Uitspraak van Terror-wyffie op donderdag 16 augustus 2007 om 11:07:wat is/zyn Dé hardste hardcore nummer die dr ooit is/zyn geweest
de mooiste? toen was jij nog niet eens geboren!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 11:12:Uitspraak van Terror-wyffie op donderdag 16 augustus 2007 om 11:07:
wat is/zyn Dé hardste hardcore nummer die dr ooit is/zyn geweest
de mooiste? toen was jij nog niet eens geboren!!
ja ma dat maakt niet uitt!
hardcore blyft hardcore hoe oud ie ook mag zyn
Uitspraak van Terror-wyffie op donderdag 16 augustus 2007 om 11:14:wat optyfe hardcore is gwoon het hardste als je daa probleme mee heb dan tyf jy tog lekker op met je grote kkbek
ze heb wel een btje gelijk
Uitspraak van Terror-wyffie op donderdag 16 augustus 2007 om 11:14:wat optyfe hardcore is gwoon het hardste als je daa probleme mee heb dan tyf jy tog lekker op met je grote kkbek
hardcore is voor leeghoofden zoals jij bewijst....weet je wel wat terror is muffe doos
Wicky-sletje
Uitspraak van Terror-wyffie op donderdag 16 augustus 2007 om 11:14:
wat optyfe hardcore is gwoon het hardste als je daa probleme mee heb dan tyf jy tog lekker op met je grote kkbek
hardcore is voor leeghoofden zoals jij bewijst....weet je wel wat terror is muffe doos
eej jonge je kan zeggen dat ik een leeghoofd ben maar jou zielige woorden raken me niet
Uitspraak van Terror-wyffie op donderdag 16 augustus 2007 om 11:19:eej jonge je kan zeggen dat ik een leeghoofd ben maar jou zielige woorden raken me niet
laat me raden:
Donder alsjeblieft op naar sugababes, hoewel je daar vast geen kuddo's zult krijgen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 11:20:https://partyflock.nl/albumelement/17587177
hahaha das was echt Te mooi
wy zitten daar op de skatebaan komt zon skater uuh gaa is aan de kant wil skate wy zo nee daar kan je dat ook uuuh zat die kutherrie is uit
heb helemaal dubbel gelegen om die kel
Uitspraak van Terror-wyffie op donderdag 16 augustus 2007 om 11:19:eej jonge je kan zeggen dat ik een leeghoofd
je hebt geen hoofd, laat staan hersens...
aat me raden:
![]()
![]()
HET INTERESSEERT ME GEEN FUCK WAT JE DENKT WANT IK BEN TOCH NIET TE BREKEN!!!!!!!
![]()
![]()
Donder alsjeblieft op naar sugababes, hoewel je daar vast geen kuddo's zult krijgen
waar heb jy nou weer last vann!
was je moeder ongesteld toen je ahar ging beffen ofzo
Uitspraak van Terror-wyffie op donderdag 16 augustus 2007 om 11:14:
wat optyfe hardcore is gwoon het hardste als je daa probleme mee heb dan tyf jy tog lekker op met je grote kkbek
ze heb wel een btje gelijk
dankjewel!! eindelyk iemand die me snapt!
Uitspraak van Terror-wyffie op donderdag 16 augustus 2007 om 11:24:meisje tog, ik heb meer hersens dan jy ooit zul krygen dus hou je kk bek nou ma dicht anders kom ik um wel even dichtslaan
bij deze breng ik je op de hoogte van het feit dat jij via het envelopje van pf wordt verwijderd, enjoy!
Uitspraak van Terror-wyffie op donderdag 16 augustus 2007 om 11:24:kom ik um wel even dichtslaan
Neem je je papa dan ook mee...of heeft ie 15 jaar geleden de benen genomen
Uitspraak van Terror-wyffie op donderdag 16 augustus 2007 om 11:14:wat optyfe hardcore is gwoon het hardste
Je weet zelluf
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 11:27:Neem je je papa dan ook mee...of heeft ie 15 jaar geleden de benen genomen!, wat best begrijpelijk is natuurlijk.../meisje jij wint het nooit...
ik heb me pa ga niet nodig want mn pa heeft de benen niet genomen nee ik
dus nu moet je snel je kbek houde over me vader want zyn klappen zyn niks vergeleken met jou heb genoeg klappen van hem gekregen ben nu ondehand wel wat gewent
dus weetje kom maar hoor kom maar na me toe en sla me maa ik sla mooi terug! en dan heb je pech heb je alle kampers achterje aan mesije serieus
ik heb me pa ga niet nodig want mn pa heeft de benen niet genomen nee ik
dus nu moet je snel je kbek houde over me vader want zyn klappen zyn niks vergeleken met jou heb genoeg klappen van hem gekregen ben nu ondehand wel wat gewent
dus weetje kom maar hoor kom maar na me toe en sla me maa ik sla mooi terug! en dan heb je pech heb je alle kampers achterje aan mesije serieus
www.riagg.nl
laatste aanpassing
Uitspraak van Terror-wyffie op donderdag 16 augustus 2007 om 11:29:heb genoeg klappen van hem gekregen ben nu ondehand wel wat gewent
Bel bureau jeugdzorg...
Uitspraak van Terror-wyffie op donderdag 16 augustus 2007 om 11:29:heb je alle kampers achterje aan
Waar dacht je waar ik familie heb wonen dan...dom ding
Uitspraak van Terror-wyffie op donderdag 16 augustus 2007 om 11:29:k heb me pa ga niet nodig want mn pa heeft de benen niet genomen nee ik
Kennelijk heeft je pappie niet hard genoeg geslagen, want als je mijn dochter was geweest, had ik die grote bek wel ff dichtgetrimt en kon je aan de sondevoeding
Uitspraak van Terror-wyffie op donderdag 16 augustus 2007 om 11:29:en dan heb je pech heb je alle kampers achterje aan mesije serieus
kampertjes dat is zoooo 2003, 1x blazen en al die gouden tandjes vallen eruit....wij zijn veeeeel stoerder, slimmer en vooral beschaafder dus daar kun je niet tegen op, terror helga met je fake profiel
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 11:32:Kennelijk heeft je pappie niet hard genoeg geslagen, want als je mijn dochter was geweest, had ik die grote bek wel ff dichtgetrimt en kon je aan de sondevoeding
hou je kk bek dicht jonge met je vieze kkkop ga je vader pypyen n je moeder beffen of kan je dat niet nee je zal wel zon preutskindje zyn whahahahaha
kampertjes dat is zoooo 2003, 1x blazen en al die gouden tandjes vallen eruit....wij zijn veeeeel stoerder, slimmer en vooral beschaafder dus daar kun je niet tegen op, terror helga met je fake profiel
dat is zoo 2003 zegt die dan homoo!
zeker mee gedaan aan het gaypride dan hoop ik dat jy die homo bent die het iekenhuis ingeslagen is want heb je wel nodig
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 11:34:Als je echt zo Terror bent dan kan je zelf toch wel wat verzinnen?
Ennuh... vraag ff op school of ze je willen uitleggen die je punten en komma's kan gebruiken in je zinnen
is dan jammer dat ik niet na school ga
Uitspraak van Terror-wyffie op donderdag 16 augustus 2007 om 11:29:! en dan heb je pech heb je alle kampers achterje aan mesije serieus
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 11:32:Waar dacht je waar ik familie heb wonen dan...dom ding
hahah beetje stoer doen tegen elkaar!!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 11:32:Waar dacht je waar ik familie heb wonen dan...dom ding
uuuuh op de vuilnisbelt waar jy ook thuishoort mischien??
jaa tis ma wat je wilt meisie grote praatjes heb je mjaa meer ook niet
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 11:41:hahah beetje stoer doen tegen elkaar!!!
jaa uuh die wyfe denken dat ze alles zyn dat ze alles kunne maken maa ze moeten oppassen emt wat ze zeggen want sommige dingen kan je gwoon niet zeggen dat doe je gwoon niet mjaa
Uitspraak van Terror-wyffie op donderdag 16 augustus 2007 om 11:40:is dan jammer dat ik niet na school ga
En dat verklaart nu echt een heleboel!!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 11:43:En dat verklaart nu echt een heleboel!!!
dat verklaart nog niet eens een kwart van wat er is
Uitspraak van Terror-wyffie op donderdag 16 augustus 2007 om 11:39:hou je kk bek dicht jonge met je vieze kkkop ga je vader pypyen n je moeder beffen of kan je dat niet nee je zal wel zon preutskindje zyn whahahahaha
Nee man, ik heb net al die snikkel van je pa in mijn holle kies gestopt! En je moeder zit alweer keurig achter het raam, eens kijken of ze vandaag een beetje aan de straatstenen te slijten is...
Uitspraak van Terror-wyffie op donderdag 16 augustus 2007 om 11:40:dat is zoo 2003 zegt die dan homoo!
zeker mee gedaan aan het gaypride dan hoop ik dat jy die homo bent die het iekenhuis ingeslagen is want heb je wel nodig
hell yeah beetje lekker aan elkaar zitten...dan komt alleen maar voor in sophisticated kringen, jij zult enkel door het hele kamp verkracht worden en ik hoop dat het pijn doet!
Uitspraak van Terror-wyffie op donderdag 16 augustus 2007 om 11:42:jaa uuh die wyfe denken dat ze alles zyn dat ze alles kunne maken maa ze moeten oppassen emt wat ze zeggen want sommige dingen kan je gwoon niet zeggen dat doe je gwoon niet mjaa
ga eens dood ofzo
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 11:45:Nee man, ik heb net al die snikkel van je pa in mijn holle kies gestopt! En je moeder zit alweer keurig achter het raam, eens kijken of ze vandaag een beetje aan de straatstenen te slijten is...
problemen mee dat mn moeder een hoer is??
vraag dr maar is wat dingen kan je ook weer wat byleren voor je beroep
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 11:48:best wel kansloos hier eigenlijk
ga dan weg.

![[MKP] Sander [/MKP]](/images/user/16602_2560244.jpg)