topic
ik zelf heb nog n ati radeon 9550 ge/td, overclocked
maar ga over n tijdje weer upgraden
ik zelf heb nog n ati radeon 9550 ge/td, overclocked
maar ga over n tijdje weer upgraden
laatste aanpassing
leuk systeem?
games speel ik op m'n xbox 360, dus heb wel bespaart op de videokaart
Waarom neem de dan een Quadcore systeem ? beter neem je een duo-core systeem aangezien je niet gamed
juist omdat ik niet game heb ik die processor genomen
prijs van een "quad-core 2,4 ghz 8mb cache" was gelijk aan de prijs van een "3,0 ghz duo core 4 mb cache" processor
als ik een gamer was geweest had ik die duo core wel gepakt, omdat die voor gamen op het moment nog sneller is
ik doe behoorlijk wat aan multi-tasking, en dan is de quad-core weer beter
en ik verwacht dat in de toekomt meer en meer software gebruik zal gaan maken van meerdere core's
en wat betreft de silent videokaart, ik zet er zoiezo een extra fan in, mocht dit niet voldoende zijn dan ga ik terug naar de dealer want hij heeft me belooft dat het prima werkt
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 december 2007 om 18:12:slechte systeemeisen..
juist omdat ik niet game heb ik die processor genomen
prijs van een "quad-core 2,4 ghz 8mb cache" was gelijk aan de prijs van een "3,0 ghz duo core 4 mb cache" processor
als ik een gamer was geweest had ik die duo core wel gepakt, omdat die voor gamen op het moment nog sneller is
ik doe behoorlijk wat aan multi-tasking, en dan is de quad-core weer beter
en ik verwacht dat in de toekomt meer en meer software gebruik zal gaan maken van meerdere core's
en wat betreft de silent videokaart, ik zet er zoiezo een extra fan in, mocht dit niet voldoende zijn dan ga ik terug naar de dealer want hij heeft me belooft dat het prima werkt
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 15:30:Neen een echte gamer neemt de q6600 tenzij die vanplan is elke 6-12maanden zijn cpu te upgraden, er zijn al spellen waar de lager geklockte q6600 stuk beter scored omdat het spel multithreaded is.
Trouwens die nieuwe q6600 doen met gemak 3ghz of 3,2 op standaard cooling, en 3,6 met goeie luchtkooling.
Uitspraak van Twee Meter Peter op maandag 7 januari 2008 om 09:16:E6750
heb ik
Uitspraak van Twee Meter Peter op maandag 7 januari 2008 om 09:16:maar de Q9450 komt eraan
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 19:24:dan
ben ik nu DE man
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op maandag 7 januari 2008 om 22:17:misschien heeft hij het wel gedroomt
en zo'n "validatie" kan je toch ook gewoon shoppen?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 januari 2008 om 13:43:ik vraag me trouwens af of je 2 8800`s 640 van verschillende fabrikanten in sli kan douwen...1 van xfx en 1ntje van asus ofzow?
want ik kan nergens meer mn xfx 8800 640 vindenzal wel al uit de handel zijn ofzow
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 januari 2008 om 17:09:Dat kan inderdaad ja Als het maar dezelfde chipset heeft, en het liefst ook nog dezelfde clocksnelheden! zoniet, pakt hij automatisch de langzaamste kaart.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 januari 2008 om 15:12:w8en op de 8800GT
Uitspraak van The Chronic op vrijdag 11 januari 2008 om 17:02:Zwaar overbodig, neem gewoon een tweede "normale" erbij
is het mogelijk om 2 8800 GT's in SLI te hebben waarvan 1 een 512MB en de andere een 1024MB?
Deze in SLI 2x, te bruut
EVGA GeForce 8800GTX Black Pearl 768MB
GF 8800 GTX, 768MB, GDDR3, PCI-e, 2x DVI DL
dat was mijn vraag niet![]()
voor het kleine prijsverschil tussen een 1024 en een 512 die overclocked is kan ik net zo goed een 1024 nemen voor een 300 eurootjes toch =)
4x 3870 in crossfire is bruut
is het mogelijk om 2 8800 GT's in SLI te hebben waarvan 1 een 512MB en de andere een 1024MB?
welke raad je dan aan? de gewone versie van een redelijk onbekend merk (die er niet leuk uitzien) of de overclockte versies zoals die van evga, xfx en gainward? Scheelt hem al gauw tot 70 euro verschil voor 1 kaart! Dat overklokken kan je meestal zelf makkelijk maar ik weet niet of die koelingen op de overclockte meestal net iets beter koelen?