Partyflock

Forumonderwerp · 965839
Ik vond het te gek.. Top weer, top mensen... Vandaag nog meer zon verwacht dus moet een goede laatste dag worden.!!
(te) streng beleid.

Kvond et weer een goeie (Y)
super gezellig en lekker weer natuurlijk :)
laatste aanpassing
Een festival zoals een festival hoort te zijn...(Y) Sfeer was erg goed, iedereen deed zijn ding...:D Daarnaast niks dan lof voor de organisatie. Tot volgend jaar!

Voor de liefhebber staan er hier inmiddels bijna 400 foto's online van Solar Weekend 2007 :-)
Zie: gallery.technolusion.com

ENJOY :-D

GreetZ,
T>
Kan iemand alle sites hier zetten die foto's hebben gemaakt?!
Alvast heel erg bedankt,
Guid!

Solar was helemaal (Y)

Superweekend gehad.

:hail: Dr Lektroluv :hail:
Uitspraak van GuidJ op maandag 13 augustus 2007 om 15:30:

- www.partyflock.nl
- gallery.technolusion.com
- www.streetpioneers.nl
- www.voetafdruk.nl
- www.tilllate.com
- www.nieuwsweert.nl
verder zou ik dr geen meer weten.

Kan iemand míj vertellen waar ik ergens de set van Chuckie kan vinden?

S o l a r was PRIMA :respect: !!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 27181, 10918}
Solar Weekend Festival 11-12 August 2007 - 5 sets
British Murder Boys , Cari Lekebusch , Dimitri , Erick E , Laidback Luke

http://www.audiobeats.net/app/parties/show/36-solar-weekend-festival-11-12-august-2007
laatste aanpassing
Het was in 1 woord: SOLALALA, LALALA, TRALALALALAAAAR!!!!!

Als ik had geweten dat het ZO LEUK zou zijn, was ik vorig jaar ook gegaan... en het jaar daarvoor... en die daarvoor :D

Uitspraak van GuidJ op maandag 13 augustus 2007 om 15:30:

Hier zijn nog wat foto-sites:

Ruijters Fotografie

Kuikens
laatste aanpassing
Artiest GP
Zaterdag> http://www.djguide.nl/fotoboek.p?IdPictureBook=506
vrijdag> http://www.djguide.nl/fotoboek.p?IdPictureBook=507
in de techno tent op het festival werd beide dagen zeer vet gedraaid (y)

verder zag het festival er uit als n gare rommelmarkt.

op de camping liepen allemaal van die blije zoetsappige hippies rond. van die rare gasten die thuis geen vrienden hebben.
zo,n low budget feesttent op de camping wat net 300 euro kost. pffff iedereen moest buiten in het donker staan.
als kleine kinderen stonden ze met stoepkrijt op de straat te tekenen en naar de camping kinder disco. pffff was een onnozele kleuters.

maarja dit weekend hebben we lekker gek kunnen doen en idioten uitgelachen en daar ging het ons ook om. :p
laatste aanpassing
.
laatste aanpassing
[quote element=message id=33280674]{element is niet toegankelijk}Het was toch een leuk feestje.. :)quote]
Het feest zelf was maar een gare bedoeling, 99% van wat er op solar stond kwam van de schroothoop! gare zooi

maar techno tent was wel vetjes:P

Maar tog hebbe we ons geamuseerd door lekker slecht te zijn en te kete 3 dage lang:Pmmm

3 dage lang je nergens van aantrekke en doen en late wat je wilt:P lekker die vieze stinkende kut bioboxen op blaze met vuurwerk mmmmmmmm:D en die blije hippies en alto's uitlache enbezeike:D

maar alles bij alles zeer leuk weekend gehad:D:P
Uitspraak van Frinity op maandag 13 augustus 2007 om 21:02:
Het feest zelf was maar een gare bedoeling, 99% van wat er op solar stond kwam van de schroothoop! gare zooi

maar techno tent was wel vetjes

Maar tog hebbe we ons geamuseerd door lekker slecht te zijn en te kete 3 dage lang:Pmmm

3 dage lang je nergens van aantrekke en doen en late wat je wilt lekker die vieze stinkende kut bioboxen op blaze met vuurwerk mmmmmmmm en die blije hippies en alto's uitlache enbezeike

jij hebt het echt gesnapt..ondanks dit weekend nog niks geleerd..

3 dage lang je nergens van aantrekke en doen en late wat je wilt lekker die vieze stinkende kut bioboxen op blaze met vuurwerk mmmmmmmm en die blije hippies en alto's uitlache enbezeike

maar alles bij alles zeer leuk weekend gehad

Wat ben jij een triest figuur!!
Super Super Super vet weekend....
Lektroluv knalde hem zeeker weete...
Techno was ook goed in orde...

Alleen vond ik de afsluiting wat minder ...
Ik had iets meer spectakel verwacht...
Vuurwerk of iets in die richting...
lees normaal debielen....ik zeg tog dat ik het feest zeker vet vond , het zag er alleen uit als een rommelmarkt:S

dat valt dus echt niet te ontkennen, de aankleding vna solar was zwaar KUT!

en de helft van de gaste di daar liepe ware tog echt wel blij, die savonds bij die kinder disco klein klein kleutertje gaan zinge..pfffff mongolen:P

wij ware die gaste op de hoek bij de bioboxen, waar lekker een gezellige kampvuur brande:D lekker savonds gitaat gespeeld en liedjes gezonge:Phahahahahha billig
Super weekend gehad!

Ik wist niet precies wat ik kon verwachten maar solar heeft me zeker positief verrast! Gevarieerde acts, goede sfeer en leuke aankleding op het terrein.
Ook op de camping was het gezellig, afterpartys op de camping: :lief: (hadden alleen iets langer mogen doorgaan!)

Stijn --->> man van het festival!!

(Y)(Y) voor extrema!!

Volgend jaar zeker weer!!

Dit was echt een gaaf festival!
Muziek was relaxt, vooral in die Techno tent en buiten bij die zaad-area ;)
Motor en Lektroluv sprongen er voor mij qua muziek! :woop:

En de camping en campingpartys en afterpartys was gewoon gaaf!
Veel lol gehad daar! :lol:
Super weekend!! Vond het juist wel maf dat iedereen gewoon zijn ding deed en denk dat dat het feest net even anders maakt dan andere feesten...

Veel uurtjes bij de Techno doorgebracht, alleen jammer dat het er zondag erg warm was, maar ja...

Volgend jaar zeker weer en ook zeker weer op de camping. Vond alleen de WC's erg goor snap niet dat mensen het voor elkaar krijgen om tot aan het plafond te schijten...als iedereen gewoon naar de wc gaat zoals ze het thuis doen zou het een stuk aangenamer zijn...

Maar verder was Solar meer dan geslaagd!
Hier is ook een overzicht te vinden van fotografen die op Solar zijn geweest! Weet je der nog meer? Voeg ze toe! :)

http://www.waarstaatmijnfoto.nl/feest/440/11-august-2007_Solar_Weekend_Recreatiewater_de_Weerd_Roermond.html
SOLAR DREIGT UIT JAS TE GROEIEN!!

ik lees net in de krant dat er dit jaar 8000 bezoekers per dag waren dat is een stijging van 40% ten opzichte van vorig jaar. maximaal is 12000 duizend per dag dus wie weet volgend jaar nog groter of een andere lokatie ( maar dan wel in roermond natuurlijk) !!!!!!
Nog meer foto sites misschien?
het mooie van zon feest is dat iedereen verschillend is!! iedereen beleefd t en danst op zijn eigen manier en zo moet t altijd zijn!!! op naar mysteryland
Uitspraak van GuidJ op maandag 13 augustus 2007 om 21:21:

jij bent triest met je zoetsappige solar hippie vrienden. mn neefje en ik hebben ons goed vermaakt daar. lekker bij andere mensen in de tent schijten haha. en van die billige tuupen die langslopen in de zeik nemen.

op solar mag wel eens wat meer geneukt worden dan wat kinderachtig met stoepkrijt gaan spelen en tafeltenissen voor de kinder disco.
laatste aanpassing
Uitspraak van Frinity op maandag 13 augustus 2007 om 21:26:
en de helft van de gaste di daar liepe ware tog echt wel blij, die savonds bij die kinder disco klein klein kleutertje gaan zinge..pfffff mongolen

indd wat een billige kleuters.
Het was een erg leuk festival. De camping was goed te doen. Alleen vrijdagnacht erg veel rotzooi.
Technotent was erg goed te doen. Ananda was weer eens goeije. Heb genoten van Raumschmiere die helemaal stond te flippen op het podium. Dr Lektroluv was ook leuk, vooral toen de handjes allemaal de lucht ingingen en het hartje gemaakt werd. Nathan Coles was zaterdag ook erg goed. Alhoewel de zaterdag voor mij echt wel afgemaakt werd door Britisch Murder Boys.

lekker die vieze stinkende kut bioboxen op blaze met vuurwerk mmmmmmmm:D en die blije hippies en alto's uitlache enbezeike:D

En voor jou kan ik alleen maar zeggen dat er een toekomst voor je klaar staat bij de Geerhorst
Was weer SUPER... :cheer:
Uitspraak van ink passion op dinsdag 14 augustus 2007 om 18:33:
Uitspraak van GuidJ op maandag 13 augustus 2007 om 21:21:

jij bent triest met je zoetsappige solar hippie vrienden. mn neefje en ik hebben ons goed vermaakt daar. lekker bij andere mensen in de tent schijten haha. en van die billige tuupen die langslopen in de zeik nemen.

op solar mag wel eens wat meer geneukt worden dan wat kinderachtig met stoepkrijt gaan spelen en tafeltenissen voor de kinder disco.laatste aanpassing 14 augustus

sorry dat ik hierop reageer maar ik zag net op je pf dat je 26 was!!!! misschien tijd om verstandiger te worden??????? en die "kinderdisco" ik heb me kapot gelachem die gast met zijn kort spijker broekje en duits fout jasje !! heerlijk om te zien

Uitspraak van minipinda op dinsdag 14 augustus 2007 om 19:49:
sorry dat ik hierop reageer maar ik zag net op je pf dat je 26 was!!!! misschien tijd om verstandiger te worden??????? en die "kinderdisco" ik heb me kapot gelachem die gast met zijn kort spijker broekje en duits fout jasje !! heerlijk om te zien

Idd schitterend die gast!
En dan zondagmorgen die ochtendgymastiek!
Echt wel gaaf! :D

maar alles bij alles zeer leuk weekend gehad

ga lekker hakken..

damn wat was dit een asociaal vet weekendje! top sfeer, top mensen, top aankleding.. enige minpunt was de stank zondag bij de house stage:(

maar voor de rest!

Zeer Funky Hippiej Disco Shit!!! :D
Uitspraak van minipinda op dinsdag 14 augustus 2007 om 17:18:
het mooie van zon feest is dat iedereen verschillend is!! iedereen beleefd t en danst op zijn eigen manier en zo moet t altijd zijn!!! op naar mysteryland

op een gegeven moment was iedereen ongeveer hetzelfde aant dansen bij ons..handen recht vooruit gestoken en armen omhoog bewegend.. we waren met zn allen erachter gekomen dat dit het lekkerste danste.. ik heb nu nog last van die bewegingen..

apart.. wel vet..

Dat iedereen anders is.. das idd het mooie.. anders maar toch zeer samenhorend.. super sfeer..

Kan niet wachten tot volgend jaar!! :D:D:D:D
laatste aanpassing
Uitspraak van ink passion op dinsdag 14 augustus 2007 om 18:33:

op solar mag wel eens wat meer geneukt worden dan wat kinderachtig met stoepkrijt gaan spelen en tafeltenissen voor de kinder disco.laatste aanpassing 14 augustus 2007 18:37

nou.. ik ga met guidj mee.. solar is liefde..

Als je dat wil moet je naar masters of hardcore gaan.. en nog wat speed pakken..
En wat dan te zeggen van de after-party zondag. Waarom stoppen als de muziek ophoudt. Heb zeker nog een half uur de longen uit mijn lijf geschreeuwd. Een van de beste afters die ik heb meegemaakt.
Was weer SOLAR op zn best!!
Uitspraak van Tjerk op dinsdag 14 augustus 2007 om 22:40:
Waarom stoppen als de muziek ophoudt

Gewoon met zn alle herrie maken en er dan achter komen dat het nog vet klinkt ook!! Geweldig!!!!
Bijna jammer dat de boxen toch weer zachtjes gingen spelen :D
Op naar SOLAR deel 4 :banana:
laatste aanpassing

Uitspraak van Tjerk op dinsdag 14 augustus 2007 om 22:40:
En wat dan te zeggen van de after-party zondag. Waarom stoppen als de muziek ophoudt. Heb zeker nog een half uur de longen uit mijn lijf geschreeuwd. Een van de beste afters die ik heb meegemaakt.

Muziek hoeft niet op te houden :p

Wij heben geafter-aftered bij de vouwwagen van Doek en Ellen, en toen we daar wegstrompelden rond een uur of 4, liepen we richting onze tent en stond daar nog een zooitje met een radio, dus toen nog maar ff geafter-after-aftered :lol:

https://partyflock.nl/albumelement/17307284

Was een (Y) weekend
Wat een super weekend met zoveel leuke en gezellige mensen!!!!
De camping was te gek, zondag geen eens meer naar het festival gegaan maar op de camping blijven chillen.

Wij hebben het in ons chakradorp verschrikkelijk naar ons zin gehad!!!!!!!!!!!

SOLAR WAS WEER (y)(y)(y) OP NAAR SOLAR 2008!!!!!!!!!!!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 23:17:
een zooitje met een radio, dus toen nog maar ff geafter-after-aftered :lol:

Ja dat waren wij :D:D
Heb me echt (vrijwillig) kapot gewerkt daar! Maar het entausiasme (pff, hoe schrijf je dat ook alweer? :P) van de bezoekers en die sfeer maakt alles goed!!

Echt bedankt IEDEREEN die er ook maar IETS mee te maken heeft gehad, dus ook de bezoekers!! :D

:D:D:D:D:D

Wat vonden jullie van m'n kunstwerk?

klikkeersss
laatste aanpassing

Uitspraak van Tjerk op woensdag 15 augustus 2007 om 11:20:
Ja dat waren wij

:lol: Was een goede zet daar. Welkome verrassing (Y)
Uitspraak van minipinda op dinsdag 14 augustus 2007 om 19:49:
en die "kinderdisco" ik heb me kapot gelachem die gast met zijn kort spijker broekje en duits fout jasje !! heerlijk om te zien

hendig billig en kinderachtige tuupen van 30 die gaan swingen op liedjes van klein klein kleutertje en kabouter plop.
Solar was echt wel Vet! :-) Groot compliment voor de organisatie! Ook de Camping was geweldig, alleen maar relaxte mensen gezien.

Op naar volgend jaar! :)

Trouwens... weet iemand of de muziek van Area 4 (House of House) ergens op internet te beluisteren is ;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 19:57:
En dan zondagmorgen die ochtendgymastiek!

kinderachtig en vette aanstellerij :D

Uitspraak van Kluit op dinsdag 14 augustus 2007 om 18:38:
Nathan Coles was zaterdag ook erg goed.

Dat vind ik knap... :P Was echt een knalfeessie, Donderdag en Vrijdag lekker hekken gezet, en Zaterdags uurtje crewlist manager geweest, en zondag ook ff 5 uur crewlist manager geweest, maar het was het waard. Was echt een topfeest, iedereen genoot, alles maakt het weer goed. Leuke afters gehad, was een goed weekend! Ook mooi dat het weer meezat :)
Uitspraak van Funky Jeppy op dinsdag 14 augustus 2007 om 20:51:
ga lekker hakken..

damn wat was dit een asociaal vet weekendje! top sfeer, top mensen, top aankleding

niks hakkuh wij willen techno.

wat voor n top aankleding? :roflol:

het festival leek wel kindervakantiewerk of n krottenwijk in brazilie.

op de camping stond een feesttent op een pikkedonker pleintje zonder enige verlichting. n tent die nog geen 300 euro kost en waar net 200 man inpassen.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 augustus 2007 om 18:22:
Dat vind ik knap...

:lol: Die was niet gekomen toch?

Uitspraak van ink passion op woensdag 15 augustus 2007 om 18:25:
niks hakkuh wij willen techno.

wat voor n top aankleding?

het festival leek wel kindervakantiewerk of n krottenwijk in brazilie.

op de camping stond een feesttent op een pikkedonker pleintje zonder enige verlichting. n tent die nog geen 300 euro kost en waar net 200 man inpassen.

Weten wij alvast waar jij niet bent volgend jaar ;)
We zullen je niet missen :bye:
Video registratie deel 1 online :) http://www.mybestdj.nl/video.asp?video=2007815_397.flv