Bericht afgekeurd
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 augustus 2007 om 15:11:Sommige mense make er egt een sport van he mense in de zeik nemen
Totdat het bij hun zelf gebeurd ach ja mense grow up
Het gabbergevoel is zwaar zoek..
Zulle we eens op google zoeke
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 augustus 2007 om 15:17:dus tegenwoordig lok ik liever mensen uit de tent, en pas ik me aan aan het niveau hier, maar desondanks blijft me mening over zaken wel hetzelfde, met het verschil dat ik em niet meer ga nuanceren of uitgebreid onderbouwen, heeft echt geen nut
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 augustus 2007 om 15:17:het niveau van PF is niet zo denderend dat het zin heeft om beschaafd je mening te formuleren. Dat heb ik bijna 2 jaar lang geprobeerd en vaak zie je dat pas 20 berichten onder je weloverwogen bijdrage te zien is dat iemand erop reageert.
Uitspraak van Pietertje Geluk op zaterdag 11 augustus 2007 om 15:01:oh god weer zo'n NL/ "terreur in je eur aan je voordeur" / klapperkaak manneke
Uitspraak van Tengski Haze op vrijdag 10 augustus 2007 om 18:27:ik zou mn bek maar es houwe voordat ik hem kom verbouwe
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 augustus 2007 om 20:06:tss wat een kneusje ben jij zeg!
wat boeit dat nou, als je der neit tegen kan rot je toch lkkr op?!
Uitspraak van 8-bit Kid™ op vrijdag 10 augustus 2007 om 18:08:voel je je nou een held?.