Partyflock

Forumonderwerp · 964810
10719x bekeken
Waarschuw beheerder
Hoi, een vriendin van mij wil beginnen met een HCG kuur om af te vallen. Maar ik probeer het uit haar hoofd te praten.

Ze zegt dat er bekenden van haar zijn, die het ook gedaan hebben en mega veel afgevallen zijn (10% van hun lichaamsgewicht binnen 23 dagen). Ik ken die mensen niet, maar ik vraag me af of er hier mensen zijn die een kuur gedaan hebben en wat hun ervaringen zijn. Misschien draai ik dan bij.

Ik hoef niet te horen dat ze beter op haar voeding moet letten en moet gaan bewegen, want ik deel dezelfde mening :D

:flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 augustus 2007 om 10:14:
kan je niet afschrijven op de HCG die je binnenkrijgt.

In dit geval wel, want als je met zo'n kuur bezig bent eet je veel te weinig.
Gewoon je eetpatroon aanpassen en bewegen is het enigste wat op de lange termijn resultaat heeft, niets meer niets minder.
Dus zonde om je geld aan allerlei kwatsmiddeltjes uit te geven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 augustus 2007 om 11:25:
Als ze nou gewoon eens onder haar verbruik (qua kcal) gaat eten, valt ze vanzelf af. Reken je verbruik uit, eet 500kcal onder dat verbruik en je valt af. Val je niet meer af, ga je weer wat kcal schrappen uit je dieet. Het beste is natuurlijk een kcal tekort creeeren door sporten.

Ik zal het aan haar doorgeven, dank je voor je uitleg.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 augustus 2007 om 17:52:
Drie vriendinnen in directe omgeving hebben 'm gedaan, alledrie onwijs goede ervaringen maar het ligt er ook aan waar je m vandaan haalt (ivm nep/slechte kwaliteit).
Zij moesten zichzelf drie keer per dag met HCG injecteren en idd geen vetten en slechte suikers. Een dieet van 500kCal niet dus waar zij m hebben gedaan. Je blijft daar ook onder controle van de arts dus je wordt zeker niet met een kuur van een paar honderd euro weggestuurd.
Alledrie hebben ze het meerdere keren gedaan en 10% lichaamsgwicht ermee afgevallen. Tis alleen niet echt een 100% blijvend resultaat nee, zeker omdat je erna gewoon weer vetten en koolhydraten gaat eten. Dus je moet wel blijven opletten ja.

Jij ook bedankt!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 augustus 2007 om 18:45:
Een vriendin van me heeft het vorig jaar ook gedaan; 15 kg eraf in 6 weken....

En een half jaar later zaten er weer 20 kg bij!!!!

PROBEER HET UIT HAAR HOOFD TE PRATEN!! HET HEEFT ECHT GEEN ZIN!!!

1 van de bijwerkingen die ze had, was trouwens hele erge haaruitval, misschien dat jouw vriendin voor zo'n argument wel gevoelig is??

en jij ook :) Ik zal zeker je argument meenemen :D

Waarschuw beheerder
graag gedaan!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 augustus 2007 om 15:17:
In dit geval wel, want als je met zo'n kuur bezig bent eet je veel te weinig

Ik bedoelde dat de (mogelijke) haaruitval niet komt door de HCG zelf maar doordat je minder eet. Kweet alleen niet of jij dit ook bedoelde:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 augustus 2007 om 18:24:
Ik bedoelde dat de (mogelijke) haaruitval niet komt door de HCG zelf maar doordat je minder eet. Kweet alleen niet of jij dit ook bedoelde

:yes: