Partyflock

slechter tegen pillen..

 
hmm ja tis een beetje vaag
maar lijkt wel of ik met de maanden ofzo slechter tegen pillen kan..
eerst waren het er (tijd terug) wel eens 4...
toen 3 en laatste tijd helemaal weinig..afgelopen zatertdag 2 en een kwart en jezus de dag erna was ik toch wel zo verk*nkerd..snap er nix van..zelfs me wangen kapot gebeten..
echt vaag gewoon..terwijl het niet elke keer andere pillen zijn..

niet zozeer dat ik ermee zit..minder drugs is toch beter..alleen tis kut inschatten op een feest zovan: kan ik nog eentje nemen of niet :S

hebben meer mensen dit?
en hoe kan dit?:S:S
Tja weet het ook niet?
Ik ga wel altijd harder als ik minder gegeten heb of als ik de hele dag heb gewerkt ofzo.­ Kan ook wel liggen aan wat je drinkt op een feest denk ik.­
ligt eraan, heb je telkens dezelfde pillen of verschillend? Elke pil geeft niet tzelfde effect en van de ene heb je t sneller hangen dan van de ander :)
niet elke pile bevat de zelfd e dosering dus vandaar verder spelen klimaat tempratuur je gezondheidstoestand en of je genoeg gegeten hebt en gedronken een grote rol .­
ja...naja ik eet meestal wel gewoon ok...net zoals anders
en afgelopen tijd sinds januari had ik steeds dezelfde pillen :s soms een andere erbij dan..dus ik vond het zo vaag..
bij mij word het alleen maar meer! een half jaartje geleden stond ik de hel nacht strak van 1 pilletje! Nu heb ik er zeker drie nodig! Misschien ben je afgevallen ofzo?? dan heb je ook minder nodig! :)
Ik heb hetzelfde. Heb tijden echt veel pillen geslikt, 10 tot 15 per feest. Ik wou hier wel vanaf en dat is me ook wel gelukt, maar nu ben ik met 2 of 3 al helemaal :VAAG:

Vind de pillen tegenwoordig ook heel anders. Je word er alleen maar wazig van en dat oppeppende zit er niet echt meer in. Nou doet wat pep natuurlijk wonderen.
dant hangt er vanaf hoe vaak je slikt en hoeveel
:xtc: ik doe het niet vaak en ga op 2 goei wel redelijk:bounce: op.
Misschien komt het juist omdat het dezelfde zijn ?
dat denk ik ook Crazy-C ! Weet het bijna wel zeker....zou zeggen probeer eens een andere...zijn er zat :):)

Bij ons in de groep zijn er om de 2-3 weken wel weer nieuwe :):)
Om eerlijk te zijn heb ik er geen verstand van...­slik zelf geen pillen ofzoiets...­
maar dat leek mij het logische !
heel vaag jah ik kon een tijdje geleden echt wel meer hebben dan nu een stuk of 4 was echt wel chill

maar nu ben ik van 1/ 1.5 al helemaal uit me dak!!!!!!!!!!!

vet vaag maar wel lekker:P:|
hoogste wat ik ooit heb genomen is 3 en was toen aardig van de kaart daarna gewoon 2 a 2,5 ofzo!!
ik had zaterdag na een half jaar weer eens een keer een pilletje genomen maar pas tioen ik er anderhalf op had begon ik wat te voelen.. dat was ongeveer om 6 uur..
maar ik heb het laatste jaar maar 3 keer gedaan en het waren er altijd 4 behalve zaterdag dan , dus bij mij maakt het niet uit of ik een hele tijd stop of niet , het zijn er altijd wel 4.. slechte gewoonte van het gevoel terug willen krijgen.. :)
Ik heb elke week wel een paar testers.­ Tuurlijk is de ene beter dan de andere, maar toch blijft het vaag dat ik (en dus ook anderen) er minder nodig hebben.­
ik las laatst dat als je langere tijd dezelfde pillen slikt, dat bij vrouwen de borsten dan kunnen gaan krimpen.­
Als je lichaam ergens genoeg van heeft dan heb je ook minder nodig lijkt mij.....­
ik snap wat je bedoeld....­
heb precies t zelfde , ben nu een jaar bezig MET drugs naar feesten te gaan..­in t begin tuurlijk rustig aan met meestal 1.­5 per feest ofzo.­ DAt werd al snel meer , soms 3 soms 4.­5..­ En zo ben ik een tijdje door gegaan.­
De laatste tijd merk ik dat ik minder kan hebben.­ Op mindform laatst ben ik van 1.­5 p'tjes (die ik al vaak zat genomen had) helemaal de weg kwijt geraakt.­ Zwaar hallucineren met de hele kutzooi dr bij.­ Ik denk dat t gewoon een teken is van me lichaam , "­ff rustig aan ventje".­
Je denkt dat je elke keer dezelfde pillen hebt, maar dat is niet zo!
Het logo en de vorm kunnen wel hetzelfde zijn , maar elke keer heeft een pil een andere dosering, de ene keer zwaarder , en de ene keer lichter, of ze stoppen er andere troep in waar toevallig je lichaam niet tegen kan!
Zo hadden we bijvoorbeeld ootjes (O) maar de volgende partij ootjes waren ietjes anders van kleur als je ze naast elkaar legde, dusssssssss.....­
DIGle*­ ik weet niet hoe vaak je pillen slikt, maar op den duur gaat je weerstand natuurlijk heel erg achteruit! Je lichaam heeft best wel wat tijd nodig om bij te komen na een hele nacht stampen en slikken.­ Dus misschien kun je er weer goed tegen als je een tijdje rustig aan hebt gedaan.­
Bij meisjes en vrouwen verschilt het effect van drugs en drank trouwens ook tijdens de verschillende fasen van je cyclus...­ Voorzichtig aan hoor meisje!
hehe thx voor de reacties :)
en wees maar niet bang ik doe rustig aan :)
en ik heb meestal dezelfde pillen gehad vanaf januari dan alleen..sommige avonden ook wel een andere...
Maar daarvoor (toen ik dus ook andere nam) had ik ook al dat ik met 3 ofzo soms al ziek werd..en jaar daarvoor kon ik er wel 4,5 op..
dus het is gewoon als sinds een tijdje zo beetje vaag :S


enne Ray dank je wel :( hehe ik slik dus niet meer dezelfde hehehe
Ik denk dat het meer komt door de stoffen die ze in pillen douwen.....echt als je de dag er na van verrot wordt , zal het wel een beetje rotzooi zijn........wel is het zo dat die stoffen de pillen zelf kunnnen op peppen .....die op mdma in werken dus.....

Ik heb zelf besloten geen ptjes meer te nemen , want ik blijf maar bij mijn andere hobby .....:-D

ray ........je penis kan toch neit krimpen heh ;) :P
Is het ook niet zo dat als je pillen een lange tijd hebt dat je er harder van gaat? teminste als ik speed een paar weken bewaar ga ik er ook veel harder op dus mischien met pillen ook wel ?
Digle, In de tijd dat ik net begon met het nemen van xtc op een feestje zijn er keren geweest dat ik er 3 of 4 ophad en helemaal waus was.­ Tegenwoordig ben ik met 1,5 p'tje ook compleet de weg kwijt.­ K heb geen idee waar het aan ligt maar je bent dus nie de enige
Ik denk zelf dat het met weerstand te maken heeft.­ Als je regelmatig pillen slikt wordt je weerstand minder.­ Als je lichaam zwakker is reageer je heftiger op alles
Ik heb soms avonden dat ik 10 pillen neem en nix voel.. maar soms ben ik er van een al zwaar van de kaart.. en de laatste tijd heb ik aan max 2 meer dan genoeg..

Het is wel zo dat ik vaak niet kan dansen zo nder pep.. :-S
zou het ook niet zijn omdat de pillen weer wat "zwaarder" gemaakt worden als dat ze waren ;)

want ook ik heb er nu aan 1 a 2 al genoeg om de hele nacht te gaan als een banaan
Ik geloof niet dat ze ze echt zwaarder maken. Denk eerder dat het met de weerstand te maken heeft, zoals je hierboven al kon lezen. We laten ons lichaam niet herstellen en dat vreet aan je... Maar ach... FEESTUH!!! :xtc:
Ik reageer ook telkens anders :-)

De ene keer een vette boost van 5 uur die niet ophoudt .. energie ten top.
Andere keer wordt ik totaal wazig en ga ik zitten chillen.

En mn wangen kapotbijten komt ook incidenteel voor (maar wel alleen als ik iets meer neem of te lang doorga).

-> Digle .. als je lichaam uitgeput/oververmoeid is komen dergelijke verschijnselen eerder om de hoek kijken. Mischien gewoon es effe een tijdje (minstens een maand) rustig aandoen .. geen E's , gezond eten , vitamientjes (nee niet die :P) enzo.

Denk dat dat wel de meest voodehand liggende oplossing is
laatste aanpassing
nee joey, piemel kan niet krimpen, wij hebben niet dezelfde hormonen als vrouwen ;):P